بازدید 3280
۱

توضیح مرکز بهداشت خوزستان درباره بوی نامطبوع آب

رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه تشدید مراقبت از کیفیت آب آشامیدنی اهواز و سه شهر دیگر در دستور کار است گفت: تا این لحظه آلودگی میکروبی در آب اهواز گزارش نشده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶ 05 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر پژمان بختیاری نیا جمعه در جلسه ویژه بررسی آب شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع سلامت آب، کنترل کیفی آب به صورت مداوم و با دقت در حال انجام است و نمونه برداری دائمی انجام می‌شود.

وی افزود: به دنبال بارندگی‌های اخیر، از صبح روز پنج شنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در برخی مناطق استان، شاهد توزیع آب با کدورت بالا و بوی نامطبوع بودیم که بلافاصله پس از مشاهده این مسئله، نمونه برداری میکروبی، کلرسنجی و کدورت سنجی آب شبکه توزیع در طول شبانه روز را به بازرسان بهداشت محیط شهرستان‌های مذکور ابلاغ کردیم.

رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: تا این لحظه در بررسی‌ نمونه‌های اخذ شده، آلودگی میکروبی گزارش نشده است؛ با این حال از شرکت‌ آب و فاضلاب خواسته‌ایم ضمن اطلاع رسانی به مردم اهواز، حمیدیه، هکیزه و دشت آزادگان درباره علت وقوع کدورت آب شبکه توزیع و آموزش تدابیر لازم در خصوص مخازن آب خانگی، اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار رویداد مشابه به عمل آید.

وی ضمن تاکید بر تأمین آب آشامیدنی سالم توسط مسئولان امر افزود: مدیران آبفای استان در آخرین تماس اعلام کردند که مشکل از روز جمعه برطرف گردیده و شاهد رفع مشکل در شبکه توزیع آب این شهرستان‌ها خواهیم بود.

گفتنی است آب شرب اهواز و برخی از شهرها از روز پنجشنبه با مشکلاتی مواجه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا شورش نشده جلوشو بگیرید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار