طرح مجلس برای ثبات و امنیت شغلی کارکنان

نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب و اجرای درست طرح ساماندهی کارکنان دولت، قالب‌های استخدامی کارکنان ساماندهی می‌شود، گفت: این طرح باعث می‌شود تا شاهد ثبات و امنیت شغلی کارکنان باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ 21 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمسیون، اظهار کرد: بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تقریبا در کمیسیون اجتماعی مجلس نهایی و در حال جمع‌بندی آن هستیم و باید یک جلسه با مسئولان دولتی درباره تعمین بار مالی آن برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چندین نوع قرارداد استخدامی وجود دارد که باید ساماندهی می‌شد، افزود: طرح مذکور مانع فعالیت واسطه گران در انعقاد قراردادهای شغلی در قالب‌های مختلف خواهد شد.

نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب و اجرای درست طرح ساماندهی کارکنان دولت، قالب‌های استخدامی کارکنان ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: پس از تصویب طرح مذکور دیگر قراردادی با عناوینی چون کار معین، حجمی و مسائلی از این دست نخواهیم داشت. همچنین این طرح باعث می شود تا شاهد ثبات و امنیت شغلی کارکنان باشیم.

اسماعیلی گفت: بسیاری از گروه‌های شغلی که مشکلات در زمینه قراردادهای خود دارند با پیشنهادهایی که در صحن و کمیسیون اجتماعی ارائه شده، شرایطشان بهبود خواهد یافت .

وی درباره موضوع داشتن بار مالی این طرح، اظهار کرد: اعضای کمیسیون در این طرح به گونه ای عمل کرده‌اند که این طرح بار مالی برای دولت نداشته باشد و قرار شده که در این باره با مسئولان دولتی ذیربط جلسه برگزار کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: در صورتی که جمع‌بندی‌های نهایی درباره این طرح انجام شود احتمالا با توجه به اهمیت موضوع و درخواست نمایندگان برای در اولویت قرار گرفتن آن، طرح در هفته‌های آتی در دستورکار جلسه علنی قرار می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان