بازدید 2610

دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم

سخنگوی نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران دروغ است گفت: مبادلات ایران و روسیه به سال‌ها پیش از جنگ روسیه و اوکراین برمی‌گردد و ما دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ 05 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی روز شنبه در حاشیه همایش "حماسه زنان لرده دشتستان" در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: رژیم حاکم در اوکراین، جدا از بحث مردم این کشور به طور کامل وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است و با تزریق فکری آنها نطقی می‌کنند و ما بیشتر این ادعاها را به صورت نطق می‌بینیم.

وی بیان کرد: آنها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده اند این حرف‌ها و اتهام‌هایی که روسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می دهند، به طور کامل دروغ و تهمت است.

شکارچی گفت: مبادلاتی که ایران با روسیه دارد مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است و ایران دخالتی در جنگ بین این دو کشور ندارد و هر اتفاقی که می افتد مربوط به خودشان است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی عامل شروع جنگ اوکراین است و انواع و اقسام سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار ارتش این کشور می گذارد، اما ایران را متهم به دخالت در این جنگ می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با اظهارات رئیس جمهور آمریکا در باره آزادی ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا دچار آلزایمر و ناتوانی است و ما این گفته او را که بیشتر شبیه شوخی است، جدی نمی‌گیریم.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز بسیار قوی، منسجم و مقتدر تر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

شکارچی، در باره آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: آمادگی نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز بسیار بالا است و آمریکائی ها، رژیم صهیونیستی و اروپایی ها قدرت ایران اسلامی را درک کرده، آزموده و خودشان شاهد هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار