بازدید 3328

تلاش برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات، در روزهای کمبود دارو

کد خبر: ۱۱۵۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 19 November 2022

در حالی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بحران دارویی سر در گریبان است، سخنگوی این وزارتخانه در حال لابی برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات است تا مانند دوره قبل این کرسی را تصاحب کند.

نوزدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات روز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و این در حالی است که تاکنون ۱۷۶ نامزد به این منظور تایید صلاحیت شده و ۹۵ نفر از نامزدی انصراف داده‌اند و برخی سایت‌ها اعلام کرده‌اند که حدود ۹۰ نفر از مدیران مسئول به نفع پدرام پاک آیین از نامزدی انصراف داده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که همزمان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت است، در ماه‌های اخیر با انتقاد فراوان خبرنگاران سلامت مواجه شده است. سخنگویی که تقریبا اطلاعاتی در حوزه سلامت ندارد و در موارد گوناگونی از جمله طرح موسوم به دارویار، نتوانست اطلاعات مناسبی به رسانه‌ها ارائه کند.

مشخص نیست سخنگوی وزارت بهداشت با چه هدفی به دنبال تثبیت صندلی خود در هیات نظارت بر مطبوعات است و چرا با وجود انتقاد خبرنگاران نسبت به پاسخگو نبودن وی در مسئولیت فعلی دولتی، برخی مدیران مسئول رسانه‌ها از این مدیر دولتی حمایت می‌کنند.

باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم مدیران مسئول رسانه‌ها به پاک آیین به عنوان نماینده خود در هیات نظارت بر مطبوعات اعتماد می‌کنند یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر