بازدید 39684
سه هزار و صد و هشتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عطاءالله مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران نشسته‌اند / ادعایی درباره پیام دو عضو تحریریه «ایران‌اینترنشنال» به تهران / اگر توافق قبل از وقوع اغتشاشات در ایران انجام می‌شد، بهتر بود / ۴۰ درصد هزینه خانوار‌ها در بخش مسکن صرف می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند مداح معروف: من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند / نسخه جمیله کدیور برای مسئولان بعد از حوادث اخیر / اگر توافق قبل از وقوع اغتشاشات در ایران انجام می‌شد، بهتر بود / نماینده مجلس: به دنبال نفوذی‌ها در بین «تندروها» باشید / واکنش رعنا رحیم پور به حواشی صوت لو رفته‌اش: خداحافظ ایران! ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 12 November 2022

م‍رضیه یاسی: «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


انتقاد عبدی از موضع وزیر ارشاد درباره خبرنگاران بازداشتی

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب، از موضع وزیر ارشاد درباره خبرنگاران بازداشتی انتقاد کرد و نوشت: وزیر ارشاد؛ از مدیران مسئول هم میهن و شرق خواسته ایم مستندات خود را به وزارت ارشاد ارائه کنند. مستند درباره چه بدهند؟ این که مجرم نیستند؟ اگر یک مشاور حقوق با تحصیلات کارشناسی آنجا بود، توضیح می داد که مستندات را باید مدعی دهد نه متهم.

مداح معروف: من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند

رضا هلالی با بیان اینکه به خاطر خواهر و مادر خود مراقب نظام باشید، گفت: من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند. آن اقدام هم اشتباه بود و من اگر بودم دفاع می‌کردم. برخی خطاهای نابخشودنی می‌کنند. مداح مشهور رضا هلالی درباره اتفاقات اخیر گفت: بچه‌ها، شهر که شلوغ شود، کارهای مختلف می‌کنند. به خاطر خواهر و مادر خود مراقب کشور و نظام باشید. رضا هلالی افزود: به حضرت زهرا (س) من را متهم به مزدور نظام نکنید. در این عمر ۴۰ ساله مزدور کسی نبودم. روزی مرا به جرم شور خواندن از منبر پایین می‌کشیدند، اما از همان روز ایستادم و پای حرف درست می‌ایستادم.

نسخه جمیله کدیور برای مسئولان پس از حوادث اخیر

نماینده مجلس ششم با تحلیل اوضاع کشور در وقایع اخیر اظهار داشت: در فضای موجود، از اعتراضات اخیر می توان به عنوان فرصت و نه تهدید استفاده کرد و آن را مغتنم شمرد. در بخشی از یادداشت جمیله کدیور آمده است:... به جای سرکوب و بازداشت و محکومیت طیف گسترده ای از حوزه های مختلف، که نقشی در تخریب و آشوب و کشتن هموطنان نداشته اند، باب گفتگو را با معترضان حاضر در صحنه باز کنید و به جای انکار و تحقیر و شکستن شخصیت آنها در خیابان و محل تحصیل و رسانه و زندان، برای شناخت این نسل معترض قدم پیش بگذارید. به موازات دعوت از نمایندگان احزاب و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی در رسانه ملی، معترضان جوان و نوجوان را نیز به صدا و سیما دعوت کنید و به جای استفاده از شیوه هایی منسوخ و نخ نما همچون اعتراف‌گیری، با آنها سخن بگویید و با فرمان آشتی ملی و عفو عمومی (به استثنای متجاهران و عاملان قتل و تخریب و نا امنی) مجال بهره گیری بیش از این از فضایی که همه در پیدایی آن قصور و یا تقصیر داشته اند، از دشمنان معاند بگیرید. برای اصلاح هیچ گاه دیر نیست.

اگر توافق قبل از وقوع اغتشاشات در ایران انجام می شد، بهتر بود

احمد بخشایش اردستانی درباره اشتباه بودن تعویق توافق بر سر احیای برجام گفت: دو تحلیل برای این تصمیم وجود داشت؛ نخست اینکه زمستان سردی پیش روی اروپاست. وقتی روسیه به اروپایی ها گاز ندهد، آنها مجبورند به سمت ایران بیایند و وقتی جمهوری خواهان در کنگره اکثریت باشند، دولت بایدن در نقطه ضعف قرار می گیرد؛ بنابراین، مواضعش در مذاکرات نرم تر می شود. وی افزود: باید با حداقل انرژی حداکثر امتیاز را در زمان مذاکرات به دست آورد. اگر توافق قبل از وقوع اغتشاشات در ایران انجام می شد، بهتر بود، چون شاید حتی این آشوب ها نیز در کشورمان شکل نمی گرفت؛ بنابراین، نباید توافق و تفاهم را به یک امر پیش بینی ناپذیر گره زد ولو اینکه نیتمان نیز صادق باشد.

غضنفرآبادی: توهین‌کنندگان به نظام باید نشانه‌گذاری شوند

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس می‌گوید: شرایط کشور چهره‌های نفوذی را مشخص کرد. کسانی که از سفره انقلاب استفاده کردند و به صورت انقلاب لگد و سیلی زدند، همه این‌ها مشخص هستند؛ اعم از دانشگاهیان، سلبریتی‌ها، ورزشکاران و نمایندگان مجلس در هر قشری این افراد باید نشانه‌گذاری و مشخص شوند. موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: «حکمرانی نو» که آهنگ آن را آقای رئیسی زده، به منظور این است که ما بدون توجه به تهدیدهای غرب، بدون توجه به قطعنامه‌هایی که صادر می‌شود و بدون توجه به برجام، مسیر اقتصادی و سیاسی خود را پیش بگیریم. بعضی از کسانی که در گذشته بودند، دنیا را فقط غرب می‌دیدند و حل مشکلات را فقط در آمریکا می‌دیدند و آمریکا را کدخدا می‌دانستند. امروز تغییر جدی ایجاد شده است؛ به این معنی که ما نه آمریکا و نه اروپا را قابل اعتماد نمی‌دانیم. در ثانی با نگاه به گذشته آمریکا و اروپا متوجه می‌شویم که یک گذشته بسیار مخوف، تاریک و وحشتناک و جلادانه‌ای بوده است؛ بنابراین بهترین کاری که در حال حاضر در بحث‌های اقتصادی و سیاسی در اطراف ما وجود دارد، همکاری با کشور‌های همسایه و همکاری با کشور‌هایی است که احترام متقابل کشورمان را رعایت می‌کنند. به عبارتی این کشور‌ها بر اساس احترام متقابل، کار و فعالیت، موضع‌گیری و حمایت می‌کنند. با این کشور‌هایی که می‌شود کار کنیم که کشور‌های کمی هم نیستند، کار را شروع و فعالیت هم کرده‌ایم؛ البته در این حوزه فعالیت حتماً سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد و برخی دنبال این هستند که نگدارند این اتفاق بیفتد؛ مثل قرارد‌ادهایی که با روسیه و چین داریم.

دو ایرانی در سوئد به جاسوسی برای روسیه متهم شدند

سوئد دو برادر ایرانی‌تبار را به جاسوسی برای روسیه و واحد اطلاعات نظامی آن کشور متهم کرده است.دستگاه قضایی سوئد دو برادر ایرانی‌تبار را به جاسوسی برای روسیه و واحد اطلاعات نظامی آن کشور متهم کرده است. یکی از این دو برادر از کارکنان دستگاه اطلاعات داخلی سوئد بوده است. به گزارش «انتخاب»، به نقل از بی‌بی‌سی، پیمان کیا و پیام کیا متهم شده‌اند که بیش از یک دهه برای روسیه جاسوسی کرده‌اند. پر لیندوکویست، دادستان واحد امنیت ملی سوئد، اعلام کرد: «این تحقیقی پیچیده درباره جرمی بود که تحقیق درباره آن دشوار است.او اقدامات این دو برادر را واجد «مجرمانگی خیلی جدی علیه دستگاه اطلاعات و امنیت سوئد» توصیف کرد.این مقام سوئدی به آسوشتیدپرس گفته، اطلاعاتی که این دو به روسیه منتقل کرده‌اند، «موضوعات فوق‌العاده حساس» بوده‌ است. او توضیح بیشتری درباره ماهیت اطلاعات مورد اشاره نداد.

نماینده مجلس: به دنبال نفوذی‌ها در میان «تندروها» باشید

یک عضو کمیسیون امنیت ملی با انتشار تصویر حسین شریعتمداری نوشت: نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند. به دنبال نفوذی ها در بین تندروها باشیم نه اصلاح طلبان و منتقدان روشنفکر.جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با انتشار تصویری از حسین شریعتمداری نوشت: نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند. این توهین ها همان بنزینی است که موساد و سیا بر قلب آتش گرفته مردم می ریزند تا شعله کینه و شورش را در کشور شعله ور کنند. به دنبال نفوذی ها در بین تندروها باشیم نه اصلاح طلبان و منتقدان روشنفکر.

انتقاد میرسلیم از «فحاشی و رذالت و بی‌بند و باری»

میرسلیم نوشت: جلوه باطل در هتاکی و فحاشی و رذالت و بی بند و باری است.مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس نوشت: جلوه باطل در هتاکی و فحاشی و رذالت و بی بند و باری است،و جلوه حق در متانت وکرامت و شهامت و وارستگی و ادب و سخت کوشی در مبارزه با تباهی ها است. این است رمز پیروزی حق بر باطل.

عطاءالله مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران نشسته‌اند

جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند.امریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتنداری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند. وقتی ژوزف بایدن که هوش و حواس و حال و روز درستی ندارد، گفت: «امریکا ایران را آزاد می‌کند!» گرچه بی‌درنگ سخنگوی پنتاگون، حرف نابهنگام بایدن را اصلاح کرد و گفت: «مردم ایران، ایران را آزاد می‌کنند.»، اما سخن بایدن همان موضع استراتژیک امریکا و اسراییل و عربستان و دیگر هم‌پیمانان درباره ایران است.منتها بایدن به دلیل حواس‌پرتی مشهورش که یک بار زنش را با خواهرش عوضی گرفت، یک بار به دونالد ترامپ گفت: «ببین جورج!» یک بار انتخابات ریاست‌جمهوری را با سنا قاطی کرد. یک‌ بار گفت، پسرش در جنگ عراق کشته شده است! به او یادآوری کردند که پسرش سرطان مغز گرفت و درگذشت. آنان از «امپراتوری ایران» سخن می‌گویند که می‌بایست شکسته شود و ایران آزاد شود، یعنی سرزمین ایران تجزیه شود. ملت ایران به اقوام یا به تعبیر آن‌ها به ملیت‌های مختلف تقسیم شود، همان‌گونه که شوروی و یوگسلاوی تجزیه سرزمینی و قومیتی و ملی شد. همین استراتژی و رویکرد را ما در تبیین خط‌مشی برخی گروه‌های اپوزیسیون به روشنی می‌بینیم. وقتی از خوزستان با عنوان «عربستان» نام می‌برند. همان عنوانی که صدام حسین در جنگ تحمیلی به کار می‌برد و می‌خواست، خوزستان را با عنوان عربستان از ایران تجزیه کند.در تلویزیون‌های فارسی لندن و واشنگتن و اتاق‌های فکر واشنگتنی و نیز در فضای مجازی آشکارا می‌بینیم که از تجزیه ایران سخن می‌گویند.

کلید خوردن استیضاح وزیر ورزش یک هفته مانده به جام‌ جهانی!

در فاصله چند روز مانده به جام جهانی، برخی نمایندگان مجلس در تلاش برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان هستند و در اقدامی عجیب قصد دارند طرح استیضاح سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را در آستانه جام جهانی 2022 قطر کلید بزنند.این طرح استیضاح اکنون در مرحله جمع آوری امضا قرار دارد. این تصمیم عجیب نمایندگان در حالی است که تنها یک هفته به برگزاری جام جهانی فوتبال باقی مانده و همگروهی ایران با کشورهای آمریکا و انگلیس حساسیت‌های این دوره را افزایش داده است.

ادعای محمود صادقی از تحصیلات سخنگوی دولت

محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت توضیحاتی داد و نوشت: وقتی میتونی مثل آب خوردن بدون آزمون بورسیه بشی و بدون طی مراحل علمی مرسوم و با الزام قضایی تق تق تق عضو هیأت علمی یک دانشگاه معتبر بشی، فکر می‌کنی دولت هم می‌تونه مثل آب خوردن، به نیروی انتظامی اجازه بده تَق تَق تَق با گلوله جنگی به مردم شلیک کنه!

پاسخ مرندی به مقاله تهدیدآمیز یک روزنامه صهیونیستی

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در پاسخ به مقاله تهدیدآمیز یک رسانه صهیونیستی تاکید کرد که در صورت وقوع هر گونه حمله به ایران، هزاران پهپاد و موشک زیرساخت‌های رژیم‌های متجاوز را هدف قرار خواهد داد.محمد مرندی، کارشناس و مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در پیامی در صفحه توئیتر خود به مقاله اخیر روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل پاسخ داد که در آن نوشته شده بود، جنگنده‌های F-۳۵ اسرائیلی با هدف نمایش قدرت به ایران بمب‌افکن‌های آمریکایی را هنگام پرواز در آسمان سرزمین‌های اشغالی اسکورت کرده‌اند. مرندی در توئیت خود نوشت: هیچ کس چنین تهدیداتی را جدی نمی‌گیرد. اگر حمله‌ای علیه ایران شود، هزاران پهپاد و موشک ایرانی زیرساخت‌های کلیدی رژیم‌هایی را که میزبان نیروهای متعلق به رژیم آمریکا هستند یا به نیروهای متخاصم اجازه می‌دهند از حریم هوایی آنها استفاده کنند، در هم خواهد شکست.وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای گرم نگه داشتن خود جنگل‌ها را خواهند سوزاند.

مشاور احمدی نژاد محکوم شد

علی اکبر جوانفکر، مشاور احمدی‌نژاد و محمدرضا سرودلیر، مدیر مسئول سایت دولت بهار با شکایت عباس امیری‌فر به جزای نقدی محکوم شدند. رای محکومیت به تازگی در دادگاه تجدید نظر تایید شده است. اتهام متهمان توهین به آقای امیری‌فر است.عباس امیری فر، مشاور نهاد و نزدیک‌ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری بود؛ اما از سال ۱۳۹۵ با احمدی نژاد به اختلاف رسیدند. جوانفکر ششم اسفندماه ۱۴۰۰ در توییتی که در کانال دولت بهار بازنشر شده، نوشته بود: «عباس امیری فر که این روزها به آلت دست معاندان داخلی و خارجی تبدیل شده است تا از زبان او به دکتر احمدی نژاد توهین کنند یا نسبت‌های دروغ بدهند، هیچ گاه در دولت قبل به رئیس جمهور وقت مرتبط یا منصوب ایشان نبوده و به دلیل برخی تخلفات و زیاده خواهی ها از نهاد ریاست جمهوری اخراج شده است.»

فعال اصولگرا: در شرایط عصبانی بودن جامعه، نمی‌شود رفراندوم برگزار کرد

آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این که با توجه به آنکه مردم مطالباتی درباره موضوعات مختلف دارند، تحلیل شما از اعتراضات امروز مردم چیست، گفت: این اعتراضات خلط موضوع شده و به اغتشاش تغییر یافت. در این اغتشاش، آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و اروپایی‌ها همه حیثیت و اعتبارشان را به میدان آوردند. در حقیقت به دنبال کودتای رسانه‌ای در دنیا بودند اما چیزی از این حرکت بیرون نیامد.

فریدون عباسی: رفتارهای ناهنجاری که امروز در جامعه می‌بینیم، ریشه در تفکری دارد که به دنبال برجام بود

فریدون عباسی، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی و نماینده فعلی مجلس گفت: جریانی در داخل است که امید دارد بتواند تمام مسائل را با غربی ها از طریق مذاکره حل کند. ادامه این جریان فکری در خشونت‌های اخیر در سطح جامعه نیز دیده می شود. این رفتارهای ناهنجاری که امروز در سطح جامعه می بینیم، ریشه در تفکری دارد که به دنبال برجام و حل تمام مسائل با غربی ها بود.

فریدون عباسی درباره روند مذاکرات هسته ای و ادعاهای طرف های غربی، بیان کرد: از نظر بنده رفتار ما در گذشته با طرف های غربی به نحوی بوده که طمع را در طرف های مقابل تشدید کرده است. با واگذاری خیلی از دستاوردهای کشور و پذیرفتن تکالیف اضافه بر ان.پی.تی و قوانینی که در بحث هسته ای در حوزه بین المللی وجود داشته، طمع دشمن تشدید شده است.نماینده مردم کازرون در مجلس با بیان اینکه طرف های غربی نیز تاکنون نه از فشار بر ایران دست برداشتند و نه قطعنامه ها را ملغی کردند، اظهار کرد: جریانی در داخل است که امید دارد بتواند تمام مسائل را با غربی ها از طریق مذاکره حل کند. ادامه این جریان فکری در خشونت‌های اخیر در سطح جامعه نیز دیده می شود. این رفتارهای ناهنجاری که امروز در سطح جامعه می بینیم، ریشه در تفکری دارد که به دنبال برجام و حل تمام مسائل با غربی ها بود.

واکنش رعنا رحیم پور به حواشی صوت لو رفته‌اش: خداحافظ ایران!

رعنا رحیم پور مجری بی بی سی به افشای فایل صوتی‌اش در صفحه اجتماعی واکنش نشان داد. رعنا رحیم پور، مجری بی‌بی‌سی فارسی در این فایل به نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه کردن ایران خبر می‌دهد و تاکید می‌کند هدف تجزیه است! وی مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده که فقط با رهبران احزاب تجزیه طلب گفت‌وگو و به آنها تریبون داده شود! رحیم پور هرچند از انتشار فایل مکالمه شخصی خود گله دارد، محتوای آن را رد نکرده است.

علیرضابیگی: بیانیه اخیر نمایندگان را قبول نداشتم و امضا نکردم

نماینده مردم تبریز در مجلس درباره علت عدم امضای بیانیه اخیر نمایندگان و در پاسخ به اینکه چرا قضاوت‌های متن بیانیه را قبول نداشته است، می‌گوید: اینکه کسانی که به عنوان اعتراض مطالبات خودشان را مطرح می‌کنند، به اسرائیل و سناریوی امریکا نسبت دهیم و دشمنان کشور را آنقدر قوی نشان دهیم که چنین قابلیتی داشته باشند که چنین جریانی در کشور ایجاد کنند، نمی‌پذیرفتم؛ ضمن اینکه معتقدم اگر کسی مرتکب خلافی شده باشد، دستگاه قضا باید خودش رسیدگی کند و ما نباید در این امر دخالت کنیم. احمدعلیرضا بیگی ضمن اعلام اینکه جزو امضاکنندگان بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس نیست، بیان کرد: «برای من این بیانیه را آوردند تا امضا کنم؛ اما قضاوت‌هایی که در آن صورت گرفته بود، قبول نداشتم و امضا نکردم.»

 علیرضابیگی با اشاره به اینکه موضوع مخالفت یا عدم مخالفت با اعدام معترضان نیست، ادامه داد: «دادن چنین نقشی که امریکا و اسرائیل چنین قدرتی در کشور ما داشته باشند، اساسا اشتباه است.

تسنیم: پیام دو عضو تحریریه «ایران‌اینترنشنال» به وزارت اطلاعات ایران برای همکاری و بازگشت به تهران

دو عضو شبکه ایران‌اینترنشنال در پیام‌های جداگانه که با واسطه به دستگاه امنیتی ایران ارسال کرده‌اند، خواستار مساعدت وزارت اطلاعات ایران برای بازگشت به ایران شدند. موسسه راهبردی دیده‌بان با اشاره به اظهارات صریح وزیر اطلاعات مبنی بر تروریستی بودن شبکه ایران‌اینترنشنال و همچنین افشای فایل صوتی از یک خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی درباره برنامه این شبکه سعودی، از درخواست برخی کارکنان این شبکه برای پایان فعالیتشان خبر داد.

این موسسه همچنین اعلام کرد: دو عضو این شبکه در پیام‌هایی که با واسطه به دستگاه امنیتی ایران ارسال کرده‌اند، خواستار کمک از وزارت اطلاعات ایران برای بازگرداندن آنها به کشور شده‌ و گفته‌اند، آنها با هدف مقابله با تمامیت ارضی ایران به ایران‌اینترنشنال نرفته‌ بودند؛ اما امروز با شفاف شدن اوضاع خواستار بازگشت به کشورشان هستند. همچنین یک منبع دیگر در ایران اینترنشنال گفته است که با شکست پروژه ضدامنیتی علیه ایران، برخی از کارکنان این شبکه به دنبال راهی برای خروج از آن بوده و حتی برخی از آنها خواستار ادامه فعالیت در بی‌بی‌سی فارسی هستند.

داستانِ نصیحت هاشمی رفسنجانی به دخترش فائزه

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۱ آبان سال ۷۸ نوشته است، به دخترش فائزه نصیحت کرده که در اجتماعاتی مثل اجتماع جمعی از ارباب مطبوعات روزنامه عصر آزادگان شرکت نکند. در خاطرات ۲۱ آبان ماه هاشمی رفسنجانی آمده است: فائزه را نصیحت کردم، در اجتماعاتی مثل اجتماع جمعی از ارباب مطبوعات روزنامه عصر آزادگان شرکت نکند؛ پریروز شرکت کرده بود و به محاکمه آقای ماشاءالله شمس‌الواعظین و آقای عبدالله نوری، مدیرمسئول روزنامه خرداد اعتراض‌ کرده بودند.

پشت پرده دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه

بر اساس گزارش نشریه لوموند، کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) پس از برگزاری این دیدار که همزمان با مجمع صلح پاریس  برگزار شد، اعلام کرد: مکرون با گروهی از فعالان زن ایرانی ـ که در خارج از این کشور فعالیت می‌کنند ـ دیدار داشته است که در آن علاوه بر مسیح علی‌نژاد، لادن برومند موسس بنیاد عبدالرحمن برومند مستقر در واشنگتن، شیما بابایی و همچنین رویا مجیدی که ادعا می‌شود مادرش در جریان ناآرامی‌های اخیر ایران کشته شده است، حضور داشته‌اند. بنیاد عبدالرحمن برومند یک موسسه به ظاهر حقوق بشری است که از سوی سازمان‌های آمریکایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند، حمایت می‌شود. بنیاد نِد (وقف ملی برای دموکراسی) سالانه بودجه‌ای را در اختیار بنیاد عبدالرحمن برومند برای اقدامات به اصطلاح حقوق بشری علیه ایران قرار می‌دهد. اخبار و تصاویر مربوط به برگزاری این دیدار در حالی به سرعت در رسانه‌های بیگانه فارسی زبان منتشر شد که برخی از آنها تلاش کردند، این‌طور القا کنند که نشست آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است؛ اما به اذعان چهره‌های فرانسوی که با مسیح علی‌نژاد دیداری جداگانه داشته‌اند، گروه‌های معاند و تجزیه طلبی همچون "عدالت برای کردستان" در برگزاری این نشست دست داشته‌اند.

پیشنهاد رییس سازمان بورس؛ یک تا دو متر خانه بخرید

عشقی رییس سازمان بورس در مراسم رونمایی از نخستین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات  گفت: فردی که به دنبال سرمایه گذاری در بازار مسکن است باید دارای پول درشت باشد؛ اما با این صندوق امکان سرمایه گذاری با پول‌های اندک وجود دارد. با توجه به افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن، کسی که بخواهد در این بازار سرمایه گذاری کند احتیاج به سرمایه هنگفت دارد؛ اما در صندوق سرمایه گذاری املاک، سرمایه‌گذار با هر مبلغی می‌تواند در این بازار سرمایه‌گذاری کرده و از سود این بازار بهره ببرد. همچنین می‌تواند به‌ مرور سرمایه خود را افزایش دهد. عشقی خاطرنشان کرد: از طریق فروش متری مسکن، شخصی که نمی‌تواند یک ملک ۸۰ متری را خریداری کند، با اندک سرمایه خود بتواند یک تا دو متر یا متراژ کمتر خریداری کند. رییس سازمان بورس ادامه داد: تلاش ما این است با راه‌اندازی نخستین صندوق که معاملات ثانویه آن امروز انجام می‌شود، قادر به شروع این مسیر به صورت پر قدرت باشیم.

خاندوزی: ۴۰ درصد هزینه خانوارها در بخش مسکن صرف می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از صندوق املاک و مستغلات که در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از عملیاتی شدن این ابزار اظهار کرد: اکنون در کشور شاهد کاهش توانمندی خانواده‌ها برای خرید مسکن هستیم و تاکنون در این زمینه هیچ چشم‌اندازی وجود نداشته است. او با بیان اینکه از منظر مردم و خانوارها همواره مشکل ورود سرمایه‌های خرد به حوزه بازار مسکن وجود داشته، گفت: بررسی‌های انجام شده، نشان از آن دارد که بیش از یک سوم یعنی نزدیک به ۴۰ درصد هزینه خانوارها در بخش مسکن صرف می‌شود و در زمینه عرضه مسکن، سال‌هاست عقب‌ماندگی وجود داشته و دسترسی مردم دشوار شده است.

روایت رئیس کل بانک مرکزی از فرایند آزادسازی دلارهای بلوکه شده

رئیس کل بانک مرکزی درباره فرایند آزادسازی هفت میلیارد دلار از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی گفت: فرایند آزادسازی در حال پیمودن است و به محض آنکه به نتیجه رسیدم آن را اعلام خواهیم کرد.

عبدالملکی: باید جنس اقتصاد بین‌المللی مناطق آزاد را جور کنیم

عبدالملکی دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: برای اینکه مناطق آزاد را بین‌المللی کنیم باید با تأمین زیرساخت‌ها، جنس اقتصاد بین‌المللی این مناطق را به‌ اصطلاح جور کنیم؛ ضمن اینکه موضوع ایجاد مراکز مالی بین‌المللی را در دست مطالعه داریم تا همکاران سریع کار را انجام دهند. عبدالملکی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی ما در دوره جدید، بین‌المللی کردن مناطق آزاد است، گفت: یکی از قواعد اقتصاد مقاومتی برون‌گرایی است؛ بنابراین، باید تعاملاتمان با شرکای اقتصادی خارجی بهبود پیدا کند تا اقتصاد کشور تقویت شود.

شرط فاطمی امین برای کسی که خواستار واردات خودروست

سیدرضا فاطمی امین امروز در حاشیه مراسم رونمایی از چک الکترونیک در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیین نامه واردات خودرو بعد از چکش کاری های بسیار به مرحله اجرا رسیده و وزارت صنعت ثبت سفارش خودرو را برای تعدادی از واردکنندگان آغاز کرده است اما از سوی واردکنندگان این انتقاد مطرح شده که شرکت های اعلامی توسط وزارت صنعت شرایط لازم را برای واردات خودرو ندارند و وزارت صنعت چرا دلایل خود را برای اعلام این اسامی اعلام نمی کند، گفت: نکته این است که براساس قانون ساماندهی صنعت خودرو، قیدهایی برای واردات خودرو گذاشته است. کسی که خواستار واردات است حتما باید انتقال فناوری را انجام دهد، حال ممکن است برخی واردکننده ها که قبلا خودرو وارد می کردند، امکان اجرای این شرط را نداشته باشند. وزیر صنعت تاکید کرد: این شرط یک الزام قانونی است و تمام کسانی که امکان اجرای شروط قانون را داشته باشند مجاز به واردات خودرو هستند.

وزیر اقتصاد پس از حواشی اخیر: از رئیس مجلس قدردانی می کنم

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ توضیحاتی داد. خاندوزی گفت: بنده ملاحظات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کاملا درک می‌کنم. خودم هم در جایگاه نمایندگی بوده‌ام و می‌دانم که مجلس دغدغه مردم و مشکلات آن‌ها را دارد و حل این مشکلات در گرو همکاری مجلس و دولت است. وی افزود: در موضوع تبصره ۱۸ نیز اتفاقا همکاری بسیاری خوبی از جانب کمیسیون‌های مجلس انجام شده است که جا دارد از شخص رئیس مجلس و کمیسیون قدردانی کنم. مطالبه و نظارت مجلس و پاسخ‌گویی دولت‌مردان، امری ضروری است. متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌ دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند؛ آن هم زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است. در خصوص لایحه اموال تملیکی، تلاش کرده و می‌کنیم تفاوت دیدگاهی که پیرامون لایحه دوفوریتی وجود دارد حل و فصل شده و لایحه به جریان بیفتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۸
مهاجرانی هنوز تو لندنی که خوش میگدره انگلیس !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
فکر کنم دوستانش در ایران راش نمی دن برگرده!
این هم از عجایب روزگار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
عطا عطا
من پیامهاتون رو همیشه دنبال میکنم و خیلی خوبه که شما سعی دارید صحبتهای مردم رو به گوش مسئولین برسونید ولی خودتون یه نگاه به پیامهای مردم بندازید، واقعا خسته نشدید از اینهمه نارضایتی مردم و عدم اقدام جدی مسئولین؟
منکه این پیامها رو میخونم حقیقتا دق میکنم
اگه یه نفر بدون هیچ گونه قصد خاصی این پیامها رو بخونه فقط یه جمله به ذهنش میرسه:
اصلا آیا مسئولی وجود دارد که بخواهد پاسخگو باشد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
کجای کاری شما در مورد عباس عبدی یک سوال کردیم که روشنگری کند حتی این را برنتابید و منتشر نکرد
دیگنیتی پرستیژ ۱۲۰۰ یکی بگه یعنی چی ؟ برا چی سه برابر قیمت جهانی ؟ تولیدش بجز پر کردن جیب عده ای چه سودی داره برا مردم ؟
حتما میگن ۵۰۰ بدیم کسی از ایرانخودرو نمیخره خوب تعطیلش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
اینکه در برابر تیگو8 هیچی نیست!!!ا
همه افراد و نهادهایی که جلوی اصلاحات از سال ۷۶ را گرفتند و اصللح طلبان را سرکوب کردند مسبب ناآرامی های کنونی هستند و با محاکمه و پاسخگو شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
عالی بود احسنت
آن زنی که آمده فحاشی می کند و یا درجمع اوباش باشد برای او حلوا خیرات نمی کنند و لطف کنید آدرس غلط هم ندهید
اصلاح طلبی یعنی آشوب و تحریم آن وقت آمده برای ما از سردار قلم می گوید که بساط شماها را رو می کند که دنبال چی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
پیامبران هم خواهان اصلاح جامعه بودن وبرای آن تلاش کردند.
من
| Brazil |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
خودتان می‌گویید که امام حسین هم برای اصلاح خارج شد. قرار بود در کوفه علیه حکومت قیام هم بکند. نتیجه گیری با خودتان.
غضنفر ! هرگز یک ایرانی را تهدید نکن !
یک مجلسی : وقتی جمهوری خواهان در کنگره اکثریت باشند دولت بایدن در نقطه ضعف قرار می گیرد بنابراین مواضعش در مذاکرات نرم تر می شود . یک مجلسی دیگه : از نظر بنده رفتار ما در گذشته با طرف های غربی به نحوی بوده است که طمع را در طرف های مقابل تشدید کرده است. با واگذاری خیلی از دستاوردهای کشور و پذیرفتن تکالیف اضافه بر ان.پی.تی و قوانینی که در بحث هسته ای در حوزه بین المللی وجود داشته است طمع دشمن تشدید شده است.) واقعا که افرین بر این استدلالات خرگوشی !!! اولی نمی دونه که جمهوری خواهان فقط طرفدار فشار بر ایرانند و مطمئنا اجازه توافق به بایدن نمی دهند دومی بعد از انهمه قطعنامه و تحریم حالیش نشده که وقتی هر موقع ما حاضر به توافق نبودیم انها فشار را بیشتر کردند
فقط که نباید نگاه کنید شما هم از معاندین فرانسه که زیاد هم هستند حمایت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
معاندین فرانسه؟ خیلی بانمک بود.
عطاالله خان اگر جوزف بایدن بدلیل کهولت سن پشت سرهم گاف میدهد تو بدلیل حرکت درمسیر باد که دائما درحال تغییراست مسلسل وار حرفهای ضدونقیض میزنی.(دربرخی لغتنامه هامسیرباد=نرخ روزنان معنی شده). راستی یه سئوال تو که انقد به ایران علاقمندی تواین سالها چرا زحمت چندساعت هواپیماسواری بخودندادی بیایی به وطنت یه سری بزنی.لابد میگی ترس از پرواز دارم.اگه اینطوره حتما با قطاررفتی لندن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
موقع پروازبه لندن بقدری ترس داشت که ترس از پروازش رو فراموش کرده بود
وزیر صمت :کسی که خواستار واردات است حتما باید انتقال فناوری را انجام دهد) بابا مردیم از اینهمه فناوری که باصطلاح خودروسازها انتقال دادند و به ان افتخار هم می کنند !!! اینها از هر 100 تا ایربگشون 95 تاش باز نمیشه 5 تایی هم که باز میشه بخاطر صدقه ای است که راننده داده انوقت صمت امید به انتقال فناوری از طرف اونا داره
رئیس کل بانک مرکزی درباره فرایند آزادسازی 7 میلیارد دلار از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی گفت: فرایند آزادسازی در حال طی شدن است و به محض آنکه به نتیجه رسیدم آنرا اعلام خواهیم کرد.) چی شد دولت مقتدر !!! هنوز نتونستی ازادش کنی !!!
خود برجام در هیچ قانون بین‌المللی وجود ندارد و یک چیز من درآوردی هست و به همین خاطر شکست خورد و خواهد خورد همانند سعد اباد یا توافق با برزیل و ترکیه به عنوان نماینده آن کشورها
هرچند همانند سال 88 که قبل آن از حسن نیست حرف می زدن ولی وقتی اغتشاش شروع شد فضا عوض کردن و راه مقابله با ایران در پیش گرفتند و تحریم ها را شروع کردن و به خیال خودشان کار ایران تمام هست ولی طوری شد که از بستن کامل صنعت هسته ای به قبول کردن ایران هسته ای ولو در حد کم قانع شدن و الان هم همین هست آخرش مجبور می شوند بیشتر از قبل ایران هسته ای را قبول کنند
زنی که دریده باشد و حد خودش را نداند و انواع اقسام ناسزا بگوید حال کارهای دیگری که انجام می دادن بماند خودت چگونه رفتار می کردی؟ زمانی که ماموران هم آماده درگیری با برهم زنندگان نظم هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
نسل انقلاب
به نظر میرسه هلالی بیشتر نگران به خطر افتادن منافع سرشارش باشه تا چیز دیگه
آقای مهاجرانی لندن خوش بگذره....
مهاجرانی
تو برای چی رفتی خارج ؟
اینجا که برای آدمایی مثل تو بهشته
مهاجرایی چون اونجا از جونش میترسه این جوری موضع گیری میکنه
شغل و کار مفید این هلالی چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
فریاد و ناله
میرسلیم !
تو نگران بچه ات باش که پریده توی بغل منافقین
خداوکیلی بنده اگر غاز داشتم تحویل میرسلیم نمیدادم
مهاجرانی در بلاد کفر نگران حفظ جانش است
مهاجرانی و میرسلیم و فریدون عباسی لِنگه هم هستن
وقتی خاندوزی از ترس استیضاح قدردانی میکند :-)
چرا وزارت خارجه به خاطر منافع شخصی و حقوق و مزایای خیلی کلام و نجومی سفارت فرانسه و انگلیس و آلمان را تعطیل نمی نماید
آشتیانی !
قول میدی بعد از اینکه مردم و جامعه حالشون خوب شد رفراندوم برگزار کنی ؟
آقای مهاجرانی چرا در انگلیسی برگرد ایران بعد حرف بزن . الان حرف تو با اینترنشنال انگلیس نشین فرقی ندارد . تو یا داری از انگلیسی ها حقوق می گیری و یا داری مالیات به آنها می دهی در هر صورت ایرانی نیستی . لازم نیست برای ما نسخه بپیچی . آقای میرسلیم تو نتوانستی بچه ات را تربیت کنی رفته خارج نشین شده . تو هم ساکت
جناب آقای وزیر صنت، شروط شما برای واردات خودرو نقض غرض است، هدف از واردات خودرو در وهله اول دستیابی مردم به خودرو ایمن با قیمت منصفانه است، شروط شما باعث حفظ انحصار در صنعت خودرو هست
مهاجرانی رو باید مثل ریگی روی هوا صیدش کرد و به کشور بازگرداند و محاکمه اش کرد تا خیال نکنه زرنگه رفته بلاد کفر
جناب آقای مهاجری
شما که اینقدر سنگ وطن و مسئولان را به سینه می زنید چرا انگلیس را رها نمی کنید و به ایران بر نمی گردید؟ اگر فکر کرده اید که با این مجیزه گویی ها مورد ترحم تندروهای انحصار طلب قرار خواهید گرفت، سخت در اشتباهید چون حتی اگر عکس علم الهدی را هم به سینه بزنید و به وطن مراجعه کنید، پاسپورت شما در همان فرودگاه امام ضبط و خودتان برای هواخوری و پاسخ به چند سوال کوچک به زندان اوین هدایت خواهید شد.
پس بنابراین بهتر است حرف زیادی نزنید و برای تمدد اعصاب، به دیدن ساعت بیگ بن در کنار رودخانه تیمز بروید
یکی را از علمای راسخ پرسیدند: چه گویی در نان وقف؟

گفت: اگر نان از بهر جمعیت خاطر می‌ستاند حلال است و اگر جمع از بهر نان می‌نشیند حرام.

نان از برای کنج عبادت گرفته‌اند

صاحبدلان نه کنج عبادت برای نان
گلستان سعدی.
چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟امیررضا واعظ آشتیانی،
نه اینکه تا بحال 100 بار رفراندم گذاشتید
عالی جناب سرخ پوش و عالی جنابان خاکستری یقین بدانند که مردم ایران از همه قومیت های به منزله ید واحده هستند و پوزه آنها را به خاک خواهند مالید
اگه یه مرد توی خانواده رفسنجانی پیدا شه ؛ اون فائزه است
هر یک ماه برای مردم داره به اندازه سه ماه میگذره واقعا توان زندگی نداریم
جام جهانی فقط برای قشر بازاری خوب است که تا میتوانند خلق الله را میتیغند و این جور مواقع زمان هدر دادن پول های بادآورده است کارگر بیچاره و بازنشسته و فقیر جماعت را چه به جام جهانی
زنده باد ولادیمیر پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بنشین وسرنوشتش را تماشا کن
این مهاجرانی از حسین شریعت مداری تندرو تر شده! تو چه کاره ای؟
هر چند در میان خبرهای شما نیست ولی تابناک این سوال رو از مسئولین محترم آموزش و پرورش بپرسید ظاهرا در بحث رتبه بندی نهایتا ریش و قیچی را داده اند دست مدیران مدارس و یک پرسشنامه ۵۰ سوالی در باره فرهنگیان به آنها داده اند که شامل صلاحیت های شغلی و اخلاقی میشود و سوالات بسبار عجیبی دارد از جمله درباره نماز خواندن نحوه اصلاح صورت و ریش و لباس پوشیدن
آقای وزیر اقتصاد همدلی و توافق دولت و مجلس نه تنها اقتصاد را بهبود نداد که وضع مردم بدتر هم شد! حالا چه اهمیتی داره که با هم اختلاف داشته باشید؟!
قطر حتی اجازه نداد کشتی های مسافربری از بوشهر یا جزیره کیش در بنادر قطر پهلو بگیرند البته بهانه محترمانه ای هم آورده که اسکله ها رو برای قایق های تفریحی تماشاگران مجهز کرده و نمیتواند کشتی های ایرانی رو بپذیرد اما چند خط هوایی بین اسراییل و قطر برای جام جهانی راه اندازی کرد
واقعا بعد از این همه سال هنوز نفهمیدیم مذاکره با آمریکا جز بدبختی چیزی ندارد. بهترین گزینه مدیریت چینی و روسی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
خدا رو شکر کحه الان در خوشبختی سیر میکنیم!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
متاسفم هیچ بیگانه ای بی طمع نیست
جناب مهاجرانی ..چرا خودتان حاضر نیستیدازسرزمین دشمن وگرگعا خارج بشید وبیایید درکشور گل وبلبل خودتان زندگی کنید..چرا درلندن وسرزمین دشمن نشسته اید ومردم رو از لندن وسیاستمدارانش میترسانید..واقعا بنظر شما مردم ایران اینقدر نفهم ونادان هستند
اول گفتند با قطر صحبت میکنیم که چند بازی جام جهانی رو در ایران برگزار کنیم بعد گفتند با قطر صحبت میکنیم که تعدادی از مسافران در هتل های جزایر ایرانی ساکن بشوند بعد گفتند چند هواپیمای جام جهانی هم در فرودگاه های ایران بنشینند خوب است بعد گفتند بگذراید یکی دو خط کشتیرانی بین بنادر ایران و بنادر قطر راه اندازی بشود کمیته جام جهانی زیر نظر امیر تمیم به همه این حرف ها فقط خندید ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
قطر فقط تو سرمون ميزنه و گاز ميبره و بهمون ميخنده
رئیس جمهور فرانسه نشون داد چقدر بدبخته که با مسیح علینژاد دیدار میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
از آدمی که با معلمش رابطه داشت و مجبور شد با او ازدواج کند چه انتظاری داری
مهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
مجبور نشده، خودش خواسته بود. از سن 15 سالگی با معلمی که هم متاهل بوده و هم 24 سال ازش بزرگتر بوده رابطه داشته. بعد از 12 سال رابطه مخفی با اون طلاق گرفته این یکی باهاش ازدواج کرده. توی کشور فرانسه هم اصلاً چیز تابویی نیست!
تابناک اگر دل در گرو ملت دارد
خوب است که یک گزارش از فوتی های چهار ماه اخیر آلمان تهیه کند که تقریبا هر هفته بالای 1000 نفر فوتی دارد
آمریکا و انگلیس و فرانسه و ژاپن نیز سرانه فوتی آنان با کرونا بالا است.
ایرادی ندارد چارتا خبری که ملت احساس غرور کنند نیز تهیه کنید
جای تاسفه ازیطرف میگن مرگ برامریکا بعد بچهاشون اونحاس .شعارشم همونا میگن .ایکاش هرتصمیمی بموقع بود . الان وقتشه سید محرومان اگرم نمیتونه کاری بکنه مثل خانم خزعلی و بقیه مدیران ک خانوادشون غرب هستن بندازه بیرون تا دل مردم خنک بشه بعد برجام وگشایش معیشتی . اگه گزینه دیگه یی دارید بسم الله .جوانان دارن نومید میشن .لازمترین ولجب اول امیده ب اینده نه ریاضت پشت ریاضت . اصل انقلاب باید حفظ بشه ولی نه دشواری های ساختگی که لازم نیستن
تازه نماینده های مجلس فهمیدن چیکار کردن جالا دارند پس میکشند یکی یکی. اسم افرادی که خواستار اعدام بودن چرا اعلام نمیکنند تا مردم تکلیفشون با این افراد معلوم باشه که بهفمند اینا نماینده کی هستند.
خطاب به مجری بی بی سی : انگلیس کثیف و مزدوران کثافت در نظم جدید جهانی جایی ندارند جز فاضل آب تاریخ
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
باشه شما در نظم جدید خوب جایی نشستی. خون خودت رو کثیف نکن
تنها راه برون رفت ایران از تمام این مشکلات برگزاری همه پرسی در مورد تک تک موضوعات مورد اختلاف است مانند حجاب اجباری، اصلاح قانون اساسی و اصلاح مواد آن، برقراری رابطه با آمریکا، نوع حکومت و غيره
جناب مهاجرانی بفر مایند چرا از این مدینه فاضله به انگلیس مهاجرت کردن.چرا برای مقابله با این گرگ ها به ایران باز نمی گردند.
آقای مهاجرانی شما برو باقالیت رو بفروش تو این سرما
جناب مهاجرانی چرا در سرزمین قوی خودمان زندگی نمی کنند !!!!
امریکا با تحریم نورداستریم نتونست گاز روسیه رو متوقف کنه بنابراین جنگ روس و اکراین رو برنامه ریزی کرد تا اروپا رو مجبور به واردات گاز از امریکا با قیمت گزاف کنه . الان هم بازار اروپا رو با صادرات ال ان جی در اختیار گرفته و امنیت اروپا رو با ناتو در دست گرفته .
اقتصاد اروپا ضربه بزرگی خورد اما نفعش رو امریکا برد . برنامه بعدی هم درگیر کردن چین و تایوان است تا دوباره بازارها رو در اختیار بگیره . اما چینی ها فعلا دم لای تله نداده اند .
گرگها مسولان سازمان فضایی کشور هستند که به قصد فروش ساختمانهای دولتی و تبعید اجباری کارمندان به نقاط دوردست قصد نابودی صنعت فضایی کشور را دارند.
آقای عبدالملکی اگر بخواهید جنس اقتصاد بین‌المللی مناطق آزاد را جور کنید باید با تعامل، تحریمهارو رفع می کردید!
روایت رئیس کل بانک مرکزی از فرایند آزادسازی دلارهای بلوکه شده


خجالت داره این قدر وعده درباره ۷ میلیارد کره جنوبی
بروید ۳۰ میلیارد دلار کشور که در چین بلوک است رد ازاد کنید اگر راست میگویید
همان راه همتی را این فرد میرود که نتیجه نهایی اش کمانه دلار به بالا خواهد بود
هیچ تحولی برای آزادسازی منابع ایران در کره جنوبی اتفاق نیفتاده و دلیلی برای آزاد کردن آن توسط امریکا وجود ندارد!!
انتقام زخم زبانهایتان را میگیریم
طبق امار اتاق بازرگانی بر اثر تحریم ها در عرض 10 سال 450 میلیارد دلار نفت نفروختیم.یعنی سالی 45 میلیون دلار.بجای ما بازار به دست کی افتاد؟روسیه و عربستان.عامل تحریک برای تحریم را در داخل و بین سوپر انقلابی ها پیدا کنید!!!!
نگرانی از فعالیت رسانه های مستقر در خارج و تخاصم با آنها رافع مشکلات داخلی کشور نیست و راستگویی و منطق قوی، خودبخود اهمیت آنها برای مردم کاهش می یابد.
برای اینکه صداقت و استقلال 227 نماینده را بسنجیم درخواست می کنیم اسامی آنها اعلام شود.
آقای مهاجرانی بفرمائید شمادربین گرگها چه می کنید ؟؟!! لطف کنید تشریف بیارید ایران زندگی کنید واز این بهشت موجود متنعم شوید ! در ضمن درست نیست که هم گل پسرتون رو سر سفره عربستان بنشونید واز دینارهای اونها بهره مندش کنید و هم پشت سرشون حرف بزنید ! بلاخره ما دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو !
اتفاقا آقای عباسی بسیاری از صاحب نظران اذعان میکنند که یکی از دلایل اعتراضات نا امیدی مردم از کسب توافق در برجام است.
آقای عباسی شما و همفکرانت بیش از 40 سال با تخاصم با غرب نتوانستید مسائل کشور را حل کنید حال چند سالی هم فرصت بدهید مسائل را با غربی ها از طریق مذاکره حل کنیم.
عجیب است که میرسلیم با وقاحت سخن می راند هر کس دیگر جای او بود که پسرش را به جرم همکاری با منافقین می گرفتند تا مدت ها از سر افکندگی پنهان می شد
آقای آشتیانی تا بحال چند تا رفراندوم برگزار کردین که میگی برای هر مسئله ای نمیشه رفراندوم برگزار کرد؟ این هم مثل مجوز ندادن به معترضان برای برگزاری تجمع است.
آقای عطاالله شما هنوز نفهمیده آید که ملت ایران برای دفاع از ناموسشان و وطنشان یکپارچه و متحد هستند اگر جنگ ایران و عراق را به امثال تو می سپردند حتما خوزستان را از ایران جدا می کردند اما دیدید که همین ملت از بلوچستان تا کردستان از مازندران تا خوزستان متحد ایستادند ودفاع جانانه کردند که در تاریخ ایران بسیار مسبوق به سابقه است .پس لطفا از تجزیه ایران حرف نزن .
اقا عطا انگلیس خوش میگذره؟
شما که از رفراندوم و عصبانیت مردم نگرانید لااقل از لجاجت و مخالفت با اصلاح امور دست بردارید!
جالبه حالا می شنویم که امیری فر، روحانی مشاور احمدی نژاد، منصوب او نبوده!!!!!!!!!!!!!!! پس فقط حکم گرفته و حقوق میگرفته؟!!!
هیچ کسی اینجوری و با یکی دو متر خرید خانه، خانه دار نخواهد شد.
خودتونو سرکار نذارید!
مرندی هنوز روی زمستون سخت اروپا برای امتیاز گیری در برجام حساب می کنه!!!!
عطالله مهاجرانی هنوز هم توضیح نداده چطور بزای بورس پسرش از عربستان پول گرفت؟!
آقای بهادری جهرمی شما که در دانشگاه ها جلسه میذاری یکبار توضیح بده که چطوری بدون آزمون بورسیه وزارت علوم گرفتی و چطوری عضو هیات علمی شدی؟؟!!
آقای غضنفرآبادی ما هم معتقدیم که 227 نماینده امضا کننده نامه به قوه قضا باید نشانه گذاری شوند اگر شجاعت دارند اسامی را اعلام کنند.
-قراره صندوق یرمایه گذاری املاک هم مثل صندوق معلمان بشه ؟ رو چه اطمینانی پول را به این صندوق واریز کنیم؟
-مثل همیشه تو مجلس طرحی را اعلام و تصویب میکنند و در آخر همه منکر رای و امضا خود میشوند و معلوم نیست پس این 227 نفر چه کسانی بودنند.
-آقای مهاجرانی از انگلیس برگرد بیا اینجا بعد افاضات کن ، با کدام پول رفتی اونجا با خانواده داری نطق میکنی
کلیدی ترین موضوع در حل مشکلات این کشور شفاف شدن همه موضوعات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و... هست ، مطمعنا اگر شفافیت باشه هیچ وقت بورسیه غیرقانونی . اختلاس . تخصیص بودجه های بی مورد . و هزاران مشکل دیگه پیش نمیاد
الان شرایط کشور به گونه ای هست که مردم خواهان شفافیت بدون قید و شرط و بدون هیچ‌گونه ملاحضات امنیتی و قضایی و سیاسی و .... هستن
مطمعنا همه کسانی که مخالف شفافیت بی قید و شرط هستن به نوعی نفع میبرند و این موضوع رو همه مردم با پوست و گوشت و استخوان خود درک‌کرده اند
آذر بایجان و سیستان چشم و چراغ کشورمان هستند و هیچ دشمنی نباید کوچکترین طمع نسبت به آن داشته باشد ، ما در یک خانواده ممکن هست در بعضی مواقع اختلاف سلیقه داشته باشیم ولی وقتی بحث ناموس پیش میاد دیگه چیزی جلودار نیست ،
جهرمی جز همون ۳۰۰۰ بورسیه نورچشمی زمان محمود خوشکله بود ؟؟ با معدل ۱۲ بشی هیئت علمی بعد بشی سخن گوی دولت میدونی ناحقی کردن ، ناحقی ترقی کردن دودش به چشم کی میره دودش اولا به جشم یه بیگناه از اعضای خانواده میره ، و بدبختی بعدی نصیب ۸۰ میلیون ایرانی میشه که بجای یه نخبه تو باید بشی سخنگو دولت ، الته ریییس جمهور ۶ کلاسه باید هم سخنگو تو باشی ؟؟؟
گویا روی یخ زدن اروپایی ها در زمستان ، حساب ویژه ای باز کرده ایم و سیاست هامون رو بر مبنای اون تعیین می کنیم .
ساستها در بخش مسکن وخودرو باعث گردید تا این دو به عواملی برای دلالی و درآمد بالا منجر گردد حال آنکه با تصویب و اجرای چند تا قانون ساده تمام مشکلات بسادگی قابل حل است البته اگر از پس مافیای مسکن که یک پایه آن بانکهای خصوصیست بتواند برآیند
چو ایران نباشد تن من مباد
ناراحتی‌ها را روی نمادهای ملی خالی نکنیم
کسی به وطنش را نمی دهد
یاعلی مدد
سلام علیکم
اعتشاشی ها سطل زباله آتش می زنند.
اعتراضی ها شعار می دهند و شعار می نویسند.
مخالفین هم( که کم نیستند) تو خونه منتظر نشستن اون ها را تماشا می کنند.

موافقین هم تو این دو ماه توی بد دردسری افتادند.

مواظب باشیم تمامیت ارضی ایران خط قرمز برای هر دوطرف باید باشد.

دشمنان خونی هم بلاخره یک روزی مصالحه کردند.
آقای فاطمی امین فک نمیکنی بعد چهل سال شرط انتقال فناوری دیر است ؟
سایپا جلوی تاسیس کارخانه رنو در کاشان گرفت بعد اینا بیان فناوری بگیرن ؟
میرسلیم هم مثل انسیه خانوم زیاد حرف میزنه توجهات به فرزند کم بشه
من موندم این علم الهدی رو چه حسابی شده امام جمعه مشهد ؟؟ وقتی او را با مرحوم آیت الله عبادی مقایسه میکنیم او با آن که پدر دو شهید بود ر هیچ وقت به هیچ احدی توهین نکرد ولی این جناب علم الهدی واقعا خودش را والی خراسان میدونه ، آقای علم الهدی گذشته خودتان را فراموش نکید و بیش از حد مغرور نباشید ؟؟ واقعا امام خمینی انسان شناسی وارسته بود و واقعا روح الله بود .
عطاالله مهاجرانی در دامن انگلیس و نسخه نویسی برای داخلی ها
هزینه تو را کی می ده؟
دراکثرکشورهای پیشرفته زن وشوهرهردوکار میکنند درآمدیکی خرج خوردوخوراک هزینه های دیگرزندگی میشودودرآمد دیگری خرج اجاره خانه آنهائیکه مایل بخرید مسکن باشندمیتوانند براساس درآمدشان واعتبارشان ازنظر شغلی وخوش حسابی با گرفتن وام بانکی بابهره بسیار پائین درحد اجاره خانه میتوانند خانه بخرند که البته بازپرداخت آن گاهاًحدود سی سال طول میکشد درکشورمااگرکسی بخواهد صاحب مسکن شود بایسی نقدبه بخرد که سخت است بخصوص برای افرادی عجول دستوری هم نمیشود مشکل مسکن راحل کرد بلکه خرابترمیشود کرد وزارت محترم اقتصاد بهتراست ازراهی که صلاح میدانند بانکهاراتشویق بدادن وامهای درازمدت بابهره کم به متقاضیان خرید مسکن نمایند که این مشکل حل شود کمااینکه درسالهای اخیردربعضی ازدولتهای یکی دودهه اخیر زمانهائی چنین بود اگردولت محترم بجای باعجله برخوردکردن بامشکل مسکن بامشاوره باکارشناسان اقتصادی دلسوزوکاربلدووارد به امورمسکن اقدام کنند که نتیجه بهتری حاصل شود هرچند باافزایش هزینه ها وکمبودامکانات و تورم رام نشدی اولویت در تامین معیشت ومهمترازآن وضع داروودرمان است که آنراهم میتوان بااراده وبهره گیری ازخبرگان اقتصادی به انجام رساند
آقای رییسی از فرصت برگزاری جام جهانی تو قطر استفاده کنید و راه رو برای گردشگران خارجی هموار کنید حداقل قانون حجاب اجباری رو برای خارجی ها بردارید ، مگه ترکیه چی داره که سده باتوق پولدارهای ایران ، جز یه استانبول و آنتالیا برای خوشگذرانی ،مگه جایی داره ؟؟ ایران با این همهزیبایی و کشور چهار فصل حیف که مدیریت آن افتاده دست شما ؟؟ که مجبورید برای کسری بودجه ملت رو به فلاکت و بدبختی سوق دهید
نگاهی به بازار بی سر سامان دارو
نگاهی به بازار بی سر و سامان روغن ماشین
نگاهی به بازار بی سر و سامان خودرو
نگاهی به بازار بی سر و سامان مسکن
نگاهی به بازار بی سر و سامان بورس لعنتی
نگاهی به بازار بی سر سانان مرغ و گوشت
نگاهی به خشم فروخفته ملت
نگاهی به فرار مغزها
نگاهی بیمارستان‌هایی با کادر خسته و بی انگیزه
چرا باید کشور بشه بهشت دلالان و بازاریان و رانت خوران باشه چرا باید هر سال سرمایه یه عده دو برابر بشه و بقیه نابود ؟؟؟ به خدا اشکال کار خود ما هستیم که چون درگیر فساد هستیم نمیتوانیم اوضاع رو سر و سامان دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
اگربی حجابی برای خارجی هادرکشورمامجازباشد وبرای هموطنان ممنوع فکرنمیکنید این تناقض باعث بوجودآمدن چه دردسرها وگرفتاریهائی برای جامعه میشود درست مثل مصرف مشروبات الکلی که برای عده ای مجازوبرای دیگران ممنوع بود وباعث مشکلاتی برای جامعه شد درهیچ کشوری دردنیاخارجی هااولویت یاامتیازی بر مردم عادی وشهروندان دیگرندارند مگردرکشورهای استعمارشده که به لطف خداکشورماجزو این گروه نیست لطفاًنظراتتان راباعقل سلیم ابرازفرمائید
عطا الله مهاجراني : جوانان ببينند جه گرگ هايي در كمين ايران نشسته اند !!
-----------------------
البته جناب مهاجراني يك فرد باسوادي هستند كه كتاب هايي نوشته اند كه ساليان بيش به زيور طبع آراسته شده از جمله
حكايت همچنان باقي است
حماسه فردوسي
گزند باد
انقلاب عاشورا
كتابي در باره فلسطين
اسلام وغرب
و كتابي در مورد نماز
قرائت هاي ديني
رمان بهشت خاكستري
و حتماً كتب ديگر
كه اين كتب از انتشارات مؤسسه اطلاعات است ،
اما بنده هر وقت اسم جناب عطا الله مهاجراني را مي شنوم و يا در جايي مي بينم ، فوري به ياد خاطره اي مي افتم كه ايشان از زمان دانش آموزي خودشان در مقطع ابتدايي نقل كرده اند و آن خاطره « شير خر حوردن » خودشان است !
-- خوردن شير خر ؟ ... كي گفته ؟ ... قضيه اين شير چه بوده ؟ ... بگو تا ماهم بدانيم !
-- بله ! البته اين خاطره من ساليان پيش در كتاب شان خوانده ام آن طور كه جناب مهاجراني در يكي از كتاب شان نقل كرده اند -- كه الان بنده به يادم نيست در كدام يك از كتاب ايشان -- او مي گويد كه دانش آموز دبستاني بوده كه خواهرش مريض مي شود و كسي از اهالي روستا براي شفاي خواهر ، شير خر تجويز مي كند و جناب عطا الله را صبحگاه مي فرستند تا از خانه يكي از اهالي روستا يك ليوان شير خر بگيرد و بياورد و او در راه دلش براي خواهرش مي سوزد كه بايد شير خر بخورد ، و اين مي شود كه جناب عطا الله خان ، كودك ده و يا يازده ساله ، در راه ، ايثار مي كند و ليوان شير خر را سر مي كشد و
بقيه قضايا كه به درستي يادم نيست كه ايشان يك شير ديگر جايگزين مي كند ويا اين كه كاسه خالي از شير به خانه بر مي گرداند ،و اكنون سالها كه از خواندن اين خاطره در يكي از كتب خودشان مي گذرد ، هر وقت اسم ايشان را مي شنوم فوري به ياد اين خاطره مي افتم كه كاسه يا ليوان شير خر را سر مي كشد تا براي خواهر مريضه اش ايثار كرده باشد و يا اين كه راضي نشود همشيره مريضه مجبور به خوردن شير الاغ باشد !! و البته دنباله اين خاطره هم خياي جالب است ، اما چون بنده كفش آهني پوشيده و در به در از اين داروخانه به آن دارخانه دنبال يك قطره براي مادر عيال هستم وقت و مجال ندارم كه بقيه اين خاطره جالب به عرض برسانم ! ... پس با اجازه . .. فعلاً خدا حافظ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
مابقیش رو هم تعریف کن باحال بود
عطا جون تشریف نمیارید ایران؟
عطا جان تو هم پیر شدی ها !
واقعا برای نقصهای رو به تزاید مدیریتی در کشور باید ده ها هزار جلد کتاب نوشت ولی خلاصه میگویم ما از نابسامانی مدیریتی کشور بزرگ ایران زجر میکشیم تجربه 40 ساله میگوید شما هرگز با این رویه نمیتوانید کشور را درست مدیریت کنید و علت آشوب و بلوا را در نا کارآمدی مجموعه خود جستجو کنید و بروید دنبال بلد کار اگر شده به هر قیمتی مشاوران مدیریتی از کشورهای پیشرفته ای مثل ژاپن و آلمان و ... بیاورید سیستم اداره کشور را تدوین کنند. بطور مثال 90 درصد وقت زنده مردم متوسط به پایین را در پیچ و خم سامانه های سرطانی اینترنتی تلف میکنید و تعجب میکنید چرا بازدهی و بهره وری در کشور پایین است مثلا سامانه های اینترنتی هیچ خاصیتی که برای این مردم ندارد که بیشتر مضر ند و صرفا به خود سیستم سازمانی خود سرویس میدهند ( مثل سامانه و سیستم نسخه الکترونیکی، سامانه تمامی بانکها و شهرداری و ....) که خیلی اوقات بالا نمیایند بالا بیاید پیامک نمیتواند بفرستد بعد هنگ میکند و غیره افراد پشتیبان تلفنی فقط 10 در صد مشکلات را حل میکنند در طول 24 ساعت فقط 20 درصد کارایی دارند و عموم مسائل در آنها اصلا فراموش شده و .... هر سازمانی هم مشکلات را به دوش مردم انداخته حضوری کسی پاسخگو نیست و حواله به سامانه میدهند. هیچکدام از این سامانه ها تست نشده اند خود مسئولین باید بروند و ببینند کارهایشان را میتوانند بدو کمک دیگران با صرف وقت مناسب انجام دهند؟!. اگر میشد مثل قدیم آدم حتی پیاده به خود آن سازمان برود و از کارشناس مربوطه مشورت و کارش را انجام دهد سریعتر و مطمئن تر بود. رسید یا تأیید سامانه ها هیچ ارزش حقوقی برا کاربر ندارند. و ....
در مورد روالهای کاری تمامی دستگاههای دولتی هم این ضرب المثل یا قیر نیست یا قیف نیست! مصداق کامل دارد تولیدات از هر نوع(بجز تسلیحاتی و نظامی) با کیفیت بسیار نازلتر و با قیمت بالاتر از قدیم صورت میگیرد و و و
ایران، افغانستان و بورکینو فاسو نیست ما با این همه منابع عظیم خدادادی و طبیعی و نیروی انسانی با سواد و با هوش باید الان از کشورهای حداقل هم رده یا بالاتر از کره جنوبی و مالزی و سنگاپور و امارات و ترکیه و ... باشیم.
واقعا از زندگی سیر شده ایم وای بحال نسلهای بعد از ما. بشینید سریعا فکری اساسی بکنید اگر خود نمیتوانید از کارشناسان کشورهای دیگر کمک بگیرید. اگر هم این پیام را منتشر نمیکنید لا اقل رویش تامل کنید فرصتها خیلی زود نابود میشوند. و و و
عطاءالله مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران نشسته‌اند
جناب مهاجرانی لطف کنید بفرمایید منبع خرید خانه در انگلیس و‌هزینه ماهیانه شما از کجا تامین میشود.
مهاجرانی را کی قبول داره؟! رفته فرنگ با پول ملت حال میکنه بعد برای مردم نسخه میپیچه.مرد نا حسابی ما خودمون بهتر از تو میدونیم چکار کنیم
امثال همین محمود صادقی که مرتب حرفشو نشر می دهید واقعا برای مردم جز جنجال واسترس چی خاصیتی دارند،
چرا انقدر اخبار فیک و به درد نخور میزارین!!
اگر توافق قبل از وقوع حوادث بود، بهتر بود به شرط اینکه توافق تنها یک طرف می داشت و آن هم ایران بود.
اما شوربختانه دو طرف داشت که در آن طرف آمریکا با لابی اسرادیل و عربستان و کشورهای اروپایی و چین و روسیه و.... که هر کدوم ساز خودشون می زدند.
آقای مهاجرانی خودت تو لندن چیکار میکنی؟ تو که بردی و در رفتی، خجالت بکش.
به رییس کمیسیون حقوقی مجلس بگید لطفا اون عینک کثیفی که به چشمش زده را برداره و جنایت های روسیه در حمله به یک کشور مستقل دیگر جهان یا خیانت های چین در حق مسلمانان را ببینه
متاسفانه انگار مسئولان هيچ عبرتي از اعتراضات به حق مردم نگرفته اند و در هنوز بر همان پاشنه غلط ميچرخد! حرفهاي صد من يه غاز مبني بر توهم توطئه و غرب ستيزي و انداختن تقصير به گردن دولت روحاني كه يك سال و نيم پيش رفته است! خدا به اين كشور رحم كند!
از اقاي مهاجراني درخواست داريم در همان لندن زندگي كنند و ژست فيلسوفانه براي جوانان اين مملكت در نياورند و به ايشان ياد اوري ميشود موعضه هاي ايشان و حزب مورد نظر ايشان را خيلي وقته مردم قبول ندارند .
مردم بحث خرید متری مسکن توسط رانتخواران طراحی شده و جهت سوء استفاده از سرمایه های شماست هرگز انجام ندهید.
عطا مهاجرانی تو خودت چرا تو بغل گرگ ها هستی؟ چرا بر نمی گردی؟ از انگلیس داری برا مردم ایران نخسه می پیچی؟! تو اول برادریت را ثابت کن بعد اظهار فضل کن.
عمده اصلاح طلبان که دم از گفتگو می زنند. منظورشون گفتگو با سیاسیون اصلاح طلب است و مردم این وسط بهانه هستند. یادشون رفته سال های سال قدرت را در این کشور در اختیار داشتند و دسته گل تقدیم جوی اب می کردند!
آمریکا و اسرائیل هیچ زمان از تجزیه ایران صحبت نکرده اند.
با سلام واحترام
پیشنهادی برای نتیجه بخش تر بودن نظرسنجی های "سایت محترم و وزین تابناک"

- سعی شود در نظر سنجی ها از عباراتی که شائبه طرفداری از جناح خاصی میشود استفاه نشود( مناسب است ازکلمه اعتراض بجای اغتشاش استفاده شود)

- بهتر است درگزینه های پیشنهادی، یک گزینه تحت عنوان سایر گزینه ها قرار داده شود تا مردم گزینه پیشنهادی خود را بتوانند درآن درج کنند. بعبارتی شاید گزینه مورد نظر مردم در میان گزینه های پیشنهادی نباشد.
-
- برای اینکه مردم از اثربخشی ، نظر سنجی مطلع شوند وبیشتر در آن مشارکت کنند(زیرا به لحاظ جامعه آماری هرچه تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد نتایج قابل اعتمادتر است)، بهتر است ، که اعلام شود که این نتایج برای کدام اورگان یا مسئول ارسال شده و پاسخ ودستورات بعدی صادر شده در این خصوص چه بوده است.
جناب مهاجرانی شما فعلا برادریتو ثابت کن بعد بیا مردم نصیحت کن. تو انگلیس که بقول خودتون مرکز توطئه است نشستید برای مردم نسخه می پیچید.
عطا جان شما در انگلیس حال می کنی ، آن وقت یعنی شما به فکر ایرانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عبدالملکی: باید جنس اقتصاد بین‌المللی مناطق آزاد را جور کنیم

چرا باید ادمی با ان سابقه افتضاح در وزارت کا رو رفاه باز در یک پست مهم استفاده شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی رییس کمیسیون حقوقی مجلس درباره روابط اقتصادی با دنیا اینگونه صحبت می کند چه امیدی به بهبود شرایط می توان داشت ؟
خاندوزی: ۴۰ درصد هزینه خانوارها در بخش مسکن صرف می‌شود...محاسبات شما بر اساس میانگین کشور است که برخی صاحب خانه هستند و برخی نیستند!...حداقل حقوق کارگر رو با متوسط اجاره تو شهرهای بزرگ مقایسه کنید، می بینید بالای 80 درصد هزینه خانوارهای مستأجر بابت اجاره می رود، در تهران این عدد به بیش از 90 درصد هم می رسد!
حاجاقا، خونه سانتیمتری هم تو بورس می فروشید؟
کمبود ونبود برخی داروها هیچ ارتباطی با تحریمها یا کمبودارزی ندارد. اولا دارو جزو تحریم نیست ثانیا خودم با چند شرکت واردکننده تماس گرفتم گفتند برای ما کاملا این امکان وجوددارد که ارز آزادتهیه وبصورت چمدانی (بعلت تحریم بانکی) با اجازه ونظارت خوددولت منتقل وهردارویی را وارد کنیم ولی عواملی در خودوزارت بهداشت بنا به منافع چند وجهی خود این اجازه را بما نمیدهند.
بیخود توافق برجام رابه حوادث اخیر ربط ندهید شما قبل از حوادث هم در حال ناز و کرشمه بودید تا هر اتفاقی می‌افتد گردن مردم نیاندازید
وزارت صمت با امروز و فردا کردن واردات خودرو فقط می خواهد قیمت خودروی بی کیفیت داخلی را بالا ببرد...در ضمن خودروی چینی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه می شوند با دو یا سه برابر قیمت در بازار ایران عرضه شده اند.....فاطمی امین با لابی گری از استیضاح فرار کرد!!!
پیشنهاد رییس سازمان بورس؛ یک تا دو متر خانه بخرید!!...صبر کنید بعد از مردن دو متر خانه (قبر) به شما می دهند، البته اون هم با پول!!!
آقای عبدالملکی میتونن از همون روش ایجاد شغل یک میلیون تومانی استفاده کنن!!!! ایشون بعد از آباد کردن وزات تعاون کار و رفاه اجتماعی به دنبال جنس اقتصاد از نوع بین المللی هستند تا دستاوردهای خوبشون در عرصه جهانی هم اثر خودش را بگذاره !!!!!!!!!!
اگر جوانان خلافی هم انجام می دهند ناشی از عصبانیتی است که مسولین به آنها تحمیل کرده اند . بهتر است خودتان را سرزنش کنید .یک جوان به چه باید امیدوار باشد .
عبدالملکی: باید جنس اقتصاد بین‌المللی مناطق آزاد را جور کنیم.......!!! کاری که همه جای دنیا می کنند را شما انجام دهید نمی خواهد ابتکار به خرج دهید و کلی هزینه رو دست مردم بگذارید و آخرش هیچ!!
خیلی جالب است خودشان مبحث انتقال فناوری را در طرح اولیه قرار می دهند و بعد از تصویب به اینکه این قانون است که محدودیت ایجاد کرده و با توجه به این قانون فقط خودروسازان می توانند واردات خودرو انجام دهند و گوشت را دست گربه داده اند اخر مگر شرکت های خارجی با این تعداد محدود حاضر به انتقال فناوری هستند و اگر بخواهید مهندسی معکوس انجام دهید یک یا دو دستگاه حتی ده دستگاه مجوز به این دو شرکت داده شود تا با واردات انها کار انتقال فناوری را انجام دهند پس انچه مشخص است دولت در اختیار خودروسازان و در خدمت انهاست و هرگز حاضر به رقابتی شدن این حوزه نمی باشد
مهاچرانی !
از زیستن بین گرگ ها دوری کن و به زادگاهت برگرد و در راه دفاع از ایران مدافع امنیت شو و به بهشت برین نائل شو
کسانی که از سفره انقلاب استفاده کردند این جمله یعنی چه آیا منظور پرداختی ها و حمایتها از افراد خاص خارج از قانون و عرف بوده که این کار غیر قانونی اشتباه بوده و اگر چنین بوده و کسانی خبر دارند باید با روش قانونی همه سود و سرمایه حاصل از این رانت ها پس گرفته شود وگر نه همه مردم ایران از سفره انقلاب استفاده می کنند
اقای مهاجرانی. شما چرا لندن نشین شدی؟ بیا به وطنت خدمت کن
آقای آشتیانی...اگرشمابا رفتار وگفتار وبرنامه هایتان مردم عصبانی نکنید.اصلا اعتراضی به وجود نمیآید که برای حلش نیاز به رفراندم باشد.اگر مسائل ومشکلات مردم در مجلس ودولت وبا نظر متخصصین حل شود مردم مگر بیمارند که به خیابان بیایند؟؟؟
من بجای میرسلیم خجالت می کشم
احسنت به دکتر مهاجرانی انسان با شرف و باغیرت
از مهاجرانی بپرسید با پول کدام ملت در لندن زندگی لاکچری برای خوذش فراهم کرده؟ منبع درامدش از کجاست؟ چرا بورسیه عربستان صعودی شدb؟ چرا در بی بی سی حرف میزند؟
لطفا به اقای مهاجرانی بگید بیاد ایران این حرفا رو بزنه . خودش و خانوادش انوره اونوقتت از اونجا نسخه می پیچه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
دوست عزیز، چرا همین مورد را به مخالفان و معاندان که در لندن زندگی می کنند و در مورد ایرا نسخه می پیچند نمی گویید. معلوم است که ریگی به کفشتان هست!!! نیست؟
فعال اصولگرا: در شرایط عصبانی بودن جامعه، نمی‌شود رفراندوم برگزار کرد
بله واقعا مردم از برگزاری این همه رفراندم خسته شده اند!!!!
با سلام بیش از یکسال از ثبت نام و پذیرش ما در سایت مسکن صدرای شیراز گذشت و خبری نشد کسی جوابگو نیست می گویند زمین نیست زمین برای فروش به سرمایه داران هست زمین برای تجارت های میلیاردی هست ولی زمین برای ساخت سالی یک ملیون مسکن که رستم خان قاسمی قول داده بود نیست چه خبر است ؟ دوست خودم دو قطعه دو هزار متری در صدرا و در میان رود از شهرداری گرفته است می گوید سکه رشوه دادم ولی برای محرومان زمین نیست
این 7 میلیارد دلار بلوکه شده در کره جنوبی اندازه 700 میلیارد دلار برای ایجاد جو روانی و پایین نگه داشتن قیمت دلار کارکرد داشت هر وقت دلار بالا میره خبر از آزاد سازی این دلارها میشه
مهاجرانی بخاطر دور بودن طولانی مدت از کشور ، زیاد از اوضاع داخلی خصوصا چند ماه گذشته خبر ندارد

و نمیداند که هیچگاه اتحاد و همدلی و رفاقت و حمایت در بین مردم و اقوام مختلف چنین قوی و منسجم نبوده است

لذا به ایشان اطمینان میدهم که هیچ نگرانی از بابت اجرای نیت و نقشه های شوم دشمنان خارجی و داخلی برای تجزیه ایران عزیز نداشته باشند .

و تا میتوانند دعا و تلاش کنند تا اراده و خواسته حق و قانونی اکثریت مردم و در کمال آرامش باعث گردد تا نمایندگان واقعی و دلسوز و کاردان و پاکدست و تحصیلکرده واقعی مجرب و وطنپرست و خیر خواه و مصلح وطنپرست و مومنان واقعی از بهترین های تمام سلیقه ها و اقوام و زبانها و جنسیت ها

به جای اقلیتی غیر منتخب و غیر پاسخگو که سالهاست کشور و مردم را گرفتار جنگ و خشونت و نفرت و تحریم و انزوا و فقر و فلاکت و فساد و بیعدالتی و تبعیض و اختلاس و رانت و سانسور و دشمن تراشی کرده اند
در ارزانترین و آرام ترین و مدنی ترین حالت جایگزین گردند

تا رفاه و آسایش و امنیت به مردم و ابادانی و توسعه و پیشرفت و آرامش و دوستی و رفاقت و برادری و اتحاد ملی و تنش زدایی با کشورهای منطقه و جهان جایگزین گردد

انشاالله
هلالی گفته :
من هم دیدم که با باتوم به زن مردم میزدند .
من اگر بودم ! دفاع میکردم !

خوب وقتی دیدی ؛ بودی دیگه پس چرا دفاع نکردی ؟!!
جناب فاطمی امین که حتما دکتر هم هستی! کلا میخوای پنجاه هزارتا ماشین وارد کنی اونم از ده برند مختلف. پنج یا ده هزار ماشین تولید یک ساعت برندهای معروف هم نیست اونوقت توقع داری بخاطرش برات انتقال تکنولوژی هم بدن. حالا تحریم هم بکنار. خدایی هنوز بعضیا فکر میکنن با این تصمیم گیرا ما آینده ای داریم؟

احمد بخشایش اردستانی که نمی دونم چیکاره ای, داداش تو هنوز تو فکر زمستون اروپایی!!
وقتی بعد از همه این اتفاقات رسانه ای مثل خبرگزاری فارس هنوز داره نفرت پراکنی میکنه چه انتظاری برای ارام شدن جامعه و وحدت ملی دارید؟
آقای مهاجرانی ساکت شو لطفا شمایی که سالهاست بین گرگ ها بخوبی و خوشی داری زندگی میکنی دیگه مردم با این چرت و پرت ها نمی ترسن
خخ
خانم كديور ممكن است بفرمائيد نمايندگان معترضيني كه در كف خيابان آنگونه رفتار مي كردند چه كساني هستند؟
مهاجرانی بعد ماجرای پسرش و دکل نفتی کلا متحول شد و متحول ماند !
مانده ام از کار آن ۲۲۷ نماینده که عقل جمعی آنها در خواست اعدام مخالفان بود .واقعا خجالت نکشیدید
آقای مهاجرانی ، من نه اصول گرا و نه اصلاح طلب هستم طرفدار سفت و سخت مردم ، ایران ، اسلام ، انقلاب و رهبر هستم. و حاضرم جانم را برای رهبرم و کشورم بدم. این حرف ها را از ته دل می زنم. من کاری به گذشته و آینده شما و هیچ کس دیگر ندارم و کاری هم به عملکرد و اهداف اصلاح طلب و اصول گرا ندارم. اما همین قدر که شما این متن زیبا و دلنشین را نوشته اید و این اندیشه و تفکر زیبا را دارید شما را ستایش می کنم. متن های قبلی شما را در چند ماه اخیر دنبال کرده ام غالبا" از سر دلسوزی برای ایران و حل مشکلات مردم، برای حفظ جمهوری اسلامی و پشتیبانی از رهبری و حفظ مولفه های اقتدار کشور و نیروهای مسلح هست و عالمانه حرف می زنید و از زیبایی های انقلاب اسلامی سخن می گویید. البته وقتی شما چنین نیتی دارید انتقاداتان نیز دلنشین و دلسوزانه است و من به شخصه آن را می پذیرم. از شما به خاطر این مواضع متشکرم و صمیمانه شما را دوست دارم. به امید سربلندی ایران اسلامی.
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
حواست به دم خروسه باشه ،پنهانش كن !
عطاءالله مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران نشسته‌اند

آقای محترم چرا خودت رفته ای تو لونه گرگها زندگی می کنی ؟؟؟

چرا چیزی را می گویی که خودت برعکسش را عمل می کنی
وقتی میتونی مثل آب خوردن بدون آزمون بورسیه بشی.....
٨٣ درصد مردم مخالفند
آقای محمود صادقی درست مثل دشمان ایران حرف میزند!!!
تابناك چرا مثبت منفي ها را بعد از مدتي مبندي!؟؟ يا هر وقت به نفع يه طرف مثبت يا منفي زياد زده ميشه ميبنديش؟!!!!
ای ای ای تو اونجا چکار می کنی مملوش
جناب وزیر محترم متاسفانه بدترین زمان کشور در این چهل و سه سال زمان همدلی دولت و مجلس بوده است زمانی که مجلس به جای کار کارشناسی و بازخواست دولت بابت کم کاریهای بعضی از وزارتخانه ها ، تعارف های محبت آمیز و دوست دارم های حزبی می کنند الان تاوان کم کاریها و ندانم کاریهای این دو نهاد را مردم و نیروهای امنیتی می دهند.
عطاءالله مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران نشسته‌اند

آقای محترم چرا خودت رفته ای تو لونه گرگها زندگی می کنی ؟؟؟

چرا چیزی را می گویی که خودت برعکسش را عمل می کنی
هم‌دوره سربازی بودم با ایشان آدم مودب و اسمان جلی بود.
این پولها هیچ کمکی به ما نمیکند
اقای مهاجرانی یادم بود یکبار قهر کرد گفت دیگر با بی بی سی مصاحبه نمیکنم اما بعدا که مردم ظاهرا فراموش کردند رفت و با بی بی سی مصاحبه کرد!!! یعنی تا این حد به قول و قرارهاش پایبند بود
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد جناب مهاجرانی
آقای میرسلیم شما اگر بیل زنی لطفا اول باعچه،خودتو بیل بزن از پس دردانه ات بر نیومدی که توی بغل دشمن نیفته
کدوم حقوق 40 درصد درنظر گرفتی چند میلیون چندتا فوش بدم تا خالی شم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس