بازدید 42690
سه هزار و صد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

شرط وزیر ارتباطات برای خدمت رسانی پلتفرم‌های داخلی به کسب و کارها / اسامی خودروهای وارداتی زیر ۱۰ هزار یورو / فرودگاه امام: تا به این لحظه هیچ گونه پرواز اختصاصی برای خروج عده‌ای خاص از کشور نداشته‌ایم / دادگستری آذربایجان غربی: فرشته احمدی با شلیک گلوله از داخل خانه خود کشته شده است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه روزنامه اطلاعات به بیانیه مشترک سپاه و اطلاعات؛ چرا با وجود این همه اطلاعات پیشگیری نکردید؟! / عضو کمیسیون امنیت ملی: در حادثه زندان اوین، مهدی هاشمی در همان سلولی بود که آتش سوزی در آن صورت گرفت اما روز قبل از واقعه مرخصی گرفته بود / با دهان باز و گوش و چشم بسته، نمی‌توان حکومت داری کرد... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ 01 November 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر ارتباطات: پلتفرم‌های داخلی مکلفند نصف‌ تعداد فالوورها در پلتفرم‌های خارجی را برای کسب‌وکارها فراهم کنند
عیسی‌ زارع‌پور وزیر ارتباطات در آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال کشور اعلام کرد که پلتفرم‌های ایرانی مکلفند نصف تعداد فالوور در پلتفرم‌های خارجی را برای کسب‌وکارها فراهم کنند. گفتیم برای آنها فالوور بگیرند، با پین کردن و تبلیغ در این روزها، هزاران فالوور و خریدار واقعی به کسب و کارها در پلتفرم های داخلی سرازیر شده است.

گوگل دیسکاور فیلتر شد
دیجیاتو نوشت: بررسی‌های این رسانه حاکی است که گوگل دیسکاور روی اینترنت موبایل در دسترس نیست و ظاهرا فیلتر شده است. دیسکاور، در واقع یک فید خبری است که گوگل توسط آن، اخبار و مقالات در دسته‌بندی‌های منتخب افراد را روی موبایل به دست آن‌ها می‌رساند.

فرمانده سپاه کرمان: شاهد هستیم که برخی دانش آموزان لیدرهای اغتشاشات هستند؛ در این شرایط اهمیت جهاد تبیین بیشتر مشخص می‌شود
سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه استان کرمان با انتقاد از فعالیت ضعیف برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: این نهادها با گرفتن بودجه‌های کلان به اندازه یک پایگاه بسیج هم تاثیرگذار و موفق نبوده‌اند. نظری با بیان اینکه شاهد هستیم که برخی دانش آموزان ما لیدرهای اغتشاشات کنونی در کشور هستند، گفت: در چنین شرایطی است که اهمیت جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بیشتر مشخص می‌شود.

دادگستری آذربایجان غربی: فرشته احمدی با شلیک گلوله از داخل خانه خود کشته شده است
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در رابطه با جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد اظهار کرد: برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است. عتباتی بیان کرد: طبق بررسی‌هایی که تا امروز انجام شده اثبات گردیده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده و این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تایید کرده اند. حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.


فرودگاه امام: تا به این لحظه هیچ گونه پرواز اختصاصی برای خروج عده‌ای خاص از کشور نداشته‌ایم
سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پروازهای خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.


فروش آنلاین پوشاک ۷۰ درصد و فروش فروشگاهی ۵۰ درصد افت کرده
مجید افتخاری، عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از افت حداقل ۷۰ درصدی فروش آنلاین پوشاک و حدود ۵۰ درصدی در فضای فروشگاهی در پی اختلال در اینترنت و ناآرامی‌های اخیر خبر داد و گفت: در این شرایط باید بسته‌های حمایتی کوتاه‌مدت برای کسب و کارها در نظر گرفته شود.


شبکه سه مشکل کمبود مجری دارد؟!
بررسی برنامه‌های اخیر شبکه سه نشان می‌دهد یک مجری، اجرای سه برنامه این شبکه را بر عهده گرفته است. برنامه‌ای مخصوص به کودکان، مسابقه مداحی و برنامه صبحگاهی سه اجرای این مجری شبکه سه است.

سرمربی عربستان: انگلیس و ایران از گروه خود در جام جهانی صعود می‌کنند
شبکه «الکاس» قطر در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میهمانی دعوت می کند تا درباره این مسابقات پیش بینی کنند؛ اما شب گذشته بخشی از پیش بینی هروه رنار منتشر شد. سرمربی عربستان در پیش بینی مرحله گروهی در رابطه با گروه دوم پیش بینی کرد که انگلیس و ایران به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کند. طبق پیش بینی سرمربی تیم ملی عربستان، رقیب شاگردان کی روش در مرحله بعد تیم ملی سنگال قهرمان آفریقا خواهد شد.

تغییر نام «شهرک اکباتان» به «شهید آرمان» با اسپری در تابلوهای شهری
برخی تصاویر منتشره از تغییر نام شهرک اکباتان به «شهید آرمان» در تابلوهای شهری با اسپری و از سوی افراد ناشناس حکایت دارند.برخی از فعالان اصولگرا با انتشار تصاویر این تغییر و با هشتگ شهید آرمان در صفحات شبکه های اجتماعی خود، نوشته اند: «فعلا با تغییر اسم شروع کردیم»؛ این در حالی است که علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود./خبرآنلاین

زبان اعتراض‌شان را هم نمی‌فهمید
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود از کسانی که می گویند: «مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست»، انتقاد کرد. لابد شکمتان سیر است که از وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند! به آنکس که در شرایط بسیار حساس امروز جامعه، می‌گوید: «مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست» باید گفت اینطور نیست که هر معترضی اغتشاشگر باشد. معترضان واقعاً به دلیل اینکه نمی‌توانند شکم‌های خود را سیر کنند، به صحنه اعتراض می‌آیند.شما لابد شکمتان سیر است که از وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و زبان اعتراضشان را نمی‌فهمید. برای اینکه از واقعیت‌های جامعه مطلع شوید، کافی است به چند نمونه از آمارها توجه کنید. مصرف سالانه گوشت هر ایرانی در سال‌های گذشته ۱۲ کیلوگرم بود که سال گذشته به ۶ کیلوگرم رسید و اکنون کمتر از ۴ کیلوگرم است.گرانی گوشت قرمز موجب شد مردم به گوشت مرغ روی بیاورند که گران شدن مرغ هم باعث شد امسال مصرف سرانه آن ۷ کیلوگرم کم شود. مصرف ماهی و آبزیان در ایران ۱۳ کیلوگرم در سال برای هر نفر بود که اکنون اتحادیه‌ها و فعالان این صنف آن را بیشتر از ۷ کیلوگرم نمی‌دانند.

قاضی‌عسکر: اغتشاشگران به دنبال آزادی حیوانی بودند
حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آیین گرامیداشت شهدای مدفون در این حرم مطهر که عصر امروز با حضور خانواده های شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی در تالار شیخ صدوق آستان مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام طرفدار آزادی است اما آزادی اخلاقی و نه حیوانی؛ اما آزادی مضحکی که اغتشاشگران مطرح کردند این بود که برهنه بشوند که این چیزی جز آزادی حیوانی نیست. وی با بیان اینکه آزادی بیان در هیچ کجا مثل اسلام آزاد نیست، گفت: آزادی حیوانی مربوط به غرب است؛ آنها می خواهند این مدل از آزادی را بیاورند به ایرانی که بیش از ۳۰۰ هزار شهید در راه استقلال و آزادی داده است.تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: حجاب برای زن مصونیت و افتخار است، ما نمی خواهیم که زن ابزار باشد، چون زن، شخصیتی انسان ساز است اما این افراد بعد از ۴۳ سال می خواهند ما را به مسیر آزادی غربی ببرند.

کچوییان: دولت قبل شرایط را برای قیام مردم مهیا کرده‌ بود
کچوییان، استاد دانشگاه تهران گفت: ادعای اصلاح طلب ها مبنی بر این‌که ما را حذف کردید و حالا گرفتار ضدانقلاب شدید غلط است چرا که این مدعیان از ابتدا برنامه‌شان همین بود.این جریان اصلاح‌طلب در هشت‌ سال گذشته یعنی دولت قبل شرایط را برای قیام کردن مردم مهیا کرده بودند.

دعوت «کیهان» از مسئولان برای کور کردن «چشم و چشمه فتنه‌ها»
مردم کار خود را با بذل آرامش و آسایش و عزیزان و صبر انقلابی خود انجام دادند. اکنون نوبت به مسئولان رسیده که إن‌شاءالله آنها هم از این آزمون سربلند بیرون بیایند و با اقدامات انقلابی خود، تسلی خاطر و تشفی قلوب مؤمنین و مستضعفین شوند. روزنامه کیهان در یادداشتی از مسئولان خواست چشم «فتنه» را کور کنند و با «اقدام انقلابی» تسلی خاطر مومنین شوند.صبر انقلابی ما حکمتی دارد که بارها معجزه‌اش را دیده و دانسته‌ایم که مقابله با فتنه پیچیده و ترکیبی دشمن بسیار متفاوت از جنگ با دشمنِ روبه‌روست. سلاح کاری این جنگ، شناخت نقشه دشمن و تبیین و روشنگری است و برای مسئولین نیز کور کردن چشم و چشمه فتنه‌هاست.مردم کار خود را با بذل آرامش و آسایش و عزیزان و صبر انقلابی خود انجام دادند، اکنون نوبت به مسئولان رسیده که إن‌شاءالله آنها هم از این آزمون سربلند بیرون بیایند و با اقدامات انقلابی خود، تسلی خاطر و تشفی قلوب مؤمنین و مستضعفین شوند.


رابرت مالی: وقتمان را برای توافق هسته‌ای ایران هدر نمی‌دهیم
این دیپلمات آمریکایی با ادعای اینکه بارها در مذاکرات وین به حصول توافق برای بازگشت به برجام «بسیار نزدیک»‌ شده بودند، اما اظهار داشت: «هر بار که ما نزدیک می‌شدیم، ایران درخواست‌های فرعی جدیدی مطرح می‌کرد که مذاکرات را از مسیر خارج می‌ساخت».مالی درباره این ادعاهای خود توضیح داد: «این دقیقا نقطه‌ای بود که ما در ماه آگوست و اوایل سپتامبر در آن قرار داشتیم ولی از آن زمان تاکنون هیچ تحرکی انجام نشده است. هیچ اتفاقی درخصوص توافق هسته‌ای رخ نمی‌دهد، پس ما هم زمان خود را صرف آن نمی‌کنیم و وقتمان را برای هیچ چیز هدر نمی‌دهیم».طبق این گزارش، وی در ادامه اظهاراتش گفت: «ما وقتمان را جایی صرف می‌کنیم که فایده داشته باشد، از جمله حمایت از اعتراضات در ایران و تلاش می‌کنیم که انتقال تسلیحات از تهران به مسکو برای استفاده در جنگ اوکراین را متوقف کنیم.»

نماینده آمریکا در امور ایران با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور سعی کرد جایگزین برجام را امتحان کند اما این کار جواب نداد، اضافه کرد: «ما به‌خاطر تلاش کردن، عذرخواهی نمی‌کنیم و هنوز هم سعی می‌کنیم هر کاری بتوانیم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی انجام دهیم. ترجیح ما استفاده از دیپلماسی با ابزارهای فشار مخصوصا تحریم‌ها است. ولی اگر دیپلماسی شکست بخورد، تقریبا همه گزینه‌ها را روی میز نگه داشته‌ایم.»

 

پیشروی سکه و دلار در کانال های ۱۵ و  ۳۳
در معاملات امروز بازار ارز و سکه، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در معاملات آزاد با افزایش نرخ به رقم ۳۳۵۲۰ تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز گران‌تر شد و به رقم ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.

ماجرای صادرات برق ایران به عمان در زمان ریاست جمهوری رهبری
شمس اردکانی عضو اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با مهر با نگاهی به گذشته در خصوص ورود ایران به سوآپ گاز و صادرات برق بیان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته بخش گاز و به خصوص برق فقط تا نوک بینی خود را دیدند، در بخش تکنولوژی و لوازم انتقال انرژی بهترین و پیشرفته‌ترین شبکه‌های گاز و برق را ایران در جهان دارد. با این تفاسیر ما می‌توانیم به هاب انرژی تبدیل شویم. باید در این خصوص یک ابر مرد انرژی داشته باشیم که مستقیم با رئیس جمهوری کار کند و به وی گزارش دهد و اجازه دخالت بروکرات ها را در این بخش ندهد. هر دو وزارت نیرو و نفت را با هم داشته باشد و برای هر وزارتخانه وظیفه و سهمش را مشخص کند که هم نیاز داخل تأمین و هم سوآپ و صادرات به درستی انجام شود.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته من به عنوان نماینده ویژه حضرت آقا زمانی که رئیس جمهور بودند به عمان رفته و با سلطان قابوس مستقیم برای صادرات برق مذاکره کردم. من اینجا متهم می‌کنم بروکرات هایی که در آن زمان این قرارداد مهم و ذی قیمت را به هم زدند. قضیه از این قرار بود که، طرح به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود که هزینه کابل کشی به گونه‌ای باشد که با کمترین هزینه از کم عمق ترین بخش دریا انجام شود. همانطور که می‌دانیم، بخشی از عمان در تنگه هرمز قرار دارد و در این قرارداد، بنا شد تا برای ۲ هزار مگاوات برق به عمان این کشور با اماراتی که بخشی از خاکش در این کشور قرار دارد صحبت کند تا یک کابل فشار قوی از جاسک کشیده شود که متأسفانه برخی در دولت در آن زمان مانع این کار شدند و در جلسه‌ای که مقامات عمانی به ایران برای ادامه این مذاکرات آمده بودند، این عبارت را گفتند که «ایرانی ها لقمه را از پشت گردن» در دهان گذاشته اند!

فرصت زیادی برای حل بحران آب نداریم
رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید، امروز مساله آب و کشاورزی برای ایران، مساله بسیار مهم و کلیدی است و با توجه به مشکلاتی که در این حوزه داشتیم، فرصت چندانی برای حل این بحران نداریم. غلامحسین شافعی در اجلاس تجارت محصولات کشاورزی اظهار کرد: ما باید امروز این سوال را پاسخ دهیم که آیا روندی که امروز کشاورزی ایران در چارچوب آن در حال حرکت است، مثبت بوده و ما را به اهداف‌مان می‌رساند یا در آینده برای کشور مشکل‌ساز خواهد شد. حقیقت این است که چالش‌های حوزه کشاورزی بسیار عمیق هستند اما ما کمتر از آنها صحبت کردیم.

مردم مرغ را چند می‌خرند؟
بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل ۶۳ تا ۶۹ هزار تومان است و در فروشگاه‌های اینترنتی و یا مرغ به شکل قطعه‌بندی شده نیز قیمت حتی بیشتر هم می‌شود. گفتنی است چندی پیش ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب مرغ گرم را از کیلویی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان به ۶۳ هزار تومان افزایش داد، ولی آنطور که بازار نشان می‌دهد هنوز همه مغازه‌ها مرغ با قیمت مصوب ندارند. در میادین میوه‌ و تره‌بار نیز بنا بر اعلام مدیرعامل این سازمان مرغ با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود. همچنین در حال حاضر مرغ منجمد نیز با قیمت ۴۵ هزار تومان توزیع می‌شود. /ایسنا

اسامی خودروهای وارداتی زیر ۱۰ هزار یورو
سخنگوی وزارت صمت اسامی خودروهای وارداتی زیر ۱۰ هزار یورو را اعلام کرد. امید قالیباف اظهار کرد: واردات خودرو از میان خودروهایی با برند کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌پذیرد. سخنگوی وزارت صمت گفت: خودروهایی مانند هیوندایی اکسنت، هیوندایی ۱۰، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس ۳۵، ام جی ۳ و ام جی ۶، سیتروئن C۳ و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شوند که این خودروها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند.

بی‌اعتنایی بانک‌ها به تذکرات بانک مرکزی
تسنیم نوشت: با وجود تأکید و اخطار چندباره بانک مرکزی به بانک‌ها برای رعایت نرخ‌های سود، مشاهدات میدانی از شعب بانکی بیانگر بی‌اعتنایی بانک‌ها به تذکرات بانک مرکزی است؛ از ماه‌های گذشته بانک‌ها استارت افزایش نرخ سود سپرده را زدند و همچنان نیز با طرح‌های گوناگون در حال رقابت با یکدیگر هستند. در این ایام، بانک‌ها با روش‌هایی گوناگون تلاش داشته‌اند سپرده‌های مردم را با نرخ‌های بالاتر از ۱۸ درصد و حتی ۲۳ درصد جذب کنند، این موضوع البته از دید نظارتی بانک مرکزی نیز پنهان نمانده است تا جایی که تازه‌ترین اظهارات معاون نظارت بانک مرکزی نشان می‌دهد، شش بانک در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری مدت‌دار تخلف کرده و نرخ‌های سود را افزایش داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰۳
جی میل، گوگل مپ، گوگل ترانسلیت و گوگل پلی هم فیلتر شدن. واقعا ضرر گوگل ترانسلیت چیه؟ بعد انتظاز جهش علمی و اقتصادی هم دارین. خود تحریمی هم حدی داره.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
بجز گوگل پلی بقیه فیلتر نیست. ما که داریم. اینها تو ذهن شما فیلتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
چرا دروغ میگی. گوگل پلی هم فیلتر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
چرا دروغ می نویسید، هیچکدام این ها فیلتر نیستند
جلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
وجدانن کدوم پیام رسان ایرانی بدرستی کار میکنه یه پیام میدی نمیره بعدم بره طرف میگه کی پیام دادی گفتمش دیروز گفت پ چرا امروز دستم رسیده نمونش روبیکا و ایگپ هست
هیچ ادعایی در جهانِ هستی توان تغییر واقعیت رو نداره. هر چی دلتون میخواد بگید و بنویسید . راه در جهان یکیسیت و آن راه راستی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
احسنت
آیا مشکل تمام ملت ایران اصلاح الگوی کشت است؟!
من خودم کشاورز هستم ولی مشکلم اصلاح الگوی کشت نیست! چرا برای مسئولین اصلاح الگوی کشت اینقدر مهم شده‌است؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
اگر الگوی کشت را رعایت کنید مشکل همه مشکلات حل میشود. چون غذا مهمه و خودکفای مهمه
روزنامه اصلاح طلب جمهوری اسلامی نمی خواهد بفهمد که ما که مشکل اقتصادی داریم فعلا در اعتراضات نیستیم. و داریم از کشور دفاع می کنیم
اون هایی که در اغتشاشات هستند مطالباتشان و شعارهایشان اقتصادی نیست.
اینم شما اصلاح طلبان بدانید شاید شما ابتدا در آتش فتنه مهسا دمیده باشید
اما الان محبوب اغتشاشگران نیستید
بیخود خودتان را دلگرمی ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
مهسا امینی بهانه است اصل ماجرا این است که مشکل اقتصادی و سوءمدیریت ها درکشور وجود دارد .
ما کشاورزان با چه زبانی به مسئولین بگوییم که بیخیال اصلاح الگوی کشت بشوند؟!
کل اخبار ایران شده اصلاح الگوی کشت! دیگه روانی شدیم!
اگه مردم مرغ نخورند کشور درست می‌شود؟! به خدا از این اوضاع خسته شدیم!
با آمدن کالابرگ الکترونیک مردم با آن تنها مواد غذایی خریده و قبوض پرداخت می کنند
مانند الان نیست که یک ملیون و ششصد هزار تومان یارانه می گیرد و خرج ماشینش می کند و می گوید پول خرید مرغ و گوشت و نان را ندارد.
یارانه به معنی کمک است نه دادن خرجی
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
آقا جمع کنید این بساط یارانه را مگر مردم گدا هستند که باید به اونها یارانه بدهند، حق و حقوق واقعی اونا را بدید یارانه پیش کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
آقاجون کم نیستند کسانی که از خرج شکمشان کم میکنند تا بتوانند پول دوا و درمان پول کمک داوطلبانه به مدرسه !! قسمتی از اجاره خانه پول ... آنها را تامین کنه کالابرگی که میگیره چه اقلامی با چه مقدار و با چه قیمتی میتواند بگیرد قیمتها را بر اساس قیمت های شهریور 1400 رساندند یا با نرخ روز باید کالا بگیرد نکنه با کالابرگ فقط دو تا دونه مرغ بگیره و بعد هم سماق بمیگه تا ماه بعد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
شما رو به خدا با چه رویی این حرفا رو میزنید . ولله بالله از نداری و بدبختی مردیم . همین یک گوشی برامون مونده که با اونم دردهای مردم رو میخونیم و می بینیم .
من معتاد هستم ولی پول مصرفم رو ندارم چرا کسی به فکر ما معتادا نیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
راست می گه.مگه چیه!!!
محسن
| Belgium |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
عوض ان راحتی؟ چون از هفت دولت ازادی؟
من انتشار عکس خصوصی رستم و تهمینه توسط علی کریمی را اقدامی غیر اخلاقی و ناپسند می دانم و به شدت تقبیح می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
یعنی اگر تو کشور خارجی همسر مسئولین بی
حجاب،،باشن مشکلی نداره؟ حجاب فقط برای ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
چرا اون وقت ؟؟؟
سیگار بزن روشن شی.
من خیلی بدبختم چون دوست دختر ندارم.
من که دوست دختر ندارم ولی شما باید اینترنت مردم رو وصل کنید چون مردم دوست دختر دارند.
در پیشگاه اهل خرد نیست محترم آن کس که فکر جامعه را محترم نداشت...
اقای وزیر مگه بقالیه اصلا میفهمید احتماع و روابط اجتماعی بعنی چی؟
خانم فرشته احمدی پس حتما یه قاتلی داشته، منتظریم تا قاتل ایشون پس از دستگیری، معرفی و به صورت علنی محاکمه بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
تا دلتان بخواهد قاتل در بين اغتشاشگران وجود داشته و دارد!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند
از بیست سال پیش به این سو احساس می شود توده مردم با مواضع رسانه ملی و مقامات کشور ارتباط برقرار نمیکنند یکی ازدلایل ان این است که رسانه رسمی و بعضی ازمقامات به شکل افراطی شبکه های فارسی معاند را تماشا میکنند و در مواضع خود معطوف به جوابدهی به انها هستند انها بنا را بر این میگذاشتند که همه ملت ایران مشتری شبکه های معاند هستند در حالی که بخش بزرگی از ملت که تنها مشتری رسانه های داخلی بودند وقتی مواضع مقامات و رسانه های مذکور را می شنیدند اصلا نمی فهمیدند که این حرفها برای چه زده میشود و در نتیجه به تدریج بین مردم و مسولان گسل به وجود امد. مراجع فکری کشور کمتر به دنبال جوابدهی و فن بدل زدن به معاندان باشند و در عوض تصمیمات متقن و مصلحانه بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
وجداناً خودت فهمیدی چی گفتی!!!!!!!!
سرچشمه فتنه کسانی هستند که همیشه انگشت در سوراخ فتنه میکنند مردم دیگر گوششان از این حرفهای تو خالی پر هست فتنه ان مدیر ناکارامد هست که کفایت مسولیت ندارد
برخي دانش آموزان ليدرهاي اغتشاشات هستند !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟
اصلاً نمي خواهيم قبول كنيم كه مردم مشكلات دارند !!!!!!!!!!
سلام ,قدیما وقتی فردوسی پور گزارش ورزشی تیم های اروپایی را می کرد بعضا می گفت , چه می کنه این رونالدو , حالا هم باید گفت چه می کنه این وزیر ارتباطات دولت انقلابی ؟
نامه ای به وزیر ارتباطات : ما پلتفرم های داخلی رو موقعی قبول داریم که پلتفرم های خارجی هم از فیلترینگ دربیایند، در غیر این صورت اعتماد و اهمیتی برای برنامه‌های داخلی نداریم...
وزیر ارتباطات لطف کنند و اسم پلتفرم های ایرانی که جایگزین خارجی ها شدند و هزاران هزار نفر را جذب کرده اند
را فقط نام ببرند و چون یک ( بلد) که در رقابت با (ویز ) و (گوگل مپ) کار میکرد
و ده میلیون کاربر داشت را مجبور به بستن و اخراج دهها نفر از کارکنانش کردید .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
نخیر فیلمشون بوده که گگوگل رو فیلتر کنن
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
مقاسه ویز با بلد یا نشان مثل مقایسه پراید هست با لکسوس و یا بوگاتی
تنها بانکی که حریف بانک مرکزی هست و از اخطارهاش شونه خالی میکند بانک آ.....هست که بجای مبارکی وصله.



چه میکنه این پول و قدرت



هنوز اندر خم یک کوچه ایم.
وقتی دل و جان در قحطی ایمان است
ایمان همه جا تنها ز غم نان است
چرا اسم رستم قاسمی میارم منتشر نمیکنین؟؟؟
همه میدونن چیکار کرده لازم نیست من بگم، فقط خواستم یاد آوری کنم
اخبار مهمی بود!!!
پدر اینجا حرف از صبر مردم میزنه بعد اغازادش در آمریکا داره با پول ملت حال میکنه و مردم مسخره میکنه
تابی جون روزی ۱۰۰ پیام مردم رو سانسور میکنی ؟؟
این ماشینها الان در بازار داخل بالای یک میلیارد هستند تازه مدل 2018 و قدیمی تر. مشکل واردات نیست مشکل انحصار در واردات و قوانین مسخره تعرفه و مالیات هست. وقتی c3 زیر 400 تومن بیاد دیگه پراید هم فروش نخواهد رفت پس قرار نیست اتفاقی به نفع عامه مردم بیفته. یه سفره ای پهن میشه واسه بعضیا و اونطرف هم پولدارها واسه بچه هاشون ماشین 2022 میخرن و پز میدن.
آقایان باور کنید با فیلتر کردن پیام رسانها نه تنها هیچ مشکلی حل نمی شود که به مشکلات هم اضافه می شود. لطفاً دست از این روشهای غیر مردمی بردارید آخر و عاقبت خوبی ندارد.
با کاهش سود سپرده های مردم قیمت ارز و سکه را بالا خواهید برد.
دولت و مجلس واردات کالای خارجی را برای همیشه ممنوع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
به چه دلیل دوست عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه اینجا زندان هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
دوست عزیز اون "مگه" زیادی بود
برادران و خواهران دولتمرد.نماینده.مجلس.سردار.ارتشی.و بسیجی.لباس شخصی.اطلاعاتی.منصوب و ...
شما مثل اینکه در جزیره ای دیگر زندگی می کنید و میان این مردم نیستید.
هربار که فریاد اعتراضی بلند می شود فورا آنرا یا به آلبانی.یا به لندن و لس آنجلس و موساد می چسبانید.
سال ها قبل امام جمعه ای در مشهد گفت دیگر کارد به استخوان رسیده
حالا بعد از گذشت چند سال و ده ها برابر شدن اجاره .گرانی و تورم کارد از استخوان گذشته و وارد جگر شده
و غیر از فریاد از سر درد و رنج
چاره ای نمانده.خشمگین است چون روزها و ماه هاست شرمنده اهل وعیال خود شده وغیر از حرف و وعده و انشاالله چیزی ندیده.
اینکه کسی می گوید فقط 200 هزار معترض هستند و فریب خوردند و بقیه که سکوت کرده اند لابد از وضع موجود راضی هستند خود فریبی و ساده انگاری و ساده لوحی باشد.خیر اینطور نیست.سکوت کرده است زیرا نجیب است.سکوت کرده است زیرا نعره های دشمن کینه توز را که در حال تیز کردن چنگ و دندان برای دریدن است را می شنود.سکوت کرده است زیرا برادر کشی را راه چاره نمی بیند.
تا دیر نشده و کار از کار نگذشته به میان کارگران.معلمان.کسبه.کشاورزان.دانشجویان .پزشکان .پرستاران.دامداران.رانندگان و دانش آموزان بازاریان و.... بیائید.روی زمین بنشینیددر موضعی برابر .و اصلا حرف نزنید فقط گوش کنید حتی اگر فحش وناسزا هم شنیدید فقط گوش کنید و دردها و رنج ها را بشنوید و برای آن فکری بکنید
مطمئن باشید چیز زیادی از شماها نمی خواهند.
که فردا دیر است.
اگر دولت قبلی رسانه‌های اجتماعی غربی مانند واتساپ و اینستاگرام را فیلتر کرده بود امروز ما شاهد اغتششات توسط کفار و منافقین نبودیم. دولت قبلی رسانه‌های اجتماعی غربی را نهادینه کرد به نحوی که مسئولین عزیز فعلی هم نمی‌توانستند بساط شیطانی آن را یک باره جمع کنند. از برکات این اغتشاش فعلی این بود که بالاخره تکلیف یک سره شد و این فیلترینگ که لازم بود زودتر انجام شود انجام گرفت و راه شایعه پراکنی و لجن‌پراکنی شیاطین بسته شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
تکبیر
آقای رییسی متاسفانه این دولت ۶ کلاسه ها هیچ برنامه‌ای برای بهبود اوضاع مردم نداره
این افزایش ۱میلیونی حقوق هیچ دردی رو دوا نمیکنه به غیر از اینکه حجم نقدینگی رو زیاد کنه ، اخه تو کشوری که بازنشسته صندوق روستایی ۵۰۰ هزار و معلم مملکت ۵میلیون و نورچشمی ۵۰ میلیون،وکیل و وزیر که الله و اعلم ؟؟؟ آیا می‌شود به آینده امیدوار بود ،
برجام بدون شک به تاریخ پیوست ، زمستان اروپا هم به یمن توافق سید حسن و اسرائیل تامین سوخت شد ؟
برید امضاء جمع کنید که حسن روحانی به صورت موقت رئیس جمهور شود وگرنه کار از اینم خراب تر می‌شود.
قاضي عسكر : اغتشاشگران به دنبال آزادي حيواني بودند !!
كچوييان : دولت قبل شرايط را براي قيام مردم آماده كرده بود !
برخي دانش آموزان ليدرهاي اغتشاشات هستند !
-------------------------
--- ببخشيد برادر ، مسائل مملكت را بايد واقع بينانه و بي طرفانه و به طريق علمي ، به دور از هر گونه تعصب و هيجان ، آگاهانه همراه با رعايت انصاف و دعوت از صاحبنظران و متخصصان حل نمود و با پاك كردن صورت مسئله ، هيچگاه مسائل حل نخواهد شد !!
-- مصاعل ؟ ... كدام مصاعل برادر ؟ ... مصاعل نداريم ! ما مصاعلي را نمي شناسيم !!
یه عمری میگفتید برق نداریم کم مصرف کنید برای صادرات بود..پس!!!.یاد اون روزایی که تو بدبختی زیر نور شمع درس خوندیم به هیچ دردی هم نخورد بخیر
داخل اسم خودروها ، اسم ی خودرو آشغال چینی هم گذاشتید که بهشون بر نخوره.
خواست همه ، بازگشت کشور به ارامش و تعامل سران با مردمی که اعتراض دارند و بالعکس است و این مهم جز با گفتگوی صادقانه و درک طرف متقابل و خویشتن داری از هر نوع خشونت و یا درشت گویی و رجز خوانی ممکن نمیباشد . آمین
یعنی کیهان می خواهد با هزاران معترض چه کار کند ؟! آنها را زندان کند ؟ اعدام کند ؟ ارشاد کند ؟ اغوا کند ؟ اخراج کند ؟
وزیر ارتباطات معنای پلتفرم را نمی داند لطفا کسی برایش توضیح دهد. پلتفرم داخلی یعنی چه!؟
جناب وزیر ادعا میکند تحصیلکرده حوزه it هست اما هنوز نمیدونه تو این حوزه دستور دادن مفهومی ندارد و تعریف نشده است . حتما دانشجوی درس خونی نبودید که بدون در نظر گرفتن مهمترین رکن شبکه که همان کلاینتها هستند ، برای سرورها دستوری خدمت رسانی تعیین میکنید .
مگر شما تعیین کننده مخاطب هستید برادر ؟ مهم مردم هستند که در این لحظه هر چه شما بگویید آن نخواهند کرد ‌. هیچگاه برای اینستا نمیتوانید جایگزین بیاورید حتی اگر همین اپلیکیشن را بخرید و راه بیاندازید . موضوع اعتبار است و اعتماد مخاطب . البته شاید بتوانید از این عدم اعتبار و عدم محبوبیت استفاده کنید اما چیزی که مشخص است شما اینکاره نیستید :)
پاسخ ها
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ممنون از توضیح زیبا
این رو هم باید اضافه کنیم که مردم به یک پلتفرم جهانی نیاز دارند تا با دنیا در ارتباط باشند نه اینکه اعضای یک کشور اطلاعات سوخته به هم برسانند
آدم حالش از خوندن این خبرها بهم می خوره. واقعاً خجالت هم نمیکشن
روزنامه کیهان لطفا اسم مستضعفین را از مقاله خود حذف کند چرا که انان تنها به فکر سیر کردن شکمشان هستند
دنيا به سمت برقي كردن تمام خودروها در سالهاي بسيار نزديك اينده ميرود درحاليكه مسوولين سراسيمه به دنبال واردات خودروهاي بي كيفيت بنزيني انهم توسط شركت هاي داراي رانت هستند، ايا بهتر نبود فقط خودروهاي هيبريدي يا برقي با شرط سرمايه گذاري زير ساخت توسط وارد كننده اجرايي ميشد؟! هر سال هزاران ميليارد تومان بابت الودگي هوا وترافيك در ايران از بين ميرود وجان همه مردم در خطر قرار ميگيرد…!!!
هیوندای اکسنت ۱۵۵۰۰ دلار قیمت پایه آن است وبسته به امکانات تا ۱۹۵۰۰ دلار هم قیمت می خورد .
ازکی تا حالا چانگان و ام جی خودرو اروپایی شدن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در نامگذاری عجله واحساسی برخوردنکنید
برای آقای دکتر زارع پور که یار دیرینه و کارمند رئیس جمهور در قوه قضائیه بوده، وزیر قطع ارتباطات اسم خوبی است که یکی پست گذاشته بود.
اگر خودرو سازها بخواهند همچون خودرو های چینی که الان در دوبی ۴۰۰میلیون تومن است

ولی اینجا به مردم ۱/۲ میلیارد میفروشند و سود ۳۰۰ درصد میکنند ، همان بهتر که وارد نکنند
باسلام واحترام لطفا به مسولین بگین به جای ماشینهای وارداتی اتوبوس -مینی بوس -وتاکسی درون شهری وارد شود خیلی از مشکلات درون شهری مردم وکلان شهرها حل میشود
وزیر ارتباطات اگر دانش لازم را داشته باشد که دارد !!!؟؟؟

خوب میداند که به این زودی زودها نمیتوانند ، اپلیکیشن

های واتس آپ و اینستاگرام را حتی کپی سازی کنند .

لذا بهتر است‌که مردم گرفتار را بیشتر سرِ کار نگذارند !!!

حالا بحث اعتماد مردم از استفاده از آن برنامه ها ، که جای خود را دارد !!!!
یک کیلو مرغ تکه شده : ران یا سینه در فروشگاه های رفاه نزدیک ۱۲۰ هزار تومان شده است !!!!

یعنی دیگر خوردن مرغ هم جزو آرزوهای نیمی از مردم شده

آخر این چگونه و چطور مدیریت کشوری است که از نظر

میزان ثروت به نسبت جمعیتش شانزدهم دنیا است !!!؟؟؟
یک درخواست: طبق مصوبه ای حقوق نمایندگان به پنج میلیون در ماه, بدون خانه سازمانی یا شخصی (مثل مردم عادی مستاجر بشن), بدون مزایای مجلس (تا غذای ظهر رو هم از منزل بیارن یا چیزی نخورن!), فرزندانشون مدارس دولتی برن, بدون ماشین (ماشین هاشون گرفته بشه و مثل مردم ازمترو و بی آر تی و پیاده و ... استفاده کنن), بدون حق وام و ... درست مثل مردم عادی زندگی کنن (تا چهار سال بعد دوره اشون موظف به همین جور زندگی باشن تا نتیجه تصمیماتشون رو تا چهار سال بعد هم ببینن) حالا ببینم چند نفر احساس تکلیف شرعی برای قبول مسئولیت می کنن!
من طرفدار نظام و مقلد مقام معظم رهبری و به خود شما ها رای دادم چون بین بد و بدتر گیر کردم!!! من راضی نیستم از بیت المال من بیش از این بردارید و به امام حسین که عشقمه قسم می خورم فردای قیامت جلوی یکی یکی تون رو اگه حقی داشته باشم میگیرم. شما باید مثل مثل مردم زندگی کنین تا درد مردم رو نشنوید زندگی کنید؛ اگر کارها اون وقت درست نشد نشه بلاخره شما هم مثل بقیه مشکل بکشین ولی من می گم خیلی مسائل بهتر حل خواهد شد! به آقای جلیلی شب جمعه قبل اربعین تو حرم امام حسین علیه السلام دیدم گفتم شما که دستت به بالا بالا می رسه این طرح رو بده به مجلس: همونجوری که از ملت می پرسید که بره مجلس, از ملت بپرسین که حقوق و مزایای این نمایندگان ملت چقدر باشه, زشته خودشون تصمیم بگیرن از بیت المال ما چقدر بردارن!!!!!! اگر حقی داشته باشم راضی نمی شم از تون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خلاصه اینکه مانند نمایندگان کشورهای پیشرفته

اروپایی و امریکایی و ژاپنی و چینی و کره ای باشند
یاد اون حرف افتادم که کیهان میگفت فقط 2 ماه ایران مذاکرات را عقب بندازد تا اروپایی ها بیان التماس کنند ، الان چه کسی با این روزنامه کیهان برخورد میکند؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
کیهان و شریعتمداری و امثالهم نظر می دن . اونی که این نظرات رو اجرا می کنه مقصره و بایذ پاسخگوی مردم باشه . تیم مذاکره کننده و وزارت خارجه و رییس جمهور باید پاسخگوی این اشتباهات فاحش باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
شما جرأت داری به حاج حسین بگو‌بالا چشمت ابرو هست
به تیتر اخبار که نگاهی بندازیم متوجه میشیم اوضاع کشور چه در سیاست گذاری های داخلی و چه روابط خارجی موجب بروز نارضایتی های فزاینده مردم شده و این در حالی است که این دولت بعد از گذشت یک سال هنوز معتقد است از خلقت ادم تا ظهور امام زمان همه مشکلات تقصیر دولت روحانی و بعد اصلاح طلبان است!!!! خوش به حال شما که اینقدر خوبید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
یک چیز دیگه هم من اضافه کنم
حواسش نیست اوضاع کشور اصلا خوب نیست
اینروزها زیاد صحبت از جهاد تبین می شود
اما جهاد تبین واقعی چیست؟
جهاد تبین برای مسئولین این است که تورم در کشور نباشد و از خلف وعده خبری نباشد
جهاد تبین مسئولین این است که خود کار تبلیغ کار باشد نه تریبن
جهاد تبین این است که از دلالی و رباخواری خبری نباشد و جاده ها و بیمه ها و بهداشت و آموزش و ... درست و در ریل سحیح باشد

جهاد تبین برای روحانی این است که با سواد و مترجم و مفسر واقعی قرآن باشد و جملات متعلق به جامعه قدیم تحویل مردم ندهد
جهاد تبین برای دانشجو این است که در تحصیلش متخصص و در همان رشته برای خودش و کشورش کسی شود و اگر می خواهد به کشورش خدمت کند با قلم و فکرش مطالبه گری کند
جهاد تبین برای تاجر و کاسب و تولید کننده این است که جنسی تحویل مردم بدهد که پشت سرش نفرین و ناسزا و لعن ویران کننده زندگی و عدم عاقبت بخیری نباشد
جهاد تبین با راست گویی و احترام و خیرخواهی و نوع دوستی قابل پیاده سازی است
"""امید قالیباف اظهار کرد: واردات خودرو از میان خودروهایی با برند کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌پذیرد. سخنگوی وزارت صمت گفت: خودروهایی مانند هیوندایی اکسنت، هیوندایی ۱۰، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس ۳۵، ام جی ۳ و ام جی ۶، سیتروئن C۳ و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شوند که این خودروها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند."""
1. چانگان و ام جی هم کره ای، ژاپنی و اروپایی محسوب می شود؟
2. SEAT که بعنوان سئات از آن نامبرده شده، خودروساز اسپانیایی است و فولکس واگن شرکت دیگری است. واقعا وزارت صمت این را نمی داند؟
گذشته ها مهم نیست چون بازگشتی برای آن وجود ندارد و هر بدی در گذشته می تواند با حسنات دریده شود
سران اگر در گذشته اشتباهاتی داشته است باید جبران کند و مردم باید این احساس را داشته باشند که گذشته های بد در حال جبران است و پاسخ اشتباهات گذشته لاپوشانی آنها نیست
بی شک ما در موضوع اقتصادی و سیاست های خارجی و حتی جنگ و ... اشتباهاتی داشته ایم و اشتباه از ذات بشر و جامعه است
مهم جبران گذشته ها و بر مدار منطق ماندن است
اگر مردم و مسولان یک جامعه خردمند و عاقل باشند حتی می توانند در کنار ارتباطات حسنه با خارج از کشور کاری کنند که تحت استعمار قرار نگیرند
سخنگوی وزارت صمت اسامی خودروهای وارداتی زیر ۱۰ هزار یورو را اعلام کرد. امید قالیباف اظهار کرد: واردات خودرو از میان خودروهایی با برند کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌پذیرد. سخنگوی وزارت صمت گفت: خودروهایی مانند(، چانگان سی اس ۳۵، ام جی ۳ و ام جی ۶ )

اینها که چینی هستن آقای دکتر !
باید یه دولت سوپر انقلابی تر تشکیل بدهند با ریاست جمهوری حسین شریعتمداری کابینه حسن عباسی ،نبویان کریمی قدوسی جلیلی رسایی رائفی پور ... پتانسیل جنگ با سویس تا نپال اندونزی هم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
مرسی
این وزیر با قطع عمدی اینترنت مرا ورشکت کرده و مجبور شدم بخاطر گرفتاری مالی دیشب از تفلیس برگشتم و تا برای منحل کردن شرکت و رفع گرفتاریهای بوجود امده با قطع اینترنت اگر وصل شدن مجدد ان فایده ای ندارد
اعلام اسامی اتومبیل های زیر 10000 یورو قطعا توهین به شعور یک ملت بوده و شروع واردات با فساد ساختاری است بطوریکه قیمت همه اتومبیل ها حداقل 50% کمتر از قیمت واقعی آنهاست و بطور قطع تحفه عده ای فاسد به عده ای رانت خوار است و موجب تضییع حقوق بیت المال به دلیل کسر دریافت حقوق وارداتی از اتومبیل های مورد نظر خواهد شد
هیچ امر خصوصی در ایران وجود ندارد در ضمن تصویر پخش شده از رستم قاسمی در فضای عمومی گرفته شده است و مردم در اطراف آنها در حال تردد هستند .
به جون خودم یه ماشین هم وارد نمیشه
چرا متوجه نیستید دهها بلکه صدها پلتفرم در دنیا ساخته میشود و دربین این پلتفرمها یک یا دو تا بر اساس قابلیتهایی که دارند در بین مردم جهان انتخاب میشوند اینقدر با مردم لجبازی نکنید و هزینه مردم را افزایش ندهید
به دنبال تداوم اعتراضات سراسری در ایران، فرمانده سپاه پاسداران روز شنبه به عربستان سعودی هشدار داد که به دلیل پوشش اعتراضات توسط شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای تحت حمایت این کشور باید در انتظار پاسخ جمهوری اسلامی باشد.
روزنامه جمهوري اسلامي به جاي ارائه حرفهاي شعاري، يك تحليل واقعي از اعتراضات اخير ارائه كند.
طبق گفته پليس ميانگين سن افرادي كه در اعتراضات شركت داشتند حدود 15 تا 16 سال بوده يعني تقريبا نيمي از اين افراد پائين تر از اين سن بوده اند بعني بخض اعظمي از آنها هنوز به سن تكليف هم نرسيده بودند!
اين آمار بيانگر چيست؟ آيا اين افراد در اين سن دركي از مسائل اقتصادي و معيشت دارند؟ ايا اين افراد دركي از تشكيل زندگي و ازدواج دارند؟
چرا به اين فكر نمي كنيم كه حدود 3 سال دانش آموزان و دانشجويان را به خاطر كرونا محدود به داخل خانه ها كرديم و وقتي نياز اوليه آنها به تحرك و نشاط برآورده نمي شد براي رهايي از دست آنها يك موبايل يا تبلت براي آنها خريداري كرده و به بهانه درس آنها را مجبور به حبس در يك گوشه از خانه كرديم.
در اين حالت چه كسي فرمان فكري و ذهني آنها را بدست مي گرفت؟ آيا غير از شبكه هاي اجتماعي و فيلمهاي اكشن و يا غير اخلاقي بود؟
آيا انتظار داريم اين نوع تغذيه فكري نتيجه بهتري را حاصل كند؟
بسياري از مردم به خاطر مسائل اقتصادي مشكل داشته و حجم زيادي از آنها هم به اين وضعيت اعتراض دارند ولي آيا بستر اعتراضات اخير مسائل اقتصادي بود يا تدبير غلط ما در برابر كرونا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
واقعا شما اعتراض مردم رو ناشی از دیدن فیلم های اکشن میدونید ؟؟؟؟
و میانگین سنی اعلامی رو قبول دارید ؟؟؟؟
با فرمایش زینال جون موافقم
حالا چرا اینتر نت را قطع میکنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها