بازدید 37036
سه هزار و صد و هفتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت ضرغامی از بازجوی بازداشتی‌‌های دهه هشتادی/نماینده مجلس: هر کسی بگوید حمله شاهچراغ «کار خودشونه» دستش با داعشی‌ها در یک کاسه است / محمد مخبر: دشمن جرات برخورد نظامی با ایران را ندارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند پلیس: رانندگی زنان با موتور برقی هم ممنوع است /روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید / حمله تروریستی به یکی از مقر‌های نظامی ماهشهر؛ یک تروریست به هلاکت رسید / معاون رستم قاسمی: الحمدالله پروژه نهضت ملی مسکن رو به جلوست ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ 06 November 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

روایت ضرغامی از بازجوی بازداشتی‌‌های دهه هشتادی
ضرغامی‌با بیان این‌که ما باید اصلاحات در رویه‌ها ایجاد کنیم، تحول مورد قبول حاکمیت است، عنوان کرد: می‌گویند با دهه هشتادی‌ها نمی‌شود مفاهمه کرد، این مربوط به همه نیست، در مورد خیلی‌هایی که در این اغتشاشات دستگیر شدند با بازجوی اصلی آن‌ها صحبت کردم. آن فرد گفت من یک عمر بازجویی کردم؛ از آدم‌های درشت سیاسی بازجویی کردم و این چند روز چند صد نفر از افراد بازجویی کردم و این سخت‌ترین بازجویی من بود، زیرا نه من می‌فهمم آن‌ها چه می‌گویند و نه آن‌ها می‌فهمد من چه می‌گویم. ما در اصول اختلافی نداریم، ما باید اصلاحات انجام دهیم، باید در روش‌ها اصلاحات ایجاد کنیم. حاکمیت بار‌ها این را گفته است؛ حال یک عده باید این را عملیاتی کنند. سه دسته هم هستند که مقابل این روش ایستاده‌اند: یک عده که کلا متوجه نیستند، یک عده هم وضع موجود به نفع‌شان است و یک عده هم دنبال روزمه‌سازی هستند. ضرغامی ادامه داد: امروز دختران جوان و دانش آموز ما بدون روسری در خیابان راه می‌روند. چه شد؟ اتفاقی افتاد؟

پلیس: رانندگی زنان با موتور برقی هم ممنوع است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره تغییر وضعیت رانندگی زنان با موتورسیکلت گفت: قانون فقط مردان را به شرط داشتن گواهینامه مجاز دانسته که با موتورسیکلت رانندگی کنند؛ برخی شیادان برای فروش موتورسیکلت عنوان می کنند زنان می توانند با موتور برقی یا موتور بدون کارت سوخت رانندگی کنند که این حرف آنها خلاف قانون است. سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره تخلف برخی رانندگان موتورسیکلت اظهار داشت: چرا باید موتورسیکلت در اختیار برخی افراد که قوانین را رعایت نمی کنند باشد؟ این افراد با رانندگی پرخطر به خود و خانواده شان و جامعه آسیب می زنند. پلیس طبق قانون قطعا با این افراد برخورد می کند.

وی افزود: برخی قوانین رانندگی نیازمند اصلاح در مجلس شورای اسلامی است تا نمرات منفی و یا جرایم تغییرات اساسی کند تا عده ای نتوانند با جان و مال مردم بازی کرده و به جامعه آسیب بزنند؛ خیلی از آسیب های وارده جبران ناپذیر است. رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره تفاوت موتورسیکلت برقی با موتورسیکلت بنزینی تصریح کرد: از نظر قانون و پلیس، موتور موتور است و فرقی در این باره بنزینی و برقی وجود ندارد. عده ای می گویند موتورسیکلت برقی شامل قانون نمی شود که تصور اشتباهی است؛ موتور برقی نوعی از موتورسیکلت است؛ حالا یک موتورسیکلت با بنزین کار می کند و دیگری با نیروی الکتریسته.

انسیه خزعلی: حوادث اخیر به غلط، حرکتی زنانه معرفی می‌شود
انسیه خزعلی درباره حوادث اخیر گفت: «در این ماجرا باز هم مظلومیت زنان بروز و ظهور یافت. زنان دوباره به ابزاری بدل شدند تا استکبار به مطامع خود برسد. در بسیاری از حرکت‌ها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار داده شدند. طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها و ۸۸درصد بقیه از مردان بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود، در حالی که همه چیز را به نام آن‌ها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند. این استفاده ابزاری از زن را در بسیاری از امور دیگر هم شاهد هستیم. این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن و خانواده ایرانی بود.» نیت دشمن این است که زن را از جایگاه عزتمندش دور کند و موقعیت او را در سطح کالا و ابزار تنزل دهد. امیدوارم همانطور که خانم‌ها در بسیاری از صحنه‌ها نشان دادند که اجازه نمی‌دهند از آن‌ها سوءاستفاده بشود در ماجرا‌های مشابه هم مقابل این هجمه‌ها و تمایلات نادرست بایستند.»

واکنش زیدآبادی به اظهارات مداخله‌جویانه بایدن
احمد زیدآبادی به اظهارات بایدن درباره آزاد کردن ایران، واکنش نشان داد و نوشت: امیدوارم آزادی موردنظر بایدن برای ایران، از جنس همان آزادی نباشد که برای تونس و مصر و لیبی و سوریه وعده داد.

نماینده مجلس: قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال است خاک می‌خورد؛ نباید از اجرای آن عقب نشینی کرد
مهدی سعادتی بیشه سری، نماینده مردم بابل در مجلس تاکید کرد: برخورد قاطعانه با هنجارشکنان فرهنگی که برهنگی را در پیش گرفته اند، پیش از گذشته باید انجام گیرد و به هیچ عنوان نباید از اجرای قانون عفاف و حجاب که ۱۷سال است خاک می خورد عقب نشینی کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید
اکنون هر روز سرزمین ما رنگین می‌شود؛ جوانی که آرزو‌ها و آمالی دست نیافتنی را پیش رویش می‌بیند و دیگر جوانی که او هم موظف به اجرای ماموریتش است، خونش بر کف زمین می‌ریزد. آنچه اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد حل گردد. یک عذرخواهی صریح و بی‌تکلف با این مضمون که نیت ما پاک و خیر بود و می‌خواستیم فرزند زیباروی شما در این سرزمین پیچ و خم‌های زندگی را به خوبی و با سلامت طی کند، اما خطایی اتفاق افتاد و ما را ببخشید! و می‌شد ادامه دهند بیشتر از حد دخالت کردیم و خجالت زده‌ایم! آن مدیر می‌توانست استعفای نمایشی انجام دهد و مدیر بالادست هم برایش ارتقا در صندلی دیگر بدهد؟! و آنگاه در خفا و یا در معرض دید به نقد ماجرا پرداخته می‌شد و آزادانه اصلاح زمینه و بستر خطا ممکن می‌شد، تا که آنگونه نشود!  اما تمام این ماجرا‌ها در حافظه انسان‌ها به شکلی تیره و زمخت نقش می‌بندند و ریش سفیدی هم نیست که وارد صحنه شود و برای آینده این سرزمین کمترین دلجویی صریح را بطلبد! کاش ریش سفیدی بود که به‌موقع و کم هزینه این کار را انجام داده بود، وگرنه هزینه‌های این ماجرا بدخواهان را شاد و دوستان را دل شکسته و غمگین خواهد ساخت.

نماینده مجلس: در بلوار کشاورز، ۳۰، ۴۰ تن از جوانان ما را مورد نوازش قرار دادند
نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت، او را با مشت و لگد در اعتراضات زدند. حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به ماجرای کتک خوردن خود توسط معترضان گفت: چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از آن به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ ـ ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند. چیز خاصی نبود و یکی دو نفر به من مشت و لگد زدند. وی ادامه داد: یکی دو روز بعد از این ماجرا، چند نفرشان توسط آگاهی دستگیر شدند و من نیز رضایت دادم تا آزاد شوند. بعضی از این رفتار حق ماست و باید سیلی بخوریم.

نماینده مجلس: هر کسی بگوید حمله شاهچراغ «کار خودشونه» دستش با داعشی‌ها در یک کاسه است
نماینده مردم فارس در مجلس می‌گوید: بعد از بیانیه داعش که در سایت رسمی این گروه تروریستی منتشر شد و در آن مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را پذیرفت، هر کسی بگوید «کار خودشونه» دستش با داعشی‌ها در یک کاسه است. جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به برخی ادعا‌ها مبنی بر اینکه تروریست حادثه شاهچراغ بعد از عبور از یک یا چند گیت، تیراندازی کرده است، گفت: خیر به این ترتیب نیست. در شاهچراغ تنها یک گیت است که در آن گیت هم افراد امنیتیِ مسلح حضور ندارند، بلکه تنها تفتیش بدنی ساده صورت می‌گیرد. بر همین اساس اولین فردی که مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد، همان فردی بود که امر تفتیش بدنی را بر عهده داشت و بعد از تیراندازی به او تروریست وارد مجموعه حرم می‌شود و این اتفاق صورت می‌گیرد. او در پاسخ به این پرسش که تنها داعش عامل حادثه تروریستی شاهچراغ بوده و یا عوامل نفوذی هم نقش داشته اند، افزود: بنده طبق مستندات صحبت می‌کنم. در زمان حکومت امام علی علیه السلام معاویه به عده‌ای پول می‌داد بزغاله‌ها را بدزدند که بعد بگویند کار خود حکومت است؛ لذا این عبارت «کار خودشونه» از آنجا نشأت می‌گیرد، اما متأسفانه عملکرد ضعیف صدا و سیما و رسانه‌های داخلی منجر به این شده برخی که به رسانه‌های خارجی اکتفا می‌کنند لذا عبارت «کار خودشونه» را می‌پذیرند. نکته قابل توجه این است بعد از بیانیه داعش که در سایت رسمی این گروه تروریستی منتشر شد و در آن مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را پذیرفت هر کسی بگوید «کار خودشونه» دستش با داعشی‌ها در یک کاسه است.

فواد ایزدی: آمریکا به چیزی شبیه برزیل تبدیل خواهد شد
کارشناس مسائل بین الملل در مراسم گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی گفت: زمانی که آمریکا خاصیت آمریکا بودن خود را از دست بدهد و بفهمد که دیگر ابرقدرت نیست مشکل حل خواهد شد. افول آمریکا شروع شده است، ولی با فروپاشی فرق دارد. من تجزیه آمریکا را قبول ندارم. الان نوبت افول آمریکاست که شروع شده و روند آن هم کند نیست. آمریکا به چیزی شبیه برزیل تبدیل خواهد شد که حرفش در دنیا تعیین کننده نیست.

حمله تروریستی به یکی از مقر‌های نظامی ماهشهر؛ یک تروریست به هلاکت رسید
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقر‌های نظامی در شهرستان ماهشهر داد. به دنبال اقداماتی که ضدانقلاب در ناامن کردن استان خوزستان و کشور دارد حادثه تروریستی حمله به یکی از مقر‌های های نظامی شهرستان ماهشهر در تاریخ ۱۵ /۸/ ۱۴۰۱ ساعت ۲/۲۵ بامداد رخ داد و در اقدام متقابل جهت حفاظت از این مقر به دو نفر تروریست راکب موتورسیکلت تیر اندازی شد که در پی زخمی شدن یکی از این تروریست‌ها اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و وی فوت کرد؛ لذا اقدامات امنیتی و اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری نفر دوم در حال پیگیری است.

سردار سنایی‌راد: اغتشاشات نوعی سرگرم‌سازی است
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اغتشاشات نوعی فشل‌سازی و سرگرم‌سازی است که این کارکرد را دشمن برای مهار رقیب و فرسایش قدرت او استفاده می‌کند و اسم آن را بی‌ثباتی سازنده گذاشته‌اند. سردار رسول سنایی‌راد شنبه شب در برنامه روایت یک آشوب (بازخوانی وقایع اخیر کشور) به همراه پرسش و پاسخ که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: آنچه به تازگی اتفاق افتاده از سوی کسانی است که چشم دیدن اقتدار و استقلال نظام را ندارند و هدف از اغتشاشات هم از بین بردن اقتدار و استقلال کشور است. وی بیان کرد: این اقدام فقط خواست دشمن نبود و ضعف داخلی از جمله عقب‌افتادگی از تحولات، تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و راهبرد‌ها هم اثرگذار بود. معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه چاره‌ای نداریم که از فضای مجازی استفاده کنیم، اما باید مدیریت شود، گفت: در این حوادث با یک تغییرات و گسست نسلی هم مواجه شده‌ایم، لیدر‌ها معمولا سن و سال دار و آموزش دیده‌اند که در کنار گود ایستاده‌اند و مدیریت می‌کنند، اما در بدنه آشوب‌ها، افراد هیجانی کم سن و سالی هم داشتیم که دنبال ماجراجویی بودند.

محمد مخبر: دشمن جرات برخورد نظامی با ایران را ندارد
معاون اول رییس جمهور گفت: دشمن جرات برخورد نظامی با ایران را ندارد و به همین خاطر به سمت فشار‌های اقتصادی و رسانه‌ای روی آورده تا با فشار بر معیشت مردم، القائات خود را پیش ببرد، اما تلاش ما در دولت و مردم‌داری و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و کاستی‌ها سبب خنثی شدن این تهدیدات خواهد بود. محمد مخبر شب گذشته با بیان اینکه کشور در یک نقطه خوبی قرار گرفته و گره‌های سخت را پشت سر گذاشتیم، افزود: در گذشته در فروش نفت و بازگرداندن پول آن به کشور مشکلاتی وجود داشت و موضوع کرونا نیز بر شرایط تحمیل شده بود و عملا درآمد‌های کشور جوابگوی نیاز و بودجه جاری کشور هم نبود و استقراض صورت می‌گرفت.

مقام مسئول ارزی: صف‌های طولانی شائبه هجوم برای خرید دلار را به وجود می‌آورد
سخنگوی بازار متشکل ارزی با اشاره به تشکیل صف‌های خرید ارز با نرخ توافقی در مقابل صرافی‌ها گفت: این صف‌ها بار روانی به وجود آورده که تقاضا زیاد است و افراد باید با هر قیمتی دلار خریداری کنند. علت صف‌های طولانی این بود که مردم معمولا آگاهی از صرافی‌های مختلف در سطح شهر ندارند؛ بنابراین چند صرافی در موقعیت مکانی در شهر تهران شناخته شده‌تر هستند و مراجعه افراد به این صرافی‌ها زیاد است و صف‌های طولانی این شائبه را به وجود می‌آورد که هجوم برای خرید دلار در بازار ارز وجود دارد. توکلی گفت: راه‌اندازی سامانه برخط خرید و فروش ارز و اطلاع رسانی به مردم درباره خرید از این سامانه و تسری یافتن آن بین فعالان بازار باعث می‌شود که تمام صرافی‌های مجاز وارد معامله شوند و این توزیع تقاضا بین صرافی‌ها بار روانی را کاهش می‌دهد و صف‌ها را از بین می‌برد. عدم اطلاع افراد از ظرفیت صرافی‌های مختلف برای عرضه ارز توافقی موجب ازدحام در برخی صرافی‌ها می‌شود و سامانه برخط اطلاع‌رسانی و توزیع متقاضی می‌کند و بار روانی را کاهش می‌دهد. سخنگوی بازار متشکل ارزی تصریح کرد: این گمانه که تقاضا در بازار ارز زیاد شده و ارز کم است درست نیست و شرایط عادی است و اخباری از این دست بار روانی را به جامعه تحمیل می‌کند.

روایت وزارت اقتصاد از تعیین تکلیف مالیات بر خانه‌های خالی
وزارت اقتصاد اعلام کرد: اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی از سوی سازمان امور مالیاتی در حال پیگیری است و گام نخست اجرای این قانون در دست داشتن اطلاعات دقیق است که در همکاری با وزارت راه و شهرسازی در حال تکمیل است که تا دو ماه آینده این مالیات‌ها مشخص و برگه تشخیص صادر می‌شود.

جزئیات واریز دو ماه معوقه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت
در پی تأیید مصوبه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان‌ماه، حقوق افزایش‌یافته دریافت می‌کنند و معوقه این افزایش حقوق برای مهرماه نیز به حسابشان واریز می‌شود. کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: دو ماه مهر و آبان، همزمان با حقوق آذرماه به حساب کارمندان دولت واریز می‌شود. /تسنیم

معاون رستم قاسمی: الحمدالله پروژه نهضت ملی مسکن رو به جلوست
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اکنون دست کم یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت حدود ۳۰ درصد در حال اجراست. هادی عباسی اصل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: علاوه بر ۴۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن که با مدیریت وزارت راه و شهرسازی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد، واحدهای روستایی، خودمالکی، نیروهای مسلح و ... را داریم. در بخش روستایی ۱۸۰ هزار واحد به پیشرفت بیش از ۵۰ درصد رسیده است. به طور کلی هم‌اکنون دست کم یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت حدود ۳۰ درصد در حال اجراست. وی درباره برآورد قیمت واحدهای نهضت ملی  مسکن گفت: قیمت تمام شده بستگی به شرایط  دارد. اگر واحدها یک طبقه و دو طبقه یا دارای مشاعات حداقلی باشد و آسانسور نیاز نداشته باشد، ارزان‌تر است. از طرف دیگر در نظر داریم تا برخی پروژه‌ها تدریجی تکمیل شود. عباسی اصل تاکید کرد: الحمدالله پروژه نهضت ملی مسکن رو به جلوست. سیاستی که در دستور کار قرار گرفته این است که بیشتر واحدهای یک طبقه حیاط دار احداث کنیم، چون هم ارزان‌تر است و هم سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۵۸
آقای رئیسی دلار چند؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
پنج هزار تومن !!
ضرغامی درست میگه ولی تا کاری بکنید یعده جلوتو میگیرن ازطرفی دولت هی این خانمهارو استخدام کرد کرد تا اکثرا ازدواج نکردن و ازیطرفم پسرها بیکارماندن ونشد ازدواج کنن خب جای اونا همین پسرها استخدام میشدن که بااون دخترها ک الان کارمندن ازدواج میکردن چه لزومی داره اینهمه استخدام خانم اونم درهمه ادارات شرکتها و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
علی جان قوانین ازدواج در ایران طوری است که نه دختر و نه پسر تمایلی ندارند خودشان را گرفتار کنند
اینکه دختران دهانشان باز مانده که یکی با اسب سفید بیاد اونها را خوشبخت کنه کلا منسوخ شده
دختران دلشون می خواد شاغل و مستقل باشند و زیر چتر مردان زندگی نکنند
شما فقط قانون دیه و ارث و طلاق وازدواج را بخون ببین
چرا دختران باید به سنت پایبند باشند !
مگه در نیمه انسان بودن فضیلتی هست
خلاصه اینکه گرفتار شدن در قوانین عجیب ازدواج و طلاق خوشاینددختران امروز نیست
تنها هدف اغلب دختران فقط و فقط تحصیل یا کسب مهارت و اشتغال و استقلاله
بهشت هم زیر پای مادران نیست
چرا که به دنیا آوردن و بزرگ کردن بچه ای که هیچ حقی بر او نداری و جزو اموال پدرشه هم اصلا منطقی نیست !
شما یه نگاه به قوانین بکن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
شما اگر دختر بودی دلت می خواست امکانات اشتغال برات فراهم نباشه و مجبور باشی بنشینی خانه یکی انتخابت کنه ؟
خانم ها هم به اندازه شما حق دارند
ازدواج و فرزند آوری دیگر آرزوی دختران ما نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
فقط 11 درصد از خانم ها شاغل هستند
چقدر شما حریص و پولدوست هستید که چشمتون همین درصد ناچیز رو هم نمیبینه
تازه درصدزیادیشون هم پرستار و معلم هستند یعنی حقوق کمی هم میگیرند
واقعا برای مظلومیتتون بمیریم ناکارامدی خودتون رو گردن بقیه نندازید
مخبرجان؟؟؟!! نیازی به حمله ی آمریکا نیست،دلارشده ۳۶,اونم در دولتی که ۷۰۰۰صفحه برنامه برای اقتصادایران داشت،خداوند جای حق نشسته است!
حجت عبدالملکی بعد از عزل از وزارت با چه شاخصه ای به دبیری مناطق آزاد منصوب شد؟
از کسی که سطح تفکرش این بود که با 1.5 میلیون تومان می توان شغل ایجاد کرد، انتظار چه کارمفیدی می توان داشت؟
چرا این نوع افراد را رها نمی کنند تا دنبال کار خودش بروند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
اولا استعفا داد چون تفکرش را نمی خواستند دوم هر کجا قبلا بوده موفق بوده
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
عبدالملکی تاحالا کجا بوده که موفق بوده ؟ رزومه قابل طرح ایشان کجا بوده ؟
ضرغامی از صنایع دستی و توریسم چه سررشته ای داشته که وزیر این عرصه شده؟
در این یک سال و اندی که وزیر شده چه گلی به سر مردم زده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
همون گلی که در صدا و سیما زد
آیا این خبر درست است که وزارت بهداشت حجم زیادی از سرم و دارو را منهدم کرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
بله
هنوز وعده نافرجام مخبر مبنی بر تولید چند ده میلیون واکسن کرونای برکت در یاد مردم هست!
چرا با گذست این همه مدت نتوانسته اند که تاییده واکسن برکت را از سازمان بهداشت جهانی بگیرند؟ آن یک میلیارد دلاری که برای ساخت این واکسن صرف شد، آیا روا بود؟
ابهاماتی در حادثه شاهچراغ وجود دارد.
این قانون منع موتور سواری زنان که بی منطق تر از حجاب اجباریه
ترا خدا دست بردارید از این ممنوعیتهای زنجیره ای
آقای ضرغامی می گویند دختران جوان بدون روسری آمدند چه شد؟؟؟ واقعا نمیدانید چه شد؟؟؟
اتفاقی نیفتاد فقط دهن کجی به خون هزاران شهید و انقلاب و اسلام و دین و قرآن شد .
فقط بی قانونی شد.... فقط فضای جامعه از این به بعد برای محجبه ها ناامن شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
ضرغامی اگر توی عمرش یه حرف درست و حسابی و منطقی زده باشه ؛ همین یه حرفش بوده که امروز زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
شهید و دین و انقلاب و قرآن و اسلام چی کار به ۲ تا شوید مو دارن ؟!
خدا خودش گفته در پذیرفتن دین هیچ اجباری نیست
A.kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
خیلی از فرزندان خانواده های شهدای شاخص، عکس این
تفکر شما را دارندشهدا برای حفط کرامت انسانی و دفاع از ناموس در برابر هر گونه تعرض رفتند نه روسری. کاش متوجه تفاوت این بشویم و بجای دو قطبی سازی مخرب بفکر یکپارچگی کشور باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
سرتواززیر برف بیرون بیار دوست عزیز دختر بدون روسری دهن کجی به خون هزاران شهید هست ولی تبعیض وبیعدالتی ودروغگ. تورم معیشت بد مردم واختلاس مسئولان عین صواب هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
بچه های شهدا این روزا خودشون دارن صحبت میکنند نیازی به شما ندارن اختلاس ودزدی شهدا رو ناراحت نمیکنه
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
مطمئن تو از خانواده شهدا نیستی ولی ما هستیم و مشگلی نمی بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
لازم نیست تو از زبون ما چادری ها حرف بزنی
وجود خانم های بدون روسری ؛ برای من چادری خطرناک و تهدید کننده نیست و نا امن کننده برای من محسوب نمیشه
سرباز امام زمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
دهن کجی به خون شهدا را ا آقازاده ها با اختلاس ها و چپاول بیت المال کرد ن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
توی این چند وقت خانواده های شهدای سرشناس از شما اعلام برائت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
هرکی با ازادی و برابری نمی سازه جمع کنه از ایران بره. بره همون جایی که اون سبک زندگی براش مهیاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
چرا بیخودی برای خودت تخیل میبافی شهیدان همیشه مورد احترام این مردم هستند و خواهند بود بلکه رفتار و افکار غلط و دروغ و دزدی و اختلاس و زندگی اشرافی برخی توهین به خون هزار شهید است مردم را چی فرض کردید سالهای سال محجبه با غیر محجبه با هم زندگی کردند درس خواندند و درجهت آبادانی کشور گام برداشتند کشور مسائل مهمتری دارد بیخودی وقت مردم را در مورد حضور در امجدیه ویا باحجاب و بی حجاب نگیرید بگذارید از همه توان جوانان این مرز وبوم با هر فکر و اندیشه در جهت پیشرفت و به قول شما مقابله با دشمنان حداکثر استفاده شود مگر آن جوانانی که در جنگ به جبهه رفتند کجا تربیت شده بودند ؟در همان جامعه که بی حجاب و با حجاب کنار هم بودند و این فرزندان پاک را پرورش دادند تا ایرانی مستقل و آزاد و قدرتمند را بوجود بیاورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
نگران نباش. مردم با محجبه ها کاری ندارند .اختلاس ها و رانت ها و چپاولگری ها دهن کجی به خون شهدا و ارمان های انقلاب و دین و قران است چون حق الناس را پایمال میکند.پس تو بفهم که شهدا برای چه جان فدا کردند.
یک ایثارگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
برای محجبه ها نا امن شد؟ اگر شما به کسی گیری ندید کسی هم به شما گیری نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
اولین دهن کجی به خون شهدا وقتی شد که دروغ گویی و اتهام زدن و اختلاس و احتکار و تقلب و رانت ووو از بی حجابی بی اهمیت تر قلمداد گردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
عزيز دل الكي پاي شهدا را وسط نكش اين دلايل ديگه قديمي شده!خانواده خيلي از شهدا هم همين را گفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
جو دروغ و بیخود نده کسی با زن محجیه کاری نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
شما یادت نیست تا سال های 61-60 حجاب اجباری نبود و خیلی از خانم ها حجاب نداشتند . رزمندگان همون موقع هم تو جبهه ها می جنگیدند و بی حجابی خانم ها دهن کجی به رزمندگان و شهدا ی جنگ و شهدای انقلاب نبود . کم کم عده ای پیداشون شد و انواع و اقسام دهن کجی ها به شهدا و خانواده های عزیزشون و مردم و انقلاب اختراع کردند و آرمان های انقلاب رو کنارزدند و آرمان های جدیدی تراشیدند .
ایرانی
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
چرا فضا را برای با حجاب نا امن کنند؟ آیا الآن در ترکیه و دیگر کشورهای مسلمان بی حجاب در کنار با حجاب زندگی نمی کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
ای کاش از اینکه پیرزنی تا کمر توسطل زباله دنبال روزی می گرده هم دلت اینجوری به درد میومد . از اختلاس ها و تبعیض های اجتماعی و سیاسی و قضایی و اقتصادی هم کاش می گفتی . از فقروفلاکت مردم و کاسبی کاسبان تحریم و ... هم بگو و ..... خلاصه اینکه کل دین و انقلاب رو خلاصه کردی تو این حجاب و چهارتاموی زن ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
هموطن گرامي
چه ارتباطي به خون شهدا داره كه دايما شما از شهدا خرج مي كنيد شهدا براي تماميت ارضي كشور (نه حجاب) به جنگ رفتند و شهيد شدند و بر گردن همه ما حق دارند چرا از خودت مايه نمي ذاري هر اتفاقي در اين مملكت مي افتد سريعا شما و همفكريهاي شما واسلاما سر مي دهيد كه خون شهدا پايمال شد
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
اقای ضرغامی تیتر روزنامه های ده سال گذشته
و لیست اختلاس ها
و نرخ تورم
و نرخ بیکاری
و نرخ ازدواج
را نگاه کنید تا بفهمید که چه شد !!!
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
خواهشا اینقدر ازشهدا خرج نکنید. شما که. اینقدر ازشهدا دم میزنید چرا نرفتی شهید بشی درضمن شهدا وصیت های مهمتری هم داشتند که روی زمین مونده
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
با مردم کاری نداشته باشید مطمن باشید مردم کاری با شما و حجاب شما ندارند کسی دنبال مردم آزاری دخالت در زندگی شخصی کسی نیست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
هیچکی به این چیزایی که تو فکرمیکنی اهمیت نمیده.دلار ۳۷تومنی بی قانونی و فقر و فحشا و بدبختی میاره نه یه تارمو.متاسفم
maryam
| United States of America |
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
ازصحبت های شما پیداست نباید فردتحصیلکرده ای باشیدیک فردتحصیلکرده از روی عقل وخردبه جامعه نگاه میکندنه ازروی احساسات( دهن کجی به خون هزاران شهید ) یعنی چه ؟یعنی هزاران نفرمردند بخاطر موی سرخانمها؟ شما فقط آتش جهنم را فقط درموهای سرخانم ها می بینید؟؟دزدی هاراچطور؟فریب دهندگان مردم راچطور؟کلی ازجهنمی ها دوربرشمارا را گرفته اند وشما آنها را نمی بینید فقط موی سرخانم هارا می بینید؟.شما فکرمیکنید هرکس به هرعلتی کشته شود شهید محسوب میگردد؟ پیشنهاد میکنم بروید کمی مطالعه کنید وبببینید خداوند درباره شهیدچه گفته... کسانی راکه فقط درراه خداکشته شوند نه چیزدیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
من خودم فرزند شهیدم پدرم برای خاک این مملکت رفت لطفا از طرف پدران ما حرف نزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
نه داداش با این جور کارها دهن کجی به شهدای عزیز نیست
این اختلاسها و بیکاری بی حرمتی به شهدا است از خواب بلند شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
جناب آرتمیس،شمااصلانمیدونی شهدابرای چه منظوری شهیدشدند،برای آب وخاک وناموسشون جنگیدند،نه برای حجاب اجباری،من وامثال من که باهاشون همقطاربودیم میدونیم،
محرابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
شما از جانب شهدا نظر نده.من رزمنده و جانباز هستم و برای موی هم وطنم نرفتم جنگ. برای حفظ خاک میهنم رفتم. شما اگر خیلی نگران شهدایی نرو عراق نان عراقی ها رو میل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
با سلام
اقای ضرغامی درست می گویند با برداشتن روسری اتفاقی نیافتاد برادر . مشکل واقعی روسری نیس که شما به آن چسبیده و ول نمیکنی ، رگ غیرتت برای شکم گرسنه ها نگه دار. واقعا درست میگه آقای ضرغامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
ضرغامی وزیر مملکته تو چیکاره هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
شما اسلام رو بهتر فهمیدین یا پیامبر اسلام و علی ؟
توی کجای تاریخ اومده که این ها به خاطر بی حجابی یا کم حجابی یک زن با او برخورد کرده باشن یا گفته باشن خون شهدای صدر اسلام دهن کجی شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
دایی خود من شهید هست برای دفاع از مملکتش در مقابل تجاور رفته زمان شاه هم در کلاس مختلط روستامون درس میخونده و با حجاب و بیحجاب هم مشکل نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
این مساله که خیلی از خانواده ها به دلیل فقر از هم میپاشد ، چقدر زنان و دختران بخاطر فقر مجبور به تن فروشی میشوند ، چقدر از همین زنان و دختران به عنوان ...... استغفراله به کشورهای دو و نزدیک میروند باعث ورم کردن رگ غیرت شما نمیشود نه؟ ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
من نمیدونم ربط حضور بدون روسری دختران مدرسه ای به خون هزاران شهید چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
اختلاس و فساد دهن كجي به خون شهدا و نظام نيست فقط چند تار مو دهن كجي است البته من محجه هستم و مشكلي با حجاب ندارم ... اندكي تفكر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
به خون خانواده من دهن کجی نشد
با تشکر از خودت مایه بذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
تویی که اینقدر نگران خون شهدا و خانم های محجبه هستی بدون که خون شهدا با این فقر و بدبختی و فلاکت مردم بیشتر پایمال میشه نه چندتا تار موی خانمها بعد هم مطمئین باش که در جامعه آزاد اتفاقا خانم محجبه احساس امنیت و شادی بیشتری میکنه چون انتخابش به چشم میاد برای اثباتش میتونی یه سر به کشور دوست و همسایه ترکیه بری و احساس آرامش خانمهای محجبه رو با تمام وجودت حس کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
شهیدها هم از طرف همین مردم بود.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
اولا اینکه بی حجاب ها هیچوقت کاری به محجبه ها نداشتن دوما اگه هم حس نا امنی میکنی تازه شاید بتونی حس و حال کسانی که به حجاب اتقادی ندارن رو درک کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
شما برای حجاب که در قران تاکید آن چنانی ندارد رگ گردنتو سیخ میکنی چرا در مورد ربا که شش هفت آیه در موردش داریم و اعلام جنگ با خداست بی تفاوت میگذری!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
هرچه به خود نمی پسندی به دیگران هم نپسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
شهدا برای حجاب زنان شهید نشدن برای امنیت این کشور و دفاع از نوامیس این کشور جان عزیزشان را دادند ! لطفا اینقدر از شهدا خرج نکنید ! الان خانواده شهدا هم از برخوردهای اجباری ناراضی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
در قرآن اجبار نیست؟ بسیار عالی بقیه چیزها هم هست اگر لیست کنم که نباشد طاقت داریدکه نباشد؟در مورد حجاب هم قرآن نگفته؟ عجب بابا!! حداقل قرآن بخوان که حتی اینقدر ریز به حجاب پرداخته که هیچ چیز دیگری نگفته خدا البته اگر نیایی بگویی مومن که مومن یعنی ایمان آورنده به خدا!
شهدا هم برای حجاب رفتن و هم برای مملکت و شماها نمی خواهید کاسه داغتر از اش شوید چون وصیت نامه آنها کاملا شفاف هست در مورد خانواده هم لطف کنید برای خود نوشابه باز نکنید چون افراد و نسل ها همیشه یکی نیستند هرچند باز خیلی ها از آنها راه نسل قبلی را طی می کنند و عبور نمی کنند یا اینکه با محجبه کار ندارید در همین اتفاق اخیر حتی به اموال مردم هم نکردید چه برسد به ناموس مردم که چادر و حجاب می کشیدید در ضمن در زمان پیامبر وقتی آیه حجاب آمد آنهایی که حتی روسری عقب می انداختند و گردنشان پیدا بود هم درست کردن و کسی به آن صورت بی حجاب نبود حتی دین های دیگر
دیگر کشورها هم از همین بی حجابی و آوردن زنان در محیط مردان نامحرم که کار کنندذاز 200 سال قبل شروع کردن تا به چیزهای خطرناک رسیدن حتی خودتان در ایران هم تا حدودی در آن راه افتادید مشخص هست چه اتفاقی افتاده وگرنه دردهه70 به قبل زن ها نه بی حجابی خاصی داشتند و نه زندگی ها متلاشی می شد به آن صورت حتی قبل انقلاب که بی حجابی ازاد بود خیلی اندک شمار بی حجاب که بودن ولی بقیه مردم رعایت می کردن چون هنوز خود مردم اجازه نمی آن زن بیاید در محیط نامحرم برای کار الی یک درصد خیلی کم الان که افتخار شده نصف کارمندان زن هستند و یا دانشگاه بیشتر خانم ها!
نماینده دولت؟ مگر غیر از این است؟؟؟؟؟؟؟
از فردا همه زنان با موتور میان بیرون
آیا دریافت مالیات از خانه های خالی شرعی است
تابناک قیمت دلار اصلا براش مهم نیست . دنبا فعلا براش بی ارزش شده
شما چرا با کلمه " آزادی " و مشتقاتش مثل " آزاد
کردن " مشکل دارید
بازجو : زینال چرا اومدی اغتشاش گری ؟
زینال : اومده بودم هوا خوری
بازجو : خوب هوا خوری هم یک نوع اغتشاش است
زینال : من مقصر پارگی لایه ازون نیستم اصلا اینکاره نبودم
بازجو : فقط بگو بله یا خیر
زینال : بله
بازجو : پس اعتراف کردی
زینال: خیر
بازجو : چی؟
زینال : ازون
بازجو : سرباز بیا اینو ببر تيمارستان
زینال: زن ، زندگی ، آزادی اندیشه
بازجو : سرباز ببرش طبقه چهارم اوین ، بند ویژه
زینال : مرد ، میهن ، بیگاری
بازجو : سرباز ولش کن بره این داره مارو چل می کنه
زینال: بیگاری حق مسلم ماست
فواد ایزدی هم یه چیز تو مایه های حسن عباسی و حسین شریعتنداری .
نه کم نه زیاد
ریش سفیدی هم نیست که وارد صحنه شود و برای آینده این سرزمین کمترین دلجویی صریح را بطلبد! کاش ریش سفیدی بود که به‌موقع و کم هزینه این کار را انجام داده بود، و گرنه هزینه‌های این ماجرا بدخواهان را شاد و دوستان را دل شکسته و غمگین خواهد ساخت.
الان اینهمه خانم بدون روسری هستن توی خیابون و سطح شهر .
چه اتفاقی افتاد ؟
چی شد ؟
چه جنایتی رخ داد ؟
دلار ۳۶
سکه ۱۷
سقوط آزاد ریال
۶ کلاسه کجایی دقیقا کجایی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
رفته ناهار بخوره
هر ۱۰ سال باید قوانین موجود به نفع مردم اصلاح شود .
مردم باید در تعیین سرنوشت شون ؛ خودشون ظر بدهند پای صندوق آرا
خوب چرا اذر ،۱۵روز تا اخر ابان مانده ،شورای نگهبان هم تایید کرده ،'پس لطف کنید همین ماه این افزایش حقوق را بدین تا گوشه ای از مشکلاتو حل کنبم
برادر ارزشی ایران متعلق به همه ایرانیان است نه یک قشر خاص۰ شهدای ما روحشان شاد ولی بعید است که آنها برای حجاب اجباری بانوان به فیض شهادت ناییل شده باشند۰ شما در اکثریت غریب به اتفاق دنیا بندرت کشوری پیدا میکنید که حجاب را برای تمام بانوان بدون توجه‌به مذهب و قومیت اجباری کرده باشد۰ ایکاش همین حساسیت را هم در قبال دروغگویی، فساد ، فقر، گرانی و اختلاس داشته باشید.۰ مطمینا شهدای ما آرامش بیشتری خواهند داشت۰
۱_ شهید شدند برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع از وطن در برابر بیگانگان چه ربطی دارد به روسری گذاشتن و نگذاشتن
۲_ هیچ مشکلی حل نمیشود آنقدر کش پیدا می‌کند تا بحران شود خانم ها ورزشگاه نروند خانم ها موتور سوار نشوند خانم ها دوچرخه سوار نشوند خانم ها .‌‌‌.‌‌.
چرا فرزندان آقایون نمیان کف خیابون تا روبروی معترضین قرار بگیرن و مدافع امنیت شن و برن بهشت ؟ .
هان ؟ چرا ؟
چرا نمیرن سوریه و مدافع حرم نمیشن تا شهید شن و برن بهشت ؟!
هان ؟ چرا ؟
نمردیم یه حرف به درد بخور از این ضرغام شنیدیم
برای سلامتی مولوی اجماعا صلوات
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
احسنت
حرف های جناب مولوی عبدالحمید راجع به لزوم برگزاری رفراندوم و رجوع به رای و نظر مردم رو به رفرانددم بذارید
واقعا نمی‌فهمم موتور سواری خانم ها چه ایرادی می تونن داشته باشه. پس رانندگی با اتومبیل خانم ها هم غیر قانونی شه.
جای هزاران تاسف
چرا نباید زنان و دختران اجازه موتور سواری و دوچرخه سواری داشته باشند ؟
وقتی که زنان بسیار زیادی سرپرست خانوار و شاغل هستند و توان خرید خودرو ندارند

چرا از یک حق قانونی ساده و بدون ارائه دلیل منطقی و علمی محرومشان میکنید ؟

در شرایطی که در تمام کشورهای اسلامی بسیار بزرگ همچون مالزی و اندونزی که چندین برابر ما جمعیت دارند

اکثر زنان موتور سوار هستند و متاسفانه همین تحمیل مقررات عجیب و غریب و تفسیر به رای چند نفر باعث شده تا زنان و دختران کشور
زیر بیشترین فشارهای مضاعف قرار گرفته که صدای اعتراض شان ، اینطور بلند گردد و اوج بگیرد

لطفا مراجع عظام تقلید و متخصصان دین که باید فقه را به روز آمد بکنند ، در این موارد اقدام جدی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
فکر می کنند دختر دوچرخه و موتور سوار تحریک آمیزه !
پلیس: رانندگی زنان با موتور برقی هم ممنوع است...
دلیلش را لطفا به صورت منطقی بفرمایید.
استاد دانشگاه
دیگه باید کم کم عادت کنیم به وجود خانم های بدون حجاب اجباری در کنارمون و سطح شهر

دیگه فراجا هم وقت بیشتری دارنه که وقتش رو صرف دزدان و غارتگران و رانت خواران و مفت خوران موجود کند

با هم نهربان باشیم

دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را تهی کنیم از دزدان
جزئيات واريز دوماه افزايش حقوق كارمندان و بازنشستگان دولت !
-------------------
-- آقا لطفي ، ديگه افزايش ٩٠٠ توماني حقوقت قطعي شد ، قطعي ِ قطعي ! ... خاطر جمع ، ديگه فكر كن اومده تو حساب ! ... برو خوش باش !
آقا لطفي تبسمي ميكنه و ميگه :
--- ٩٠٠ تومان بود ، اما ديگه اين مبلغ نيست ! هر چند كه هنوز چيزي تو حساب نيومده !!
-- چرا ديگه ٩٠٠ تومان نيست آقا لطف الله ؟
-- براي اينكه دلار داره ميره بالا ! ... مگه تو باغ نيستي ؟ ... دلار ترمز بريده ... داره جولان ميده ... يكه تازي ميكنه ... شما فكر مي كني با اين افزايش دلار ، ٩٠٠ تومان ، ديگه همان ٩٠٠ تومنه ؟ ... به جون خودم اگه باشه ! ...معلومه كه نيست !... اول گفتن از اول شهريور ، بعد گفتن از
مهر ماه ... حالا هم گويا حرف ازپرداخت در آذر ماهه ! ... فعلاً كه حرفش هست ، اما خودش نيست !! ... تا ببينيم خدا چه مي خواد ! ... خدا عالمه ٩٠٠ تومن افزايش حقوق من تا آخر آذر ماه چه قدر آب رفته باشه ! ... آتيش بگيره اين دلار ... نابودبشه دلار ...دودش بره آسمون هفتم ! ...گوش فلك كر كرد اين افزايش حقوق لطفي !! ... في امان الله جواد آقا ... بروم كه صد تا كار دارم !! ... ميگم جواد آقا حالا گفتن كي واريز ميشه ؟ ... تو اخبار گفت ؟ ... خدا كريمه !!
اقای رییسی واقعا نمیتوانی این انسیه خزعلی رو ساکت کنی؟؟
اقای پلیس بانوان ترک موتور بشینن اشکالی نداره اماخودشون برونن مشکل شرعی پیدا میکنه؟
آقای ضرغامی مگه رییس بازجوهاست که به ایشان گزارش داده اند ؟اگر نیست سربازجو باید بابت درز اطلاعات حوزه خود مواخذه شود
من نمیفهمم بازجویی از این عزیزان دهه هشتادی که فرزندان خودمون هستن یعنی چی ؟
اعتراضی داشتن و بیان کردند
همه جای دنیا هم اتفاق میوفته
ولشون کنید برن دنبال کار و زندگی شون
پلیس راهور اگه راست میگن، گشت های نامحسوسشون رو زیاد تر کنند در جاده ها که واقعا رانندگی ها ی خطرناک و سبقت های بسیار بد انجام میدن و موقع رانندگی فاصله طولی رو رعایت نمیکنن و با سرعت سرسام آور به ماشین جلویی می چسبونن!
چرا مسأله رو اينقدر پیچیده میکنید . مردم یک زندگی معمولی میخوان. بیکاری ، گرانی ، اختلاس ، تبعیض و نبود امید و شادی در زندگی. کل قضیه همینه
بالخره اون چند نقطه ای که قرار بود ملت جمع شن توش برای اعتراض مشخص شد کجاست ؟
نمی فهمم وقتی اجازه راهپیمایی مسالمت آمیز معترضین داده نمی شود چگونه معترضین خطشون رو از آشوب گران جدا کنند؟
با تکیه بیش از حد بر اغتشاش و اغتشاش گر اصل اعتراضات را به حاشیه نبرید. مشکل اغتشاشگر مشکل دولت است نه انبوه معترضین.
محمد مخبر:تلاش ما در دولت و مردم‌داری و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و کاستی‌ها سبب خنثی شدن این تهدیدات خواهد بود.
حاج مخبر این تلاش ها و برنامه ریزی هایی که میگویی نتیجه ای هم تا حالا داده؟پس چرا روز به روز سیه روزتر میشویم؟!
مقاله روزنامه جمهوری اسلامی رو پسندیدم.
آقای ضرغامی این بازجوها از کجا می شناسند !!!؟
آقای زید آبادی همانگونه که قانون شفافیت دارایی مسئولان را به ممنوعیت بررسی دارایی مسئولان تغییر دادید خب این قانون را هم تغییر بدهید
خواهشا از زبون هزاران شهید و انقلاب و اسلام و دین و قرآن صحبت نکن .
حرف از زبون خودت بزن
مگر محجبه محدودیتی در عراق، ترکیه مالزی سوید سویس و جایی دیگر دارند که جنابشان نگران محجبه ها شده اند۰ شما به غیر محجبه ها نگاه نکن۰
چطور فقط روسری سر نکردن دهن کجی به شهداست فقط شما شهید دادی مگه ماهم دادیم اختلاس ربا فقر دزدی از بیت المال دهن کجی به خون شهدا نیست؟
خانم خزعلی حمایت مردان از زنان اسمش غیرت است نه استفاده ابزاری از زنان !!
جالبه این روزها شاهدیم‌که اصولگرایان هم به شدت اصلاح طلب شده اند !!
دلیل شرعی ممنوعیت موتورسواری و دوچرخه سواری برای بانوان چیست؟ همین تبعیضها موجب حوادث اخیر است. چرا بانوان را از این حقوق اولیه محروم مینمائید؟ تا عقده شود و باعث بحران؟ مگر بانوان محجبه در کشورهای دیگر سوار دوچرخه و موتور و غیره نمیشوند؟ اتفاقی میافتد؟
روزنامه اطلاعات چقدر ساده است بنده خدا
اغتشاشات‌واقعا‌سرگرمی‌واسه‌تلویزیون‌شده‌بطوریکه‌یادشون‌رفته‌دلار‌۳۷‌هزارتومان‌شده‌ولی‌‌دوره‌ریاست‌جمهوری‌روحانی‌هر‌لحظه‌گزارش‌در‌مورد‌ ‌گرانی‌‌بود‌.‌
مسئولین محترم کشوری و لشگری (با همه تون هستم) شما را به خدا، شما را به هر چی قبول دارید کلمه دشمن را بزارید کنار و به فکر سازندگی مملکت باشید، با شعار و وعده و وعید نمیشه مملکت داری کرد، اخر به من چه ربطی داره که امریکا می خواد نابود بشه و یا تبدیل به برزیل بشه، یک کم بیاید تو خیابان ها ببینید مردم چطور زندگی می کنند، برید تو سوپرمارکت ها و قیمت ها را ببینید، دست زن و بچه هاتون رو بگیرید و به خرید بروید، هر چند می دونیم که حقوق شما با ما فرق داره ولی به هر حال بیاید بیرون و سری به رعایاتون بزنید
با این تورم شاخص حداقل باید ۳میلیون می‌بود نه یک میلیون سیصد ؟؟
رییسی نابومان کردی
روزنامه جمهوری اسلامی هنوز نفهمیده است این معترضان امریکایی شبکه های ایرانی را نمی بینند و هیچ چیز را قبول ندارند . اگر این افراد درک علمی و سواد اندک داشتند می بایست می فهمیدند در تمام دنیا در خصوث فوت افراد سازمانی وجود دارد و در ایران ان سازمان پزشک قانونی است . این افراد نظریه ۱۹ پزشک حاذق را هم در خصوص فوت یک شخص قبول نکردند .بنظر میرسد روزنامه جمهوری وروز نامه اطلاعات نوعی به نا ارامی کمک میکنند که شایسته انان نیست.
افزایش ناچیز حقوقها بل رتبه بندی سندی دیگر مبنی بر خیانت در حق فرهنگیان ؟؟ معلم با بالاترین سابقه و بیشترین رتبه و مدرک دکتری امیر کبیر و رتبه ۳۸۹ کنکور با حقوق ۱۳میلیون و استاد دانشگاه هم سابقه ۵۳ میلیون ،؟؟؟؟ بنازم این عدالت رو ؟؟؟
جناب رییس تقویت پول ملی شعار اصلی تو بود هنوز یکسال نشه ۴۰ درصد فاتحه ارزش پول ملی رو خوندی ،؟؟ حقوق ۵ میلیون سال پیش قدرت خرید ۵۰۰ هزار تومان رو نداره ؟؟ داری اعصاب و روان ملت رو نابود میکنی ؟؟ دلار ۳۶ هزار تومان شده اصلا به روی مبارک نمیاری ؟؟ ۸میلیارد دلار تو این چند روز از کشور دزدیده شده کجایی ؟؟؟
اغتشاشات نوعي سرگرم سازي است !!
-----------------
چنان به ياد دارم از عهد نوجواني ، كه مش غلام حسين شوهر عمه طوبي مدتي بود كه به دل درد مبتلا شده بود ، مادر مش غضنفر كه خودش را يك عطار ! مي دانست و از خواص انواع و اقسام گياهان دارويي اطلاعات داشت و سابقاً ماماي محلي هم بود و چندين نوزاد هم به دنيا أورده بود ، گفته بود :
-- چيزي نيست ! مش غلوم حسين « توپه » كرده ! مهم نيست !!
-- تو په ؟ !
-- بله برادر ، توپه ! ... رودل .... ناراحتي معده !
تا اينكه دل درد شوهر عمه طوبي بدتر شد و بازهم مادر مش غضنفر گفته بود :
--- اوسا قدوس ( اسطوخودوس ) و عرق نعناع بهش بدين ، ...دوتا پياله عرق نعناع بخوره درستش ميشه گفتم كه ، چيزي نيست ، اون بيچاره توپه كرده ! ... خوب ميشه !
و كار به جايي رسيد كه ميان اقوام و آشنايان و همسيايه پيجيد كه مش غلوم حسين توپه كرده و حال چندان خوشي ندارد !
وقتي عمه طوبي از دوا ودرمان مادر مش غضنفر نا اميد شد ، اورا پيش پزشك برد ، پزشك هم بعد از معايناتي گفته بود كه بايد هر چه زودتر به مركز استان برويد بيش پزشك متخصص ! و عمه طوبي هم وقت تلف نكرد و به خانه آمد تا دست و پايش را جمع كند و مريضش را پيش متخصص ببرد ! ... مادر مش غضنفر هم گفته بود :
-- اين همه راه مي خواهيد كجا برويد ؟ ... پولتان را دور نريزيد، مش غلوم حسين كاملاً سالمه و فقط و فقط
توپه كرده !!
اما وقتي عمه طوبي به مركز استان رفت و مردش را پيش طبيب حاذق برد ، و طبيب گفته بود كه : چه زود آمديد ، دير كرده بوديد ، و يا نيامده بوديد آنچنان مي شد كه نبايد مي شد ! ... القصه ، شوهر عمه طوبي
مدتي تحت مداوا قرار گرفت و كم كم خوب شد ! ... و بعدها وقتي كه شبي تكاليف مدرسه ام را انجام ميدادم ، شنيدم كه عمه طوبي در بين حاضران اتاق گفت :
-- خدا از سر تقصير و گناه ننه مش غضنفر نگذره ! ... دوستي خاله خرسه ! با اين دوا و درمونش چيزي نمونده بود مش غلوم حسين را بكشه ! ... مي گفت كه شوهرم هيچ مشكلي نداره ، فقط و فقط توپه كرده !! ، در صورتي كه باباي سهراب ، مش غلومحسين مريضي بزرگي داشت اما خودم عاقلي كردم و به دادش رسيدم ! ... پيش حكيم بردمش ، دوا و درمون درست حسابي كردم ! ... و گرنه زبونم لال
زبونم ، مش غلوم حسيني در كار نبود !! ... حالا گرچه طلا ملاهام فروختم و پس اندازم خرج كردم و قرض و قوله هم داشتم ، اما خدا را شكر باباي سهراب خوب خوب شد !!
-----------------
حال از اين خاطره نتيجه مي گيريم كه صورت هر مسئله اي را پاك نكنيم و هر نا خوشي را توپه حساب نكنيم كه با يك ليوان عرق نعناع خوب خواهد شد !! ... درد كوچك درمان كوچك مي خواهد و درد بزرك
درمان بزرگ !!
نمیدونم شما چند سالته ۰ اگر به شروع انقلاب برگردید و عکسها و روزنامه های آن زمان را نگاه کنید اکثر بانوانی که در تظاهرات آن زمان شرکت میکردند بیحجاب بودند۰ یا روسری یا تو سری را بعد از پیروزی انقلاب ترویج پیدا کرد۰ یک تصویر و یک پلاکارد پیدا نمکنید که نشان دهد که مردم حجاب اجباری جزو خواسته هایشان بوده باشد۰ از نان مسکن آزادی همه چیز شروع شد که متاسفانه هیچ کدامشان بجز برای افراد قلیلی به سرانجام نرسید۰ پاینده ایران و همه ایرانیان از هر رنگ و مذهب و طایفه۰
الحمدلله همه چی گل و بلبل است
ما ماهواره نداریم ولی اونا که دارن میبینیم خیلی مخ بچه‌ها را میخورن اگه قط بشه یا اینکه حرف زده بشه بچه‌ها خوبه البته بعضی ادما بخاطر تند روی تو دین بچه‌ها را زده میکنند
این دین اسلام قرآن فقط در ایران است یا در بلاد دیگر هم هستc
انسیه خزعلی: حوادث اخیر به غلط، حرکتی زنانه معرفی می‌شود
ببینم چی شد استعفا؟ چی برگشتن آغا زاده که رفته وی پی ان بسازه اقامت دخترت تو کشور امریکا چی شد؟
توی این کشور محجببه هاو بدحجاب ها( به قول شما)دهها سال به خوبی و خوشی کنار هم زندگی می کردند اگر برخی اجازه می دادند همین صلح و صفا ادامه پیدا می کرد،کدام خانواده و فامیل ایرانی هست که همه زنانش یکدست با حجاب یا بدحجاب باشند؟این دختران بدحجاب اکثرا مادریا خواهر محجبه دارند ،آیا اینها با هم جنگ می کنند؟متاسفم برای برخی که اندکی از قوه تعقل و تفکر استفاده نمی کنند.
آقای رستم قاسمی در دست بودن دوای درد مردم نیست بلکه دنبال وارو گشتن است که معلوم نیست درد را دوا کند یا نه هر وقت خانه‌ها را تحویل دادید و مردم راضی بودند درد را شروع کردید به درمان کردن. این گوی و این میدان برای مدیران و مسئولان کشور.
اگه بد حجابی بد هست، رستم قاسمی چرا زنش بی حجاب هست
هنوز این شخص در کابینه هست
اعتراض مردم همین هست
دهن کجی به خون شهدا و انقلاب و اسلام و خدا و پیامبر را کسانی انجام دادند که اختلاس کردند دزدی کردند دروغ گفتند تهمت زدند مردم را در فقر و فحشا گذاشتند و خودشون در رفاه و پول غرق شدند مردم را گرفتار تورم و اجاره خانه و بدبختی کردند خودشون و خانوادشون در خارج از کشور خانه خریدند و تابعیت گرفتند . کسانی به امامان دهن کجی کردند که برای امام حسین گریه های سوزناک کردند ولی با امضاهای طلایی از بانکها وامهای میلیاردی گرفتند و پس ندادند . بازم بگم یا کافیه ؟
اقایون دشمن خارجی و ولش کنید شما به وضع مردم ومدیریت کشوربپردازید ببینم دشمن جرات داره به کشورما کج نگاه کنه.
امام علی علیه‌السلام در روایتی چهار عامل را سبب شکست دولت‌ها معرفی کرد و فرمود: چهار عامل باعث شکست «دولت‌ها» می‌شود:
1ـ ضایع کردن اصول (مسائل مهم)
2ـ سرگرم شدن به فروع (امور کم اهمیت)
3ـ به کار گماردن آدم‌های پست
4ـ کنار گذاردن انسان‌های فاضل

یُسْتَدَلُّ عَلَی اِدبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ: تَضییعِ الاُصولِ وَ التَّمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقدیمِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ» (غرر الحکم، ص 342)
این دخترها بی توجه به فرهنگ جامعه ، فرهنگ اشغال غربی را ترویج کردند که نماد برهنگی ، بی تعهدی و بی تفاوتی به دشمن بزرگ و قداره بندی بنام آمریکا و اروپاست
وقتی با یک برنامه نود میشد میلیون نفر را در خانه نگه داشت و سر همه با گوشی گرم بود چرا این موقعیت را از دست دادیم و به حال و روز امروز رسیدیم...
ماینده مجلس: قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال است خاک می‌خورد؛ نباید از اجرای آن عقب نشینی کرد !..... این نماینده را باید از خواب بیدار کرد!!!!......
پلیس: رانندگی زنان با موتور برقی هم ممنوع است!....خب چرا؟....خانم ها مگر انسان نیستند که از حقوق اولیه شان محروم می باشند. سوار شدن به موتور چه ایرادی دارد؟....
فقط حرف وحرف وحرف ؟
تابناک جون از متن خود خبرها هم کامنت میکنیم، منتشر نمیکنی؟
فقط کامنت داداش ارزشیمون، ارزش انتشار داشت؟
اقای ضرغامی خوبی برادر؟ ریاست کردن به چه قیمتی؟
این بی حجابی ها بی تاثیر از ماهواره دیدن ها هم هست نکه منظورم اینه این هم جمع کنید و... تلوزیون ایران هیچ فیلم درست و حسابی که با روحیه جوانان همخوانی داشته باشد ندارد مراسم عزاداری را چنان پر رنگ میکند و مادام برنامه
عزاداری پخش میکند و... ولی مراسم و اعیاد مذهبی را بسیار کم رنگ و با همان فیلم های قدیمی .... در صورتی که می شود با غیر از نوحه و ... هم سیره امامان را به تصویر کشید وخانومی که میخواد زندان برود با چادر نشان میدهد و یا خانواده هایی که فقیر و مشکل دارن با چادر و یا .... یکبار نشده فیلمی تهیه شود که طرف پولدارو تحصیلکرده و.... هست بعد بلند شود نماز بخواند و .... این موارد بالاخره بی تاثیر در گرایش نوجوانان ما بسمت ماهواره و سریال های مبتذل انها ونهایت بدحجابی و...نیست . من به عنوان یک مادر که نوجوان هم دارد گفتم .
دوباره قانون عجیب در نیارید... یعنی چی موتور سواری زنان ممنوع است... از کجا همچین قانونهایی در میارید.
چشم و گوش مردم بابل با این نماینده که انتخاب کرده اید
خدایا به مردم و مملکت ما رحمت فرست...
روزنامه جمهوری اسلامی با شجاعت حرف دل مردم رو زد. یک ریش سفید با میانجیگری و سخنانی سنجیده در همان روزهای ابتدایی می توانست به بهبود اوضاع کمک کند.
سلام
اقای محترم نماینده بابل ممکنه به غیر پرداخت به خاک خوردن قانون حجاب و طرح صیانت از فضای مجازی و غیره به تورم همراه با رکود و بورس و بیکاری و پیگیری وعده های دولت نظیر ساخت چد میلیون خانه گره نزدن برجام به معیشت مردم (افزایش افسار کسیخته دلار) سرو سامان دادن وضعیت خودرو و ...هم بپردازید
پلیس: رانندگی زنان با موتور برقی هم ممنوع است
این هم از اون قانون های من در اوردی است چرا زنان نمیتوانند موتور سوار شوند یکی دلیل منطقی بیاورد تا من قانع شوم
دقیقا محتوی گفته ها جناب ضرغتمی عین گفته های جناب عبدالحمید مولوی است چرا نسبت به عقاید مردم واکنش نشان می دهید که عین واقعیت است
مشکل اصلی همینه جناب بازجو
تو این شرایط حاد و ملتهب لازمه بحث موتورسواری زنها رو مطرح کنید؟تو رو خدا مسئولین یه مدت فقط سکوت کنند جامعه خودش آروم میشه
آقای ضرغامی....وزیر میراث فرهنگی ...و بازجویییییییی!!! واقعا جالب است...
گرانی بیداد میکند
آقای ضرغامی وقتی رئیس صدا و سیما بودی کاش از خواب بیدار میشدی؟
یکم دیر بیدار شدی
فواد ایزدی اول بگه که چرا خودش تبعه آمریکا هستش، اسناد مرتبط با این موضوع توسط یه وکیل ایرانی در آمریکا بنام آقای رزاقی منتشر شده.
مگر زمانی که انقلاب شد کسی شعار حجاب داد که به خون شهیدان بی احترامی شده باشد؟
عزیزان ارزش شهیدان را به کارهای بی ارزش کاهش ندهید
چند تار موی خانمها بیرون باشد چه دهن کجی میشود مثلا
ارزشهای شهیدان ما خیلی خیلی بالاست و آسیبی به دین وارد نمیشود
استعفای نمایشی دیگه چه سمیه؟
اقای ضرغامی چند سال پیش این حرفهارو میزدی حالا چرا
تخم مرغ شونه ای چند ؟
گرانی کی میرود
برگرداندن ارزش پول ملی یکی از کارهای بزرگ دولت و شخصیتهای بزرگش بوده والا دشمن می خواست دلار را 100 هزار تومان کند
آقای ضرغامی ساز ناکوک می زنی،حرف زدن بلد نیستی،حرف نزدن را یاد بگیر
ناهار خوردید ؟
به آقای مخبر بفرمایید طبق گفته تایید وزیر امور خارجه قای ظریف اسراییل حداقل دویست مرتبه مواضع مارو بمباران کرده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر