بازدید 42407
۳

علی کریمی؛ چهره ویژه بازی ایران - انگلیس شد

شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز علی کریمی!
کد خبر: ۱۱۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 21 November 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از  ورزش سه، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت تهران، تیم فوتبال ایران در نخستین دیدار خودش در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه خلیفه به مصاف انگلیس برود. دیدار با تیم‌های اروپایی در جام جهانی هرگز با پایان خوشی برای فوتبال ایران همراه نبوده و شش شکست و دو تساوی، ماحصل عمکلرد فوتبالیست‌های ایرانی در جام‌های جهانی گذشته برابر حریفانی از قاره سبز بوده است.

اما از عصر دیروز، اخباری که از اردوی ایران به گوش می‌رسید، حاوی یک شگفتی بزرگ برای دنبال‌کنندگان بود. علی کریمی، ستاره ایرانی تیم کایسری‌اسپور ترکیه، انتخاب ویژه کارلوس کی‌روش برای حضور در ترکیب اصلی ایران برابر انگلیس است. کریمی که به واسطه مصدومیت اردوی ایران در اتریش را هم از دست داده بود، بعد از رسیدن به مرز آمادگی در ترکیه، به اردوی ایران در قطر ملحق شد و در دیدار ایران برابر تونس هم ۴۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

اما هیچ یک از طرفداران فوتبال ایران هرگز اتخاذ تصمیمات خلق‌الساعه در خصوص ترکیب تیم را از کارلوس کی‌روش به خاطر نمی‌آورند و شاید با دیدن علی کریمی در ترکیب اصلی تیم، شگفت‌زده شوند اما سرمربی پرتغالی هرگز به صورت ناگهانی به این نتیجه نرسیده و از مدت‌ها قبل روی این هافبک خاص فوتبال ایران حساب کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۳
ایران دوتا علی کریمی فوتبالیست دارد
شما هم با اين تيتر زدنتان!
دانه قلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
هردو جان سوزن اما این کجا و آن کجا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر