بازدید 6432

تقاضای فراتر از انتظار برای آیفون 14 پرو

طبق داد‌ه‌های ترندفورس، تقاضا برای آیفون ۱۴ پرو بسیار بیشتر از انتظار اپل بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 12 November 2022

تقاضای فراتر از انتظار برای آیفون 14 پرو

این گزارش می‌گوید که سفارش‌های این شرکت به تامین کنندگان در ابتدا این‌طور بود که ۵۰ درصد به مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ اختصاص داشت. اما اکنون این میزان به ۶۰ درصد افزایش یافته و ممکن است که در آینده به ۶۵ درصد هم برسد. این شرکت می‌گوید، به نظر می‌رسد که با تقاضای بسیار پایین‌تر برای ایفون ۱۴ پلاس شاهد متعادل شدن روند تولید هستیم. همه گزارش‌ها تاکنون حاکی از تقاضای قوی برای سری آیفون ۱۴ است. دیدگاه‌ها به این صورت است که هر دو مدل فروش بسیار خوبی دارند.

طبق نظرسنجی مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل، این کمپانی از فاکسکان خواسته است که تولید آیفون ۱۴ پرو را به میزان ۱۰ درصد افزایش دهد. این تحلیل پس از آن صورت می‌گیرد که گزارش‌های دیگر حاکی از فروش بهتر مدل‌های پرو نسبت به نسخه‌های معمولی هستند. این تغییر در دسترس بودن فروشگاه اپل نیز مشهود است، چرا که مدل‌های آیفون ۱۴ پرو به‌طور گسترده‌ای در دسترس نیستند و موجود آیفون ۱۴ همچنان فراوان است. همین گزارش‌ها حاکی از آن است که ایفون ۱۴ پلاس رتبه آخر را در بین محبوبیت این سری دارد. ترندفورس به داده‌های زنجیره تامین اپل برای قضاوت در مورد نسبت تولید بین چهار مدل در خط تولید امسال نگاه می‌کند و موافق است که تقاضای آیفون ۱۴ پرو بسیار بیشتر از آن‌چیزی که پیش بینی می‌شد، بود.

تقاضای بالای آیفون ۱۴ پرو

شرکت کوپرتینویی در ابتدا به تامین کنندگان اعلام کرده بود که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس مجموعا ۵۰ درصد از تولید را در اختیار داشته باشند. اما به نظر می‌رسد از آن زمان این میزان را به ۶۰ درصد افزایش داده است. سری آیفون ۱۴ پرو دارای مشخصات بهبود یافته‌ای است،‌ اما قیمت واحد مشابه مدل‌های سال گذشته است که سبب می‌شود پیش خرید سری پرو بسیار محبوب باشد. ترندفورس نشان می‌دهد که نسبت تولید دو مدل از سری آیفون ۱۴ پرو از ۵۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش یافته است و نمی‌توان رد کرد که این نسبت در آینده به ۶۵ درصد افزایش خواهد یافت.

این گزارش با دیدگاه بیان شده توسط بررسی کنندگان مطابفت دارد. هر کسی که به فکر خرید مدل پایه آیفون ۱۴ است، باید دوباره اندیشیده و در مورد ارزش خرید هر کدام از این گوشی‌ها فکر کند. یک موضوع بسیار ثابت در بررسی مدل پایه آیفون ۱۴ وجود دارد که به اندازه‌ای خوب نیست که بتوان پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر از آیفون ۱۳ را توجیه کرد. اگر امسال یک گوشی جدید می‌خواهید، هزینه اضافی را برای آیفون ۱۴ پرو خرج کنید. در واقع، از بررسی‌های اولیه، این توصیه همواره مطرح می‌شود و کارشناسان نیز کاملا به آن اذعان کرده‌اند.

تقاضای فراتر از انتظار برای آیفون 14 پرو

ایفون ۱۴ پلاس نه‌چندان محبوب

این شرکت انتظار ندارد که اپل از مخارج محتاطانه‌تر مصرف کننده مصون بماند، اما فکر می‌کند این تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ روی شرکت تاثیری نخواهد گذاشت. امسال برای اولین بار بود که اپل تفاوت بین مدل‌های استاندارد و پرو را با دادن پردازنده‌های مختلف به آن‌ها افزایش داد که بسیاری آن را نشانه‌ای برای این موضوع می‌دانند که شرکت قصد دارد فاصله بین مدل‌های پرو و پایه را در طول زمان افزایش دهد. ترندفورس از این دیدگاه حمایت کرده و پیش بینی می‌کند که لنز پریسکوپ برای افزایش قابلیت زوم اپتیکال یکی از تفاوت‌های اصلی آیفون ۱۵ پرو خواهد بود و ممکن است این موضوع منحصر به پرو مکس باشد.

از نظر مشخصاتی، علاوه بر سوییچ جامع از لایتنینگ به کانکتورهای تایپ سی که از قبل مشخص شده بودند، احتمال اینکه سری پرو دارای ارتقا ظرفیت حافظه رم به ۸ گیگابایت برای مطابقت با پردازنده جدید خود و ادامه بهبود مشخصات دوربین از جمله ارتقا آن باشد، زیاد است. دوربین اصلی به 8P تغییر یافته و استفاده از لنز پریسکوپ را در مدل پرو مکس خواهیم داشت. 8P در اینجا به تعداد المان‌های موجود در لنز اشاره دارد. اضافه شدن المان‌هایی به لنز مزایا و معایبی به همراه دارد. ما زمانی که یک سازنده از طرح لنز موجود استفاده می‌کند و المان‌هایی را اضافه می‌کند، این کار معمولا برای کاهش اعوجاج انجام می‌شود و به ویژه در لنزهای واید اهمیت بیشتری خواهد داشت.

خرید مطمئن و آسان از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب این امکان را به شما داده است که به سراغ آیفون ۱۴ پرو و همچنین ایفون ۱۴ پلاس رفته و بسته به علایق خود و بودجه‌ای که دارید، از گوشی‌های اپل در سال ۲۰۲۲ بهره ببرید. فراموش نکنید که هر کدام از این گوشی‌ها با پیکربندی‌های مختلف ارائه شده و می‌توانید به سراغ طیف رنگی خاص آن‌ها هم بروید. ایفون ۱۴ پلاس با صفحه نمایشی بزرگ‌تر در رده استاندارد آماده شده و عمر باتری بیشتری هم نسبت به تمام نسخه‌ها خواهد داشت. بازرگانی سیب تمام مدل‌های گوشی آیفون ۱۴ را به‌صورت اقساطی در اختیار شما می‌گذارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان