بازدید 49362
سه هزار و صد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

ایسنا: هیچ نهاد امنیتی «پروفسور فرهود» را دستگیر نکرده اما کسی هم از او خبر ندارد / پزشکیان: اصولگرایان هیچ تقصیری را گردن نمی گیرند/ خزعلی: یک هفته مهلت می‌دهم شایعات مربوط به پسرم را تکذیب کنید/مخبر: برخی می گویند چرا ارز ترجیحی را حذف کردید؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه روزنامه اطلاعات به بیانیه مشترک سپاه و اطلاعات؛ چرا با وجود این همه اطلاعات پیشگیری نکردید؟! / عضو کمیسیون امنیت ملی: در حادثه زندان اوین، مهدی هاشمی در همان سلولی بود که آتش سوزی در آن صورت گرفت اما روز قبل از واقعه مرخصی گرفته بود / با دهان باز و گوش و چشم بسته، نمی‌توان حکومت داری کرد... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 31 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کنایه روزنامه اطلاعات به بیانیه مشترک سپاه و اطلاعات؛ چرا با وجود این همه اطلاعات پیشگیری نکردید؟!
روزنامه اطلاعات در سرمقاله امروز خود با تیتر «امنیت» به اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سپاه اشاره کرد و به کنایه نوشت: چرا با این همه اطلاعات پیشگیری نکردید؟! در سرمقاله اطلاعات آمده است: به باور نویسنده، امنیت موفق، امنیت بعد از وقوع حادثه نیست، بلکه امنیت پیشگیرانه را باید موفقیت آمیز خواند. پرسش این است با این همه اطلاعات ارائه شده در این بیانیه، چرا مجموعه دستگاه‌های امنیتی طراحی پیشگیرانه را عملی نساختند و اجرا نکردند تا میدان برای «یکه‌تازی» دشمنان فراهم نشود!نویسنده در ادامه تاکید کرده است: امنیت مطلوب، امنیت پیشگیرانه‌ است و نه گشودن چترهای امنیتی بعد از وقوع حوادث گوناگون؛ از آن جمله در حادثه اخیر در حرم شاه چراغ شیراز و فاجعه‌ای که به بار آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی: در حادثه زندان اوین، مهدی هاشمی در همان سلولی بود که آتش سوزی در آن صورت گرفت؛ اما روز قبل از واقعه مرخصی گرفته بود
یعقوب رضازاده، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع‌بندی نمایندگان این است که مقصر اصلی، تعدادی از زندانیان بودند؛ آنها با تمارض یکی از بیماران و ایجاد درگیری ساختگی در بند ۷، آشوب و اغتشاش ایجاد کردند.جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است./ایسنا

هیچ نهاد امنیتی «پروفسور فرهود» را دستگیر نکرده/در محل کارش هم نیست، همکارانش هم خبری ندارند
بر اساس اعلام کارکنان کلینیک «ژنتیک فرهود» پروفسور داریوش فرهود از روز گذشته در محل کار خود حضور نیافته و همکاران وی نیز از سرنوشتش خبری ندارند. پس از آنکه شایعاتی مبنی دستگیری منتشر شد، یک منبع آگاه ضمن تکذیب دستگیری پروفسور فرهود گفت: هیچ یک از نهادهای امنیتی در روزهای اخیر چنین فردی را دستگیر نکردند و موضوع دستگیری ایشان صحت ندارد./ایسنا

روزنامه ایران: تا امروز هیچ معترضی کشته نشده است!
روزنامه دولتی ایران در گزارشی به دفاع از نیرو‌های امنیتی پرداخت و با «مظلوم» خواندن آن‌ها گفت تا امروز هیچ کس از معترضان کشته نشده است. روزنامه ایران نوشت: طی آشوب‌های اخیر در کشور، مدافعان امنیت حداقل ۳۵ شهید را تقدیم ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند. اما کسی از طرف مقابل کشته نشد. این امر در عین حال به معنای موفقیت نیرو‌های حافظ امنیت، در فراجا و بسیج و درعین حال، نشان‌دهنده مظلومیت این نیرو‌ها نیز هست، زیرا این وضعیت، بیانگر این است که این نیروها، نه تنها هیچ‌گاه از سلاح‌های جنگی استفاده نکرده‌اند، بلکه در موارد بسیاری، مانع تحقق پروژه‌های کشته‌سازی در طرف مقابل نیز شده‌اند.

با دهان باز و گوش و چشم بسته، نمی‌توان حکومت داری کرد
جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت کلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما نظامی هستیم مبتنی بر رأی مردم و با نظام‌هایی که ظاهر جمهوری داشتند اما عمدتا دیکتاتوری بودند، فرق می کنیم. ما فقط باید از بسترهای قانونی که در قانون اساسی است درست استفاده کنیم و مسئولان هم باید بپذیرند که با دهان باز و گوش و چشم بسته نمی‌توان حکومت داری کرد. باید حرف مردم را شنید، شرایط آن‌ها را دید و صحبت کرد. ما اگر صرفا بخواهیم به مردم امر و نهی کنیم، نمی‌توان یک رابطه ی بین حاکم و شهروندی برقرار کرد./جماران


انتقاد پزشکیان از اصولگرایان: هیچ تقصیری را گردن نمی گیرند
مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طب مجلس گفت: اگر طبق آنچه در سیاست‌های کلی گفته شد عمل می‌کردیم، اکنون باید قدرت اول منطقه می‌بودیم. اشکال در افرادی است که به اسم سیاست‌های کلی راه خودشان را می‌روند و سیاست‌هایی را که رهبری فرمودند، زیر پا می‌گذارند و ادعا می‌کنند آقا این‌طور گفته است. درحالی‌که طبق گفته رهبری در سیاست‌های کلی، قرار بود تا سال ۱۴۰۴ قدرت اول منطقه باشیم اما بررسی کنید آیا قدرت اول شدیم یا عقب ماندیم؟ این نماینده مجلس با انتقاد از برخی مسئولان ادامه داد: «کسانی که نارسایی‌های خودشان را توجیه می‌کنند، دیگران را مخالف نظام معرفی می‌کنند. آنها با این بهانه‌ها، سعی در حذف دیگران دارند و این نوع نگاه اشکال دارد». پزشکیان در پاسخ به این که دولت و مجلس باید چه برنامه راهبردی برای کاهش نارضایتی‌ها و رفع احساس تبعیض و ایجاد اشتغال و... ارائه دهند، گفت: «قانون و سیاست‌های کلی اگر درست اجرا می‌شد، اصولا نباید چنین مشکلاتی به وجود می‌آمد و زمینه ایجاد نارضایتی را ایجاد می‌کرد؛ اما به‌جای اینکه اعتراف کنیم، ما بلد نبودیم سیاست‌های کلان را به‌درستی اجرا کنیم و بپذیریم و بگوییم ما قصور کردیم، می‌گوییم آنها ضد انقلاب‌اند، آنها توطئه‌گر هستند، آنها فلان‌اند؛ درحالی‌که ما بلد نبوده‌ایم سیاست را درست اجرا کنیم.»


گاف عجیب شبکه خبر درباره وزیر اطلاعات دولت رئیسی
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشتند که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشتند.

حمید رسایی: ممکن است در حوزه هم جاسوس داشته باشیم
حمید رسایی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما در حوزه هم جاسوس داریم، عمامه به سر جاسوس هم داریم؛ چرا بعید باشد که خبرنگار جاسوس داشته باشیم؟ خبرنگاری به دلیل سطح دسترسی بالا به اطلاعات، مستعدترین شغل برای جاسوسی است.

خزعلی: یک هفته مهلت می‌دهم شایعات مربوط به پسرم را تکذیب کنید
معاون زنان رئیس‌جمهور گفت: «یک هفته به آنهایی که ازشان شکایت شده مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.» انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان درباره شایعه مهاجرت پسرش به خارج از کشور به خبرنگار فارس گفت: «طرح مساله مهاجرت پسرم و اینکه وی شرکت وی‌پی‌ان دارد و فیلترشکن می فروشد دروغ محض است. از برخی کسانی که نسبت دروغ داده اند شکایت کرده‌ام.»خزعلی گفت: «اصل این شایعه از رسانه‌های معاند منتشر شد و برخی از داخلی‌ها نیز آن را بازنشر کردند. از بعضی از این رسانه‌ها شکایت کرده‌ام و از برخی دیگر هم در شرف شکایت هستم.»

مخبر: برخی می گویند چرا ارز ترجیحی را حذف کردید؟
معاون اول رییس جمهور با یادآوری شرایط اقتصادی در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم گفت: در ابتدای این دولت، تصویر اقتصاد کشور تهدید بود و در آن زمان ذخایر کالاهای اساسی بسیار پایین بود و امکان فروش نفت و دستیابی به درآمدها میسر نبود، به طوری که فروش نفت حتی کفاف مخارج جاریه را هم نمی‌داد؛ اما با تلاش ها و همت دولت سیزدهم هم به فروش نفت و هم جابجایی پول و هم تولید و واردات واکسن دست یافتیم و خوشبختانه میزان ذخایر در برخی از کالاها نظیر گندم و ذرت به ۱۵۰ درصد رسیده است. مخبر با اشاره به اصلاحات اقتصادی که طی چندماه اخیر در کشور انجام شد، گفت: برخی افراد می گویند چرا ارز ترجیحی را حذف کردید؟ اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که شرایط اقتصادی کشور به گونه ای بود که نمی توانستیم ارز ترجیحی را حذف نکنیم. وی خاطرنشان کرد: سال گذشته شهریور ماه که دولت را تحویل گرفتیم و هنوز ارز ترجیحی حذف نشده بود، تورم ۵۹ درصد بود اما در شهریور امسال که حذف ارز ترجیحی نیز انجام شد، تورم به ۳۹,۵ درصد رسید.

تیک آبی 20 دلار آب می خورد
توییتر قصد دارد، قیمت اشتراک ماهانه سرویس توییتر بلو (Twitter Blue) را از ۴.۹۹ دلار به ۱۹.۹۹ دلار افزایش دهد و قابلیت های جدیدی شامل احراز هویت پولی عرضه کند. وب سایت ورج به نقل از منابع آگاه گزارش کرد، تحت این برنامه، کاربران احراز هویت شده ۹۰ روز فرصت دارند ثبت نام کنند، در غیر این صورت، تیک آبی خود را از دست خواهند داد. به افرادی که در این پروژه کار می کنند، گفته شده است اگر به مهلت هفتم نوامبر برای انجام این پروژه عمل نکنند، اخراج خواهند شد.

پنج شرکت دیگر به جمع واردکنندگان خودرو اضافه شدند
سخنگوی وزارت صمت گفت: بعد از اینکه آیین‌نامه واردات خودرو ابلاغ و متعاقب آن نام هفت شرکت برای واردات خودرو اعلام شد، این شائبه پیش آمد که شاید وزارت صمت واردات خودرو را در انحصار همین هفت شرکت قرار داده است، در حالی که هیچ محدودیتی برای شرکت‌های متقاضی واردات خودرو وجود ندارد و در صورتی که شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط موجود در آئین‌نامه را احراز کند، به فهرست شرکت‌های وارد‌کننده خودرو اضافه می‌شود؛ بنابراین، فعلا نام پنج شرکت دیگر به نام‌های بهمن خودرو، ایران خودرو، معین خودرو، ایرتویا و دیار خودرو که شرایط لازم برای واردات خودرو  را بر اساس آیین‌نامه احصا کرده‌اند به فهرست هفت شرکت واردکننده خودرو که قبلا اسامی آنها اعلام شده بود، اضافه شد. بنابراین فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو اکنون به دوازده شرکت رسیده؛ ضمن اینکه این فهرست، همچنان باز است و به محض اینکه شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط  لازم در آیین‌نامه واردات خودرو را احراز کند به فهرست واردکنندگان خودرو اضافه می‌شود. 

سقف قیمت جوجه‌یک‌روزه چقدر است؟
محمدرضا صدیق‌پور دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه، با بیان اینکه چرا قیمت جوجه یکروزه افزایش یافته و بنا بر گفته برخی از تولیدکنندگان به ۱۷ هزار تومان رسیده است، گفت: جوجه یکروزه از ۵۰۰۰ تومان تا ۱۵ هزار و۵۰۰ تومان قیمت دارد و سقف آن  ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. البته لازم به‌ ذکر است بعد از تغییر نرخ ارز دو نهاده اصلی خوراک از ترجیحی به نیمایی، قیمت جوجه یکروزه کمتر از ۱۵ هزار تومان نخواهد بود. علت اختلاف قیمت جوجه یکروزه نیز تفاوت در نژاد، سویه و سن مرغ مادر جوجه‌های یکروزه تولیدی است. برخی از تولیدکنندگان از اردیبهشت طی چندین‌ماه جوجه یکروزه را به طور میانگین ۳۰۰۰ تومان خریداری و به این قیمت عادت کرده‌اند و ۱۵ هزار تومان را گران می‌دانند. وی با اشاره به اینکه قبل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت جوجه یکروزه ۶۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان بود، گفت: طبیعتا بعد از حذف ارز دولتی و تغییر ارز نهاده‌ها به نیمایی قیمت جوجه یکروزه  نیز می‌بایست بالا می‌رفت و به‌ طور میانگین حدود ۱۳ تا ۱۵ هزار تومان باشد.  

ریال دیجیتال به کجا رسید؟
امروز «پیش‌نویس سند ریال دیجیتال» از سوی بانک مرکزی، رسما منتشر شد و جهت دریافت نقطه نظرات متخصصان و کارشناسان در دسترس قرار گرفت. لازم به ذکر است، اولین انتشار رسمی ریال دیجیتال توسط هیأت نظارت بر اندوخته اسکناس و در راستای اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار، در شهریورماه سال جاری صورت پذیرفت.

حقوق کارمندان بانک چند درصد زیاد شد؟
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۳۲
رسایی :.خبرنگاری به دلیل سطح دسترسی بالا به اطلاعات، مستعدترین شغل برای جاسوسی است.) مستعد ترین شغل برای زدن اتهام جاسوسی هم هست !!!
مخبر : اما با تلاش ها و همت دولت سیزدهم هم به فروش نفت و هم جابجایی پول و هم تولید و واردات واکسن دست یافتیم و خوشبختانه میزان ذخایر در برخی از کالاها نظیر گندم و ذرت به ۱۵۰ درصد رسیده است.) فروش نفت را که زنگنه یادتون داد فقط شانسی که داشتید این بود که بایدن سرکار بود نه ترامپ پول واکسن هم که روحانی داده بود تولید واکسن هم از زمان روحانی شروع شده بود مدت چهار سال روحانی با تحریمهای ترامپ جنگید و حداکثر تلاش خود را برای تعدیل قیمت ارز و دارو با ارز 4200 انجام داد اینقدر منت سر مردم نگذاشت که شما قیمت همه چیز را ازاد کردید هنوز تورم بسیار بالا وجود دارد
مخبر: سال گذشته شهریور ماه که دولت را تحویل گرفتیم و هنوز ارز ترجیحی حذف نشده بود تورم ۵۹ درصد بود اما در شهریور امسال که حذف ارز ترجیحی نیز انجام شد تورم به ۳۹,۵ درصد رسید.) برخلاف قانون افزایش حقوق ها بسیار بسیار کمتر از تورم انجام دادید تا رکود در بازار حاکم شود و مردم اصلا توان خرید حتی کالاهای ضروری را نداشته باشند انوقت رکود را به کاهش تورم تفسیر می کنید ؟!!فروش با قیمت کمتر و از سر ناچاری و بدهکاری و اجاره مغازه را به کاهش تورم تفسیر می کنید ؟!! تورم همچنان بالای هفتاد درصده
خزعلی: یک هفته مهلت می‌دهم شایعات مربوط به پسرم را تکذیب کنید) چقدر بالا و پایین می پری !!!! با این شرایط دو دقیقه خودت با دقت توضیح بده پسرت شغلش چیه و درامدش از چه راهیه و چرا و چطور بجای کار در ایران کارش به کانادا کشید !!!
خزعلی جان بعد از یک هفته چکار میکنی؟یک هفته دیگه تمدید میکنی؟؟؟
احتمالا پس پرفسور ، خودش رو خودش رو دستگیر کرده !
رسایی جان مردم خیلی وقته که اینو میدونن.چطور تو که از همه چی خبر داری تازه به این نتیچه رسیدی؟
چند روزه از رفیق حاج حسین و عباسی و رائفی پور و امثالهم خبری نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
ناقلا دلت تنگ شده هاااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
دلت تنگ شده ؟؟؟ بذار یه خورده اوضاع آروم بشه جبران مافات می کنند . ضمن اینکه شریعتمداری هرروز افاضات می کنه شما خوشبختی و نمی بینی فرمایشات گهر بارش رو
من هم از سرنوشت خودم اطلاعی در دستم نیست
رسایی !
همه چیز ممکن است .
حذف ارز ترجیحی برای ازمیان بردن فاصله قیمتی ان با ارز آزاد کاربسیاربجایی بود.ولی عجبا که باز مشابه همون کارتکرار شد.ارز اختصاصی برای واردات کالاهای اساسی یا ارزنیمایی که حدود 6-7 هزارتومن با ارز آزاد فاصله داره یعنی اگرواردکننده ای 3 میلیون دلار بگیره و مثل 4 سال قبل کالاهای وارداتیشو با احتساب نرخ ارز آزاد بفروشه 20 میلیارد به جیب میزنه.حالا یه واردکننده کوچک را مثال زدم.یعنی تکرار همون رانت ومفاسد ارزترجیحی .پس بهتر است دولت به وضع فعلی بازار ارزکه 7-8 نوع ارز (ترجیحی نیمایی سنایی صرافی ملی متشکل توافقی و....) داره پایان داده وغیرازمواردخاصی که با ارز4200 واردمیشه یک نرخ واحد برای ارز درنظربگیره.
خزعلی چراخودش شفاف سازی نمیکنه ،جلودهان مردم روکه نمیشه گرفت ،چون خودش انقدرضدونقیض صحبت کرده که یک مساله ساده روبه این روزآورده
والا این اصلاحاتیها واقعا سنگ پای قزوین رو از رو بردن ! آقای پزشکیان به جای شعارهای سخیف جناحی که برای آحاد ملت تهوع آور شده و طلبکاری های مسخره جناحی صداقت داشته باشید و عوام فریبی نکنید ! اگر شما و رفقای همفکر شما را بابت قصور وتقصیرهائی که در دوران مسئولیت در دولت و مجلس داشتید محاکمه شده بودید الان تمام کم کاریهای خودتان را گردن دیگران نمی انداختید ! شما هم عین رسانه های بی آبروی لندنی راست راست به مردم دروغ میگید و پیش خودتان میگید کی به کیه
از خانم خزعلی عذرخواهی می کنم ما مردم سرکش به مسوولان خدوم مجوز می دهیم علیهمان راهپیمایی مسالمت آمیز برگزار کنند
روزنامه ایران: تا امروز هیچ معترضی کشته نشده است!

جهت تنویر افکار عمومی:
تمام کسانی که کشته شده اند اغتشاشگرند و ما اصلا معترضی نداشتیم که کسی از آنها کشته شود
روزنامه محترم ایران : حداقل کشته شدن 35 نفر در زاهدان را که پذیرفته اید !!!
یعنی زندانیها خبر نداشتند که هم بندشان "مهدی هاشمی ان شب در کنارشان نیست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
بابا نمایندگان مجلس خودشون رفتن اوین اونجا پرسیدن از زندانی ها خبر نداشتن.میخوای خودتو بفرستن اوین بری از نزدیک بپرسی
خانم خزعلی حالا یک چیزی هم طلبار شدند !!!
پزشکیان دچار پیر مغزی است.
ما ۸۵ میلیون نفر جمعیت داریم .
در خیلی از موضوعات باید بریم پای صندوق و نظر مردم رو بخواهیم .
مشارکت مردم در تعیین سرنوشتشون نباید صرفا محدود شه به مشارکت پائین مردم در انتخاب وکیل الدوله ها و رای به شورای شهر و روستا و دهات !!!
خزعلی جان ببخشید که مصدع اوقات شدند!!
حاج خانم‌ نکن این کار رو تهدید نکن مردم می ترسن سکته می کنن خوب نیست. گناهش می افته گردن شما.
روزنامه دولت : تا امروز هیچ معترضی کشته نشده است !
ما : صحیح است صحیح است صحیح است
خزعلی: یک هفته مهلت می‌دهم شایعات مربوط به پسرم را تکذیب کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سرکار خانم خزعلی ، با تشکر از التیماتوم شما خواهشمند است در صورت امکان شما هم خیلی روشن و واضح بفرمایید آقازاده محترم که قرار بود یکی دوماهه بازگردند کارشان به کجا کشیده است و فعلاً کجا هستند و کی بازمیگردند ؟
ریاست محترم جمهور
لطفا وضعیت خانم خزعلی و آقای رستم قاسمی رو بخاطر مسائل پیش آمده مشخص کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
ای بچشم به خزعلی سپردن در خصوص قاسمی تحقیق کنه به قاسمی هم سپردن در خصوص خزعلی تحقیق کنه
ریاست محترم جمهور
لطفا وضعیت خانم خزعلی و آقای رستم قاسمی رو بخاطر مسائل پیش آمده مشخص کنید
حالا به هر دلیل !!!
آخه سازمانای مسئول نباید پیگیر وضعیت مفقودی این مرد باشن !؟؟؟
ع ع ع ع
یادش بخیر یه زمانی بوقلمون نر زنده میخریدیم 15 تومن. الان جوجه یکروزه 15 تومنه. تو دیگه چی میگی جوجه!؟
ارز ترجیحی رانت ساز بود و نباید برگردد
ما هم به پسر فیلترشکن فروش دانش بنیانت :-)
یک هفته فرصت میدیم که قیمت فیلتر شکن ها رو بیاره پائین و الا به سازمان تنظیم مقررات رادیویی کانادا شکایت میکنیم .
جالب است غربیها هم پشت ضدانقلاب را خالی کردند
بعد از آمریکا الان آلمان هم گفت این اعتراضات یک خیزش عمومی نیست و واکنش اضافه لازم نیست.
چون از قدرت و ثابت داخلی ایران خبر دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
باشه تو اینطور فکر کن
فکر کردم دولت به خزعلی یک هفته فرصت داده تا در مورد اقامت فرزندشان در کانادا و فعالیت علیه ارزشهای والدین توضیح دهند.

بگذریم این دیگه شورش رو در آورده و الان مملکت دچار مسائل مهمتری است
شغل و کار مفید این رسایی چیه در حال حاضر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
شغل و کار که داره ولی مفید نیست
در بسیاری از دستگیری ها تا چند روز خانواده فرد مطلع نمی شومد و این یک موضوع عادی شده است.
اندر حكايت افزايش حقوق ١٠ درصدي بانكهاي دولتي !!
----------------
يادش بخير ! زماني كه بانكها ، از مردم مي خواستند كه در بانك حساب باز كنند تا بعد ار مدتي قرعه كشي شود وافرادي كه خوش شانس باشند برنده شوند و آن فردي كه خيلي خوش شانس بود ، برنده يك دستگاه خود رو مي شد ! حالا آن فرد در كدام نقطه كشور بود ، ديگه الله اعلم ! ... عرضم به حضور انورتان كه بعد از مدتي اسامي برندگان كه بيشترشان برنده وجه نقدي بودند ، با مقدار مبلغي كه برنده شده بودند ، پشت شيشه بانكها نصب مي شد و مردم هم مثل مور و ملخ جلوي بانك دنبال اسامي شان بودند ، عين دانش آموزان مدرسه كه نتيجه آخر سال شلن شان پشت شيشه مدر سه نصب مي شد !! گرچه اكثر برندگان مبلغ شان خيلي قابل توجه نبود ! ... چنان به ياد دارم كه يكي از افراد سرشناس شهر كه از جمله ثروتمندان بود ، برنده مبلغ پنج ميليون ريال شده بود كه البته آن سال ها پانصد هزار تومان مبلغ زيادي بود
و اسم آن شخص با خط جلي و درشت روي مقوا ي جداگانه نوشته بودند كه از بقيه اسامي جدا بود !
شنيدم كه قاسم أقا مستخدم مدرسه ، كه اسم خودش در ميان اسامي پيدا نكرده بود ، با دلخوري اشاره به مقوا كرد و گفت :
-- « خدا شانس بدهد دولت رو دولت » !!
حالا وقتي خبر افزايش حقوق ١٠ درصدي كارمندان زحمت كش بانكها شنيدم ، يك دفعه خاطره قاسم آقا به يادم آمد كه گفت : « دولت رو دولت » ! ... نه كه حالا خيال كنيد بنده حسودم ، وبه كارمندان محترم بانكها حسودي مي كنم ، نه بخدا ... اما مي بينم آقا اميد پسر اوسا جعفر كه هنوز پنج سال نيست كه كارمند بانك شده ، از نظر در آمد و خانه و ماشين و امكانات زندگي خيلي جلوتر است از دايي رضاي ما كه سي سال كارمندي دولت در وزارت فخيمه تعليم و تربيت يا همان وزارت آموزش و پرورش كرد و حالا در آستانه بازنشستگي ،... دايي رضا بدش نيايد بعد از اين همه سال كارمندي هشتش گرو نه ! ... ماشين دايي رضا يك پرايد قديمي ، خانه اش هم لونه مرغ !!
-- دايي رضا ! بعد از سي سال كارمندي همين خودرو وهمين آلونك ؟
دايي رضا به روي خودش نمي آورد و شايد هم مي خواهد دل خودش را خوش كند ، مي گويد :
-- عيب نداره ! ... خدا تن سالم بدهد ! ... خدا كنه مريض نشويم ... دلمان خوش باشه !!
ميگم كه طفلك دايي رضا !
آقای مخبر اگر فروش نفت افزایش یافته بخاطر این است که امریکا فشار را اندکی کاهش داده و نه هنرمندی دولت!
ظاهرا آقای مخبر در سوئیس تشریف دارند از وضعیت قیمت مایحتاج افراد متوسط به پائین خبری ندارند که تورم را 39 درصد اعلام کرده اند !!!!!!!
در پاسخ به خانم خزعلی:
سلام علیکم و رحمت الله :
1. پسرتان هرگز مهاجرت نکرده است و هنوز در ایران خدمتگزاری می کند.
2. وی پی ان به معنی وی (او) پی (پارتی) ان (ندارد). پس او وی پی ان ندارد.
3. وی پارتی نمی فروشد (وی پی ان).
4. فیلتر شکن نمی فروشد؛ بلکه صافی شکن می فروشد.
حالا راضی شدید.
روزنامه ایران متعلق به کدام کشوره؟
واردات خودرو در شرایط فعلی کاری عبث وبیهوده و هدر دادن ارز است.
همین الان مردم در تهیه داروهای ساده مشکل دارند.
دارو ضروری تر است یا واریز ارز ملی به شرکت های خودروسازی خارجی
هیچ تا ثیری هم بر قیمت خودرو داخلی ندارد
خانم خزعلی عجب رویی دارد
چقدر اعضای این دولت رو دارند !!!! یکی از دلایل عصبانیت مردم وجود همین خانم با خانواده دانش بنیانشه . حالا شکایت هم می خوادبکنه . رییس جمهوراگر همون روز اول این شخص پرحاشیه رو از دولت اخراج می کرد عصبانیت مردم کمتر می شد . واقعا این کشور داره چوب حمایت های بی جا از برخی افراد نالایق رو می خوره
از کی تاحالا وقتی کسی رو دستگیر میکنند خبر دستگیریش رو می دند. یکی دو ماه صبر بکنید خبر دستگیریش هم اعلام میشه . عجله نکنید.
شاید غیر مستقیم گفته دولت روحانی یادش بخیر
انیسه جان حمید جون در کانادا چکار میکند؟ اصلا چرا و چطور رفته؟ ما خس و خاشاکیم اغتشاشگریم بی خاصیتیم گیمیریم باید زودتر بریم حمید جون چرا رفته؟ به ما هم یاد بدید ما که سه ساله با مدرک دکتری منتظر جواب هستم
اقایان تو این اوضاع و احوال حواستون به مخابرات باشه.تلفنی دارم که فقط اینرنت به ان وصل است اما رقم های عجیب و غریبی به عنوان هزینه برایم پیامک میشود و وقتی به سایت مخابرات مراجعه میکنم هیچگونه اطلاعاتی غیر از مبلغ مشاهده نمیشود و حتی قسمت پیامک که رقم را اعلام میکند هم در قسمت مشاهده قبض هیچگونه صورتحساب و تاریخ و حتی شماره تلفن را درج نمیکند غیر از مبلغ پرداختی.ایا باید چشم بسته بایت چیزی که سر و ته ان معلوم نیست پول پرداخت کرد.اقایان تعزیرات لطفا یررسی بفرمایید.
از ابتداگفته شد بند سارقان اوین دچار اتش سوزی شد و همه کشته شدگان سارق بودند الان که میگویند اتش سوزی از همان بند مهدی هاشمی شروع شد ' یعنی هاشمی را در بند سارقین نگهداری میکردند ؟ چرا ؟
اون متبع آگاه کیه که به همه نهادهای امنیتی دسترسی داره؟
"خزعلی: یک هفته مهلت می‌دهم شایعات مربوط به پسرم را تکذیب کنید"
وگرنه هرچی دیدی از چشم خودتان دیدید. بلایی به سرتان بیاورم که ....
رسایی میدونه پرفسور ۸۵ ساله کجاست ؟؟ ر
درود بر خزعلی ،
اصلا دوست دارد به کانادا برود به شما چه
خانم خزعلی چرا شما شکایت کردید، آقازاده که مهاجرت نکردن، خودشون از حقشون دفاع کنن
خواهشن وان ساپ و اینستا رو رفع فیلتر کنید بیش از این جوانان رو عصبانی نکید ،، ولله فیلتر چاره کاردنیست ؟؟
متاسفانه بازنشسته بنده خدا را شش ماه بعد از سال فقط ۱۰٪ ناقابل و حالا هم وعده سر خرمن .در حالیکه قیمت ها و تورم همچنان به تاخت میرود. امروزه ۲٪ افزایش در هر ماه بعلاوه ان ۲۰۰٪ اردیبهشت بسیار سنگین و طاقت فرسا میباشد
ایا کسی بازنشستگان، کارمندان ،کارگران را میبیند
بی تفاوتی مسئولان و نفرین میلیونها نفر زجر کشیده شده بخشی از اتفاقات فعلی....باز هم چشم و گوش خود را ببندید
۹۰۰ میلیارد دلار دراند دولت از آزادسازی قیمت ها کسب کرده حالا سفره ملت به چه روزی افتاده ط؟؟ خط فقر ۱۸ میلیونی ،، صفحه تخم و مرغ و یه پنیر شده ۱۴۴ هزار تومان شیخ ۶ کلاسه ؟؟؟
جناب شش کلاسه های عزیز
یه صفحه تخم مرغ و پنیر شده ۱۴۴هزار تومان
شما با حقوقهای ۵۰ میلیونی اصلا خرید می‌روید
یا همون خرید رو براتون میارن تو خونه که مبادا چشمتون به مردم نیفته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
داداش 50میلیون حق جلسه 2ساعته شون هستحقوقشون رو عقل ما قد نمیده
خدا رو شکر.بازم از جیب مردم مایع گذاشتید و با حذف ارز ترجیحی قیمت کالا های وارداتی را بالا بردید
آقای اژه ای با مردم با احترام صحبت کنید ، مردم تا دردی نداشته باشند اعتراضی نمیکنند؟؟ آیا شما جایی برا بیان اعتراً مردم در نظر گرفته اید چرا از مصلی استفاده نمیکنید
اعلام شده که حقوق مستخدمان دولت از ده تا بیست درصد افزایش می یابد. سوال ساده حساب این است که در کشوری که روزی 7 تریلیون تومن پول و نقدینگی جدید چاپ می شود و هر ماه برای تامین هزاران میلیارد یارانه از جمله تامین یارانه بنگاههای نشریات دولتی که فروش ندارند و با یارانه زنده هستند بزرگتر میشود و این همه کسری بودجه در ششماه اول بوده و متاسفانه رشد اقتصادی هم در کف زیر دو درصد هست ایا ذهن هشدار دهنده ای هست که بگوید این یعنی تشدید تورم. این یعنی افزایش قیمتها . این یعنی تشدید بستر اماده برای سازمانهای جاسوسی خارجی و... از کجا می خواهیم فراهم کنیم غیر از افزایش نرخ دلار که می بینید شروع شده. اینها هست که بستر اصلی نارضایتی را ایجاد می کند و از این نارضایتی طبیعی است که رقبا هم استفاده کنند. هر زمان این بستر را تغییردادیم اطمینان داشته باشید تمام سازمانهای جاسوسی و اطلاعاتی دنیا هم نمی توانند حتی دویست نفر به خیابان بیاورند کما اینکه می بینید در چین نمی توانند.
ایسناجان پروفسور فرهود آزاد شده و ماجرای بازداشتش را توضیح داده تا بیشتر از این آبرو نرفته خبر را حذف کن
۴۳ سال هست می‌گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند! ولی هر اتفاقی می افتد می‌گوییم کار آمریکا هست!!!تکلیف چیست؟!
این چه وضع کشور داریه که هر حوزه برای خواسته خودش نظر نمایندگان مجلس رو جلب می کنه حتما بانک‌ها هم تسهیلات خاصی رو برای نمایندگان در نظر گرفتن، مراوده دو طرفه بوده
شبکه خبر کلا بی خبرترین شبکه جهان است.
خانم خزعلی واقعا عجیب است که پسر شما به آمریکا به هر دلیلی رفته .مگر آمریکا دشمن ما نیست. برای توسعه نرم افزار نیازی به حضور فیزیکی نیست. شما صحبت های برادرتان را در رادیو BBC گوش دهید.
نعمت بزرگی که در جامعه ما وجود دارد این است که دارای اکثریت فرهیخته ای است که ظاهرا غیر فعال است اما در موقعی که باید فعال شود فعال می شود و نقش حمایتی دارد و زیاد تحت تاثیر جریان افراط و تفریط نیست
این جریان اکثریت که نقش منتقد و معترض هم بازی می کند اما براحتی تحت سوء استفاده گروه های برانداز قرار نمی گیرد و تنها عده قلیلی هستند که فریب جریان برانداز را می خورند و این جریان اقلیت مثلا در حد ۵۰ و ۶۰ هزار نفر در کشور است که از این ۶۰ هزار نفر یا ارازل و اوباش هستند و یا افراد هیجانی هستند که منظور سیاسی ندارند و یا عده ای هستند که بسیار عصبانی و فکر می کنند که با اغتشاش کارها درست می شود و در نهایت اندک افرادی هستند که کاملا فریب خورده و آویزه دست جریان های برانداز و تجزیه طلب خارجی هستند
خوشبختانه با گذر زمان به تعداد این اکثریت افزوده می شود که لازمه یک جامعه توسعه یافته است
اکثریتی که می داند چه کاری به نفع جامعه است و چه کاری به ضرر جامعه است و می داند که یک جامعه سالم فقط به دو عامل قانون خوب و پایبندی به قانون بستگی دارد و با وجود قانون خوب و پایبندی به قانون جامعه بدون اشخاص هم می تواند به روند سالم خودش ادامه و پیشرفت کند
حذف ارز ترجیحی با این روش اشتباه بودی دولت میتونست هرسال یک مورد حذف کن یک سال روغن یک سال ارد یک سال مرغ ...
خانم خرعلی ولله خجالت هم خوب چیزیه
ماست سیاه است
یکی نیست این زن رو را ساکت کنه؟؟؟
خانم فیلتر شکن فروش طلبکار هم هست
حمله کیهان به سید محمد خاتمی نشان از اوج استیصال شریعت مداری هست که دیگه کنترل قلم و کلامش دست خودش نیست ؟؟؟ حاج حسین نظرت د بازه محمود چیه ؟؟؟ اون که مستقیم صحبت از پیروزی ملت میکنه چیست ؟؟؟
جناب ایسنا
جهت اطلاع خود پروفسور فرهود گفته ۲۶ ساعت بازداشت و بازجویی شدم !!!
انسیه خزعلی با برادرت صحبت کن
پزشکیان همچین حرف میزنه که انگارخودش واصلاحطلبان تقصیر پذیرند .هردوگروه تقصیر پذیر نیستد
من برای راستی آزمایی خبرهایی که در اینستاگرام میخونم ،یه سر به سایت های داخلی میزنم اگر خبری تکذیب شده بود ۱۰۰۰% مطمئن میشم اون خبر درسته
اسرائیل نابود شود و انگلیس ویران شود مرگ بر یهودی مرگ بر منافق مرگ بر اینستاگرام مرگ بر رجوی
ما هم یک هفته فرصت میدهیم خودت شایعات را تایید کن
پروفسور فرهود میگه 26 ساعت در خدمت برادران بوده ایسنا میگه هیچ نهادی از سرنوشتش مطلع نیست.
خانم خزعلی، آقازاده شما قرار بود سه چهار ماهه برگردند. سه ماه و نیمش رفته مانده دو هفته دیگر، کمی دندان روی جگر بگذارید آقازاده آمده اند.
از همین حالا یک مصاحبه تنظیم می کنیم برای روز سه شنبه دو هفته بعد ساعت 10 صبح دفتر خبرگزاری، هر چه دل تنگش خواست بگوید، همه این رسانه ها هم منتشر می کنند.
جناب معاون راضی شدید!!!
راستی به آقازاده بگوئید وزیر ارتباطات گفته وی پی ان برای سلامت ضرر دارد و فرقی هم ندارد که آنرا به ایرانی بفروشی یا به خارجی. پیگیری کنید سلامت خودش را به خطر نیندازد. (اظهارات وزیر ارتباطات را کمی تحریف کرده ام ولی نه خیلی، شاید دو سه روز دیگر وزیر بهداشت به همین جمعبندیِ امروز من برسد، خدا را چه دیدید)
تابناک یک هفته است کامنت ها مرا سانسور می کنی، این را منتشر نکنی دیگر نه من نه تو. کامنت نمی گذارمت بعد از آن
حاج خانم من تکذیب می کنم ولی بقیه رو‌ نمی دونم
چرا برا پسر خانم پاپوش درست میکنید.پسرش رفته جهاد .
الحمدالله پرفسور فرهودی پیدا شدند و در مصاحبه ای گفتند که بیش از بیست و چند ساعت در د سیت یکی از نیروهای امنیتی ب وده اند.
مخبر ملت و مجلس را چی فرض کرد؟ خودتون اسامی واردکنندگان جدید خودرو را ببینید که اثری از رانت وجود نداره!!!!
انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان درباره شایعه مهاجرت پسرش به خارج از کشور به خبرنگار فارس گفت: «طرح مساله مهاجرت پسرم و اینکه وی شرکت وی‌پی‌ان دارد و فیلترشکن می فروشد دروغ محض است
خانم خزعلی اگر دروغ است : حمید رضازاده پسر انسیه خزعلی ، در شرکت نرم‌افزاری بترنت «betternet» مشغول به کار است. جست‌وجوها نشان می‌داد شرکت betternet در حوزه وی‌پی‌ان و فیلترشکن فعالیت می‌کند
سلام احتمالا آتش به اختیارها بودند که قبلا مجوزش را گرفته اند
در مورد پرفسور فرهودی می گیرند 26 ساعت بازجویی می شود اما مشخص نیست کی گرفته کی بازجویی کرده و نهادهای امنیتی بی خبر!!!!؟؟؟؟ خدا بخیر کند
آقا مخبر چه عجب شما هم را رویت کردیم
خانم انسیه خزعلی برای اثبات ادعای مقام دولتی مبنی بر صداقت و راستگویی، باید از تمامی مقامهای دولتی استعفا داده و از ملت شهید پرور بدلیل نادان فرض کردن انها عذرخواهی کند
نه که کارمندان بانک از دیگر کارمندان کم می گرفتند
خزعلی...
اصلا چرا باید خارج باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! چرا مدافع حرم نشدند یا در ایام سرنوشت ساز کشور حضور ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موضوع را به بیراهه نکشان. مردم آگاه شدند
خانم خزعلی از کمترین الفبای حقوقی هم بی اطلاع است
یکی به او بگوید تو چکاره ای که شکایت کنی؟ دادستانی؟ مدعی العموم هستی؟
پسرت باید خودش بیاید وشکایت کند
عدم پاسخگویی و وادار کردن ملت به درگیر مسایل خرد شدن از تیتر همین خبر تان پیدا است
""روزنامه ایران: تا امروز هیچ معترضی کشته نشده است!""

احسنت، به این میگن یه نمونه بارز از یک رسانه ی حقیقت گو و بی طرف.. ...
خوب خدا رو شکر کارمندان مظلوم بانکها بلاخره حقوقشان اضافه شد طفلی خیلی کم حقوق می گرفتن
هنوز تیترتون خشک نشده خبر بازداشت دکتر فرهودی اومد.
حقوق تمامی بازنشستگان کشور اضافه شده بجز بازنشسته های صندوق آینده ساز که زیر بار هیچ قانون و ابلاغیه ای نمیرود و همون 10 درصد ابتدای سال را اجرا کرده و به هیچ کسی و نهادی هم پاسخگو نیست متاسفانه و تا کنون چندین بار بازنشسته ها در جلو ساختمان صندوق در رازان شمالی تجمع کرده اند ولی مدیران صندوق با لابی گری با پلیس امنیت تجمع بازنشسته هارو متفرق و تعدادی را دستگیر کرده اند و ما از وزیر تعاون و رفاه اجتماعی درخواست رعایت افزایش حقوق مشابه تامین اجتماعی هستیم 38 % + 515 هزار تمن و کوتا هم نمی آییم
ایشون اعلام کردند کە 26 ساعت بازداشت شدە و نهار هم براش درست کردند
جناب آقای پزشکیان خواهشمندیم شما دیگه منتقد نباش لااقل شما چهل سال هست که دارای مسئولیت هستی از چی داری انتقاد می کنی یا بهتر بگیم ازکی داری انتقاد می کنی تو مجلس قانون تصویب می کنید کسی بالاتر از سی سال خدمت کار نکنه وبازنشسته باید بشه اولا خودتون تقریبا همگی بالاتر از سی سال سابقه دارین یه تبصره میزارید برای قانون همه شامل اون تبصره میشید خوب این میشه که همه جون ها بیکار هستن میان وسط خیابون سقف میزارید برای حقوق ومزایا یه تبصره میزارید براش همتون شامل اون تبصره میشید وهزاران قانون دیگه اگر شما راست میگی همین دوتا قانون رو پیگیری کن نصف این جونا میرن سر کار لازم نیست شما نگران قدرت اول بودن منطقه مارو بخوری ما اگر از داخل ضربه نخوریم کسی از بیرون جرات نمیکنه برای ما خط ونشون بکشه .
سلام. به خانم خزعلی بفرمایید مقام رسمی نباید دنبال مسائل خصوصی و شخصی خود باشد. او به کار اصلی خود بپردازد، کارهای دیگر را به وکیل خود بسپارد.
آقای پزشکیان، تقصیر به عهده نگرفتن، منحصر به اصول گرایان نیست، شما اصلاح طلبان مقدس و تندرو که عامل بخش اعظمی از بی اعتمادی مردم هستید، تاکنون کی و کدام تقصیر را بر عهده گرفته اید
کارمندهای بانک انواع وام با سود بسیار پایین دارند که قابل مقایسه با هیچ حقوقی نیست پس بقیه کارمندها چی؟!!!!! و البته سطح تحصیلات و رشته ها که قابل مقایسه با رشته های مهندسی که کارمند هستند نیستند بی عدالتی تا کجا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
چرا از خبری که مطلع نیستین حرف میزنین بانک داریم تا بانک ! بانکهای دولتی در حال حاضر بیشترین حجم کار رو دارند ونسبت به بانکهای خصوصی کمترین دریافتی ها رو
فقط یک هفته؟! رو که نیست....
نهاد امنیتی این بنده خدا رو بازداشت نکرده قبول ولی باید توضیح بدهند که چه اقداماتی برای روشن شدن سرنوشت او انجام داده‌اند و نتیجه را به ملت گزارش دهند
طرف خودش گفته ۲۶ ساعت بازجویی شده
چی میگید شما؟
مواظب باشیدتعدادواردکنندگان خودروازتعدادخودروهابیشترنشه
پروفسور فرهود امروز خبر سلامت خودشان را اعلام کردند و اضافه کردند که هشتم ابان دو نفر ایشان را در اختیار گرفتند و بازجویی شدند و.....در نهایت ازاد شدند.اون منبع اگاهی که اعلام کرده بود هیچ نهاد و ارگانی ایشان را دستگیر نکرده است احیانا منبعش کوچک بوده.در این کشور هر نهادی راسا تصمیم میگیرد که چکاری باید انجام دهد!!!
جرم آقای پرفسور گویا مخالفت جدی با طرح توقف غربالگری ژرنیک بوده خوب اینکه جمعیت ایران با افراد عقب افتاده که جز هزینه برای خانواده و دولت چیزی ندارند زیاد بشه کجاش حرف غیر منطقی است
تو رو خدا یک معلم شریف دوره ابتدایی اعداد اعشاری رو به رئیس جمهور و معاونش یاد بده بعد از چهار دهم و یک حالا 150 درصد
به عنوان یک زن ایرانی، راضی نیستم سهمم از بیت المال به جیب خانم خزعلی برود.
واقعا آدم قحطی بود که این آدم دورو را به عنوان معاونت زنان ریاست جمهوری انتخاب کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
همچنین
آفرین برای خانم که خط و نشان می کشد.
عذر خواهی نکنند قیمت فیلتر شکن دوبرابر می شه ؟
همه چی آرومه، مردم بزرگش می کنند.
حرفای فرهود رو قبول کنیم یا حرفای ایسنا رو ؟
پرفسور فرهود ديشب به منزل بازگردانده شدند. و سالم هستند خداروشكر. از نزديكانشان پرسيدم
جناب مخبر همه میدانیم که آزادی صادرات نفت و وارد کردن

دلار آن ، نرمش بایدن و با هدف رسیدن به توافق برجام بوده
______

انسیه خزعلی، اگر به مصاحبه های خود و آغازاده مراجعه

کنید ، فیلتر شکن سازی و فروشی شان را خودتان گفتید !!
_______

جناب رسایی با دیدن عملکرد ، مطمئن هستیم که

امکان نفوذ وجود دارد!!!!
______

سفره پهن شده یک میلیارد دلاری واردات خودرو و سهم

خواهی کارخانه هایی که مثلا خودرو ساز هستند !!!، و سود

۳۰۰درصدی و ۲۰۰ درصدی حاصله از آنها نعمتی است!!!!؟؟؟
اقای پزشکیان مگر خودتان تصیراتتان را به گردن می گیرید که دیگران هم یاد بگیرند؟ اول خودت بعدا کسی........
یک هفته مهلت کی تموم میشه؟ تنم لرزید از تهدیدش
بابا خود دولت گفت در سیستان و بلوچستان عده ای کشته شدند که ممکن است به ناحق باشد و فرمانده نیروی انتظامی انجا عوض شد. این را لطفا به روزنامه دولت! خبر دهید
پنج شرکت دیگر به جمع واردکنندگان خودرو اضافه شدند

من به عنوان یک ایرانی میخواهم ماشینی که نمایندگی هم در ایران دارد وارد کنم چرا رانت ایجاد میکنید ؟
چرا در این مملکت همه تهدید میکنند؟ کسی زبان دیگه ای بلد نیست ؟
آقای پزشکیان ظاهرا یادتون رفته تواین بیست سال ایشون کلشرو تو مجلس های مختلف اصلاح طلب و اصولگرا بوده هیچ قدم مثبتی نگرفته برای ملت و کشور. البته ده سال گذشته هم دولت و ساختار اجرایی که بابد مارو به چشم انداز اول منطقه میرسوند هیچ قدمی برنداشت چون اصلا دولت اعتدال چشم انداز را قبول نداشت هرچند که با سکه برجامش و حقوق نجومی اش و فساد برادران رییس جمهور قبل و معاونش و وزارای دولت قبل خوردن بیت المال و حق مردم به اول منطقه میرسیم
"هیچ نهاد امنیتی..." اما پرفسور فرهود همین امروز در مصاحبه ای گفت 26 ساعت بازجویی میشده! خداوندا مملکت ما را از دروغ نجات بده.
به نظرم فعلا کاری به کار خزعلی نداشته باشید ازش معذرت خواهی هم کنید
پسرشون داره زحمت میکشه
در حال حاضر مردم نیاز دارن به وی پی ان
به خدااگه کلیه روزنامه هوخبرگزاریهاروتعطیل کنیدهم به نفع خودشونه هم مردم چون بااین خبرهامردم بیشترعصبی میشن البته بیشترازنوددرصدمردم اصلاسراغشان نمیرن همون زیرده درصد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها