بازدید 7736
۱

افزایش تعداد شهرهای با وضعیت زرد کرونایی در کشور

بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت کرونایی هفته گذشته کشورمان تداوم یافته است؛ وضعیتی که تا حدی شکننده بوده و ممکن است در نتیجه سهل انگاری ها، به سرعت رو به وخامت بگراید.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ 28 October 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته به‌روز شد تا ضمن باقی ماندن رنگ قرمز، بر وسعت رنگ زرد افزوده شود.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت کرونایی هفته گذشته کشورمان تداوم یافته است؛ وضعیتی که تا حدی شکننده بوده و ممکن است در نتیجه سهل انگاری ها، به سرعت رو به وخامت بگراید.
 
 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

با تامل در تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که رنگ قرمز برای دومین هفته پیاپی در نقشه دیده می‌شود؛ با این تفاوت که تقریبا شهر‌هایی متفاوت با هفته قبل به این رنگ درآمده‌اند؛ دو شهر «اراک» و «بجنورد» و همچنین شهر «سرچهان» که هفته قبل هم در وضعیت قرمز قرار داشته است.

بنا بر نقشه جدید که از فردا (شنبه) هفتم آبان ماه اعمال خواهد شد، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») کاهش یافته و از ۲۶ به ۱۷ شهرستان رسیده، اما شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») از ۱۸۸ به ۲۱۸ شهرستان افزایش یافته است.

افزون بر این، شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») از ۲۳۰ شهرستان در هفته گذشته به ۲۱۰ شهرستان کاهش یافته است؛ تغییری که باید امیدوار باشیم متوقف شود و در هفته پیش روی ادامه نداشته باشد، به ویژه از این روی که می‌دانیم آنفلوآنزا هم به سرعت در حال شیوع است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اروپا کرونا تمام شد. شما هنوز تو زرد و قرمزین!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل