بازدید 6569
دروغ هایی که در فدراسیون فوتبال عادی شده است

پیراهن تیم‌ملی در جام‌جهانی؛ همانی که تکذیب شد!

کد خبر: ۱۱۴۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ 09 November 2022

پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر از یک برند ایرانی است که از اوایل دهه هشتاد کارش را با واردات پوشاک ورزشی با نام ایرانی آغاز کرد.

پیراهن تیم‌ملی در جام‌جهانی؛ همانی که تکذیب شده بود!

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیشب مراسم رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شد و در حالیکه فدراسیون فوتبال، نمونه‌های لو رفته در فضای مجازی و سایت ها را تکذیب کرده بود، در نهایت همان پیراهن رونمایی شد! و دیدیم که تکذیبیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم مثل تکذیب های سخنگوی فدراسیون دروغ بود و پیراهن همانی بود که افشا شد.

حالا باید بار دیگر به سو مدیریت یک موضوع عادی در فدراسیون پرداخت که چگونه از پنهان نگه‌داشتن یک فرصت تبلیغی برای حامی پیراهنش هم عاجز بود و در اصل مراسم پر زرق و برق دیشب را از قبل سوزاند.

ضعف مدیریتی در فدراسیون فوتبال چه در دوره قبلی و چه در زمان ریاست تاج به راحتی با یک تکذیب ماستمالی می‌شود و مدیران تشکیلات فوتبال عادت کرده اند که با دروغ ، هر چند بطور موقت خطای خود را بپوشانند و اصلا توجه ندارند که تکذیب فرمالیته خبر رسانه‌ها بطور متوالی سرانجام خاصیت خود را ازدست خواهد داد و مردم دیگر به تکذیبیه های واقعی فدراسیون در مقابل حجم زیاد اخبار نادرست هم واکنش منفی نشان می‌دهند. 

پیراهن تیم ملی بسیار ساده و بدون طرح خاصی است و از یوز ایرانی روی پیراهن تنها حلقه‌هایی از پوست یوزپلنگ روز آستین و شانه باقی مانده است. بهرحال امیدواریم با این البسه ایرانی تیم ملی در جام جهانی مشکل تنفس پوست بازیکنان در زمان اوج تعریق نداشته باشد و بتواند تاریخسازی کند.

برند مجید در تیم ملی کشتی ، جهانی شده است و تیم ملی والیبال هم در بالاترین سطح از آن استفاده کرده است. باید امیدوار بود که این برند داخلی در جام‌جهانی فوتبال هم قابلیت و کیفیت خود را با توجه به تجربیاتش نشان دهد.

پیراهن تیم‌ملی در جام‌جهانی؛ همانی که تکذیب شده بود!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
اینکه برند ایرانی هست عالیه
ملحفه میپوشیدن جاش.
یه چند تا خط . یه چند تا رنگ. ترسیدن رنگاشون تموم بشه؟ اون طرح پلنگی هم تو واقعیت کم رنگ تر از اون هست و دیده نمیشه. پرچم هم زیر بغل هست و هیچوقت دیده نمیشه. خسته نباشید
ورزش شده ابزار سیاسی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
شما بفرمائيد ورزش در كجاي دنيا ابزار سياسي يا اقتصادي نيست؟
زیرپوش بسیار زیبا و شکیلی هست
جای یوز ایرانی روی لباس بازیکنان خالیست بنظر من فقط ضعف در طراحی و مسئل فنی تولید کننده ایرانی موجب این حذف یوز زیبا شده
آن از مناقصه اش و حالا این طرح و جنسش!!!
تا کی آبرو و اعتبار کشور فدایی فساد و منافع برخی ها میشه؟؟؟
نشان ایرانی عالیه ، هر چی باشه ، ما میپسندیم .آفرین آقا مجید
سلام خیلی هم خوبه ساده و شیک فقط آرم پرچم زیر آستین کاشکی از روبود نه زیر بغل عالی میشد
چقدر زشته
مردم با آمدن کیروش تمام تخلفات تاج را فراموش کردند و چنین مردم احساسی ای حقشان همین تاج است
کلا به یوز چسبیده اند لابد منافع مادی برای عده ای دارد. در کشورمان نمادهای باستانی زیادی وجود دارند که می توانند به طور ترکیبی مورد استفاده قرار گیرند. لطفا یوز را ول کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار