بازدید 3139

تهیه خلال بادام زمینی به روش صنعتی بهداشتی تر است

بادام زمینی سرشار از پروتئین، چربی و مواد مغذی سالم مختلف است. مطالعات نشان می‌ دهد که خلال بادام زمینی حتی می ‌تواند برای کاهش وزن مفید باشد و با کاهش خطر بیماری‌ های قلبی مرتبط است.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 29 October 2022

خلال بادام زمینی

خلال بادام زمینی بیشتر جهت تزیین مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، در نتیجه باید ظاهر آن کامل سفید باشد و خلال ها هنگام خلال کردن خرد نشده باشند، تا زیبایی لازم را به مواد غذایی مورد نظر بدهد.

امروزه خلال بادام زمینی یک افزودنی بسیار لذیذ و خوشمزه برای انواع غذاها و دسرها محسوب می‌شود و همچنین از آن برای تزیین کیک، غذاها و شیرینی استفاده می شود.

تهیه خلال بادام زمینی به روش صنعتی بهداشتی تر است

سیب درختی جنگلی

امروزه فروش درخت سیب در انواع ترش، گلاب، گرمسیری و جنگلی افزایش یافته و کشاورزان نسبت به خرید آن اقدام می کنند و خرید آن بسیار آسان و به صرفه می باشد.

جالب است بدانید سیب درختی جنگلی معمولا در رنگ های سبز، زرد و قرمز موجود هستند که تنوع سیب ها در جهان به 7500 نوع می رسد و جالب است بدانید که در کشور انگلستان و بریتانیا حدود دو هزار نوع سیب کشف شده است.

تهیه خلال بادام زمینی به روش صنعتی بهداشتی تر است

تخمه برای کبد چرب

زمانی که سطح چربی های خوب بالا رود باعث تجمع در اعضای بدن همچون کبد می شود و در نتیجه سبب بیماری کبد چرب خواهد شد .

چربی های موجود در تخمه برای کبد چرب مفید می باشد و ضرری به بدن ما نخواهد رساند اما این در زمانی ممکن است که به مقدار درست مصرف شود.

لازم به ذکر است که تخمه آفتابگردان دارای اسید کلروژنیک می باشند.

اسید کلروژنیک موجود در دانه های آفتابگردان با کاهش دادن سطح گلیکوژن و محدود کردن تجزیه آن به کبد کمک می کند تا قند خون را کاهش دهد.

تهیه خلال بادام زمینی به روش صنعتی بهداشتی تر است

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی