بازدید 7186
۹

تصویب متناسب سازی حقوق کارکنان در شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 05 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، هادی طحان نظیف در نشست خبری امروز با بیان بررسی ۹ طرح و لایحه و ۳ اساسنامه از دولت و ۲۷ استعلام از دیوان عدالت اداری در این مدت گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان مورد بحث قرار گرفت و مصوبه خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

وی با اشاره به لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان افزود: این لایحه نیز خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

وی درباره اساسنامه صندوق ملی مسکن گفت: سه شنبه اخیر مصوبه را دریافت کردیم و با توجه به اهمیت موضوع، بعد از تصویب در هیات وزیران یکی دوبار ، بین شورا و مجلس رفت و امد داشت و شورا ایراداتی داشت که
تنها ایراد ما هم برطرف شد و اساسنامه خلاف موازین قانون اساسی شناخته نشد.

طحان نظیف اظهار کرد: طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها هم اکثریت ایراداتش برطرف شده و مصوبه در اختیار مجلس است، ولی ایرادهای هیات عالی نظارت در خصوص این طرح در تمامی مورد کماکان بر قوت خودش باقی، و به مجلس ارسال شده است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: باید تعامل بیشتری بین مجلس و هیات عالی نظارت صورت بگیرد تا ایرادهای هیات عالی نظارت در همین مرحله حل شود. در غیر این صورت هم بن‌بستی در نظام حقوقی ما وجود ندارد و در این صورت این مصوبه به صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹
پس کِی افزایش حقوق به دستگاههای دولتی ابلاغ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
تا آخر آبان احکام جدید صادر می شود و معوقه از اول مهرماه پرداخت می گردد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
تا آخر آبان احکام جدید صادر می شود.
رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه اینکه تصویب شد یک بهانه دیگر پیداکن
یک دور باطل دیگر!
وقت گل نی
موضوع افزایش یک میلیون تومان در بیت هم باید تصویب بشه وگرنه خدا قهرش میگیره.
کل حقوق این ماه من 7 میلیون و هفتصد هزار بوده است. با وجود اینکه مستأجر نیستم و دو پسرم هم در مدرسه دولتی هستند و یکیشون هم سرویس نداره اما الان که ماه به نیمه نرسیده تنها یک میلیون و پانصد هزار تومان از حقوقم مانده است. حالا اینا می خواهند 900 هزار تومان به حقوقها اضافه کنند از 4 ماه پیش جار و جنجال می کنند و پیشاپیش قیمتها را بردند بالا. بیچاره آنهایی که مستأجر هستند.
هنوز حقوق رو افزایش عملی نداده اید دلار رو بالا بردید تا کسری منابع رو جبران کنید و مردم رو بدبخت تر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست