بازدید 20103

واکنش‌های بین المللی به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) /تسلیت پوتین به رئیسی/ دبیر کل سازمان ملل: چنین اقداماتی شنیع و تاثرآور هستند

حمله تروریستی روز چهارشنبه حرم حضرت شاهچراغ (ع) که به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان منجر شد، واکنش‌هایی را در سطح بین المللی به همراه داشت که در مهم‌ترین آن، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد این حمله تروریستی را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 27 October 2022

واکنش های بین المللی به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)/ دبیر کل سازمان ملل: چنین اقداماتی شنیع و تاثر آور هستند

بین الملل تابناک: حمله تروریستی روز چهارشنبه حرم حضرت شاهچراغ (ع) که به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان منجر شد، واکنش‌هایی را در سطح بین المللی به همراه داشت که در مهم‌ترین آن، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد این حمله تروریستی را به شدت محکوم کرد.

عراق حمله تروریستی به شاه‌چراغ را محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۵

وزارت خارجه عراق حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ شهر شیراز را که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از زائران ایرانی منجر شد، محکوم کرد.

 وزارت خارجه عراق امروز (پنجشنبه) مجددا بر موضع ثابت دولت عراق در قبال تروریسم، خشونت و ایدئولوژی افراط گرایی تأکید کرد.

وزارت خارجه عراق ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ایران در این شرایط، به خانواده شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت و برای شهدا رحمت و رضوان و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

فنلاند حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۰

وزارت خارجه فنلاند حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شهر شیراز را که در پی آن ۱۵ تن جان باختند به شدت محکوم کرد.

 پکا هاویستو وزیر خارجه فنلاند با انتشار پیامی این حمله تروریستی را محکوم و از این حادثه به شدت ابراز تاسف کرد.

وی در این پیام اعلام کرد: عمیقا از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز متاسفم و فکر من با خانواده‌های قربانیان است.

هاویستو در این پیام افزود که فنلاند قویا تروریسم را در هر شکل و ظاهری محکوم می‌کند.

بحرین حمله تروریستی در شیراز را محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۸

وزارت خارجه بحرین با انتشار پیامی حمله به زائران شاهچراغ در شهر شیراز را محکوم کرد.

 اقدام تروریستی داعش در حمله مسلحانه به شاهچراغ - حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) - در شهر شیراز که به شهادت ۱۵ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۱۹ نفر از زائران آن منجر شد با محکومیت سازمان ملل متحد و شمار زیادی از کشورهای جهان مواجه شد.

وزارت خارجه کشور بحرین با انتشار پیامی در سایت این وزارتخانه حمله تروریستی گروهک داعش را محکوم کرد.

در پیام وزارت خارجه بحرین نوشته شده است: بحرین حمله تروریستی را که به یک زیارتگاه مذهبی در شیراز، ایران که منجر به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان شد، به شدت محکوم می‌کند.

وزارت امور خارجه بحرین با بیان اینکه این حمله مغایر با تمام ارزش ها و اصول دینی، اخلاقی و انسانی است، مراتب تسلیت و همدردی کشور پادشاهی را به خانواده قربانیان و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

این وزارتخانه موضع خود مبنی بر رد هر گونه افراط گرایی، خشونت و تروریسم را اعلام کرد.

لبنان حمله تروریستی شیراز را محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۸

وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای شهادت جمعی از مردم ایران در حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز را محکوم کرد.

وزارت خارجه لبنان ضمن همدردی با دولت و مردم ایران خواستار برخورد قاطع با عوامل این جنایت شد.

ترکیه اقدام تروریستی در شاهچراغ را به شدت محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۴

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ را به شدت محکوم کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد: با اندوه عمیق مطلع شدیم که تعداد زیادی از مردم در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز در ایران جان خود را از دست دادند.

وزارت خارجه ترکیه در ادامه این بیانیه، ضمن بیان این که «این حمله تروریستی شنیع را به شدت محکوم می‌کند»، افزود: برای جانباختگان رحمت الهی آرزومندیم و به بستگان آن‌ها، مردم و دولت دوست و برادر ایران تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

مصر: جامعه بین‌الملل علیه تروریسم، متحد باشد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۵

وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای اقدام تروریستی در هدف گرفتن حرم شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، مصر به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

وزارت خارجه مصر در ادامه بر ضرورت اتحاد جامعه بین‌الملل برای مقابله با تروریسم در تمامی انواع آن تأکید کرد.

بیانیه شدیداللحن کتائب حزب‌الله عراق
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۹

کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: مملکت شرارت، عربستان سعودی به نقش کثیف و تحریک آمیز خود علیه جمهوری اسلامی ایران پافشاری کرده و ماشین رسانه‌ای کثیف خود – در تمامی زبان‌ها- را برای متشنج کردن وضعیت در شهرهای امن به راه انداخته و از هر اتفاقی برای تضعیف نظام اسلامی بهره‌برداری می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده: قصاب آل سعود "محمد بن سلمان" به این حد از رویکرد خونین و خصمانه خود متوقف نشده بلکه به تحریک شاخه جنایتکار و تکفیری مخفی خود یعنی داعش روی آرود تا جنایتی شنیع علیه غیرنظامیان بی دفاع از زنان، کودکان و سالمندان انجام شود و یک حرم دینی مقدس در شهر شیراز هدف گرفته شود؛ وی اینگونه بر دشمنی و کینه طایفه‌ای پنهان خود در راستای جلب رضایت اربابان آمریکایی و صهیونیست خود تأکید کرد.

کتائب حزب‌الله افزود: ما این جنایت شنیع را محکوم می‌کنیم و از ملت‌های آسیب دیده‌ای که از آتش جنایات تکفیری سعودی بویژه در عراق، سوریه، لبنان، یمن، ایران و بحرین، لیبی و سودی ضربه خورده‌اند، می‌خواهیم که برای ریشه کن کردن شاخ شیطان از سرزمین جزیره، سرزمین مقدسات و پایان حکومت خاندان نفرین شده که به ابزاری شیطانی برای مقابله با اسلام و مسلمانا تبدیل شده‌ است، به سختی تلاش کنند.

سوریه حادثه تروریستی شیراز را به شدت محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۸

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، دمشق اقدام تروریستی و بزدلانه اخیر در حرم شاهچراغ شیراز را به شدت محکوم می‌کند.

بر اساس گزارش «سانا» ،در ادامه این بیانیه آمده، این حادثه بار دیگر نشان داد که تروریسم یکی از ابزارهای رسمی آمریکا برای هدف گرفتن ثبات کشورها با هدف تسلیم شدن در برابر آمریکاست.

این منبع رسمی افزود، سوریه همبستگی کامل خود با ایران را اعلام می‌کند و صمیمانه به ملت و دولت ایران و نیز خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوید.

محکومیت حمله تروریستی در شاهچراغ از سوی ونزوئلا
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۷

وزارت خارجه ونزوئلا حمله تروریستی چهارشنبه (چهارم آبان) در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا همبستگی خود را با مردم و دولت برادر جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کند و اقدام تروریستی انجام شده در حرم شاهچراغ در شیراز را قاطعانه محکوم می‌کند». دولت ونزوئلا همچنین برای مجروحان این حادثه تروریستی آرزوی شفای عاجل کرد.

چین حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۶

«مائو نینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد پکن بعد از مطلع شدن از حمله تروریستی که در ایران رخ داد شوکه شده و آن را محکوم می‌کند.

به گزارش «چاینا دیلی»، وی در کنفرانس خبری چهارشنبه (۲۶ اکتبر) ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، افزود: چین از تلاش دولت و مردم ایران برای مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت ملی این کشور حمایت می‌کند.

تسلیت پوتین به رئیسی
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۱

کرملین اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران حمله تروریستی در شیراز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، رئیس‌جمهور روسیه ضمن ابراز همدردی، آمادگی کشورش برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم را مورد تایید قرار داد.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را به شدت محکوم و با مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کرد.

واکنش ها به حمله تروریستی داعش به شاهچراغ

سخنگوی سازمان ملل، چهارشنبه شب به وقت محلی و به دنبال وقوع حمله تروریستی مزبور در بیانیه ای اعلام کرد که دبیر کل سازمان ملل حمله تروریستی عصر چهارشنبه به حرم مطهر شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که مسئولیت آن را گروه تروریستی داعش بر عهده گرفت، به شدت محکوم می کند.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد تصریح کرد، چنین اقداماتی که اماکن مذهبی را هدف قرار می‌دهند، شنیع و تاثرآور هستند.

دبیر کل سازمان ملل، بر لزوم محاکمه عاملان این جنایت علیه غیرنظامیانی که در حال انجام فرایض مذهبی بودند، تاکید کرد.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش، مسئولیت حمله به حرم شاهچراغ شیراز را به عهده گرفته است.

گوترش با ابراز همدردی با خانواده های داغدار و قربانیان این جنایت و نیز مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع کرد.

سخنگوی سازمان ملل جنایت تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد

 

واکنش ها به حمله تروریستی داعش به شاهچراغ

 

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد نیز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران درباره واکنش این نهاد بین المللی به حمله تروریستی به مردم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز گفت: اقدامات تروریستی به خصوص حمله به مراکز مذهبی را محکوم و با مردم و دولت ایران ابراز همدردی می کنیم.

سخنگوی سازمان ملل افزود: از حمله شیراز مطلع هستیم و آن را محکوم می کنیم. هرگونه حمله تروریستی مستحق محکومیت است.

واکنش رئیس مجلس پاکستان

«راجا پرویز اشرف» رئیس مجلس ملی پاکستان هم حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز را به شدت محکوم کرد و به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

روابط عمومی پارلمان پاکستان، چهارشنبه شب در بیانیه‌ای به نقل از این مقام پاکستانی افزود که وی نسبت به حمله تروریستی به زیارتگاه مقدس شاهچراغ در شهر شیراز مرکز استان فارس ابراز تاسف کرده است.

 

واکنش ها به حمله تروریستی داعش به شاهچراغ

 

پرویز اشرف افزود: دین اسلام هرگونه خشونت و عمل تروریستی را نفی می‌کند و ما این حادثه تروریستی را محکوم‌ می‌کنیم.

وی گفت: دولت و مردم پاکستان خود را در اندوه ملت ایران با ویژه داغ خانواده‌های قربانیان شریک می‌دانند و ما برای شهدا از درگاه خداوند طلب آمرزش می‌کنیم.

تسلیت سفیر پاکستان به دولت و ملت ایران

پیشتر رحیم حیات قریشی، سفیر پاکستان در ایران نیز طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: عمیق ترین تسلیت ما را به دولت و ملت ایران در پی اقدام وحشتناک و تکان دهنده تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ اعلام می‌کنم.

وی ضمن ابراز همبستگی با ملت ایران افزود که پاکستان در این ساعات سخت و اندوهناک در کنار جمهوری اسلامی ایران است.

انصارالله یمن حمله تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد

«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن چهارشنبه شب، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شاهچراغ شیراز در توییتی نوشت: این حادثه تروریستی همبستگی ملت ایران برای مقابله با دشمن را بیشتر می‌کند.

 

واکنش ها به حمله تروریستی داعش به شاهچراغ

این مقام انصار الله در توییتی، این حادثه جانکاه را به مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا تسلیت گفت و برای زخمی‌های این حادثه نیز از خداوند متعال شفای عاجل خواست.

جمهوری آذربایجان حمله تروریستی در شیراز را محکوم کرد

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در صفحه توئیتری خود، حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

واکنش حکیم به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز

«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی، اقدام مجرمانه یک گروه تروریستی در حمله به مرقد امام احمد بن موسی بن جعفر علیهم السلام در شهر شیراز ایران را که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها زائر از جمله زن و کودک شد، محکوم کرد.

در پیام حکیم که در صفحه شخصی وی منتشر شده، آمده است: ما این حادثه را خالصانه به رهبر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران تسلیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم شهدای این حادثه را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و بهشت را جایگاه آنها قرار دهد و به خانواده آنها صبر و به مجروحان شفا دهد.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین دوباره از جامعه بین الملل به ویژه کشورهای متضرر از آفت تروریسم خواست که برای خشکاندن منابع تامین مالی تروریسم و جلوگیری از پیامدهای ویران کننده آن بر امنیت و ثبات ملت ها، همکاری و همراهی کنند.

واکنش دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق

قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با صدور پیامی در کانال تلگرامی خود حمله تروریستی به زائران مرقد شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

در پیام قیس الخزعلی آمده است: پس از آنکه تروریست‌های تکفیری و نیرو‌های استکباری دنباله روی آن‌ها از محقق ساختن توهمات بیمارگونه خود برای سیطره بر کشور‌های ما و ملت‌های مقاوم عاجز ماندند، اکنون بار دیگر به خوی مجرمانه و وحشیانه خود روی آورده اند و زائران مرقد «سید احمد بن امام موسی کاظم علیه السلام» را در شهر شیراز ایران هدف تیراندازی قرار دادند که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی بیگناه منجر شد.

در ادامه پیام دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق آمده است: ما این اقدام وهابی مجرمانه و تاریک را که حرمت ریختن خون‌ها و مقدسات را نقض می‌کند، محکوم می‌کنیم. ما تریبون‌های ترویج تفکرات تکفیری و حامیان آن‌ها در میان حکّام جور و ستم را مسئول این کشتار‌های وحشیانه می‌دانیم و از نهاد‌های دینی و سازمان‌های بین المللی درخواست می‌کنیم با حملات تحریک آمیز علیه وفاداران به اهل بیت علیهم السلام مقابله کنند. خداوند شهدای این حمله را رحمت کند و آن‌ها را در بهشت جای دهد و مجروحان را شفا بخشد و قاتلان جنایتکار را مورد لعن و نفرین ابدی خود قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۷
از کل دنیا فقط یمن و پاکستان و عراق و سازمان ملل به رییسی تسلیت گفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ما در داخل هم دشمن بسیار داریم چه رسد به خارج.به امید خدا از مشکلات خواهیم گذشت و خواهید دید همه فوج و فوج خواهند آمد برای دوستی و روسیاهی فقط به منافقان داخلی خواهد ماند . این مردم تجربه و خاطره تلخ منافقان را دارند و انشاالله از خجالت منافقان داخلی هم در خواهند آمد.
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
نه تنها تسلیت نمیگند بلکه اخبارش را مخفی میکنند. حتی 1% از مردم غرب از اثرات فجیع تحریم خبر ندارند. مقامات سازمان ملل خیلی واضح گفته اند که تحریم ها غیر قانونی هست ولی کوچکترین صدایی از گروههای حقوق بشری در نیامده.
حادثه شاه چراغ به وضوح نشان داد که اغتشاش گران داخلی هم پیمان با داعش هستند. از این به بعد باید مسئولین عزیز علیه اغتشاش گران از گلوله جنگی استفاده کنند. این درخواست اکثر مردم و امت حزب الله است که دیگر تحمل توهین به مقدسات شیعه را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
البته ، بسیاری از اغتشاش گران ناآگاه هستند و نمی دانند تبعات کارهای آنها باعث این اوضاع می شود . امیدوارم به خودشان بیایند و کمی به مردم فکر کنند ، مردم داشتند کمی بعد از فروکش کردن بیماری همه گیر نفس می کشیدند که این آشوب ها شروع شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
الان شما از کجا فهمیدی که اینا هم پیمان هستند
بقیه که ادعای حقوق بشر دارن کجان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
آیا این جنایت احتیاج به بررسی دوربین ها و دادگاه دارد ؟ چرا خیلی از به ظاهر نگرانها ، الان موضع گیریهای جنجالی نمی کنند؟ جناب آقایان و خانم های به اصطلاح سلبریتی کجا هستید اینها هم مردم ایران هستند ، به احترام اینها حالا حاضرید کسب حجاب کنید.؟
کشور های غربی لال شدن مدعیان حقوق بشر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
در غرب مادی گرایی حاکم است.
چقدر واژه تسلیت به خانواده شهدای شیراز برای عده ای از ورزشکاران و سلبریتی ها سنگین بوده که تا الان از گفتن آن ابا داشته اند . شاید هم مدارکی در دست دارند که منکر شهادت این عزیزان هستند . واقعا این عزیزان از دست رفته متعلق به سرزمین دیگری بوده اند ؟ چطور در قضیه از دست رفتن دیگر عزیزان انقدر عجله برای گفتن تسلیت داشتین که گوی سبقت را ازهم دیگر میگرفتین
پاسخ ها
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
نمیدانم این متن کجایش ایراددارد این مدافع عدل وازادی منفی دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
کسانی که منفی می دهند جزو ارتش سایبری منافقان هستند.
هنوز ابعاد مساله مشخص نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ابعاد نظر شما روشن است
به عربستان حمله کنید..تمام فتنه از این سفاکان است
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
تقصیر خودمون هست وقتی زورمون به عربستان و امارات میرسه لحظه‌ای نباید درنگ کنیم به خدا در عرض نیم ساعت عربستان با خاک یکسان میشه. سپاه و ارتش بسمه الله مماشات کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
این تفکر زشت و خطرناکه
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
شما یه کم داروهات رو بیشتر کن. حالت خوب نیست اصلا
سلبریتی ها کر و کور ولال تشریف دارند؟؟؟؟؟
شیراز تسلیت
اتفاق تلخ شیراز این پیام را برای آحاد ملت دارد
که اگر همچون گذشته متحد و همدل نباشیم دشمنان قسم خورده به شما رحم نمیکنند سرگذشت سوریه را با اغتشاشات برای ایران رقم نزنیم ، بدخواهان آرزویشان مصائب سوریه برای ایران است انها همچون کفتار در فکر تکه تکه نمودن ایران عزیزمانند.
اما به لطف خدا شکست خواهند خورد. انشاء الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ما یاران رئیسعلی دلواری و میزا کوچک خان و سردار سلیمانی هستیم.دشمنان فکر نکنند ، این سرداران در دل هر ایرانی از بچه و کوچک و بزرگ و پیر و جوان تا ابدزنده هستند. ما عشقمان امام حسین علیه السلام و ائمه هستند ولی به خاطر اینکه کسی به این عزیزان اعتقاد ندارد ، نمی کشیمش. این چه بربریتی است که تکفیری ها دارند؟
این حادثه را داعش رقم زده است تا وانمود کند که می‌خواهد به خونخواهی کشته شدگان اهل تسنن در زاهدان بپردازد و به این ترتیب برای خود در میان اهل تسنن جا بازکند. غافل از اینکه با قتل و خون‌ریزی نمی‌توان در دل کسی یا گروهی جا باز کرد.
وزارت امور خارجه باید فیلم حمله این وحشی را به سفارت تمامی کشورها خصوصا کشورهای غربی ارسال کنند . تا ببینند چگونه زنان چگونه بخون غلتیدند.
همه ی اغتشاشگر ها رو باید بگیرن چوب طو آستینشون کنن اون زائرین چه گناهی داشتن
از این تصاویر دلخراش در این جهان روز زیاد بوده .
خون‌های بی گناه و بی دلیل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل