بازدید 40823
سه هزار و صد و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علم‌الهدی: برخی بازداشتی ها، قمقمه مشروبات الکلی همراه داشتند /مدیرمسئول روزنامه اطلاعات: نه معترضان اندک و بی‌مقدارند، نه حامیان پرشور نایاب! / سعید جلیلی: دشمنان درکی از قدرت نرم ایران ندارند / سخنگوی دولت از بازگشت فرزند معاون رئیس جمهور به کشور خبر داد/زیان خودروسازان ۲۴۰ هزار میلیارد تومان است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ۷۰ قلم لوازم خانگی نشان استاندارد ندارند /افزایش قیمت بنزین دوباره تکذیب شد/ وزیر اقتصاد: ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه داریم /بورل: توافق هسته‌ای از حوادث اخیر ایران جداست ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 04 November 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سردار نقدی: دستگاه قضا، پسر دومین فرد کشور را محاکمه و به زندان می‌برد؛ این، یعنی دستگاه قضایی سالم است
سردار نقدی خاطرنشان کرد: نباید درگیر جنگ رسانه‌ای دشمن بشویم که تصورات مردم را از ایران خدشه دار کنند، زیرا زمانی که دستگاه قضا پسر دومین فرد کشور را محاکمه می‌کند و به زندان می‌برد، چه چیز را نشان می‌دهد و این چیزی جز سالم بودن دستگاه قضایی نیست. وی معتقد است که نظام ما در مبارزه با فساد سربلند بیرون آمده و در صدد مبارزه با فساد است و این در حالی است که یک تصور آزادی از جایی که بیشترین تعداد زندانی را دارد، در ذهن‌ها ساخته‌اند.

علم‌الهدی: برخی بازداشتی ها، قمقمه مشروبات الکلی همراه داشتند
امام‌جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مسئولان نهاد‌های امنیتی و انتظامی با قدرت در صحنه هستند و با تدبیر با این مسائل روبرو می‌شوند. وقایع اخیر نمونه جنگ دشمن با دین است که یک‌ بار در حرم حضرت شاهچراغ (س) عملیات تروریستی می‌کند و یک‌ بار دیگر با کشف حجاب، هم‌پیمان با آمریکا می‌شود. نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: عده‌ای از افرادی که دستگیر شدند، قمقمه‌ای همراه داشتند که در آن مشروبات الکلی بوده است. این‌ها به دنبال تعارض با دین به هر قیمت ممکن هستند. حالا آقایی به خیال اینکه استاد دانشگاه است، در دانشگاه فردوسی که دانشجویان در کمال آرامش تحصیل می‌کنند، تلاش می‌کند که تعداد محدودی دانشجو را تحریک کند و به خیابان بکشاند.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات: نه معترضان اندک و بی‌مقدارند، نه حامیان پرشور نایاب!
سید عباس صالحی نماینده، ولی فقیه و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نوشت:‏حضور انبوه در راهپیمایی۱۳ آبان، ترسیم واقعی از شرایط داخلی ایران است. کسانی که تصور دارند که کار نظام تمام است، تصاویر این روز را در جای جای ایران ببینند!البته نه معترضان اندک و بی‌مقدارند و نه حامیان پرشور نایاب! راهی جز گفت‌وگو و اصلاح نیست. زمان را از دست ندهیم.

ضرغامی: من و دوستانم، هیچ یک پشیمان نیستیم
عزت الله ضرغامی از دانشجویان تسخیر کننده سفارت آمریکا و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشت:به یاد ندارم هیچ یک از دوستان «دانشجوی پیرو خط امام» من، نسبت به تسخیر ⁧‫#لانه_جاسوسی‬⁩ آمریکا، پشیمان شده باشند.‏آنچه را که انجام دادیم، خواست مردم بود. ‏یوم‌الله ⁧‫#۱۳_آبان‬⁩، چشمه‌ی زلال و همیشه جوشان حیات مقاومت، در سراسر دنیاست.

دلجویی موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید در پی اتفاقات اخیر زاهدان
در این تماس تلفنی، آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید به‌ دلیل توجه و درایت وی نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد. در پی اتفاقات دلخراش اخیر در زاهدان و جان باختن عده‌ای از شهروندان، آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، طی تماس تلفنی با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، از بروز چنین حوادثی در این شهر ابراز تاسف کرده و برای درگذشتگان این وقایع، طلب مغفرت کرد. همچنین در این تماس تلفنی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید به‌ دلیل توجه و درایت وی نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد.

سعید جلیلی: دشمنان درکی از قدرت نرم ایران ندارند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: قدرت نرم مزیت نسبی و عامل حقیقی پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است.سعید جلیلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی همزمان با روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار با بیان این مطلب افزود: دشمنان درکی و فهمی از قدرت نرم ایران ندارند، در حالیکه این موضوع عامل شکست دشمنانی مانند آمریکا در کشور‌های منطقه هم هست، به طوریکه مقامات آمریکایی ۷ هزار میلیارد دلار در عراق هزینه کردند، اما چیزی به دست نیاوردند.وی بیان کرد: تمام تلاش امروز دشمن روی استفاده از جنگ نرم به دلیل این است که نتوانسته ملت ایران را در عرصه‌های اقتصادی و سخت افزاری شکست دهد.جلیلی ملت ایران را امروز در نقطه‌ای توصیف کرد که در مسیر پیشرفت قرار دارد و موانع گذشته دیگر قادر به صف آرایی و فشار در برابرش نیست.

شعار «سپاه انقلابی انتقام انتقام» مردم تهران در راهپیمایی ۱۳ آبان
مردم تهران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شعار «سپاه انقلابی انتقام انتقام» سر دادند.

کوشکی: علت آشوب‌های اخیر، پیروزی‌های پی‌درپی جمهوری اسلامی است
یک تحلیلگر سیاسی، پیروزی‌های پی در پی جمهوری اسلامی در منطقه را علت آشوب‌های اخیر عنوان کرد و گفت: آل سعود رقیب ما در منطقه و رژیم صهیونیستی و آمریکا هم به عنوان دشمنان ما برای متوقف کردن این پیروزی‌ها، آشوب‌های داخلی را طراحی کردند. «محمدصادق کوشکی» که به عنوان سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در مسجد جامع کرمانشاه سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه سیاست‌های دشمنان انقلاب اسلامی در چهار کشور با شکست مواجه شده است، اظهار داشت: آمریکا و آل سعود در یمن از جمهوری اسلامی شکست خورند. با وجود هزینه‌های هنگفت در دو انتخابات لبنان، برد با حزب الله بود و در سوریه هم هرچه زدند به در بسته خورد؛ لذا از این اتفاقات بسیار ناراحت بودند. وی با اشاره به اینکه آن‌ها کشور عراق را از سال ۱۳۹۸ دچار آشوب کردند، اما دولتی همسو با جمهوری اسلامی در راس امور قرار گرفت و نقشه‌های آن‌ها در عراق هم نقش بر آب شد افزود: دشمنان جمهوری اسلامی وقتی دیدند ما از بیرون ضربه نمی‌خوریم تلاش کردند از داخل، کشور را تحت فشار بگذارند تا بتوانند در مذاکرات امتیازات بیشتری بگیرند، اما وقتی فهمیدند جمهوری اسلامی در مذاکرات از حقوق مردم کوتاه نمی‌آید، برنامه آشوب‌های داخلی را طراحی کردند.

تفاوت ناآرامی‌های اخیر با سال ۸۸ به روایت امیر پوردستان
پوردستان با اشاره به اینکه در این فتنه آینده سازی و آینده نگاری کردند، گفت: نطفه این فتنه از زمان کرونا بسته شد. دو سال جوانان در اختیار فضای مجازی بودند، جنگی که پیش آمد یک جنگ شناختی بود. بیش از ۸۰ درصد جوانان زیر ۳۰ سال بودند و همه نیز تحت تاثیر فضای مجازی قرار داشتند، اما افراد دیگری پشت صحنه بودند.این مقام ارتش همچنین با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل بنا داشت، این کار را انجام دهد گفت: برنامه ریزی و سازمان دهی کرده و نفرات را نیز مشخص کرده بودند، تیم‌های آن‌ها، تیم‌هایی بودند که عمدتا مساله دار بودند، از افراد مجرم استفاده کردند، گروه‌ها را سامان دهی و سلاح و تجهیزات را وارد کرده بودند. بر خلاف سال ۸۸ که اتاق فرماندهی آن‌ها میدان هفت تیر بود، این بار متفرق بود، تاکتیک‌هایشان هم با گذشته خیلی فرق می‌کرد، خیلی واکنش سریع کار می‌کردند.

بورل: توافق هسته‌ای از حوادث اخیر ایران جداست
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهارنظری توافق هسته‌ای را از حوادث اخیر ایران جدا دانست؛ اما گفت که تحول تازه‌ای در مذاکرات وین رخ نداده است. جوسپ بورل روز جمعه در حاشیه نشست وزرای امور خارجه کشور‌های عضو گروه هفت در آلمان این مطلب را بیان و ادعا کرد: مذاکرات در بن بست قرار دارد و هیچ چیز جدیدی وجود ندارد. وی در تداوم جوسازی مقامات غربی به بهانه مسائل حقوق بشری مدعی شد: باید حمایت قوی خود را از تظاهرکنندگان و به ویژه زنان [در ایران]از تلاش برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای متمایز کنیم. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سپس ادامه داد: امروز وزرای امور خارجه گروه هفت درباره وضعیت آفریقا، ایران و آسیای مرکزی گفت‌وگو خواهند کرد. وی با تکرار اظهارات مداخله‌جویانه درباره حوادث ایران افزود: من با وزیر امور خارجه ایران، حسین امیرعبداللهیان، گفت‌وگو و محکومیت اتحادیه اروپا را به دلیل سرکوب تظاهرکنندگان در پی کشته شدن مهسا امینی اعلام کردم.

سخنگوی دولت از بازگشت فرزند معاون رئیس جمهور به کشور خبر داد
سخنگوی دولت درباره سرانجام جنجال حضور فرزند معاون رئیس جمهور در خارج از کشور گفت: ایشان به ایران برگشتند و در حال حاضر در داخل کشور هستند.بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وعده‌های دولت در حوزه گشت ارشاد مسئولان و عدم برکناری برخی از مسئولان بخاطر حضور فرزندانشان در خارج از کشور عملی نشده است، گفت: تاکنون دو معاون وزیر و دو مشاور وزیر در یک سال گذشته برکنار شدند. البته چندین مورد دیگر به دلیل صلاحدید اطلاع‌رسانی و خبری نشد. صبح روز گذشته در جلسه هیات دولت بازرس ویژه رئیس‌جمهور یک گزارش جامع ارائه کرد‌. در خصوص حضور فرزند معاون رئیس جمهور هم تذکر دادیم و به ایران برگشتند و در حال حاضر در داخل کشور هستند.

وزیر اقتصاد: ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه داریم
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه از ۱۲ میلیون موتورسیکلت فعال، فقط دو میلیون موتورسیکلت بیمه شخص ثالث دارند، گفت: با بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه، امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه‌نامه تسهیل شود.

افزایش قیمت بنزین دوباره تکذیب شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب افزایش قیمت سوخت گفت: افزایش قیمت سوخت به هیچ عنوان در دستور کار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیست و خبر منتشره اصلاً واقعیت ندارد و تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی گرفته نشده است.

۷۰ قلم لوازم خانگی نشان استاندارد ندارند
رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به تدوین استانداردهای جدید در حوزه لوازم خانگی گفت: حدود هفتاد قلم لوازم خانگی که تعدادی از آنها قاچاق هستند، نشان استاندارد ندارند.

زیان خودروسازان ۲۴۰ هزار میلیارد تومان است
 حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در دومین نشست هم‌اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا اظهار کرد: جلساتی بین وزارت صمت و وزارت امور اقتصادی و دارایی هم با حضور دو وزیر و هم چندین جلسه بدون حضور دو وزیر در زمینه واگذاری سهام دولت در دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا برگزار شده است که در جلسات پیشین و همچنین در نشست نخست با دانشگاهیان که در دانشگاه علامه برگزار شد، نظرات حاضران معطوف به بهره‌وری و کارایی صنعت خودرو و اینکه مدل واگذاری چگونه باشد، بوده است. در نهایت با برگزاری این جلسات به یک پیش‌نویس رسیدیم که برای جمع‌بندی نهایی باید کارشناسان نظر می‌دادند. رئیس سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: در این جلسات فضای کلی واگذاری صنعت خودرو مطرح شد و قرار است، در این جلسه موضوعات را عینی و جزئی پیش ببریم. اغلب افراد و کارشناسان نسبت به وظایف حاکمیتی دولت در این دو شرکت انتقاد داشتند و اینکه دولت می‌توانست بهتر از این در حوزه مسائلی مانند قیمت‌گذاری و زیان به خودروسازان ـ که حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و با احتساب سود از دست رفته بین ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار میلیارد تومان می‌شود ـ عمل کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۳
در انتظار بررسی: ۷۸
انتشار یافته: ۱۴۶
وقتی روزنامه اطلاعات می خواد سیاسی بشه خیلی هم سیاسی، و جبران دهه های گذشته را بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
سکه امامی 16 و200 شد
آقای صالحی حوزه درس خوانده اغتشاش گر وبیشتر معترضین با احکام اسلام بخصوص پوشش وعفاف زاویه دارند و خواهان برهنگی صرف واختلاط مرد وزن بصورت برهنه هستند راهکار شما چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
سکه امامی 16 و200 شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
حسن آقا جان این حرفها را کی به شما زده ؟
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
سکه 16 و 700 علی برکت الله
مبارک دولت و مجلس انقلابی
اتهام بدون سند به افراد زدن گناه و معصیت نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
ابدا..
اقای علم الهدی چندوقتی در سکوت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
ظاهراً
همانند سال 88 که آمریکا گستاخ شد و ایران را تحریم کرد و بعد محبور شد ایران هسته ای را قبول کند اینبار هم بعد این آشوب دست از پا شکسته می آید ولی این بار با سد محکمتر ایران مواجه خواهد شد
هرچند این توافقات همگی خیانت هست از نظر آیندگان این سرزمین
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
تو معلومه حقوقت خوبه خونه و ماشین سازمانی هم در اختیارتان کلا معلومه خوب بهت میرسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
سلام دوست عزیر، ایران در سال 88 تحریم نشد.لطفا کمی مطالعه کنید.درضمن اینکه مردم از شرایط موجود ناراضی هستند وربطی به آمریکا ندارد.
من یک معلم هستم و نمی‌دانم که دانش آموزانم رو به چی نصیحت کنم! بی‌حجاب‌ اونا به من ربطی نداره همینطوری که چادر پوشیدن من به اونا ربطی نداره! ما نباید در مسائل شخصی همدیگه دخالت کنیم ما باید با همدیگه زندگی مسالمت آمیز داشته باشیم.
چه برایمان آوردی؟ مارکو( خزعلی )!! برایتان وی پی ان اعلا از سرزمین همیشه سبز اوردم ! کافیست فقط یکبلر امتحان کنید
برای پدر ایرانی که بخاطر نخریدن یک دوچرخه ناچیز شرمنده فرزندش میشود...
حضور افراد با قمقمه های آب انگور در اغتشاشات عملی ناپسند است و ما هم در جواب آنها با ساندیس در راهپیمایی های خود جوش شرکت می کنیم و مشت محکمی به دهان قمقمه داران و آمریکا و دولت فاشیست اوکراین می زنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
شما هنوز در گیر یه ساندیسی زینال جان
من نمی‌توانم لواشک بخورم!
چرا در مراسم ۱۳ آبان گروه سرود دخترانه داشتیم؟!
آواز خواندن زن حرام است یا حلال؟!
حسن روحانی داره الان خوشحالی میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
حسن روحانی ا خائن نیست که از وضعیت بحرانی کشور خوشحال بشود
به شما ناهار دادن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
به شما دلار دادند؟
آقای علم الهی بالفرض که بقول شما برخی مشروب همراهشون بوده،بقیه چی؟ برو یک دلیل محکم تر پیدا کن در محکومیت اعتراضات
پیامبر ص
مردم در آخرالزمان آرزوی مرگ میکنند
نفر دوم مملکت کی باشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
زیادند باید یکی یکی اسم برد
با سلام
تعدادی از آشوبگران بطری الکی دردست داشتند ,آخر یکی نیست بگوید که بنده خدا بااین شرایط فقر و بیکاری و بدبختی و کمبود ها برای نون شب تان ماندید آنوقت شما الکل را از کجا پیدا کردین , یاللعجب
سلام , حاج آقای علم الهدی نکنه قمقمه بنزین بوده حاج آقا از کی بنزین و نفت بعنوان مشروبات الکی استفاده می شه ؟
اقای الم الهدی خیلی باحالی،؟
انسیه خزعلی خودش زبون نداره؟
افزایش قیمت ها نسبت به پارسال
روغن مایع ۲۸۹ درصد
سیب زمینی ۱۵۳ درصد
ماکارونی ۱۳۸ درصد
رب گوجه ۸۳ درصد
قند ۸۱ درصد

افزایش حقوق ۱۰ درصد
حالا پدر زن رییسی بگه کسانی قمقمه مشروبات الکلی همراه دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
کل مملکت گیر و گرفتار شکم شماهاست ؟
برادر من نداری نخور
کل مملکت را به خاطر شکم به هم ریخته اید و به صغیر و کبیر رحم نمی کنید و در و دیوار شهر را با شعارهای رکیک و توهین به بزرگان پوشانده اید ؟
شبها عربده های مستانه شماها خواب و آرامش را از مردم گرفته
هر شب چندین نقطه شهرها را به هم می ریزید و در دانشگاهها فحش های رکیک به مقدسات مملکت می دهید با عمامه پرانی و توهین به روحانیت قلب مردم را به درد میاورید
شماها کی هستید ؟
چه حقی دارید ؟
بله با گیلاس مشروب رفتن توی خیابان
یعنی انسیه خزعلی هفته دیگه شکایت نمی کنه؟
ولله قسم من از امثال شریعت مداری و عباسی اصلا خوشم نمیاد ولی در این شوی ندارم که آمریکای جنایتکار و انگلیس حیله گر به فکر ملت ما نیستند ؛ پس بیایید با همدلی و وحدت این کشور رو بسازیم ،
اصولگرایان بدانند این آخرین فرصت است ، ۱۵۰۰میلیارد دلار سرمایه کشور فقط بخاطر لجاجت شما داره نابود میشه ؟؟ ملت در بدبختی و فقر به سر می‌برند، پول یارانه مردم پول یه کیلو گوشت میشه ؟؟ دلار ۲۵ هزار شده ۳۵ هزار فقط طی یکسال یعنی ۴۰ درصد پول ملی کاهش یافت ، ۴۰ درصد سفره مردم کوچک شد ، حالا این دولتطی دو سال تورم ۴۰درصدی میاد ۱۰ درصد به حقوقها اضافه میکنه ؟؟ وشما دو تا ۳۰ درصد به کارمندان فقط بدهی دارید ، میدونی ۱۱روز از ماه نشده ته حسابها پول نون خالی بیشتر نمودند تو کارت‌ها؟؟‌
ملت دردشون این هست که در و رنج رو آنها تحمل می‌کنند ولی یه عده که نه درد فقر نه درد بیکاری دارن و حداقل از ۱۰ جا براشون مقرری میاد دارن براشون نسخه مقاومت می‌پیچند.
دقت کردید این علم الهدی وسایر دوستان در اوج اعتراضات مردم کاملا سکوت می کنند وبعد که بر اوضاع مسلط شدند....
به خداوندی خدا قسم می خورم که برای ما مردم ایران بهتر بود مادرش را هم می فرستادید انجا ،
خوب که چی ؟!
هرکسی که اقامت دائم داره میتونه بره وبیاد
دولت رییسی در حق تمام همکاران فرهنگی که گول وزیر و وعده معادل ۸۰ درصد هیئت علمی رتبه بندی رو خوردن و خودشون رو بازنشسته نکردن ظلم کرد هم در حق خانوادههای انها ظلم کردچون پاداش امسال یک دهم پاداش دو سال پیش هست ، هم در حق جوانان بیکاری که از بیکاری تو دام فضای مجازی افتادن ظلم کرد، آقایان درد جامعه بیکاری هست ، شما جلوی حداقل ۹ میلیون شغل رو گرفتید با محدود کردن اینترنت ، به خدا احکام رتبه بندی چند تا از همکاران رو ردن ، واقعا شرم اوره بخاطر ۱پیلیون اینقدر با عزت و آبروی جامعه فرهنگیان بازی کنید ، هیچ وقت صحنه برخورد با اون معلم سالمند رو فراموش نمیکنم ‌
مشروبات تو قمقمه نمیخورن تو بطریه
کارمندان عزیز با مخالفت میرکاظمی با لایحه مجلس فعلا به این زودی برای یک میلیون برنامه ریزی نکنید تا وقتی اون یک میلیون برقرا بشه باید حداقل ۱۰ میلیون از جیب شما بزنه دولت فخیمه تا تامین اعتبار بشه ؟؟ پول تلفن ثابتی تا یک ماه پیش ۶هزار تومان آنهم برای آبونمان میدادم حالا ۵۶هزار قبض اومده ؟؟ ولله قسم حلال نیست ؟؟؟
جناب سخنگو! ما قبول کردیم. چقدر این پسر حرف شنو هست.
رستم چی شد ؟
جناب علم الهدی
فعلآ که تریبون دست شماست و هر چی دلتان میخواد بگین .
دروغ ایکاش تاوان فوری داشت
متاسفانه برخی از طرفداران حاکمیت درک صحیح و واقع بینانه ای از شرایط کشور ندارند .... و برخی شعار های امروز در جهت جبهه بندی و تفرقه مردم بود
پلیس و سپاه و بسیج در مورد قمقمه مشروب تا حال چیزی نگفته اند.این علم الهدی اینا رو از کجا درمیاره؟
همینه پس الکل می زدند به جون مامورین میفتادند. باید جلوشونو با شدت هر چه تمام گرفت
پیروزی های پی در پی؟ منظورت‌ قیمت دلار و تورم و کمبود دارو و بیکاری و … این جور پیروزی هاست؟
دلار که میره بالا خودروساز ها دچار زیان میشن .خیلی جالبه این روزا نگی بدبختم بیچاره ام روزیت در نمیاد!!
تو رو خدا دیگه نگو تابی جون جیگرم کباب شد چقدر بدبختن اینا ماشین 7 میلیونی رو رسوندن به 200 میلیون بازم دارن ضرر میدن ای خدا کمکشون کن بیشتر از این متضرر نشن
اجازه بدید سلامی عرض کنیم خدمت سانسورچی تابناک وزین ...
مولوی عبدالحمید خواستار رفراندم شد
این تنها راه رسیدن به نتیجه بدون خشونت است ولی شدنی نیست
پاسخ ها
ایرانی
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
بر عکس فکر کنم کاملا شدنی هم هست
از عزیزان کسی می‌دونه زمستان سرد اروپا از راه رسیده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
به کوری چشم پوتین زمستون بهارشده ظاهرا
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
دلار زمستانی رسید
چه اغتشاش گرهای وضع خوبی؟؟؟!! اول رفتند بطری مشروبشونو خریدند بعد اومدن اغتشاش!
عجیبه کرونا دیگه تقریبا تموم شده ولی تصاویر صداوسیما آدمایی با ماسک نشون میده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
کرونا تمام نشده آنفلوانزا هم خیلی شایعه
قرار شد مجوز اعتراض به مردم بدید چی شد پس؟
شعار مرگ بر آمریکا میگن بعد گرین کارت آمریکا جیبشه و فرزندش داره داخل آمریکا با پول ملت حال میکنه
مرگ بر آمریکااا
همون ادم به اغازادش که ساکن آمریکاست: فردا چند صد هزار دلار به حسابت در نیویورک میریزم
صداوسیما روش های تصویربرداری ات رو پیشرفته کن مردم چشم درد گرفتن اونقدر از نزدیک و نمای بسته فیلم میگیری
علم الهدی هیچکدام از فرزندانش نه جبه رفتند نه از حرم دفاع کردند
باز‌ سر و کله‌ این علم الهدی‌ پیداش‌ شد مدتی‌ بود پیداش نبود‌ .
قمقمه‌ مشروبات‌ الکلی هم همراه داشته باشند‌ فرزندان ایرانند‌ آقای علم الهدی‌ خارجی که نیستند‌ شما براشون زندگی تهیه نکردید آمدند خیابان‌ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
آفرین
دولت باید زمانیکه پسر انسیه خزعلی به کانادا رفت ، همان موقع خزعلی را اخراج می گرد ، حالا از کجا معلوم ابشان برای جاسوسی رفته یا برای منافع عمومی کشور رفته ، باید دولت به وعده ای که به مردم داده بود عمل می کرد
علم الهدی
یه چیزی بگو بگنجه
این جلیلی و امثالهم کوچکترین درکی از کشور و مردم ندارند
آقای ضرغامی شما چرا پشیمان باشید؟
البته شما هم اگر فقط شش ماه با حقوق 5تا7 میلیون تومان بخواهید زندگی کنید پشیمان خواهید شد.
شما اگر به مانند سعدی "بخت و رای و زور و زر بودتان و در این راه هر چهار از دست رفته بود" و پشیمان نبودید آنوقت حرفتان حرف بود الان که از قِبَل همین کار به آلاف و اولوف رسیده اید، پشیمانی معنی ندارد.
*لطفا از روی شکم سیری حرف نزنید و کمی تحلیل، چاشنی اظهاراتتان کنید.
دوستي سعيد جليلي براي ايران دوستي خاله خرسه است
پسر دومین فرد کشور کی بودن؟؟ میشه یک کمی واضحتر صحبت کنید. اگر منظورتان مرحوم هاشمی است که باید گفت زمانی که پسر ایشان دستگیر شد ایشان دهمین فرد کشور هم نبودن و از قطار پیادشون کرده بودن.
سخني از مارك تواين نويسنده معروف !
« من از عشق بدم مي آيد ، براي اين كه يكبار عاشق شدم ، مادرم را فراموش كردم !!
----------
--- خب ! سخن خوبي بود ، ... حالا چه ربطي داشت به مطالب بالا ؟
-- ربطي نداشت ! ديدم سخن جالبي است ، فكر كردم شايد براي شما هم جالب باشد ! همين !!
شما که امروز در راهپیمایی ۱۳آبان شرکت کردید وقتی می توانید در خواست برخورد با معترضان را داشته باشید که در همین شرایط امنی که برای راهپیمایی شما فراهم کردن. شرایط مشابهی هم برای راه‌پیمایی معترضان فراهم شود !! ب
جناب علم الهدی حالا چنانچه یکی دو نفر از جوانان معترض

هم مشروب خوردند را نباید در کل صدها هزار نفر تعمیم داد
یکی از دلایل اعتراضات مردم بخصوص جوانان.رفتار فیک و حرف های دروغی است که بخورد انها میدهید.
علم الهدی کم بود سعید جلیلی هم به نماز جمعه مشهد اضافه شد.این نشون میده که در کماکان بر روی همان پاشنه میچرخد و خبری از بهبود نیست!!
سعید جلیلی بهتر است که اینروزها و برای کمک به آرامش

جًو بشدت ناراحت و خشمگین حاکم بر مردم و کشور

و گناه بزرگی که بخاطر کوتاهی در توافق برجام داشتند

که منتج به صدور ۷ قطعنامه تحریمی بر علبه کشور و

مشکلات اقتصادی بسیار جدی شدند بهتر است تا سکوت کنند

و فعلا آفتابی نگردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
احسنت. کاش اقای ریسی این مطلب را بخواند و دوباره این اشتباهات را تکرار نکند.کاش ظریف را برگرداند.البته اگر به فکر مردم وکشور است.
آقا شفاف بگید چرا خودروسازان زیان هزاران میلیاردی میدهند و مردم هم زبان بیش از این مقدار؟
چه چیزی یا چه کسی پشت این موضوع است که همه باید ضرر و هزینه بدهند در این حد وحشتناک؟
چرا تعطیل نمیکنید این صنعت لنگ و عقب مانده را ؟
کارگران را بدون کار حقوق بدهید ، ضررش به مراتب کمتر است .
شماها راست میگید،همیشه معترضا تو این کشور اسلامی الکلی و مشروب خورن،هرکس اینجا اعتراض داره هم اغتشاش گره
اقای علم‌الهدی می فرماید آشوبگران قمقمه مشروبات الکی دردست داشتند من ازایشان سوالی دارم کدام آدم عاقلی حاظر است درچنان شرایطی قمقمه مشروب حمل نماید اگرچنین چیزی حقیقت داشته باشد این نشان میدهد کاسه ای زیرنیم کاسه بوده
پسر فرد دوم کشور برای چی محاکمه و به زندان رفته ؟
چون انتقاد کرده
من منکر وضعیت بد داخل نیستنم اما منافقین و سلطنت طلب ها اگر واقعا دلسوز ایران بودند به جای کار سیاسی و براندازی می رفتند دنبال تخصصی که در خارج وجود دارد و بهره می بردند و آنرا به مردم نه مسئولین عرضه می کردند تا مردم ایران حداقل بفهمند که واقعا خیرخواه و به نفع ایران کار می کنند
اگر مسئولین فعلی ما بیسواد و سیاسی کار هستند اما رفتار سلطنت طلبها و منافقین نشان می دهد اینها افراد زبون و بدتری هستند که نه چیزی در چنته دارند و نه عرضه و سواد حکومت داری و فقط به گذشتگان منفور خودشان افتخار می کنند و پوک و توخالی و حتی در برخی موارد کثیف و جانی هستند
بهترین روش ادامه حکومت در ایران اصلاح و احیای مردم پسندانه و خداپسندانه همین حکومت فعلی است و همه اگر دنبال آینده خوب برای کشور هستند باید پایبند به اصلاحات و گزینه رای حداکثری باشند مگر در جایی که خداوند متعال بطور قطعی و مستدل و مطلق (نه بر اساس نظر شخصی و تفسیری) حکمی را صادر کرده باشد
از لحاظ سیاسی ما با سه گزینه موافق و مخالف و تماشاچی مواجه هستیم اینکه عده ای می گویند هر کس باید خط خودش را مشخص کند و نباید موسی اشعری باشد کاملا غلط است و همان حرف جورج بوش است که می گوید هر که با نیست پس بر علیه ما است
اگر برای موافق نظام همه امکانات حمایت فراهم است هنر نیست و باید برای نظر مخالف هم فراهم باشد اما باید جایگاه مخالف و موافق و تماشاچی باید جدا باشد تا نه موافق بتواند از تماشاچی به نفع خود سوء استفاده کند و نه مخالف
چون اکثریت مردم ایران نقش تماشاچی را دارند و تماشاچی هم برایش مهمترین موضوع امنیت و رفاه نسبی مردم است و هیچگاه دنبال آشوب شدن کشور و اقتصاد و سیاسی کاری و نقش موافق و یا مخالف دو آتشه را ندارد

متاسفانه اوضاع کشور بگونه ای است که هر دو طرف مخالف و موافق می خواهند مردم واقعی که نقش تماشاچی را دارند به نفع خود مصادره کنند و اساسا حتی از دین و امنیت مردم و اوضاع بد اقتصادی هم استفاده ابزاری می کنند که نه به نفع دین است و نه امنیت و نه اقتصاد
در ایران بر عکس خارج به کمیت و کثرت بیشتر از کیفیت بها داده می شود
چون همه ما ایرانی ها عقلمان به چشممان است
در مبحث جاده سازی به طول جاده و عرض جاده اهمیت می دهیم و اصلا چاله و چوله و زیرسازی و نوع آسفالت مهم نیست
در استاد دانشگاه هم کثرت مقالات و کتاب و ... و اصلا مهم نیست که کیفیت آن چیست و اینکه با واسطه است یا بدون واسطه

در مسئولیت ها هم نگاه به قطار مسئویت و پست ها می شود واصلا مهم نیست که چرا یک مسئول مثل کلاغ باید از این شاخه به آن شاخه بپرد

اما موضوع اصلی من شبکه اجتماعی است که کلا که شبکه خارجی را تعطیل کرده و در داخلی هم مردم متحیرند که از ۵ شبکه اجتماعی داخلی کدام را استفاده کنند که متاسفانه هیچ کدام آنها خدمت درستی ندارند و سرشار از کندی و بی مسئولیتی هستند ای کاش همه دور یک میز می نشستند و یک شبکه اجتماعی ایرانی درست تحویل مردم می دادند که قانون محرمانگی و سرعت و کیفیت در آن رعایت می شد
علم‌الهدی: برخی بازداشتی ها، قمقمه مشروبات الکلی همراه داشتند
یعنی تیز رفتید و آزمایش هم کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب
"سردار نقدی: دستگاه قضا، پسر دومین فرد کشور را محاکمه و به زندان می‌برد؛ این، یعنی دستگاه قضایی سالم است" چرا شفاف صحبت نمی کنید منظور از دومین فرد کشور آقای رئیسی است مگر پسر رئیس جمهور در زندان است؟
"علم‌الهدی: برخی بازداشتی ها، قمقمه مشروبات الکلی همراه داشتند" البته صحبت های شمار اباید یک فرد عادل تایید بکند تا مورد تایید ما قرار گیرد ولی اکثریت به اتفاق معترضین انسان های با شخصیت، مسلمان و به دنبال یک اقتصاد سالم و آبادانی کشور هستند.
"کوشکی: علت آشوب‌های اخیر، پیروزی‌های پی‌درپی جمهوری اسلامی است" اولاً آشوب نیست بلکه اعتراض است در ثانی علت آن هم اعتراض به نابسامانی و ساختار بیمار اقتصاد است و بی توجهی مسئولین به این معضل است که این همه مشکلات برای مردم بوجود آورده است
این چه مدیریت صنعتی وتولیدی ست که هم تولید کننده وهم مصرف کننده همیشه در آن زیان میبینند؟اگر واقعا اینگونه است چرا خودرو سازی تعطیل نمیشود؟در همه دنیا شرکت های تولیدی تا حدی میتواند زیان را تحمل کنند واگر ادامه داشت ناچار به تعطیلی میشوند.به سرنوشت خودرو سازی بزرگ دوو در کره جنوبی نگاه کنید. به نظر میرسد خودرو ساز های ایرانی زیانهای خود را از یارانه وکمک های دولتی جبران میکنند به زبان دیگر زیان تولید کننده ومصرف کننده را ازجیب 80 میلیون ایرانی بر میدارند
الان مشکل ایشون احتمالا لغو ویزا که نبوده انشالله و به حرف کادر برگشتند؟؟؟؟
رفسنجانی نفر دهم هم نبود
آقای جلیلی دشمن درک درستی از هیچی نداره درست. شما که درک درستی از وضعیت مردم داری چرا به وضعیت معیشتی مردم توجه نداری؟!!!!!!
در خصوص خودروسازان هم والله راضی به ضررشان نیستیم. اصلا قیمت خوردوهای تولیدی را ده برابر کنید و یا اصلا تولید نکنین ولی بزارین مردم خودروهای خارجی بخرن تا دشمنان ان شا الله ضرر کنن.
اقای ضرغامی تو نه ولی بقیه را توحق نداری بکویی
خب حالا ما بازگشت پیروزمندانه ایشون رو تبریک بگیم؟! چیکار کنیم؟؟
سخنگوی دولت درباره سرانجام جنجال حضور فرزند معاون رئیس جمهور در خارج از کشور گفت: ایشان به ایران برگشتند و در حال حاضر در داخل کشور هستند.
هورااااااا خدا رو شکر. این گل پرپر از کجا آمده از سفر کانادا و ونکور آمده
ایشالله که گل پسر کاراهاش رو در دیار غرب ، دیار فساد و فحشا سروسامون داده باشه
مسئولینی که فرزندانشان در خارج از کشور زندگی میکنندبعد شعار مرگ برامریکاسرمیدهند این دو منافات دارد عدالت نیست که این افراد راس کار باشند وبرای فرزندان ما تصمیم گیری کنند .
خودروسازان 240 هزار میلیارد تومان ضرر کردند، ملت 10 برابرش! جمع کنید این بساط حلبی سازی رو!
ضرغامی: من و دوستانم، هیچ یک پشیمان نیستیم


یک سوال: بالا روندگان از دیوار الان کجا هستند ؟ در چه منصب و مقامی و با چه حجم از مال و اموا؟ فرزندانشون کجا هستند؟؟ چه پاسپورت هایی در کشو میزشون دارن و ...
هرکجا که مسئولین به فرمایشات رهبری عزیز گوش ندادن وخود رای شدند ما دچار خسارت شدیم .
یک سوال از اقای علم الهدی مگه شما امام جمعه نیستی چطور از همه مسائل امنیتی انتظامی قضایی خبر دارید این یعنی در همه کار ورود می کنن
راستی نفرمودید که این پسر معاون رییس جمهور مدیریت شرکتش را به چه کسی داده است و وی پی ان ها را به چه صورت قرار است ارایه کند؟
اغتشاشگر هستند!
عامل بیگانه هستند!
فریب خورده هستند!
هیجانی هستند!
اونوقت نامردا مشروب هم می خورید!
چقدر شما بد هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
خیلی قشنگ بود دمت گرم
پیشنهاد میکنم پس ار جمع شدن درگیریها از خیابانها دولت از موضع قدرت با برگزاری گلریزان و از بیتالمال خسارتهای وارد شده به همه مردم اعم از مردم عادی و کسبه و ... را جبران و دیعه افراد جان باخته اعم از نیروی انتظامی و بسیجی و معترضین را پرداخت کند. این کار کدورتها را کاهش می دهد
فرزند محبوب سخنگوی دولت کی می خواهد برگردد ؟ مهمترین کار دولت
قمقمه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چشم دولت روشن که پسر معاون از سفر برگشته.
اگه این علم الهدی نبود کی میخواست این واقعیت ها را کشف و اطلاع رسانی کنه تا مردم بفهمند.
سلام.اگر خودرو سازها زیان چند هزار میلیاردی دارندچرا بانکها به آنها وامهای چند هزار میلیاردی داده اند؟در حالیکه برای افراد عادی اگر درآمد فرد چند برابر قسط وام نباشد وام نمیدهند چه برسد به اینکه شغل فردی ضررده هم باشد؟
زیان خودروسازان ۲۴۰ هزار میلیارد تومان است
این چه نوع شرکت داریی است که هم جیب مردم رو خالی می کنند و هم زیان ...
واردات با عوارض صفر را به صورت نامحدود و رقابتی اجرا کنید و پس از ان زیان خودرو سازان را محاسبه کنید نه اینکه در فضای انحصاری کامل ادعاها و فاکتور سازی های انها را مبنا قرار دهید
جناب پور دستان می فرمایند این حوادث از دوسال پیش برنامه ریزی شده بود سوال من این است اگر اطلاع داشتید چرا اقدامی نکردید .
من هم جای ضرغامی بودم پشیمان نبودم؟؟
بازداشتی ها رو اوردن پیش شما؟؟؟ پس پلیس چکاره است؟
آقای جلیلی تنها زمانی که ایران در حال پیشرفت بود در زمان دولت اصلاحات بود که تمامی آمار و ارقام هم تایید کننده آن است.
آقای جلیلی... مصداق مطلق قدرت نرم،، مردم هستند .. به مردم احترام بذارین و محرم خودتون بدونید،چرا سلیقه ای عمل میشه و سیاستگذاری ها ضعیف
جناب کوشکی میشه بگید این پیروزیهای پی در پی چی چی بوده و هستند، یعنی از نظر شما افزایش تورم، افزایش بیکاری، افزایش فقر و...ملت برای شما پیروزیست!!!؟
حاجی مشروب رو ول کن!
از سرم و دارو چه خبر؟
از قیمت دلار چه خبر؟
با این حساب ایرانخودرو کلا برچیده بشه بهتر نیست؟ =)))) با احتساب سود از دست رفته؟؟؟
با احتساب افت ارزش پول ملی هم اکثر مردم ضرر کردند. آیا سود از دست رفته مردم رو هم بهشون میدن؟
متاسفانه دردستگاهی که کارش با خارج است اقامت اعضای خانواده به بهانه های مختلف در خارج از کشور سالهاست اپیدمی شده است که بسیار خطرناک است ؟؟؟
امروز در بیشتر عرصه ها چنان اوضاع از مدار منطق و عقلانیت دور گشته که بدیهی ترین موارد هم که حل معضل آنها شاید با کمی تفکر و دوراندیشی قابل حل باشد، بدلیل مشکلات بزرگتر در کشور، از دید مدیران و مسئولان کشوری به عمد یا به سهو مغفول مانده است.
تا همین چند وقت پیش در تابلوهای بزرگراهی در تهران جمله " تردد موتور سیکلت در بزرگراهها ممنوع است" به چشم میخورد که هم اکنون با تردد هزاران موتور سیکلت در بزرگراههای تهران با این وضع عجیب و غریب ظاهراً اجرای آن به بوته فراموشی سپرده شده است.
به عنوان یکی از هزاران مشکلات جاری ، وضعیت تولید و ترددموتور سیکلت در کشور است. در حالیکه این وسیله نقلیه یکی از عوامل عمده آلوده کننده هوا در شهرهای بزرگ بوده و در غالب موارد راکبان آنها به قوانین راهنمایی و رانندگی و مسائل ایمنی کمترین اعتنایی نمیکنند و همواره جان و مال خود و دیگران را در این راه به خطر می اندازند و اکثر کارهای خلاف اجتماعی و امنیتی با موتور سیکلت انجام میشود اما با اینحال شاهد افزایش هر روزه تعداد آنها هستیم.
این درحالیست که از دیدگاههای مختلف افزایش این همه موتور سیکلت، به ویژه در شهرهای بزرگی چون تهران، منطقی و عقلانی به نظر نمیرسد.
شاید مخالفت با تولید موتور سیکلت باعث اعتراض تولید کنندگان و برافراشتن علم اشتغالزایی شود اما با کمی بررسی باید گفت جایگزینهایی برای این وسیله وجود دارد که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قابلیت اجرایی داشته و به چرخه تولید هم لطمه ای وارد نمیشود.
جایگزینی موتور سیکلتهای برقی با موتور سیکلتهای بنزینی و جلوگیری از تردد آنها در بزرگراههای شهری یکی از این راهکارهاست که میتواند به مرور این فرهنگ غلط را اصلاح کند.
البته با توجه به محدودیتهای سرعتی موتور سیکلتهای برقی میتوانند استفاده از موتور سیکلتهای بنزین سوز را تنها برای نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی مجاز نمایند.
تا پیش از آنکه در این حیطه، افسار گسیختگی به بیش از این مقدار، افزایش نیافته بهتر است مدیران و مسئولین کشوری چاره ای بیاندیشند.
مولوی عبدالحمید سخنان به حقی بیان میکند که ناشی از سر داسوزی است
کیهان یه ذره از اطلاعات یاد بگیر و مردمی باش
علم الهدي گفته است برخي باز داشتي ها قمقمه مشروبات الكلي همراه داشته اند اما نكته اينجاست كه براي مردمان دنياي امروز نه بي حجابي و بد حجابي جرم محسوب مي شود ونه همراه داشتن قمقمه شزاب
به نطر شما چرا باید آقا ضرغامی و دوستانشان از اشغال سفارت آمریکا پشیمان باشند؟ همه آنها تمام پستها حساس مملکتی را حتی تا سطح ریاست جمهوری در اختیار داشته اند
به عنوان یک شهروند چند نکته بسیار ریز رو به مسئولین گوش زد کنم دیگه قضاوت با ملت عزیز:
1-پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی با محبوب ترین مجری رو حذف کردید.(نود)
2-پر بیننده ترین مسابقه تلویزیونی با اجرای عالی آقای گلزار رو حذف کردید.
3-موقع پخش یک مسابقه زنده ورزشی با سانسورهای لحظه ای ، اعصاب مخاطبین رو خراب کردید.
4-بعد از چند سال درگیری ملت با کرونا تا خواستن نفسی بکشن ، شروع به پلمپ کافی شاپ ها کردید.
5- دختران عزیز مملکت با در دست داشتن بلیط مسابقه بازی تیم ملی ، با اسپری فلفل درمشهد پذیرایی شدن.
6-بادر دست داشتن بلیط کنسرت ، مراسم رو بهم ریختید.
7-بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها رو تبدیل به محلی برای مسخره کردن همگان کردید.
8-فاصله طبقاتی
9-ازبین بردن طبقه متوسط جامعه و سوق به سمت فقر
10-برگزاری انتخاباتی خنده دار با وضعیتی مشخص که رهبری هم معترض بودن.
و
و
و
و درانتها تمامی این عوامل دست به دست هم داده و جریان این 2 ماه رقم خورده است.
اندکی به خود آمده و بهانه به دست دشمنان قسم خورده ندهیم.

به امید داشتن ایرانی آباد با قلب هایی مهربان و دلسوز.
انشاا... که گوش شنوایی باشد.
جالبه پسر خزعلی رو به زور برگردوندند و حالا که برگشته کلا منکر رفتنش شده... کی گفته اصلا پسر من خارج بوده؟ از اولش هم ایران بوده و این روزنامه ها این حرفا رو زندند.

به نظرم الان باید به خاطر این دروغگویی عزل بشه
آمریکا ۷۰۰۰ میلیارد دلار در عر اق هزینه کرده !؟؟می شه گفت دروغ بزرگی است کشوری که این مبلغ هزینه کرده و سود او فرض خرید سوخت ارزان و یا بردن رایگان است چند سال و چه مقدار باید نفت از عراق خارج کند تا هزینه کرد آن به سود دهی برسد لطفا حساب سرانگشتی کنید و جواب دهید ممنون می شوم در روز اگر ۴ میلیون بشکه ببره
می شه سالیانه ۱۴۰۰ میلیون در ۱۰۰ دلار می شه ۱۴۰ میلیارد باید ۵۰ سال نفت ببره تا سرمایه مستهلک بشه و به سود برسه ؛!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
ترامپ راست میگفت .. واقعا 7000 میلیارد دلار در عراق و افغانستان خرج شده منتها نکته اینجاست که این پول از این جیب به اون جیب شده .. این پول صرف ارتش و حقوق سربازان شده یعنی دوباره بخاطر خرید سلاح و مهمات از شرکت های آمریکایی و ایجاد شغل در صنایع آمریکا و پرداخت حقوق سربازان ، برگشته به جامعه آمریکا ..
آخرین تیر نشام جهت سر پا نگهاشتن بورس و قطعاً مقطعی
كاربر محترم نظر شما دريافت شد_____لکن رسانه ها حق انتشار آنرا ندارند وعیب کار همینجاست
تابناک اخبارت یک بار بخون ببین یک جوان چطور با این اخبار باید حال خوبی داشته باشد !!
امیر پوردستان اطلاعاتش رو از کجا آورده؟
برا ی اینکه بلد نیستند چطور خودرو انبوه با کیفیت و ارزان تولید کنند .
چرا تابناک این قدر به علم الهدی علاقه مند است که افاضات ایشان را ساعتها در تیتر اول نگه می دارد.
واقعا خنده داره که خودروسازان با این اختیارات وسیعشون در بالا بردن حدود ده برابری قیمتها
باز هم زیان میکنند !!!
اگر مطمئن هستند که جائی سوراخ نشده تا امکاناتتون لیکیج داشته باشه
خب دوباره
قیمتها رو ده برابر کنین
ما ملت که هست و نیستمون رو دادیم تا این خودروسازان خیلی لایق و کاردان جهانی ، یه جوری تاحالا سرپا بمونن ،،، هنوز که نمردیم
ما باشیم و اونها ضررکنند
هیهات من الذله
به دکتر جلیلی و حاج آقا علم الهدی بفرمایید
قیمت دلار شده 35300 تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
مهدی خان برایشان اصلا" مهم نیست برادر
همین صحبت ها سبب شده جوانان دین گریز شوند
رنگ رخساره نشان میدهد از سر ضمیر...
یک کامنت اینجا توی تابناک گذاشته میشه و نظرات و منفی و مثبت هایی که زده میشه کاملا همه چی رو نشون میده توی فضای واقعی که ضربدر 100 بشه...
!
علم الهدی از افزایش اجاره خانه خبر داری ؟
حذف یک طیفی از سیاستمداران همچون اصلاح طلبان که نماینده بخش بزرگی از جامعه بودند، این مشکلات را برای کشور ایجاد نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
بزرگترین مشکل ما همین اصلاح طلبها هستند که همه را منحرف کردند و نگذاشتند تا مدیریت افرادناکارامد سریعتر آشکار شود.
سلام
شرکت جیلی. خودروسازی ولوو را به قیمت 1.8 میلیارد دلار خریده
اونوقت زیان خودرو سازهای ما حدود7 میلیارد دلاره!!!!!!!

طبق اعلام رسانه ها . اول سال هم 3.5 میلیاردلار ضرر داشتن یعنی در عرض 7 ماه به اندازه دوبرابر کل ارزش ولوو زیان کردن

مگه خودروسازهای داخلی چندتاخودرو تولید کردن و در هر خودرو چقدر ضرر کردن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان