بازدید 45944
سه هزار و صد و هفتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

دلار برای نخستین بار به کانال ۳۴ هزار تومان رسید / معاون وزیر خارجه: ماه آینده قرارداد ۴۰ میلیارد دلاری با روسیه امضا می‌کنیم / سردار نقدی: دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست / شاکری، نماینده مجلس: رییسی هرچه زودتر وضعیت رستم قاسمی را بررسی و اعلام نظر کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: توضیحات میرکاظمی در خصوص لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان / خاندوزی: سود هر برگه سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومان است / زمان ورود خودرو‌های وارداتی به سرعت عمل واردکنندگان بستگی دارد / فرمانده سپاه ایلام: برای آشوب‌های اخیر در ایران ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای «سیا» و ۱۳۱ میلیون دلار به رسانه‌های ماهواره‌ای داده بودند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ 02 November 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شاکری، نماینده مجلس: رییسی هرچه زودتر وضعیت رستم قاسمی را بررسی و اعلام نظر کند
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به عقیده من، ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند، باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم. ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم. به‌ نظر من، اگر اینطور است و این حرف‌ها واقعی است، دولت پیشگام شود و قبل از اینکه خدایی نکرده شرایط بدتر شود، اقدام متناسب داشته باشد.

سردار نقدی: دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست
سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در دبستان تمام هوشمند دخترانه ثارالله کرمان با گرامیداشت روز دانش‌آموز با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم اسلام را در دنیا برافراشت و حکومت طاغوت و پادشاهی را سرنگون کرد، اظهار داشت: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس داریم و این دانش‌آموزان برای برچیده شدن زورگویی و استکبار از کشور جان خود را فدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کومله‌ها که امروز شعار آزادی می‌دهند، روزگاری در این کشور ترور‌های ناجوانمردانه‌ای داشتند و هنوز هم شاهد اقدامات تروریستی آن‌ها هستیم. وی با بیان اینکه دختران و پسران دانش‌آموز ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی آفریدند و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد، گفت: دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست، که میلیون‌ها انسان را به خاک و خون کشیده است. سردار نقدی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ما راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند، افزود: ادامه دادن راه شهید سلیمانی در پیروی از ولایت فقیه و رهبری جامعه اسلامی است.

معاون وزیر خارجه: ماه آینده قرارداد ۴۰ میلیارد دلاری با روسیه امضا می‌کنیم
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: حدود ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده، که مابقی تفاهم‌نامه‌ها به ارزش ۴۰ میلیارد دلار در یک ماه آینده به قرارداد تبدیل می‌شود. معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشورهای همسایه است. معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه ایران گفت: حدود ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است. ان‌شاءالله که مابقی تفاهم‌نامه‌ها به ارزش ۴۰ میلیارد دلار در یک ماه آینده به قرارداد تبدیل می‌شود و مذاکرات آن در حال انجام است. وی اظهار داشت: در سفر قبلی وزیر نفت به روسیه در کمیسیون مشترک درباره سوآپ نفت و فرآورده نفتی روسیه بحث شد و طی چند روز آینده درباره اعداد و ارقام آن توافق می‌شود. صفری افزود: قرارداد سوآپ گاز روسیه هم در حال نهایی شدن است و تنها مشکل تعویق این قرارداد، کشور واسطی بود که قرار بود گاز روسیه از آنجا به ایران سوآپ شود.

افترا به روحانی یک عملیات روانی‌‌ است
یک منبع آگاه در دفتر حسن روحانی، ادعای روزنامه جوان درباره تذکر رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور سابق را «کذب محض» خواند. به گفته او، این ادعای کذب که دکتر روحانی به دلیل «تمسخر» سخن رهبری در دوران ریاست‌جمهوری تذکر گرفته، شبیه همان داستان‌سرایی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور درباره تناقض سخنان رهبری معظم و رئیس‌جمهوری وقت است که حالا یک روزنامه نزدیک به یک ارگان مهم آن را تکرار می‌کند. این روزنامه مدعی شده که «خودش [دکتر روحانی] ماجرا را بهتر می‌داند» درحالی که چنین ماجرایی از اساس افترا و رؤیاپردازی بود و مشخص نیست که تکرار آن سال‌ها بعد از پخش در شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی، به چه دلیل این روزها در شرایط خاص کشور صورت می‌گیرد؟ آیا عمدی در کار هست، زمانی که بیش از هر زمان دیگری، به اتحاد و همبستگی ملی نیازمندیم، با افترا و دروغ شکاف‌های خیالی درون حاکمیت را در قالب خبری سراسر دروغ و افترا با هدف عملیات روانی علیه دکتر روحانی ترسیم کنند؟

این منبع آگاه در دفتر دکتر روحانی، حق پیگیری قانونی این افترا در مراجع قضایی را محفوظ دانست. به گزارش شرق، روزنامه جوان دهم آبان‌ماه در مطلبی نوشت: آقای روحانی در زمان ریاست‌جمهوری خود حتی احترام قانون اساسی را که به آن قسم خورده بود و باید در سیاست‌های کلی از رهبری نظام تبعیت می‌کرد، نگاه نمی‌داشت. در یک مقطع زمانی، بلافاصله بعد از هر سخنرانی رهبری، سخنانی بر زبان می‌آورد که نقیض سخن رهبری یا در تمسخر آن بود (و برای این رفتار خود تذکری هم گرفته بود و خودش ماجرا را بهتر می‌داند) و در بیشتر سخنان شفاهی و سخنرانی‌های مکتوب، از نیش و کنایه و وارونه‌سازی مطالب غافل نبود.


رئیس بسیج اساتید: حتی استادان انقلابی هم از ترس انزوا، میلی به روشنگری درباره وقایع اخیر ندارند
«محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج استادان گفت: احساس می‌شود جامعه استادان انقلابی برای مدیریت اذهان و هویت آنها و الگوگیری از استاد دچار یک انفعال ناخواسته شده‌اند. از این موضوع به‌عنوان مارپیچ سکوت یاد می‌شود. در این رویه، فرایندی ایجاد شده که استادان متدین و انقلابی نیز از ترس انزوا، میلی به روشنگری و تبیین چرایی این حوادث ندارند.

فرمانده سپاه ایلام: برای آشوب‌های اخیر در ایران ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای «سیا» و ۱۳۱ میلیون دلار به رسانه‌های ماهواره‌ای داده بودند
ایرنا ـ سردار شاکرمی گفت: برای تقویت رسانه ای در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته شده بود، دشمن از روش های مختلف و رسانه ها به دنبال عملیات روانی است و در همین ارتباط میلیاردها تومان اعتبار گذاشته است. وی اضافه کرد: به منظور مدیریت اغتشاشات اخیر ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای سازمان CIA و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای ۱۳۱ میلیون دلار پول ویژه آشوب های اخیر در نظر گرفته شد.

انتقاد انسیه خزعلی از «آغوش رایگان»
ایسنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در مورد پدیده موسوم به آغوش رایگان گفت: البته که این آغوش‌ها ارزشمند است، اما به راحتی در حال گرفتن آن از زنان و دختران ما هستند و حراج می‌کنند. خداوند اجازه نداده که جایگاه زن با آن تقدسی که دارد به ابتذال کشیده شود.

 

کیهان : وجود گشت ارشاد ضروری است
کیهان نوشت: وجود «گشت امنیت اخلاقی» و نهادهایی که در جهت سلامت اخلاقی جامعه فعالند، ضروری هستند. روزنامه کیهان بر لزوم ادامه فعالیت گشت ارشاد تاکید کرده و نوشته، در صورتی که در این امر سستی شود فساد در جامعه رسمیت پیدا می‌کند. امروز وجود نهادهایی مانند قوه قضائیه و «گشت امنیت اخلاقی» در حقیقت نماد مخالفت جامعه ایرانی با فساد و به رسمیت نشناختن آن هستند؛ از این‌ منظر اصل وجود «گشت امنیت اخلاقی» و نهادهایی که در جهت سلامت اخلاقی جامعه فعالند، ضروری هستند همان‌طور که نظام بهداشت و سلامت جامعه مقدس است و هر دو باید از حمایت ویژه نهادهای قانون‌گذار و حاکمیتی برخوردار باشند.حکومت و مردم برای حفظ سلامت اخلاقی جامعه تشکیلات منسجم نیاز دارند. چنانچه حمایت حاکمیت و جامعه از نهادهایی که از منزلت زن و اخلاق اجتماعی مراقبت می‌کنند دچار سستی شود، به تدریج فساد در جامعه رواج یافته و رسمیت پیدا می‌کند. در این صورت جامعۀ با شرافت و پاک ایرانی و اسلامی به سرنوشت فضاحت‌بار غرب مبتلا خواهد شد.

توصیه روزنامه اصولگرا: وزیر مسکن را برکنار کنید
روزنامه فرهیختگان نوشت: با شرایط خاصی که بر این روزها حاکم است، تغییر مدیران ناکارآمد و اصلاح سیاست‌ها و تصمیم‌ها برای مردم ملموس‌تر و قابل‌قبول‌تر است.امروز اصلاح سیاست‌ها و تصمیمات باید از مواردی چون رفع فیلتر بسترهای گفت‌وگو در اینترنت و مشارکت آغاز شود، چراکه اینترنت تنها بستر همه‌گیری است که اکثریت جامعه به‌واسطه آن می‌توانند صدای خود را به مسئولان برسانند. هرچند دولت و مجلس فکر می‌کنند تحدید اینترنت و پلتفرم‌های خارجی، امنیت بیشتر برای مردم به‌همراه خواهد داشت اما بسیاری از کارشناسان معتقدند اینترنت تنها حقی فردی نیست و بستر دستیابی به بخش مهمی از حقوق اجتماعی است. از این‌رو، اغلب کارشناسان هرگونه محدودیت در اینترنت را محدود کردن حق و ابراز اعتراض دانسته و این محدودیت اعتراض داخلی را به ضرر امنیت ملی می‌دانند. از این‌رو، دولت و مجلس با خارج کردن محدودیت اینترنت و پلتفرم‌های خارجی از دستورکار خود می‌توانند تاحد بسیاری اعتماد مردم را جلب کنند. به غیر از مساله‌ اینترنت، در دو ماه اخیر مسائل دیگری نیز وجود داشته که البته از اهمیت بالایی برخوردار بود اما چندان به آن توجه نشد. مثلا تغییر وزرایی با عملکرد نامناسب یا کم‌کارکرد اگرچه از اهمیت بالایی برخوردار است، در دوماه اخیر دولت یا مجلس به آن توجه نکرده. دو مصداق بارز این مساله، سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت و رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی است. اگرچه سیدرضا فاطمی‌امین بنا بود استیضاح و جایگزین شود اما طی کش‌وقوس‌های فراوان در مجلس، دیروز مجددا رای اعتماد گرفت و تغییر او منتفی شد. در این بین استیضاح یا اصلاح‌ عملکرد وزیر راه‌وشهرسازی روزنه امیدی برای مردم خواهد بود چراکه مجلس، وزیری را که در وعده‌های خود ناصادق بوده استیضاح کرده است.

 

کیهان: ناتو ۸ میلیارد دلار سلاح به اوکراین داده، اما پهپاد ۲۰ هزار دلاری ایران را بهانه کرده
کیهان نوشت: آتش زیاده‌خواهی در گسترش مرزهای ناتو نزدیک یک سال است که دامن اوکراین را گرفته و سیل تسلیحات از ۲۶ کشور جهان با ارزش بیش از ۸ میلیارد دلار به سوی اوکراین نیز روان بوده است. حالا اما با نادیده گرفتن همه این آتش افروزی‌ها، یک پهپاد نقطه زن ۲۰ هزار دلاری را بهانه‌ای قرار داده‌اند تا ایران را یکی از طرفین جنگ در اوکراین معرفی کنند.با این حال دیپلمات‌های وزارت خارجه ایران، فروش پهپادهای شاهد ۱۳۶ را به روسیه تکذیب کرده‌اند. ناگفته پیداست جمهوری اسلامی هیچ واهمه‌ای از اعلام صادرات این پهپادها به کشورهای دیگر ندارد. اما آنچه جهان از تزویر و گستاخی آمریکا و متحدان اروپایی‌اش فراموش نخواهد کرد، این است که آنها همیشه یک پای جنگ و جنایات جنگی از یمن تا اوکراین بوده‌اند ولی وقیحانه انگشت اتهام خود را به سمت دیگران دراز کرده‌اند.

انتقاد مطهری از «اصرار بر اختلاط دانشجویان پسر و دختر در غذاخوری»
علی مطهری در سرمقاله روزنامه اعتماد با تیتر«آفت جنبش‌های اجتماعی»نوشت : عده‌ای در واقع مغالطه می‌کنند که مگر رستوران‌های موجود در کشور مختلط نیست، غافل از اینکه رستوران‌ها مکان امن خانواده‌هاست و اگر مرد و زنی یا پسر و دختری هم به آنجا می‌آیند فرض این است که محرمند و ما مجاز به تجسس نیستیم، در حالی که نمی‌توان چنین فرضی را درباره مثلا هزار جوان دانشجوی دختر و پسر نامحرم برای غذاخوری دانشگاه روا داشت.

یکی از آفات‌ جنبش‌های اجتماعی این است افرادی که سنخیتی با آن ندارند وارد آن می‌شوند و مسیر آن را تغییر می‌دهند و در نتیجه آن جنبش ابتر می‌ماند.نمونه آن، جنبش سبز است که در سال ۸۸ توسط کسانی که معتقد به تقلب در انتخابات بودند حرکتی ایجاد شد و هدف اصلی آن تحقق دموکراسی و انتخابات آزاد بود ولی به مرور افرادی وارد صحنه شدند و شعارهایی مانند «نه غزه نه لبنان» را مطرح کردند که این حرکت را از مسیر خود منحرف کرد و به سمت مخالفت با اصل نظام سوق داد و در نتیجه راه به جایی نبرد. امروز نیز مرگ جانسوز مهسا امینی عواطف جامعه را جریحه‌دار کرد و موجب اعتراضاتی شد و چون جامعه از جنبه‌های مختلف نارضایتی‌هایی داشت این حادثه بهانه‌ای شد برای ادامه اعتراضات که توأم با تحریکات خارجی و تبدیل به اغتشاشات گردید.آنچه در ذهن عموم معترضان واقعی وجود داشت، گذشته از اعتراض به مرگ مرحومه مهسا امینی، مسائلی مانند وضع نامساعد اقتصادی، عدم مشارکت مردم در مسائل حیاتی کشور، برخورد خشن با منتقدان و مخالفان و قربانی شدن سایر آرمان‌های انقلاب اسلامی به پای صدور انقلاب بود.


دیدگاه معاون سیاسی رئیس جمهور به تحولات قفقاز
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: جمهوری اسلامی ایران از آزادسازی سرزمین‌های اسلامی و بازگشت آن‌ها به آذربایجان حمایت کرد.وی در ادامه این مطلب آورده است: اینک که آزادسازی محقق شده، هرگونه تصرف سرزمین‌های دیگر، اشغالگرانه است.

دلار برای اولین بار به کانال ۳۴هزار تومان رسید
در ادامه روند افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر، امروز نیز بهای دلار صعودی بود و در بازار ارز تهران به رقم ۳۴۳۰۰ رسیده است. این در حالی است که بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۱۶ میلیون تومان معامله شد.

رستم قاسمی: ۲۰۰ هزار خانواده متقاضی صاحب مسکن خواهند شد
رستم قاسمی امروز پیش از آغاز مراسم احداث یکصد هزار واحد مسکونی گفت: با استعانت از اهل‌بیت، گام دوم طرح نهضت ملی مسکن با احداث یکصدهزار واحد مسکونی دیگر در شهر‌های جدید برداشته می‌شود. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در گام اول نیز عملیات ساخت یکصدهزار واحد مسکونی با حضور رئیس‌جمهور آغاز شده بود، گفت: یکصدهزار واحد مسکونی گام اول ۶۰ درصد پیشرفت در مرحله آماده‌سازی دارد و پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها به طور متوسط ۱۵ درصد است.

وی افزود: یکصدهزار واحد گام دوم در ۱۳ شهر جدید ساخته می‌شود. قاسمی با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن هم‌اکنون ۳۲۸ هزار متقاضی واجد شرایط در شهر‌های جدید دارد، تأکید کرد: با اجرای گام اول و دوم نهضت ملی مسکن ۲۰۰ هزار خانواده متقاضی صاحب مسکن خواهند شد و عملیات ساخت به طور متوسط یک سال و نیم زمان می‌برد. طرح‌های جدید صدرا، پرند، ایوانکی و سهند مقصد ساخت واحد‌های مسکونی در شهر‌های جدید است و تلاش می‌کنیم در این شهر‌ها ۷۰۰ هزار و احد مسکونی بسازیم.

زمان ورود خودروهای وارداتی به سرعت عمل واردکنندگان بستگی دارد
«عبدالله توکلی‌لاهیجانی» مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: انتقال فناوری موضوع مهمی است که در آیین‌نامه واردات خودرو بر آن تاکید شده تا شاهد جهش صنعت خودروی کشور نیز باشیم. وی گفت: اکنون ثبت درخواست خودروسازان و واردکنندگان مختلف در حال انجام است و مواردی درخصوص استانداردهای مد نظر و تایید خدمات پس از فروش این شرکت‌ها وجود دارد. توکلی‌لاهیجانی خاطرنشان‌کرد: زمان ورود نخستین خودروهای وارداتی به کشور به سرعت عمل واردکنندگان که بنگاه‌های اقتصادی هستند، بستگی خواهد داشت.

خاندوزی: سود هر برگه سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومان است
سیداحسان خاندوزی با اشاره به جلسه شورای عالی بورس اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد، سود سهام عدالت شرکت‌های بورسی که مهلت آن‌ها برای واریز سود به پایان رسیده و سود سهام عدالت آن‌ها قابل وصول است، تا پایان پاییز برای همه ۴۹ میلیون سهام‌دار عدالت واریز شود. وزیر امور اقتصاد و دارایی درمورد میزان سود توضیح داد: میزان سود حدود ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر برگه سهام عدالت است.

توضیحات میرکاظمی در خصوص لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان
مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در ارزیابی خود از بررسی لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مجلس در مواردی هزینه ها را افزایش و در مواردی هزینه را کاهش دادند. دولت از اول شهریور گفته بود، حقوق ها افزایش یابد که در مجلس قرار بر اول مهر شد که اینجا صرفه جویی شد. بخش‌هایی در صحن اضافه شد که مورد مخالفت ما و کمیسیون (برنامه و بودجه) بود و درخواست دولت این بود که حذف شود، زیرا مازاد بودجه‌ای بود که مورد موافقت دولت و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود. رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان گفت: امیدوارم شورای نگهبان به این مواردی که در صحن به لایحه افزوده شد، رسیدگی کند. در حد توان دولت مشکلی برای اجرای این لایحه نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۶
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۷۸
دولت و مجلس انقلابی فکری به حال تورم و قیمت دلار کنند. بستر اعتراضات فلاکت اقتصادی مردم است. اگر نمی توانند، بهترین اقدام استعفا است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
ناراحت نباشد دکتر رئیسی ودکتر محسن رضایی هستن و
مشکلات رو حل میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
میزان حقوق دریافتی بیش از ۷۰ درصد مردم، که زیر

دویست دلار آمریکا ( ۷ میلیون تومان است) حتی

کمتر از پایه حقوقی کارگران در کشورهای افریقایی و

اسیایی خاورمیانه فقیر و عقب مانده میباشد!!!؟

به نحوی که کارگران ساده و بناها و جوشکاران و لوله

کشها و کابینت سازان و نجاران و مکانیک و برقکار ماهر

ایرانی بدنبال دریافت حقوق دو تا سه برابر در کشور

به عراق نابود شده و جنگزده که ماهها است که دولت و

مجلس نداشته، مهاجرت موقت میکنند !!!!!؟

جهت اطلاع رییسی و دولت و مجلس و سایر مسولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
دلار برای نخستین بار به کانال ۳۴ هزار تومان رسید!!!!
با چه رویی اینها رو تیتر می زنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
نتیجه عملکرد مجلس و دولت جهادی بیش از این هم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
تعریف مداوم از خود، انکار، بر چسب زنی به این و آن و انداختن تمام تقصیرها بر گردن دشمن تا به کی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
نماینده های مجلس و رییس جمهوری که با آرای بسیار بسیار پایین به کار گمارده شده اند، نه از پشتوانه مردم برخورداند و نه کارآیی دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
برای اداره مملکت با این وضعیت نه تخصص لازم است و نه هنر. یک بقال هم می تواند مملکت را به این نحو اداره کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
دولت رییسی و مجلس قالیباف ضعیفترین و ناکارآمدترین دولت و مجلس در تاریخ معاصر ایران هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
رستم قاسمی در این یک سال و 3 ماه چند تا خانه ساخته ؟
بسیجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
قیمت دلار و ارز واقعی شود خیلی ها دلار ارزان را از کشور خارج می کنند قیمت واقعی دلار پنجاه هزار تومان است
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
افزایش قیمت دلار نتیجه تصمیم غلط واردات خودرو و اختصاص یک میلیارد دلار برای ان است
خودرو های وارداتی روز را مرفهین بی درد سوارمیشوند تا شکاف طبقاتی بیشتر نمایان شود سودش به جیب شرکتهای وارد کننده میرود تبعات افزایش قیمت ارز را هم مردم عادی باید تحمل کنند
تبعاتی همچون گرانی بیشتر مسکن و اجاره و همه اقلام دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
حرف سیاسی نزن فقر یعنی چه مگه ما مردم در این وفور نعمت فقیریم ای اغتشاشگر اجنبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
حداقل سال طول می‌کشد تا آثار ویرانی دولت روحانی کم شود بدون بزرگ نمایی
دلار ۵۰ هزار تومنی هم،دور از دسترس نیست،باز هم منکر پیشرفتهای روز افزون کشور شوید.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
مسولان بدانند که ۹۹ درصد اعتراضات بخاطر شرایط

اسفبار و فلاکت بارتر اقتصادی و سیاسی است

و ربط دادن آن تماما به دشمنی آمریکا و اسرائیل

فرار از مسولیت شان میباشد و بس
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
پیشرفت در قیمت ارز ،از افتخارات این دولت هست
این همه پیشرفت میخ بشه توی چشم بدخواهان دولت انقلابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
فواد ایزدی در برنامه جهان آرا در شبکه
افق: دانشجوها در اعتراضات‌مشروب می‌خوردند که ترسشان بریزد !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
.کو گوش شنوا احسنت
بسیجی بسیجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
قیمت دلار و ارز واقعی شود خیلی ها دلار ارزان را از کشور خارج می کنند قیمت واقعی دلار پنجاه هزار تومان است
فقط برای نجات بورس دارن دلار رو گرون میکنن دقیقا به سبک دولت قبلی
این گرونی عمدی ظلمه
باید از نابناک پرسید که آیا هیچ روزنامه ای بجز کیهان در ایران چاپ نمیشود که مرتبا ا... روزنامه مذکور را نقل قول می کند؟
پاسخ ها
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
البته تابناک و کیهان در یک جناح فکری هستند ولی با مرور همه خبرگزاری های دولتی و خصولتی دیگر کاملا متوجه می شوید که بازنشر مطالب بی اهمیت و موهن کیهان ، یک موضوع دستوری است و در همه آنها این موضوع رواج دارد..
اونی که قرار بود دلار رو بیاره رو 5 هزارتومن ناهار خورده؟؟؟
سردارنقدی فرزندان و خانواده های مقامات و مسولین در امریکای دیکتاتور چه جوری زندگی می کنن؟
قرارداد ۴۰ میلیاردی با روسیه! من میگم یه بار دیگه آزاد شدن ۷ میلیارد دلار کره را مطرح کنید،
کمی صبر کنید به ۴۰-۵۰ وبیشتر هم خواهد رسید !
آقای مطهری شما اختلاطِ توأم با ازدحامِ حج را تفسیر کنید بقیه مسایل حل می شود.
تقصیرها را گردن رستم قاسمی نیندازید هر کس دیگری هم بود طرح ملی مسکن همین قدر پیشرفت داشت. اولا بسیاری از متقاضیان مسکن توان اوردن سهم اولیه و همچنین پرداخت اقساط وام را ندارند ثانیا دولت از ترس تورم زا بودن اجرای سریع ساخت مسکن مجبور است از سرعت ان بکاهد پس بیخودی رستم را مقصر نشان ندهید در ضمن شرایط رویایی سالهای ساخت مسکن مهر با شرایط تحریمی کنونی قابل قیاس نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
این شرایط بحرانی که میفرمایید زمانی که میخواستن طرح ۴ میلیون مسکن را بدن وجود نداشت آیا؟ نمیدونستن شرایط اینطوریه؟ چرا پس طرح پوپولیستی میدن؟
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
شما بنظرم خودتان را برای بیماری آلزامر(البته دور از جانتان) به دکتر معرفی کنید و یک نگاهی به نرخ تورم در دوران رویایی آقای احمدی نژاد بیاندازید... البته خداییش شرایط برای دولت وقت رویایی بود چرا که بزرگترین درآمد تاریخ کشور را با نابخردی هایشان از بین بردند و هیچ یادگاری قابل توجهی برای کشور به ارمغان نیاوردند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
پس الکی قول ندن و کار نکرده را منت نزارن
محسن
| Belgium |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
ادم کاری را که نمی تواند مطرح نمی کند حتی اگر ادم عادی باشی؟ اینها که مسٸول هم هستند البته در اسم؟؟؟
"دلار برای اولین بار به کانال 34 هزار تومان رسید"

بگو ماشاالله دولت یکدست ضد استکبار چه گلی کاشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
با سیب و گلابی بـرجام روحانی دلار شد 30 هزار حالا سیب و گلابی ها داره می گنده.دلار شد 34هزار
توضیحات میرکاظمی در خصوص لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان) این یعنی از اول سال با نپرداختن حق کارمندان بازنشسته ها و کارگران برای مردم ژست کنترل نقدینگی و تورم گرفتند انهم از جیب اقشار اسیب پذیر !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
میر کاظمی و سایر وزرای احمدی نژاد و یارانش در جبهه

پایداری ها و سایر رفقایشان که بد ترین کارنامه را
داشتند

خرابکاری های نیمه تمام شان در دولت احمدی نژاد را

در این مجلس و دولت دارند تکمیل میکنند
انسیه جان دلار گران شده به فکر مقرری آقازاده باش
دلار خارجی ها گرون میشه چرا ما باید ناراحت بشیم؟!
مسلماًاینهمه پول‌ که ازبورس خارج میشودبجای امن تری برای سرمایه گذاری خواهدرفت وبدیهیست که باتصمین گیری های خلق الساعه مدیران ارشداقتصادیمان که سرمایه گذاری در کارهای تولیدی وسازندگی دراینجارابسیارناامن کرده اند پولهابه ارزخارجی تبدیل وبسرعت خارج میشوند که نتیجه آن افزایش قیمت دلاروتورم شدیدپس ازآن وافزایش بیکاری حاصل ازآنست و چون باوجودتحریمها دولت محترم هم ارزی نداردجایگزین ارزهای خارج شده ازبورس بگذاردبنابراین بدیهی استکه قیمت ارزبایدبالا برود درواقع مقصر تصمیمات عجولانه وغلط اقتصادی است که سرمایه داران را بجای بکارگیری سرمایه هایشان در ایجادکارواشتغال درکشورخودشان مجبوربه فراری دادن سرمایه هایشان میشود
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
عده ای پولشان را گذاشتن در بانک سود می گیرند که کمک هزینه باشد ولی حالا می بینند این پول هر روز بی ارزشتر می شود ان را از بانک بیرون می کشند و تبدیل به ارز می کنند که بنظر عاقلانه می اید
اصلاح الگوی کشت از دلار هم مهمتر است.
سکه هر روز داره گرون تر میشه آرزوی مردها برای طلاق دادن زن هاشون داره رویایی تر میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
جالب بود
دلار رو ۲۵ هزار تومان تحویل گرفتند بعد از یک سال رساندند به نزدیک ۳۵ هزار تومان این هم دست آورد دولت رییسی
من شیر میخام.
مردم امریکا و غرب در زندان شیشه ای هستند
نیاز به تصمیم کبری داریم
انسیخ خانم با این وضعی که داری اینقدر صحبت نکن.
اونایی که عاشق علی کریمی هستند به این کامنت مثبت بدن کیف کنیم.
پاسخ ها
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
تابی جان راه دادن مثبت و مفی دادن را بسته که نظر مردم معلوم نشه به چه سمت و سویی هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
امتیاز من: +1

تابناک نمی دونم چرا امتیاز دادن کار نمی کنه... یک فکری بکنید. شاید هم به خاطر فیلترهاست ولی سیتسم امتیاز دهیتون یا با تاخیر است و یا اون روزها کار نمی کنه..
بنده از شهرستان هم هستم.
حالا خداییش از همه چی بگذریم جناب سردار ب این توجه نکردن ک دانش اموز دبستانی هضم این کلمات براش سخته وخیلیاشون یک کلمه از صحبتهاشون رو هم نفهمیدن؟و خیلی چیزای دیگه ...
دولت از اول شهریور گفته بود حقوق ها افزایش یابد که در مجلس قرار بر اول مهر شد که اینجا صرفه جویی شد! در اصل این صرفه جویی نبود، نه تنها حق کشی، بلکه ظلم مضاعف بود، چون حقوق ها از اول سال متناسب یا حتی برابر با نرخ تورم بایستی افزایش می یافت!
امروز ساعت ۱ بعداز ظهر دلار ۳۵۰۰۰ خریدم.اکثرا فروش نوشتن و میخواستن نگه داشته باشند چون حدس بر بالا رفتن بیشتر بود
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
سلام به دلار چهل هزار تومانی؟؟؟
دلار ۳۴ تومنی !! تعجب میکنم با این وضعیت نابسامان اقتصادی چطور دولت اینقد از خودش متشکره و هی اعلام رشد اقتصادی و این طور چیزها میکنه ! چرا نکنه ، وقتی همه و همه شدن روابط عمومی این دولت ضعیف و منتقدی پیدا نمیشه باید هم این قد از خودش تعریف کنه. یه دلار ۳۴ تومن، اقای رضایی سلام علیکم، یاد اون هزار تومنی بخیر.
همه دارن تحویل پهپاد به روسیه را تکذیب میکنن اما رفیق حاج حسین علنا داره تایید میکنه.حاجی بالا غیرتا چه خوابی برای ایران دیده ای؟
ای خدا یه دوست دختر به من عنایت فرما که بیخیال اوضاع مملکت بشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
چقدر لوسی بی نمک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
تابناک کامنتای مرتبط و مناسب رو تایید نمی کنی اما هر خزعبلاتی را تایید می کنی چرا وقت مردمو می گیری
رئیسی متشکریم بابت دلار 34-35 تومنی
رئیسی متشکریم بابت ساخت 1 میلیون مسکن و کنترل قیمتش
رئیسی متشکریم بابت کنترل قیمت خواروبار علی الخصوص روغن، مرغ، ماهی، تخم مرغ ....
رئیسی متشکریم بابت حذف قرعه کشی خودرو و کاهش قیمت آن
رئیسی متشکریم بابت ایجاد شغل با یک میلیون تومان
رئیسی متشکریم بابت کنترل تورم
رئیسی متشکریم بابت قدرت پاسپورت ایرانیان
رئیسی متشکریم بابت 10 روز هوای پاک در 365 روز سال
رئیسی متشکریم بابت مسدود سازی اینترنت
رئیسی متشکریم بابت آقازاده خزعلی و حرفی که زدی اگر کسی رفته خودش هم بره
رئیسی متشکریم بابت همه کارات و قول هایی که دادی نتونستی کاری کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
واقعا خسته نباشن آقا ریسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
رشد ۲۰ درصدی طی یکسال بدتر است یا ۱۰۰۰درصدی ۹۷ تا ۱۴۰۰ ؟
در این سفر که میآمدم
بارها کشتی مان شکست
در طوفان
شترمان فرو افتاد و مرد
در طوفان
سرهایمان شکست
دل هایمان خون شد
در طوفان
گلو بریده آمدیم
ولی آمدیم
اصلا خنجر در گردن آمدیم
در طوفان
خخخ. رستم قاسمی رو برکنار کنن؟ خخخ.. اگه همه شماها رو برکنار نکنه خیلی شانس دارین. رستم قاسمی یعنی همه کاره
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
اون تازه رفته عکس گرفته برادر من
پارسال دلار ۳۲ هزار تومان بود امسال ۴۰ درصد تورم داریم پس با یه حساب سرانگشتی سال دیگه قیمت دلار باید به ۴۵ هزار تومان برسه تورم امریکا را هم ازش کم کنیم قیمت نهایی حداقل باید ۴۰ هزار تومان باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
اگر بخاین باید سال بسال حساب کنین بعلاوه تورم آمریکا از دلار شصت ریالی بعد از جنگ بگیرین و حساب کنین اونوقت میدونین قیمت واقعی دلار چند باید باشه نه اینکه از اوج پارسال چرتکه انداختین جناب دلار باید زیر هزارتومان میبود در بد ترین شرایط
تا جاییکه یادم است ما رفته بودیم در شعب ابی طالب زندگی کنیم چطور رستم قاسمی سر از مالزی درآورد و پسر خزئلی سر از کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
مخلصم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
قرار بود لنگ ببندیم و نون خشک بخوریم
افتخاری دیگر برای دولت با دلار ۳۴ هزار تومانی که با همین فرمان افزایش هم خواهد داشت
هر زمان امنیت مالی و سرمایه ، شغل ، سلامت، بهداشت، غذا، آزادی بیان را محقق کردید به دنبال امنیت اخلاقی باشید آدم گرسنه دین و ایمان نداره و بر آن حرجی نیست
تابناک کاملا حذفت کردم مثل صدا و سیما
بنیامین بر میگردد
آقای شاطری نماينده مجلس
چرا آقای رئیسی باید برای یک اتهام قدیمی تکذیب شده وقت خود را تلف کند؟!
مگر اصلاح طلبان با این رفتار مشکل دارند؟
فرض کنید ایشان سهم اصلاح طلبان در دولت هستند
گفتئ شده که آقای قاسمی در جواب خبرنگاری که از آن تصویر در کوالامپور سئوال گره فرموده اند :"این را باید خود خدا پاسخ دهد"!!!
خود خدا باید جواب دهد یعنی چه؟!!
فارغ از نیت و هدف انتشار دهندگان جناب آقای رئیسی باید این معما را حل کند. در کشوری که (قانونا) زنان و دخترانش حتی در اتومبیل شخصی خود اجازه افشاندن موی و زلف ندارند و افرادمشهور آن مثل هنرمندان ویا مجریان تلویزیونی حتی اگر در خارج از کشور بی حجاب بگردند ممنوع الکار خواهند شد. یکی از مقامات عالی اجرایی آن با خانمی بی حجاب(احتمالا همسرشان) در فضای باز یک هتل که حتما محل رفت و آمد عمومی بوده و پنجره های بسیاری مشرف بر آن می باشد عکسهای یادگاری که بیشتر معمول نوجوانان است راگرفته . قطعا اگر این آدم متشرع بود چنین کاری را نمی کرد . ماموران اجرایی شما زن و دختر مردم را در کوی برزن بواسطه بدحجابی و نه بی حجابی جریمه میکنید ! جناب آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور! پاسخ این مطلب را نه خدا و نه حتی آقای قاسمی نباید بدهند بلکه لطفا شما پاسخ دهید چگونه شخصی را که چنین کرده ودر مورد پست قبلی و داستانهایی شبیه به دکل حفاری حرف و حدیثهایی داشته را بعنوان وزیر انقلابی و متشرع انتخاب و باو مسئولیت داده ؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
ای آقا این چه سوالیه دیگه شما می پرسی؟!!!ایشون که وقت پاسخ دادن به همه سوال ها رو ندارن که
تازه اگه اهمیت داشت که نباید رسانه ای بشه مطمئن باشید من و شما الان این عکس ها رو ندیده بودیم
میزان تورم در اقتصاد ایران به حدی بالاست که هیچ پروژه ای به اتمام نمیرسد بعد رستم قاسمی حرف از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی میزند البته خود عدد ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی گویای همه چیز هست یک سال و نیم از دولت رییسی گذشته قول ۴ میلیون خانه داده شده اما فقط ۱۰۰ هزار واحد ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
اصلا باور نکنید که رستم خان حتی صد واحد مسکن

ساخته باشد و یا تا ۳ سال بعد بسازد !!؟؟

او آنقدر در کار صادرات نفت و دور زدن تحریم ها گرفتار است

که حتی وقت نمی کند که به وضع زندگی و ظاهرش و عیال هایش رسیدگی بکند
در جواب کیهان
روسیه متجاورز و ظالم است ودفاع از ظالم مشارکت در ظلم است
دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست
,چرا فرزندانتان را به آنجا می فرستید
اقای مطهری مگر صرف غذا خوردن دانشجویان مشکل شرعی دارد؟افکار و نگاهتان را پالایش کنید.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
افکار و نگاه پالایش شده ولی متاسفانه من و شما و امثال ما باید هر روز در مورد این مسائل حرف بزنیم و فکر کنیم و به مسائل دیگه اهمیت ندیم
معمولا همه جا برای مسایلی که ایجاد میشود سوپاپ اطمینانی میگذارند اما اینجا امثال حسین شریعتمداری نه تنها ان سوپاپ را کور میکنند بلکه شعله را هم تا حداکثر بالا میبرند.
پس طبق فرمایشات کیهان ایران به روسیه پهباد داده است پس چرا هی تکذیب میشود این مطلب ؟؟؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
تکذیییییییییییب؟!!!!!!!!!!!! تکذیب چیه دیگه؟
یعنی شرافت و پاکی باعث اوضاع فلاکت بار اقتصادی شده ولی در غرب فساد باعث پیشرفت و تورمی که سالها تکان نخورده شده؟
تورم مهار بشود مانند اواخر سال 96 گروهی علم بدست میگیرند و شعار رکود است را در کف خیابان میاورند / تورم ادامه داشته باشد گروهی معترض میشوند که حقوقمان کفاف زندگیمانرا نمیدهد این وسط خود تورم هم تکلیف خود را نمیداند چرا ؟ چون اقتصاددانان ما که در قدرت دستی دارند مانند نیروهای پیمانکاری فقط همین چند ماه مقابل روی خود رامیبینند و نه دهه های بعد را ....... وظیفه بانک مرکزی در ایران درست نقطه مقابل بانکهای مرکزی جهان است در دنیا حفظ ارزش پول ملی بر عهده بانک مرکزی هر کشورست در ایران بانک مرکزی با توصیه وتکلیف اعطاء تسهیلات مختلف و بدون منابع " چاپ پول بدون پشتوانه " مسبب اولیه کاهش ارزش پول ملیست
دلار برای اولین بار به کانال ۳۴هزار تومان رسید
خدارو شکر تحریم مقامات امریکایی نتیجه داد
چندنفردیگشونوتحریم کنید به پنحاه هم میرسه
دلار برای اولین بار به کانال ۳۴هزار تومان رسید
خدارو شکر تحریم مقامات امریکایی نتیجه داد
چندنفردیگشونوتحریم کنید به پنحاه هم میرسه
دروغی بالاتر از این؟؟؟؟افزایش قیمت دلار؟؟؟ افزایش تورم؟؟ اونم تو دوره ی سید مرحومان،ببخشید محرومان!! این بدبختی ها همش تقصیر روحانیه!!
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
والا
جناب میرکاظمی یا بازنشستگان محترم را بازی دادید یا درک مسایل بازنشستگان را اصلا ندارید . قرار بود همسان سازی انجام شود نه اینکه حقوق شاغلین را بیشتر از بازنشستگان اضافه کنید . پیشنهاد شما و دولت و تصویب مجلس کلاه گشاد ی بود برسر بازنشستگان .
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
یه کلاهه دیگه
چرا شلوغش میکنید
یه عده دور هم جمع شدیم حالا یه کلاهی هم سر یه عده گذاشتیم مگه چی شده؟
متأسفانه روزنامه کیهان و شخص آقای شریعتمداری تبدیل به تئوریسینی خواسته یا ناخواسته برای نظام شده اند که دائماً در حال هزینه تراشی برای نظام و کشور هستند. در چنین شرایطی که کشور نیاز به ایجاد آرامش و اتحاد دارد و هنوز شرایط ملتهب است معلوم نیست ایشان بر چه اساس و منطقی در حال ریختن بنزین بیشتر بر اعتراضات موجود است و سخن از تدوام گشت ارشاد می زند؟ گشت ارشادی که هیچ جایگاهی در قوانین موضوعه ایران ندارد مستمسکی شده برای عده ای که با آن مردم را در مقابل مردم قرار دهند و جامعه را به سمت دو قطبی سازی خطرناک سوق دهند و از طریق آن خوشه های نفرت را درو کنند. آیا در حاکمیت فرد مسئولی شجاع دلی نیست که متولی این روزنامه را توجیه کند که چرا در خصوص همه امور اظهارت تفرقه افکنانه منتشر می کند و باعث سلب آسایش از مردم شده است؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
سردشه آقا
برا همین بنزین میریزه
این که دیگه سوال نداره که
شما سردت میشه مگه بخاری رو زیاد نمیکنی؟
گزارشی از دارایی های سردار نقدی منتشر کنیدتا معنی صحبت هایش بهتر درک شود
وضعیت رستم عالیه یک میلیون ساخته باقیش هم میساز دیگه
سلام
همه چیزخوب است !آقای رییسی تورم رامنفی کرده هرروزبهترمیشود.ماهم بخاطراینکه تورم منفی است هیچی نمیخریم فقط نان وپنیرمیخوریم !!
دلار به 34هزار تومان رسید ولی بازار میوه وتره بار شهریار تموم نشد. این پروژه باید سال 97 تموم می شد. هیچ جایی هم جوابگو نیست. حالا اگر خریداران بخوان روبروی این پروژه راهپیمایی کنند هزار انگ بهشون می زنند ولی کسی با شهرداری که با سرمایه گذار قرارداد بد نوشته کاری نداره. حالا شما بگید چگونه حقمون را بگیریم.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
برید بانک
شماره حسابتون رو اعلام کنید
اونا حقوق ها رو واریز میکنن
فقط جسارتا 5 ماه برید
اول ماه شلوغه
مرسی
یه نفر بود میخواست ریال رو قویترین پول منطقه کنه
سلام عرض شد آقای دکتر
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
ایشان در سفر هستند
با سلام و خسته نباشید.
جناب سردبیر روزنامه کیهان چرا همیشه برخلاف مصلحت کشور صحبت میکنه؟؟ مگه آقا امیر المومنین و امام صادق علیه السلام نفرموده اند شیعه باید باهوش و زرنگ باشه؟؟
یعنی چه حالا که آمریکا و تمام دشمنان انقلاب عزیزمان سعی می‌کنند ایران را دخیل و حامی جنگ روسیه علیه اکراین جلوه بدهند این آدم بعیده از روی سادگی این حرفا رو بزنه . !!!!( پهپاد های ۲۰ هزار دلاری ما به روسیه) بجای اینکه مثل همه سران کشور که انکار می‌کنند..
ایشان برعکس داره ادعا و تایید میکنه ما به روسیه پهپاد میدیم علیه اکراین...؟!؟!؟!
ترو خدا رزمندگان و نیرو های گمنام انقلابی و اطلاعتی خواهشا بررسی کنند خیلی از مدیران با کم کاری و کارشکنی و ایشان هم با این حرفا
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
کیهان نگو بگو اقای مخالف؟هر چی پیش بیاد درست برعکس ان را می گوید شما هم هر چی گفت برعکس کنید درست می شود؟
آقای رئیس جمهور متشکریم از این وضعیت فاجعه بار
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
خواهش میکنم
امضا
از طرف
سریع
فوری
انقلابی
سلطان سکه رو بگیرید و اعدام کنید
مردم احساس آرامش کنند .
سکه شده ۱۶ تومن !
فردا یک هیات میرود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مذاکره کند
هفته بعد هم تیمی به وین می‌رود تا پاسخ پیامهای مخفیانه آمریکا را بدهد
ظاهراً توافق نزدیک است
بنظرم تا کسی متوجه نشده امشب باید بفروشد هرکس دلار دارد
تسلیت به دلال‌ها که توی این هفته جوگیر شدند
وزیر محترم اطلاعات، ریاست محترم شورای امنیت ملی ، کجا هستین و چه میکنید ؟
ریاست محترم سپاه ایلام ظاهرا اطلاعات محرمانه و استثنائی در مورد دشمنان دارند
چرا از توانمندی ایشان استفاده نمی فرمائید؟
زمستون که بشه میان بهمون التماس میکنند امان از مشاوره های گمراه کننده
آقای دکتر محسن رضایی، خودتون برای اقتصاد کاری کنید... دلار داره خطرناک میشه.. مثل کرونا.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
خود ایشان در این اتفاق سهیم هستند، در حقیقت تمامی افرادی که سمت کلان در ایران دارند، در این اتفاق سهیم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
سانسورچی ها قبلا فقط حذف می کردن حالا اضافه هم می کنند
آن مرد آمد
آن مرد کارگر است
کارگر مرغ ندارد
کارگر میوه نمیخورد
سفره کارگر کوچک است
پسر آن زن وی پی ان میفروشد
کیهان در نهایت غفلت و بی اطلاعی نمی داند که براساس قطعنامه 2231، ایران تا 8 سال مجاز به فروش موشک و پهپاد نیست و این 8 سال سپری نشده!!
ناتو که سلاح به اوکراین داده بهانه اش اینه که به کشور تحت تجاوز کمک می کنیم . ما به چه بهانه ای سلاح به روسیه برای کشور گشایی بدهیم ؟
نماینده مجلس انتظار دارد رئیس جمهور با وزیر مسکن که آن عکس کذایی از او منتشر شد چکار کند؟ الان یا می گویند عکس دست کاری شده ، یا تقطیع شده ، یا اون چادر سرش بوده با فتو شاپ دستکاری شده و... والله گشت ارشاد مدیران آقای رئیسی یک شعار انتخاباتی بود که تاریخ انقضاء آن گذشته ،
امیدوارم شورای نگهبان به این مواردی که در صحن به لایحه افزوده شد،
حذف کن د و با قاطعیت جلو اضافه شدن 5 درصد و 900 هزارتومان بازنستگان کشوری را بیگیرد
اشتباه محاسبه کردید ۵۳ میلیون دلار نبود بلکه ۵۲/۵ میلیون صحیح است.
مدیران بگویند علت صعود دلار چیست
مگر نه اینکه حجم صادرات نفتی و غیر نفتی امسال بیشتر از سال قبل بالا رفته
ما هر چه بدبختی داریم به خاطر همین روسیه نامرد و آب زیر کاهه
خانم خزعلی خودتو نارحت نکن به پسرت بگو از کانادا فیلترشون کنه
جناب رئیس شب به خیر!!! نه شیب ملایم حسن ! نه پرش شما با موشک!!!
دوباره بهانه های بنی اسرائیلی میرکاظمی شروع شد. این آقا خودش گفته بود با توجه به افزایش اعداد، افزایش حقوق از ابتدای شهریور به ابتدای مهر بیاد، حالا میگه مجلس گفته! پارسال هم دقیقاً همین بازی رو تکرار کرد. کلاً این دولت فقط کار خودش رو می کنه و مجلس نیم بند و فشل رو بازیچه خودش کرده.

آقای رئیسی، بد نیست به پرونده کاری جناب میرکاظمی در دولتهای نهم و دهم یک نگاهی بکنید و بعد اجازه بدهید این فر همچنان به رفتارهای غلط ادامه بده. هر چند از این آدم ها در دولت سیزدهم به وفور پیدا میشه، مثل وزیر مسکن و شهرسازی، وزیر علوم، وزیر بهداشت و ....
اون همه وعده و وعیدها حاصلش شد رکوردشکنی پی در پی قیمتها.رییسی اعجوبه ای که خیلی دیر کشف شد
دست مریزاد و تبریک بر جناب رئیسی برای رکورد شکنی نرخ دلار
یه دلار34 تومنی رو بدین دکتر رضایی که دلار هزار تومنی رو آرزو میکرد
زندگی خصوصی ایشان به کسی ربطی ندارد! یعنی بعد از این همه خدمت طرف حق ندارد در زندگی خود آزاد باشد!
چرا باتوجه بانکه برخی مسعولان وضعیت اقتصادی فعلی ایران را میداند چرا بفکر حقوق بازنشستگان وکارمندان وولت نیستند الان خط،فق مطلق هیجده میلیون تومان شده مگر چقدر به حقوقها اضافه میشود که چوب لای چرخ مجلس میگذارند حداقل حقوق کارمندان پنج میلیون تومان است فوقش،یک میلیون تومان به حقوقش اضافه بشود مگر باز بخدا تکافوی هزینه ومخارج انها نمی باشد مگر تقصیر کارمندان وبازنشستگان هست که دولت کسری دارد خدا کند که هرچه زودتر شورای نگهبان مصوبه مجلس،را در خصوص حقوق بازنشستگان وکارمندان تایید کند
شاکری فعلا یه فکری برای دلار ۳۴هزاری کن بعد سفره های خالی ، تا ببینیم چه میشه ؟؟؟
رستم قاسمی، وزیر راه جمهوری اسلامی، در واکنش به افشای تصاویرش با یک زن بی‌حجاب و اینکه آیا قصد پیگیری این موضوع را دارد یا خیر، گفت: «خود خداوند باید جوابگو باشد.»مسلمان وقتی کم میاورد شما را به خدا حواله میدهد.
با سلام .عرض کنم عزیزان من، روسیه رقیب ما در نفت و گاز است خیلی ساده است هر چه چاه های نفت و گاز ایران نابود بشود در آینده ای نزدیک به نفع روسیه خواهد بود کاری نکنید آیندگان به خیانت متهمان کنند خواهش میکنم کمی دقت کنید. روسیه در ساخت نیروگاه هسته ای بوشهر کم ملت ایران رو تحقیر کرد؟؟ ده سال بیشتر طولش داد و هر سال دو برابر اون پول می‌گرفت و کاری نمی‌کرد و به ریش ما می‌خندید. خواهش میکنم اگر وطن عزیزمان را دوست دارید جلوی این کار را بگیرید.
جوک نگو روسیه خودش لنگ دلاره، قرارداد چهل میلیارد دلاری؟!!!!
وحقوق بازنشستکان کشوری هم برای اولین بار 5 درصد اضافه شد
اگر امریکا بده.
اون فرزندانتان رو از غرب جمع کنید.

ما هم می گیم دشمنه اما نمیشه بچه هاتون در غرب دشمن صفا کنند که.

حداقل طوری رفتار شود که خودتون هم باورتون بشه.
اگر دلار بازهم کران شود برای جلوگیری از گران شدن بیشتر 5 درصد حفوف بازنشستگان کشوری را که قرار است اضافه شود قطع میکنیم
كيهان : وجود گشت ارشاد ضروري است !!
-------------------
--- ميگم اين كه روزنامه كيهان گفته « وجود گشت ارشاد ضروري است » ، واقعاً ت اين گشت ، به اين صورت چه اندازه ضروري است ؟ ... تا چه اندازه باعث ارشاد است ؟
--- نميدانم برادر ! مطلب را نخوانده ام ، اما بيا تا باهم گشتي بزنيم در كيهان دهه هفتاد ، ...برويم سراغ ستون « تپش قلم » به قلم جناب عباسعلي كامرانيان كه آن زمان چاپ مي شد ، اميد است كه در اين گشت ، ارشاد هم بشويم ، !! و هر جمله آن كه دو كلمه حرف حساب است آ، باعث تفكر و تامل من و شما باشد ! ...حاضري احمد آقا ؟ ! ... بسيار خوب ، پس گوش ت بامن باشه !
-- گاهي سفره رنگين ، آبشخور متضاد دوست و دشمن است !!
-- عدالت اجتماعي ، قسط پرداخت نشده مستضعفين است !
-- بيرون از مردم ، سخن از آنها ، يا بي فايده است يا دروغ !
-- هر چه بيشتر بدانيم ، بيشتر نميدانيم !!
-- شمشير ستم تنها چاقويي است كه دسته خويش را نيز مي برد !
-- اخم صادقانه ، دلپذيرتر از لبخند منافقانه است !!
-- گاهي بلندترين فريادها را از دهان سكوت بايد شنيد !
-- ترديد عالمانه از اطمينان جاهلانه ارزشمند تر است !!
-- كوتوله هاي فكري ، دست راست رؤساي نادانند !
-- امروز نادان ، خيلي بهتر از فرداي اوست !!
-- خالق كائنات ، بزرگ ترين بزرگ كوچك نواز است !!
-- انصاف ، همان ديدن خود و ديگران از يك زاويه است !
-- بعضي ها هر قدر ضعيف تر عمل كنند ، قوي تر شعار مي دهند !!
-- تنبل ، ظالمي مظلوم است !!
-- انسان ماداميكه از ميدان مشكلات پيروز بيرون نيايد ،« آدم » بودنش مشكوك است !
-- پيروز ماندن ، از پيروز شدن ، مشكل تر است !!
-- بشر خيلي از حيوانات را اهلي كرده است ، اما خودش را ؟؟!
-- هر كس خلوت هايش مناسب باشد ، انسان سالمي است !
-- دانا هم حرف خوب مي زند ، وهم خوب حرف مي زند !
-- آدم رياست طلب ،در هنگامه احتضار سياسي ،مهربان تر از معمول است !
-- قلب حقيقت ، جنايت است !!
-- نادان ، خود را در آنچه ديگران مي پسندند ، پرورده است !
-- رؤساي بي كفايت ، مصاديق عيني خار بر سر ديوارند !
-- خواب جاهل از بيداري او به فطرتش نزديك تر است !
-- گناه قانونگذار قانون شكن ، كفاره جمع دارد !!
-- حق همه مردم را بايد داد ،اگر چه خيلي از انسانها ، آدمهاي حقي نيستند !!
-- صفر ، پوچي است كه به اعداد درجه مي دهد !!
-- انساني كه اهليت ندارد ،از حيواني كه اهلي نشده ، خطر ناك تر است !!
-- سيّاس بت تراش ، همسايه ديوار به ديوار گوساله سامري است !
-- گاهي كساني كه خوب حرف مي زنتد ، بد گوش مي كنند !
-- حقگو از حنجره خدا مي نوازد !!
---------------
--- به به ! ... بايد هر كدام با آب طلا نوشت ! هر كدام از اين جملات ، رفيق و مونس اوقات تنهايي من است ! ... آقا احسان ، در وقت مناسب بازهم از كيهان اون موقع هم برايمان بگو !! ... هر كدام واقعاً دو كلمه حرف حساب !! ... ميگم روزنامه كيهان چه حرف هاي خوب خوب چاپ مي كرده !
مطهری هم منفور شد و تمام
ما حق نداریم در زندگی خصوصی شما مسئولان کنکاش کنیم اگر...شما مسئولان در زندگی خصوصی ما مدام تجسس نمیکردید
این بدعت بدی بود که توسط خود شما گذاشته شد
در ضمن استادان با دانشجویان مباحثه علمی میکنن نه اینکه شعار بدهند برای همین در ظلمات تاریکی نمیتوان گفت هوا روشن است.
جهت اطلاع کیهان
اکراین مورد حمله قرار گرفته
وظیفه همه کشورهاست که از ان در برابر متجاوز و ظالم دفاع کنند
اگر نرمش انقلابی به قول خودتان برجام امضاه نشود دلار به بیش از چهل هزار تومان خواهد رسید؟
رییسی دستور بده تا دلار بشه ده هزار تومان.
دولت مقتدر دکتر رییسی با درایت همه ی مشکلات و بحرانها را پشت سر خواهد گذاشت. روی انتخاب کابینه ی دولت دکتر ، حداقل ۴ سال کار کارشناسی صورت گرفته
قراردادی که با چین در مورد سواحل مکران بسته شد به چه نتیجه ائی رسید؟ از مسئولین وزارت خارجه تقاضا میکنم تاریخ را مجددا مرور کنند. ایران همیشه از روسیه ضربه خورده و این موضوع بارها در تاریخ ثبت شده. ما باید یاد بگیریم چطور در زنجیره های ارزش جهانی نقش ایفا کنیم. تا این موضوع را یاد نگیریم و اجرا نکنیم کشورهائی مثل روسیه همیشه به ما به عنوان یک طعمه نگاه خواهند کرد و در صورت لزوم از وجه المعامله قرار دادن ایران ترسی نخواهند داشت. شما را به خون شهدا ، این اشتباه را نکنید که برای ایران و نسلهای آینده آن گرفتاری درست میکند.
مطهری با خودت چند چندی؟ گاهی به نعل می زنی گاهی به میخ
آقای مطهری بهتر است بفرمایند در سالن غذاخوری به غیر از خوردن غذا و صحبت کردن، چه کار دیگری می کنند، که موجب نگرانی علما است و اسلام را به خطر می اندازد؟...
قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد دلاری هم با روسیه ببندید به اندازه صد دلار ارزش ندارد چون شدیم شریک جنکی ردسیه
قرارداد با روسیه افتخار نیست چون فقط قرار شده ایران یکطرفه گاز روسیه را بخره و به روسبه دلار بدهد
حقوق باز نشسته هنوز نهصد تومن زیاد نشده که قیمت دلار را بردین بالا .
چنانچه اسناد و مدارک هزینه کرد مبالغ میلیونها دلاری آمریکا

برای انجام اغتشاش در ابران را منتشر کنند ، بهتر اثر میگذارد!!!
روسیه فعلا در شرایط افتضاحی قرار گرفته چگونه می خواهد قرار داد ۴۰ میلیارد دلاری ببندد معلوم است آینده این قرار داد چه می شود
رییس جمهور انتخابی
وزاری انتخابی رییس جمهور
دلار امروز ۵ شنبه به مرز ۳۵۵۰۰ تومن رسید . به عنوان یک دلسوز این مرز وبوم عرض میکنم بززودی به دلیل ناتوانی شما در حل مشکلات پیش پا افتاده دلار مرز ۴۰ هزار تومن رو هم رد خواهد کرد و فشار اقتصادی ای که به کاسبان و مردم وارد میشه رو نمیتونید نادیده بگیرید اونوقت بازار یکسره تعطیل میشه ، خرید مردم کم‌میشه ،کارخانجات تعطیل میکنن و اخراج نیرو
اونوقت تمام مردم صداشون در میاد
شمایی که میگید وضع صادرات نفتیمون ازهر سال بهتر بوده پس کو ؟؟؟؟؟؟
تو آمریکا هر چهار سال یکبار مملکت رو میدن دست یه نفر و رئیس جمهور قبلی دیگه پست سیاسی بهش نمیدن و میره سر کسب و کار قبلیش .
با این گرانی ها و بدبختی های مردم به این سخن رهبری می رسیم که برجام برای کشور خسارت محض بود.
فدراسیون و وزارت ورزش قبل جام‌ جهانی از ریش سفیدان و پیشکسوتان عزیز فوتبال و اعضای تیم ملی دعوت کند تا به برخی بازیکنان پولکی و جوزده بگویند حرمت تیم‌ ملی را نگه دارند و گول رسانه معاند را نخورند و در جام جهانی حتما مثل تماشاگران ایرانی شادی کنند و شادی به مردم برسانند و دشمن شادکن نشوند
منظور استاندار اصفهان از تجربه موفق دهه شصت چیست!؟ لطفا رئیس جمهور و وزیر کشور پاسخ دهند.
خانم انسیه چرا وی پی ان را گران کردید ؟
با این قیمت دلار و گرانی و تورم همیشگی انداختیم دنده یک و فقط جاده خاکی میریم
در مناظره انتخاباتی هریک از دوستان مدعی بودند که در صورت کسب ارا کشور را گلستان می کنند.
از بخت بد درحال حاظر همان دانشمندان خوش صحبت در راس امور قرار گرفتند و کاری از پییش نبردند،
بلکه زندگی را سخت تر و سفره جمع شده مردم را مچاله کردند.
لطفا بپذیرید که مرد این کار نبودید نیستید
جناب آقای رئیسی به خاطر دارید سال 1396 را؟ آن زمان که در انتخابات شکست خوردید و بعد فرمودید خدا رحم کرد ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشود 5000 تومان و طرفدارنت برایت کف زدند و هورا کشیدند؟ حالا کمتر از دوسال است که رئیس جمهور شده اید و دلار از 12همان 5000 تومان رسیده به 35000 تومان. کجایند کسانی که برایت کف زدند و هورا کشیدند؟!!!!!!!!
انسیه خزعلی دیگه دوران اینجور گمراه کردن اذهان تمام شده است اینکه هر روز سخنرانی کنم و توجه بخش تندرو مملکت جلب کنم و بگم خیلی انقلابی هستم برا اینکه حواسا به فرزندانم نباشه ...
دوره خیلی چیزها تمام شده امثال شما و کیهان و رسایی و.... گیر کردین تو ذهن خودتون که سیگنال اشتباه میده
دولت قاسمی رو نمی تونه جمع کنه حالا می خواد بیاد جلوی اشتباهات مالی و زیر ساخت رو بگیره بیاد اقتصاد رو درست کنه
قیمت دلار که حبابه میترکه میشه ۴۲۰۰ بله حبابه
دلار کانال ۳۵ را هم رد کرد
اصرار بيهوده ميكنيد
روزنامه کیهان نمونه کاملی از مدیریت ناکارامد است , امکانات یک موسسه بزرگ در اختیار مدیر قرار گرفته شد و خروجی ان روزنامه ای شد که بیشتر در ادارات پخش و به مصرف تمیز شیشه های پرسنل میرسد و اگر رسانه هایی مثل تابناک مطالب انرا منعکس نکنند که با بازتاب نظرات خوانندگان جایگاه کیهان را بهش یاداوری کنند کیهان صدایی در جامعه نخواهد داشت , روزنامه کیهان معنی تازه ای به بهره وری داده, زمانیکه با تکنولوزی روز هر روزنامه ای با یک ساختمان دویست متری و پرسنل ده نفره میتواند بمراتب تیراژ بالاتری نسبت به کیهان داشته باشد و معلوم نیست اینهمه امکانات کیهان جه شده و یا به جکار میاید
بنظرم تبدیل کیهان از روزنامه ای که برایش صف میکشیدند به روزنامه ای که بزور به دوایر دولتی فروخته میشود هنری لازم داشت که فقط از عهده مدیران کیهان برمیامد و بس و این باید در کلاسهای مدیریتی بعنوان الگوی موفق سقوط موسسه تدریس شود که علت ان مقالات تخیلی وتحلبل های ابکی و دم دستی و احساسی و نا اشنایی با نبض جامعه است,
بنظرم نیازی به پاسخ به بریده های کیهان نیست
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
انچه البته به جایی نرسد فریاد است
چشم خود را باز کنید تا پیشرفتهای کشور در تمام عرصه ها را ببینید! فقط در عرصه دلار ما شاهد رکورد زنی بوده و قیمت آن از 34000 تومان بیشتر شده است! لازم به ذکر است که دلار در اواخر ریاست جمهوری احمدی نژاد حدود 3500 تومان بود!
در عرصه های دیگر مثل محیط زیست و اقتصاد و.... چنان پیشرفت کردیم که چشم دشمنان خیره مانده است بعد میگوینداین مسئولین ناکارآمد هستند!
گرانی دلار به ۵ دلیل از برنامه های خود دولت میباشد! که در اینجا فقط به یک مورد آن اشاره میکنم!
مشاهده کرده اید هرگاه دلارهای ایران در خارج از کشور آزاد میشوند! قیمت دلار به بالاترین حد خود میرسد؟!
زیرا دولت با فروش دلار به قیمت بالا! کمبود پولی خود را جبران میکند!
با یک حساب سرانگشتی! و فقط ۱۰ میلیارد دلارهای آزاد شده و تفاوت قیمت ۱۰هزار تومانی در ۱۰ میلیارد! میشود 100هزار میلیارد تومان سود ناقابل!
حال گرانی و فقر مردم! مهم نیست!
تابناک چرا نظرات رابستی،از سانسور چه نفعی میبرید؟
چرا تیک مثبت و منفی را بسته اید؟
ازدکتر محسن رضایی همون که میگفت من بیام دلارمیشه 14-15تومن،که الان معاون اقتصادی دولت شده،چه خبر؟
الان دکتر رصایی کجاست؟؟؟؟
فکر کنم مطهری هرچی گشته شغلی پیدا نکرده.داره این حرفها را میزنه که دوباره برگرده مجلس.بدبختی ما اینه که مسئولان ما هیچ هنری جز حرف زدن ندارند.
با سلام دولت قیمت دلار و ارز را واقعی کند خیلی ها ارز کشور را خارج می کنند .
آقای رئیسی واقعا از عملکردش ناراضی ان همه.... تا دیر نشده کاری بکن هرچند میدونم آمار غلط بهت میدن و خواهی گفت پیشرفت کردیم ...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار