بازدید 8105
۲
کوچ از آسیا برای هدایت باشگاه تازه تاسیس ونکوور

قطبی سرمربی یک تیم دو روزه در کانادا شد!

هنوز مشخص نیست چگونه تیمی که تازه ۴۸ساعت از تاسیس آن می‌گذرد، بلافاصله در لیگ برتر فوتبال کانادا حضور خواهد داشت!
کد خبر: ۱۱۴۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 05 November 2022

افشین قطبی با وجود تلاش فراوان برای گرفتن هدایت یکی از تیم‌های لیگ برتری ایران، با تمایل و پیشنهادی مواجه نشد و حالا بعداز چندسال کار در آسیا، راهی کانادا شده است.

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم‌ملی ایران که به جز قهرمانی در لیگ با تیم آماده شده دیگر مربیان، توفیقی در فوتبال آسیا نداشت و در چین نیز کارش به کار در دسته پایین‌تر کشید، حالا به فوتبال کانادا پناه برده است.

 

قطبی سرمربی یک تیم دو روزه شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ ونکوور اف.سی که روز چهارشنبه هفته گذشته(دوم نوامبر ۲۰۲۲) تاسیس شده و ریاست آن را یک بازیکن سابق تیم ملی کانادا برعهده دارد، افشین قطبی را به‌عنوان نخستین سرمربی تاریخ خود انتخاب کرد تا در فصل ۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ برتر کانادا همراه با او شرکت کند.


راب فرند، مهاجم اسبق باشگاه‌های اینتراخت فرانکفورت، هرتابرلین و بوروسیا مونشن‌گلادباخ که در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملی فوتبال کانادا بازی کرده و ۴۱ سال سن دارد، افشین قطبی ۵۸ ساله را به‌عنوان سرمربی تیمش برگزیده و یک انتخاب پرسروصدا از بین تمام گزینه‌های کانادایی که رد کرده یا به توافق نرسیده، داشته است.

ونکوور اف. سی که لوگوی خود را با یک عقاب سر طاس آمریکایی(به دلیل وجود پرشمار این نوع پرنده در محل تاسیس این باشگاه) طراحی کرده، قرار است مسابقات خود را در ورزشگاه لنگلی ویلوبی پارک کانادا برگزار کند.

وب‌سایت canpl که خبر انتخاب قطبی به‌عنوان سرمربی جدید ونکوور اف. سی را منتشر کرده، عنوان نموده او در ایران به دنیا آمده، اما در آمریکا بزرگ شده و در سه دوره جام جهانی(۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶) به‌عنوان دستیار در کادر فنی تیم‌های ملی آمریکا و کره جنوبی حضور داشته و علاوه بر آن در لیگ‌های آمریکا، ژاپن، چین، ایران و تایلند هدایت تیم‌های مختلف را برعهده داشته و روی نیمکت تیم ملی ایران هم نشسته است.

افشین قطبی در مراسم معارفه خود در ونکوور اف. سی، با این چهره روی سن حاضر شد.

قطبی سرمربی یک تیم دو روزه شد!

فصل ۲۰۲۲ لیگ برتر کانادا روز دوشنبه هفته گذشته(نُهم آبان‌ماه) با انجام مسابقه فینال به پایان رسید که تیم فورگه با برتری مقابل اوتاوا به قهرمانی دست یافت، اما قرار است در فصل جدید این بازی‌ها در سال ۲۰۲۳ که با حضور هشت تیم برگزار می‌شود ونکوور اف. سی با سرمربیگری افشین قطبی حضور داشته باشد.

هنوز مشخص نیست چگونه تیمی که تازه ۴۸ساعت از تاسیس آن می‌گذرد، بلافاصله در لیگ برتر فوتبال کانادا حضور خواهد داشت!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
هنوز مشخص نیست چگونه تیمی که تازه ۴۸ساعت از تاسیس آن می‌گذرد، بلافاصله در لیگ برتر فوتبال کانادا حضور خواهد داشت!


به شما چه مگه پولش رو شما میدین
سرمربی سابق پرسپولیس و تیم‌ملی ایران که به جز قهرمانی در لیگ با تیم آماده شده دیگر مربیان، توفیقی در فوتبال آسیا نداشت.

فرض کنیم که اینطور که شما میگویید باشه شما چرا ایشان را تحقیر میکنی و از کارش به عنوان یک هموطن تعریف نمیکنید ؟ لطفا در نگاهتان خودتان تجدید نظر کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل