بازدید 2793
۱

نتایج یک نظرسنجی: عملکرد شولتز قابل قبول نیست

نتایج تازه ترین نظرسنجی موسسه آلمانی «نیو سوشال انسرز» حکایت از آن دارد که بیش از نیمی از آلمانی‌ها معتقدند که اولاف شولتز صدر اعظم این کشور شایستگی لازم برای این پست و سمت را ندارد و عملکرد او قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 01 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای نشریه آلمانی بیلد، نتایج تازه ترین نظرسنجی موسسه آلمانی نیو سوشال انسرز (Institute for New Social Answers) از یک هزار نفر از مردم این کشور نشان می‌دهد به عقیده ۵۵ درصد سوال شوندگان، شولتز به عنوان صدر اعظم آلمان عملکرد خوب و قابل قبولی ندارد.

از میان این افراد، ۲۴ درصد فکر می‌کنند شولتز در کل ناکام است و ۳۱ درصد آنها نیز معتقدند صدر اعظم آلمان در وظایف کنونی خود شکست می‌خورد.

این نظر سنجی همچنین حاکی است اگر این امکان وجود داشت که مردم به طور مستقیم رئیس دولت آلمان را انتخاب کنند، ۲۷ درصد به شولتز رای می دادند و ۱۵ درصد آنها به نامزد اتحادیه دموکرات مسیحی، حزب محافظه کار مخالف شولتز رای می‌دادند.

نکته جالب توجه این است که بر اساس نتایج نظر سنجی، ۴۹ درصد سوال شوندگان گفته‌اند که به هیچیک از این افراد برای تصدی ریاست قوه مجریه آلمان رای نمی‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کاش یک نظر سنجی هم در مورد رضایت/ارضایتی مردم از عملکرد دولت خودمون می شد!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار