بازدید 3398

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط نوجوانان

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در حالی امروز - جمعه - در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران و همزمان در ۹۰۰ شهر کشور آغاز شده است که اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط نوجوانان و جوانان در مسیرهای راهپیمایی شور خاصی به مراسم امسال بخشیده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 04 November 2022

به گزارش «تابناک»، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم صبح امروز - جمعه - در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران و همزمان در ۹۰۰ شهر کشور با شعار محوری «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضد استکباری با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از سیاست های خصمانه و استکباری نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار نشان دادند.

فریاد الله اکبر دانش آموزان در فضای خیابان طالقانی حاکم شده است و دانشجویان و شرکت کنندگان در مسیرهای راهپیمایی نیز با سر دادن شعار «الله اکبر» به سمت ساختمان لانه جاسوسی آمریکا در حرکت هستند.

استقبال گروههای دانش آموزی و دانشجویی و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ضدآمریکایی ۱۳ آبان، به قدری است که از دقایق اولیه آغاز مراسم خیابان طالقانی در تهران مملو از جمعیت شده و میعادگاه ۱۳ آبان به محلی برای نمایش همدلی و اتحاد ایرانیان تبدیل شده است.

در تهران و ۹۰۰ شهری که این راهپیمایی برگزار می شود، مردم پس از انجام راهپیمایی به سمت میعادگاههای نماز جمعه به حرکت در می آیند.

همزمانی راهپیمایی امسال با هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز بر اهمیت این رویداد ملی و انقلاب افزوده است و حضور پرشور مردم آن را به روز همدلی و وحدت همراه با اجتماع بزرگ و خانوادگی ملت ایران تبدیل می کند.

در تهران این مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان طالقانی با اجرای برنامه های مختلف همچون اجرای سرود و تواشیح توسط گروههای دانش آموزی برگزار می شود و آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور سخنران اصلی این مراسم است.

بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس‌ داخلی و خارجی مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری می دهند.

بنا بر اعلام حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران سخنران اصلی مراسم گرامیداشت روز ملی ۱۳ آبان در تهران سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور است.

امروز همچنین سالگرد سه رویداد مهم «تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸» در تاریخ ایران و روز ملی مبارزه با استکبار است.

راهپیمایی مردمی ۱۳ آبان با قرائت قطعنامه سراسری به عنوان اعلام رسمی آخرین مواضع ملت ایران پایان می یابد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی