بازدید 165685

حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) / داعش حمله را به عهده گرفت

غروب امروز چهارشنبه، فردی مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست. فرمانده انتظامی استان فارس، یک تن را عامل این حرکت تروریستی دانست که دستگیر شده است. رئیس کل دادگستری استان فارس نیز اعلام کرد، فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ 26 October 2022

حمله تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)

تابناک _ غروب امروز چهارشنبه، فردی مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست. فرمانده انتظامی استان فارس، یک تن را عامل این حرکت تروریستی دانست که دستگیر شده است. رئیس کل دادگستری استان فارس نیز اعلام کرد، فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد.

برخی منابع از غیر ایرانی بودن عامل این حرکت تروریستی خبر می‌دهند. بر اساس اطلاعات رسیده، عامل این حرکت تروریستی در حین ورود به صحن با اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی کرده‌ و خشاب اضافه نیز به همراه داشته‌ است. عامل این حادثه از باب‌الرضا وارد حرم شاه‌چراغ و سپس وارد صحن حضرت معصومه (س) شده‌ و سپس خود را به شبستان اصلی حرم نیز رسانده‌ است.

بر اساس ادعای برخی منابع خبری، عامل این حادثه از عناصر گروهک‌های تکفیری بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد نیروهای انتظامات حرم نیز در این حمله تروریستی هدف قرار گرفته‌ شده اند. یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی به همراه نیروهای امدادی وارد محوطه حرم شده است. ۲۱ تن از مجروحان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. حال ۲ تن از مجروحان نامساعد گزارش شده است.

گفتنی است، مردم شیراز طبق یک سنت قدیمی، شب‌های پنجشنبه به زیارت حضرت احمدبن‌موسی (ع) می‌روند.در ابتدا مسئولان استان اعلام کردند که 3 تن عامل این اقدام تروریستی بودند که در اطلاع‌رسانی‌های بعدی این مسأله اصلاح شد.

لحظه ورود تروریست مسلح به حرم شاهچراغ

تعداد بازدید : 56254

 

 

عامل اصلی حمله امروز شیراز در حال بازجویی است

به گفته فرمانده انتظامی فارس، عامل اصلی حمله تروریستی عصر امروز حرم شاهچراغ (ع) در شیراز که دستگیر شده است، هم‌اینک در حال بازجویی است.سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی شامگاه چهارشنبه بیان کرد:‌ بعد از این اقدام تروریستی، نیروی واکنش سریع فراجا به سرعت وارد عمل شد و عامل اصلی اقدام تروریستی را مجروح و دستگیر کرد.

او اظهار کرد:‌ هم‌اینک عامل تروریستی در حال مداوا و بازجویی است.فرمانده انتظامی فارس که در محل حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور داشت، ابراز کرد: بنا بر آنچه از تصاویر به دست آمده، عامل اصلی این حمله که یک نفر بوده، دستگیر شده است.

 

 

 

 

اعلام اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ

اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اعلام شد.

۱- فاطمه کشاورز

۲- هاشم مفتخری

۳- مهرزاد گلمکانی

۴- محسن افشین

۵- شکر الله کشاورز

۶- محمد رضا آذری

۷- جواد شاهین مهر

۸- کاظم رضایی

۹- آرتین سرداران

۱۰- نادر فتحی

۱۱- معصومه دربندی

۱۲- اهورا لورگوفی

۱۳- عباس لورگوفی

۱۴- امیرعلی کیومرثی

۱۵ - دلبر کریمی

۱۶ - محمد جواد دهقانی

۱۷- عجبنارستمی

۱۸- حسن اسلامی

۱۹- فاطمه ولی زاده

۲۰ - محمد ابراهیم پور

۲۱ - کودک یک ساله بی نام

بر اساس اخبار به دست آمده ۳ تن از شهدا جزو خادمان حرم هستند.

ضمناً طبق تصمیم گیری‌های اولیه گویا قرار است که شهدا در حرم مطهر شاهچراغ خاکسپاری شوند.

مجروحان در بیمارستان‌های مسلمین، رجایی و نمازی بستری شدند.

وحیدی: اغتشاشات اخیر توسط دشمن به مسیر خطرناکی کشیده می‌شود

وزیر کشور با اشاره به حادثه تروریستی در شیراز گفت: این جریان تروریستی از اغتشاش در کشور استفاده کرده و الان جریانات اغتشاش‌گر باید کاملاً خودشان را کنار بکشند و مسئولین امنیت نیز با قدرت مواظبت خواهند کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور امشب چهارشنبه چهارشنبه آبان در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره حادثه تروریستی در شیراز گفت: در پی این حادثه تروریستی، جمع عزیزی از مردم شریف ما که مشغول نماز و زیارت بودند، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و تعدادی شهید و تعدادی قابل توجهی مجروح شدند.

وی افزود: ۱۳ تن در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند که البته امکان دارد تعدادی از مجروحین به شهدا اضافه شوند.

وزیر کشور اظهار کرد: این حادثه چند نکته را برای ما بیان می‌کند؛ نخست اینکه کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند، پرده جدیدی از توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان علیه ملت ما را آشکار کردند و این نشان می‌دهد که توطئه دشمن یک توطئه پیچیده‌‌ای است.

مساله دوم، مقابله با تمام قداست‌ها و حرکات ضد دینی است که متاسفانه بعضا دیده شده و حمله به حرم مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) نیز جلوه دیگری از حرکات ضد دینی است. مساله سوم نشان دهنده قساوت قلب دشمنان ماست که قبلاً هم انواع دیگر آن را در خیابان‌ها توسط برخی از اغتشاشگران دیدیم.

وزیر کشور تصریح کرد: همه باید توجه کنند این جریان اغتشاشاتی که در روزهای گذشته در قالب های مختلف موجب اذیت مردم شد، توسط دشمن به مسیر خطرناکی کشیده می‌شود؛ این جریان تروریستی از اغتشاش در کشور استفاده کرده و الان جریانات اغتشاش‌گر باید کاملاً خودشان را کنار بکشند و مسئولین امنیت نیز با قدرت مواظبت خواهند کرد.


پیام رئیس جمهور در پی حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع)

در پی حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع) که بعدازظهر چهارشنبه صورت گرفت و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد، رییس جمهور پیام صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود.
اینجانب، شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در این حمله تروریستی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

تجربه نشان می دهد دشمنان ایران، انتقام استیصال و به سنگ خوردن تیرهایشان در ایجاد انشقاق در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور را با خشونت و ترور می‌گیرند.

این شرارت، قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاههای امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی خواهند داد.»


قالیباف: نهادهای امنیتی و انتظامی عاملان و آمران حادثه خونین شاهچراغ را شناسایی کنند

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران حادثه خونین در حرم شاهچراغ اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.

متن پیام محمدباقر قالیباف در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمدبن‌موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

در روزهای اخیر که یادآور جنگ احزاب و صف آرایی همه‌جانبه دشمنان است، آنان با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این‌ بار با اقدامی به شیوه تروریست‌های تکفیری و با شلیک گلوله به روی مردم مظلوم‌، بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و نشان دادند اصل و اساس کینه و عداوت آنان با دیانت مردم است‌.

این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.

ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند، با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

لازم است، نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

دستور رئیس قوه قضائیه برای شناسایی عاملان و آمران حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

رئیس قوه قضائیه در تماس با رییس کل دادگستری استان فارس ضمن عرض تسلیت درخصوص حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) دستور اکید داد، با بهره گیری از تمام امکانات امنیتی انتظامی نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ و تاسف بار اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و خاطیان به اشد مجازات محکوم شوند.

رییس دستگاه قضا همچنین طی پیام تسلیتی، حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت.


در بخشی از این پیام آمده است: کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، این‌بار زائران حرم احمد بن موسی (علیه‌السلام) را هدف تیر‌های دشمنی خود قرار دادند.

دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه قضایی کشور بسپارند.

در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای آمده است: اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

 

خاکسپاری شهدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)

یک مقام مسئول در تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) از خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی اخیر در این مکان مقدس خبر داد.

علیرضا صحرائیان، معاون توسعه و مدیریت منابع حرم مطهر در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام تسلیت به منظور شهادت زائرین این مکان مقدس در حادثه تروریستی اخیر، اظهار کرد: متاسفانه در ساعات گذشته به دلیل حمله تروریستی معاندین تعدادی از زائران عزیز شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

وی با اشاره به حضور بموقع نیروهای امنیتی در همان لحظات اولیه به این مکان مقدس، اعلام کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حال حاضر نسبت به تعقیب تروریست‌ها و همچنین ایجاد امنیت کامل در حرم مطهر شاهچراغ مستقر هستند و شرایط را تحت نظارت کامل دارند.

صحراییان از خاکسپاری شهدای این حادثه در جوار بارگاه مقدس احمد بن موسی(ع) خبر داد و گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده در جلسه فوق‌العاده تولیت این حرم، امکان خاکسپاری تمامی زائرانی که در این مکان ارزشی به شهادت رسیدند، وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر این حادثه از طریق متولیان حفظ و حراست از امنیت ملی پس از روشن شدن ابعاد کامل این حادثه تروریستی اعلام خواهد شد.

سازمان ملل، حمله تروریستی در شیراز را محکوم کرد

استفان دوژاریک، سخنگوی آنتونی گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در نشستی خبری در نیویورک، حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ورودی باب الرضا حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد و گفت: ما همه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنیم.

یک خبرنگار پرسید: گزارش‌های خبری نشان می‌دهد، شهر شیراز مورد حمله تروریستی قرار گرفته است و سه فرد مسلح به طرف مردم تیراندازی کردند و جان ۱۵ تن را گرفتند؛ آیا این گزارش را شنیده اید؟
دوژاریک گفت: بله از این گزارش مطلع شدم و در صورتی که صحت آن ثابت شود، حمله به اماکن دینی، مساله‌ای است که باید به طور کامل محکوم شود و ما همه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنیم، به ویژه حملاتی که اماکن دینی را هدف قرار می‌دهد و آن را جنایتی وحشتناک می‌دانیم و به خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوییم.

خبرگزاری فرانسه: داعش حمله تروریستی در شاهچراغ را به عهده گرفت

یک منبع خارجی مدعی شده، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز را به عهده گرفته است.

حبرگزاری فرانسه با استناد به بیانیه‌ای از گروه تروریستی این خبر را گزارش داده‌ است. داعش در بیانیه‌ای منتسب به این گروه نوشته به یک حرم در جنوب ایران حمله کرده است.

در بیانیه منتسب به گروه داعش تصریح شده، حمله به شاهچراغ، نخستین عملیات این گروه در ایران بعد از سپتامبر ۲۰۱۸ است. داعش گفته در آن زمان به یک مراسم رژه نظامی در اهواز حمله کرده بود.

 

ویدیویی کامل تر از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن زائران

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶۵
در انتظار بررسی: ۴۴۷
انتشار یافته: ۲۸۸
یعنی چه؟ کشتن این ملعونین به تنهایی فایده ندارد... امیدوارم مخصوصا حالا که اونها دارند علنی ترور میکنند و ناامنی ایجاد کرده‌اند، بزنید پدر و مادرشان را به عزایشان بنشانید و چندین و چند برابر از عاملان و عامران تلفات بگیرید... مخصوصا از اسرائیل...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
آرام
آرام
یه نفس عمیق
خودتو کنترل کن عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
غربگداهایی که منفی دادید هموطنانتون رو کشتن
عشق گدایی و نوکری کورتون کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
آدم خونسردی هستم ولی حالم از ناشناسهای 19:42 و 19:52 بهم می خوره. اینا آدمهای بشدت خطرناکی هستن. خونسردی تو این شرایط یه معنای دیگری داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
ملایم دنده سنگین
با همین سرعت
کجا میری؟
دکتر فخر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
وقتی نیروهای امنیتی رو درگیر 4 تا بچه کردن این میشه نتیجه اش. کاش ببدار بشن
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
این کسانیکه منفی دادن داعشی های عوضی هستند که
بزودی حقشون را کف دستشون می‌ذاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خبرگزاری فرانسه: داعش مسئولیت عملیات تروریستی حرم شاه چراغ را به عهده گرفت.
بقایای داعش بدنبال انتقام گیری از ایران در این فضای کشور هستند‌.
از بیرون تحریک اغتشاش
از بیرون اعزام داعشی تروریست
سناریو صهیونیست‌ها کامل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
مگر نگفته بودید داعش تمام شد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
برای یک کنکور ساده کلی دستگاه فلزیاب و بازرسی بدنی هست.
برای اینجور اماکن هیچگونه بازرسی ای وجود ندارد؟
تو جریان ترور شهید فخری زاده دولت روحانی و وزیر اطلاعاتش را مقصر می دونستید ولی حالا برای این حادثه دولت رییسی عاری از هرگونه کوتاهی بوده؟! درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ناشناس 19:42و19:52 داعشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
مشکل داعش با کیه؟ با معترضین یا سیاستهای مداخله جویانه ایران در منطقه؟
چه خبررررررررره
یا قراااااااان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خدا لعنت کنه باعث و بانی این نا امنی ها و کسانی که به آتش فتنه دمیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مزدوران اول آمدن و کشور را غبار آلود کردن و بعد دنبال روهای خطرناک تر می ایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خبر خاصی نیست
امنیت برقراره
هر کسی هم که توی هفته های پیش ؛ مُرده یا خودکشی کرره یا از ساختمون همسایه بغلی افتاده پائین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
وقتی طالبان مجددا کابل را اشغال کردند

مسولان ما اکثرا تبریک گفتند و نماینده اعزام کردند!!!؟

باید میدانستند که بزرگترین خطر برای مردم و کشور

همین طالبان و داعش و القاعده هستند که در

افغانستان و پاکستان و عراق جمع شده

و تعداد زیادی میلیون نفری هم بداخل ایران وارد شده اند
یاران چ غریبانه ( ۲ )
رفتند از این خانه
هم سوخته شمع
هم سوخته پروانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
طبع نازکت با فامیلیت نمیخونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
منفیا اگر ایرانی نیستند اما آیا انسان هم نیستند؟
کار دشمنه + رسانه های معاند
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
بنده دو هفته قبل این واقعه رو پیش بینی کرده بودم اما مکان وزمانش رو نمیدونستم ولی انجام چنین کاری قطعی بود با توجه به نوع برخورد در یکی از شهرستانهای شرقی کشور
کار کار آمریکاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
با مشارکت انگلیس
50 - 50
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
کاراکاس
م
| - |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
اگر چه شما به شوخی اینو گفتید ولی با توجه به پدید آورنده اصلی داعش در واقع حرفتون کاملا هم درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
شایدم کار ژاپن یا سودان یا مکزیک باشه
یا برزیل
مرگ بر دشمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
باید فردا حمله کنیم به دشمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
سریع
فوری
انقلابی
انتقام بگیرید از دشمن
مردم احساس امنیت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
چقدر داعشی یا خود فروخته داخلی داریم که حتی برای مرگ بر دشمن هم منفی میدن.. خدا به داد مردم ایران برسه که آنقدر داعشی داخلی داره که حتما از خبر حملات تروریستی در ته قلبشون لذت می برند
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
چرا یک تیر به سمت دشمن شلیک نمی شه؟!!
می‌دونیم حمله کار کیه... محاکمه‌ش کنید قبل از چهلم این شهدا.
بله هی آقایون بگن خبری نیست در مملکت . هی تکذیب و هی تکذیب و دروغ آخرش میشه همچین فاجعه‌ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
فاجعه خود شماها هستید که دشمنان را معترض می نامیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
تو چی میگی این وسط
حسین
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
دقیقا وقتی یه مشت انسان نفهم و جوگیر به اسم اعتراض میریزن تو مملکت و از شیشه ی بانک گرفته میشکنن تا بازاری رو تهدید میکنن که باید مغازه ات و ببندی و با افتخار به نیروی انتظامی فحش خوار مادر میدن، علنا به داعش اعلام میکنن که ما اینجا پذیرای شما هستیم تشریف بیارین کمک ما
چقدر امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
تنها چیزی که داشتیم امنیت بود که انگار امثال شما همان هم از ما گرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خوش به حال اونهایی که با اغتشاشات کشور را به این روز انداختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
۲۰ :۰۴
خوش به سعادتشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
شما بگید نداریم باید پول بدیم کدخدا برامون بیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خود تو عامل همین ناامنی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
همگان دیدیم که با وجود قطع واتساپ و اینستاگرام به امنیت ما خدشه وارد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
وقتی ملتی تاریخ یادش نباشه همین میشه که امنیت رو فدای هوا و هوس میکنن
خدا رفتگان تمام حوادث اخیر را رحمت کند، اینها عذاب خداوند هستند که بر سر این سرزمین به خاطر .... نازل می شوند، از کم بود آب بگیرید الی آشوب و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
کمبود آب و زیادی آشوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ناشکری و کفران نعمت پدران ما ،،،،،،،،،،،،،،،؟؟
به خانواده های این عزیزان تسلیت میگم
یه تبریک هم میگم به کسانی که کشور را از مدرسه تا دانشگاه و از شهر کوچک تا بزرگ درگیر کردند تا تروریست ها اینجوری جولان بدهند
آیا سلبریتی ها برای این شهدا هم مشکی می پوشند؟ هشتگ درست می کنند؟
آیا مربیان لیگ برتر با پیرهن مشکی و بازیکنان با دستنبند مشکی میان تو بازی؟
آقای فوتبالیسته توئیت باز. شک نکن تو هم در درست کردن این وضعیت سهیم هستی. شک نکن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مسئول اونیه که تفنگ دستشه.
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
من نظرم اینه که اگر کسی حتی چهاردهم و یک درصد مسلمون و انسان واقعی باشه , حتما سمت مردمش قرار
میگیره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
این حادثه چه ربطی داره به حوادث و اعتراضات اخیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
از جهت گیری و صحبت‌های امثال شما معلومه یه جورایی منتظر بودید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
حادثه تلخی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
❤علی کریمی ❤
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
علی کریمی در قلب ملت جای دارد و در کنار علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
درود بر شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
ضمن تسلیت به بازماندگان این فاجعه
شما که اینجور نوشتی، که اعتراض مدرسه و دانشگاه و
فوتبالیست ها موجب این حادثه شده، چه کسانی موجب اعتراضات مردم شدند؟؟؟ عملکرد افتضاح چه کسانی موجب اعتراضات مردم شدند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
حرف حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
ناشناس 22:44، بقیه مثل تو نیستن . کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
داعش مسئولیت رو به عهده گرفته .بعضیا اصرار دارن بندازن گردن علی کریمی و علی دایی و زلیخا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
دوستی که منفی میدید
دوستانی که همیشه ادعا دارید ما دشمنی نداریم ه
دوستی که میگی مسول شما نیستید و نیروی نظامی هست
بدون که در هر صورت رقبایی هستند که در آب گل آلود ماهی میگیرند.. پس شما که آب را گل آلود می کنی مسولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
سهم مسئولين بي كفايتي كه سكوت كردند و فقر و فساد و نااميدي را تزريق كردندچقدره
بدبخت های بی وجود تمام عرضه شون فقط همینه قتل و غارت ...
اینم برانداز های مفلوک ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
یعنی برندازا در حالیکه اوضاع به نفعشون پیش میره کاری می کننن که ورقشون برگرده؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
چه ربطی به برانداز ها داره
خدا لعنتشان کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
داعش به غیر از اینکه لعنت شده خیلی وقته که از کره خاکی محو شده :-)
حالا ببینیم موضع علی کریمی و علی دایی و شبکه های کینه توز و خاین خارجی نسبت به این موضوع چیه . چون خون انسانهای بیگناه از همین کشور به زمین ریخته شده است . اینها که دیگه افراد بیگناهی بودند و به نظام وصل نبودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
این دو آدم بی جنبه آنقدر متکبر و زبان نفهم هستند که ارزش نداره موضع مزخرف شون را بدونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
این بزرگانی که نام بردی همه غصه دار این مصیبت هستند.لازم نیست که حرف مفت بزنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
عشق است علی کریمی و علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
صد در صد و بدون شک کار داعش و طالبان است

داعش و طالبان بارها در فیلمهای متعددی مستقیما و

شفاف ایران و ایرانی را تهدید کردند و ما فقط سکوت و

صبر کردیم و توی سر مردم خودمان زدیم !!!!!؟
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
اینها همیشه اینجور وقتا لاد هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
الان این جریان چه ربطی به اعتراضات مردمی داره ؟ مگر سه نفر طلبه در سال قبل در حرم مطهر امام رضا مورد حمله قرار گرفتند کار علی دایی وکریمی بود ؟؟؟ نفهمی هم حدی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
ابن افراد مشهور ضربه کاری به کشور زدن و فرقی ندارد الان چی کار کنند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
یادمان باشد افراد و شخصیت های مشهور سخنگوی
دولت نیستند که برای هر حادثه ای اعلام موضع کنند

قطعا هیچکس با کشتن مردم بی دفاع موافق نیست
مخصوصا اگر هموطن باشند

اگر می بینید اشخاصی مثل علی دایی در اعتراضات همراه مردم شدند برای اینه که صدای مردم شنیده نمیشه و مسئولین نسبت به خواسته های مدم بی تفاوت هستند

مطمئن باشید اگر مردم حداقل ها رو داشته باشند، هیچ هنرمند یا ورزشکاری سرش برای سیاست درد نمی کنه که بهش دستمال ببنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
چه ربطی داره ؟
یه آدم دیونه و قاتل اومده یه جنایت کرده ، چه ربطی به این آقایون داره ؟ اتفاقاً نیروهای نظامی باید این قاتلها رو بچسبن
داعش بداند با این اقدامات کور تروریستی ره به جایی نخواهد برد وبه شدت منفور خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
الان شما داعش رو نفرین کردی بیشتر از هفتاد نفر منفی دادن... اینایی که منفی میدن داعشی هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
احمدی نژاد یکیدوسال قبل یک مصاحبه ای کرده بود و در خصوص اینگونه حوادث مطالبی گفته بود.بهتر است او یکبار دیگر مورد سئوال واقع شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
داداش !
جلوی دوربین نیستی و با یوسف سلامی گزارش تهیه ننیکنی
ایتقدر شعاری حرف نزن
واقع بین باش
مرگ بر منافقین تروریست و مرگ بر کسانی که با اشوب زمینه را برای این حرامی ها فراهم میکنند.
پاسخ ها
نجدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مطمئنی کار منافقینه. ؟ یا همینجوری جوّ میدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
نه کار منافق نیست. منافق ظاهر به دینداری میکنه و جرات به همین کاری نداره. کار کار حرومزاده هاست که گستاخانه مرگ بر مردم نجیب و دلسوزان مردم می گفتند. شمشیرامون از غلاف بیرونه گرگایه بی همه چیز
الفاتحه
مگه بازدید بدنی نمیشه چجوری وارد حرم شدند خدا لعنتشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
تیر زده رفته تو. نابغه کی بودی تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
عزیز من کلاش دستش بوده. انتظار داری وایسته بازدید بدنی هم بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
متاسفانه برخلاف مرقد امام رضا و حضرت معصومه
حضرت شاهچراغ بازرسی بدنی وجود ندارد چقدر مسوولان بیفکر هستند که یک بازرسی بدنی نگذاشتند و دشمن هم کار خود را بلد است میداند کجا رخنه کند تا کارش را درست انجام بدهد

این یکی از هزاران کمبودهای این کشور و دولت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
!مغز متفکر
از نظر تو امنیت فقط از درب حرم به داخل باید باشه ؟
چند متر قبل تر از درب ورودی نیاز به تامین امنیت نداره

نابغه کی بودی تو ؟ !
کاملا مشکوک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
حمله به زوار و نمازگزاران کجامشکوکه کار داعش،و سرکردگان آنهاست یا منافقین که لعنت بر هر دو آنها و حامیانشان
ناهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
.منهم مثل شما به این قضیه در این اوضاع مشکوکم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مشکوک باشی یا نباشی خون مردم از امثال تو به جوش اومده. ریشه هر چی شکه می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مشکوک آیا؟ امثال شما کشور را به لیبی تبدیل نکنید خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
داعش مسئولیتش رو به عهده گرفته. بعد تو مشکوکی؟ باید به خودت مشکوک باشی.
م
| - |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
وای به حال این مملکت که شما اینجوری فکر می کنید و اینقدر هم مثبت میگیرید...
خیلی غم انگیزه که مردم نمی‌دونن تووی خط دشمن دارن حرکت می‌کنند که تهش میرسیم به همچین اتفاقایی...
خدا لعنتشون کنه حرامزاده های بی پدر مادر تیکه تیکه آسان باید کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
ادب
ادب
شما و خودم را توصیه میکنم به رعایت ادب و تقوی الهی و سپس گذاشتن کامنت
لعنت به بن سلمان و وهابی و.... اعدامشان کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
با پهپاد انتحاری باید حمله کنیم به بن سلمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
من میگم بن سلمان رو بیاریم ایران محاکمه کنیم . بعد بفرستیم عربستان
برادران افغان آقایان هستند یا این بار ایرانی از کار درمی آیند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
افغان به وفور در کشور بیداد میکنه...یه سر به مترو ارم سبز و حاشیه تهرام بزنید میببنید فاجعه ست و ترکیب جمعیتی داره عوض میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
هر سه از افغانی های نمک نشناس هستن
فردا باید تظاهرات برپا کنیم در محکومیت دشمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
شما ها هم تظاهرات میکنید با گاز اشک اور و گلوله ازتون استقبال میکنن یا ساندیس؟!!
تا زمانی که بعضی رسانه های داخلی با رسانه های دشمنان همسو باشند نتیجه اش ریخته شدن خون بیگناهان خواهد بود. رسانه ها وظیفه دارند مردم را آگاه سازند تا دشمنان نتوانند ایرانیان را به جان هم بیندازند و دایران را ویران کنند
ممنون برای این همه امنیت ک برامون ساختین،
روز روشن یه شهر وسط کشور با اسلحه مردم میکشن،اقایون هم ک خواب ناز،
درجواب هر خواسته ب حق مردم گوش فلک پر کردن ک اگه کم ک کسری هست عوضش امنییییییییییییییییییییییییت داریم!!!!!!!!!
کو ؟؟؟؟؟؟کجا؟؟؟؟؟؟؟؟امنیت بهمون نشون بدید
آرامکو را بزنید این تنها جواب به وهابی ها است
کار رسانه های معانده
آخه با زائر بدبخت چکار دارید خدا لعنتتون کنه
این کسانی که شعار زن زندگی آزادی میدن فردا پس فردا قدرت رو دست بگیرن میرن مساجد هرکس نماز میخونه رو به رگبار میبندن
اینها خود دجالن
خدا به همه رحم کنه
بیخود نیست که از الان دارن وعده میدن همه رو اعدام میکنیم
بدر این فضای غبار آلود اید صبر کرد و دید که از شهادت تعدادی از مردم بی گناه چه کسی سود می برد
خودمون میدونیم کار کیه آره
لعنت خدا بر برنامه ریزان و آمران و عاملان این قضیه الهی مادرشون به عزاشون بشینه و بچه هاشون جلوشون پرپر بشن
امنیت کشور ما باید اینطور باشه؟ تا یه اعتراض میشه صد ها نفر کشته میشن. یعنی مردم ما حق ندارند یه اعتراض سالم و امن برخلاف سیاست های جاری کشور داشته باشن؟چطور همین ایرانی ها در آلمان و کانادا بدون تلفات میتونن اعتراض کنند ولی در کشور خودمون باید دچار اینهمه حوادث تروریستی و وحشتناک بشیم؟ خدا به خانواده هاشون صبر بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
معلومه که وضع کشورهای مختلف فرق می‌کنه. اولا اعتراضاتی که اصل نظام و اصل اسلام رو زیر سوال ببره چندان هم سالم نیست. ثانیا مسلما آلمان و کانادا اینطور از همه طرف با دشمنان قسم‌خورده محاصره نشدن.
معلوم نیست این مردم دارن تاوان چی و کی رو پس میدن...
مردم بی گناه به چه جرمی باید قتل عام شن
خدا لعنتشان کند و ریشه ترور و تروریست را از بیخ و بن بکند
کامنت های خبرگزاری فارس گویای همه چیز هست از فردا باید با اغتشاشگران به شدت برخورد بشود
شما که ۴۰ روز اینترنت رو قطع کردید متوجه شدید بستن اینترنت امنیت رو بیشتر نخواهد کرد
شما که ۴۰ روز اینترنت رو قطع کردید متوجه شدید بستن اینترنت امنیت رو بیشتر نخواهد کرد
۱. تکفیری های از یک کشور همسایه بشکل هدفمند بعنوان نیروی کار ساختمانی و مرغداری و... در سراسر کشور حتی مشهد و قم و شیراز پراکنده شدند و باید سریعا شناسایی و اخراج شوند.

۲. ضمنا کوتاهی در محاکمه و اعدام لیدرهای اغتشاش اخیر هم باعث گستاخی ها و جنایات شده است.
الان بی بی سی و ایران اینترنشنال قند تو دلشون آب شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
گور پدر بی‌بی‌سی و اینترنشنال،
اما از کامنتا بر میاد که بیشتر قند تو دل امثال شماها آب شده تا از آب گل آلود ماهی بگیرید
گفتن عامل جنایت ایرانی نبوده. خوب چرا مرزها کنترل دقیقتر نمیشه؟ ملیونها اتباع خارجی بدون مجوز و حساب و کتاب هر موقع میخوان به ایران تردد میکنن و هر شهری بخوان میرن.اون جنایت حرم رضوی که چند وقت پیش بود این حادثه امروز و خیلی موارد جرم و جنایت که توسط اتباع غیر مجاز انجام میشه. چرا اینها کنترل نمیشن که فقط در یک شهری خاص مجوز کار و تردد داشته باشند و مشخصاتشون ثبت بشه؟
نمیشه مسئولین دو دقیقه صبر کنن تا در زمینه موضوع به این مهمی سوتی ندن و اطلاعات ارائه شده ضد و نقیض نشه ؟ ببنید در این یکی دو ماه چند بار از این موضوع ضربه خوردن ! اول اطلاعات متناقض درباره مهسا امینی ، درباره مدرسه اردبیل و این هم شاهچراغ ! خب اگه نمی دونید ، مصاحبه نکنید ....
فعلا دلال های دلار و صاحبخونه ها خوشحالند آخ جون دو ریال اومد رو قیمت دلار یا اجاره خونه بی وجدانا فقط از آب گل آلود ماهی میگیرند
مشکوک است!
نمی دانیم مسولان کشور چرا با این جنایتکاران برخور قاطع نمی کنند امروز هرکسی با هر عنوان در کشور تظاهرات کند عامل دشمن است و باید در خیابان بلافاصله کشته شود و الا باید هر روز منتظر کشته شدن مردم باشد دشمن با نام های مختلف وارد خانه شده ما داریم تعارف می کنیم والله اینها جوجه های دشمن هستند که در دامن کشور از تخم در می ایند
فشار اقتصادی
مسئولین لطفاً رسیدگی کنند ، ما شهید دادیم تا امنیت ما تامین شود و با خیال راحت در خیابان ها قدم بگذاریم! عاملان این حرکت باید محاکمه شوند
سلام من یک براندازم و با شعار زن زندگی آزادی ؛ زنان و کودکان مملکت را به خاک و خون خواهم کشید تا بتوانم مملکتی آزاد داشته باشم که توش دیسکو و مشروب فروشی و کاباره و فاحشه خانه داشته باشه به جای شاهچراغ و مسجد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
تو نه تنها مسلمان نیستی

حتی انسان هم شک دارم که باشی !!!؟

شرم و حیا و خجالت نعمت بزرگی است
کاملا مشخصه کار کیه؟
ملت آگاه هستند
انفجار در حرم علی بن موسی الرضا در ۳۰ خرداد ۱۳۷۳ (۲۰ ژوئن ۱۹۹۴) رخ داد. برای افزایش تلفات و زخمی‌ها، انفجار در روز عاشورا یکی از مقدس‌ترین روزهای تشیع صورت پذیرفت، که حرم مملو از جمعیت مراسم بزرگداشت شهید شدن امام حسین بن علی بود.

بر اثر شدت انفجار که طبق نظر کارشناسان مربوط حجم آن معادل ۱۰ پوند (۴٫۵ کیلوگرم) ماده منفجره تی.ان.تی بود، ۲۶ نفر جان داده و بیش از ۳۰۰ تن زخمی شدند
نمی دونم چرا یاد حادثه امام رضا افتادم که بعدا معلوم شد کار ... بگذریم.
ظاهرا در سال 78 اگر اشتباه نکرده باشم در حرم رضوی نیز اتفاقی مشابه موجب مرگ 23 نفر شد!!
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................؟!
چقدر قشنگ قربانی می شوند مردم به خاطر اهداف ....

خدایا این دشمن را نابود بگردان هر کی که هست.
بد نیست نظر آقای دکتر احمدی نژاد بابت این حملات تروریستی و انفجار قبلی حرم امام رضا بشنوید
این حادثه تروریستی چه ربطی داره به اعتراضات اخیر داره که بعضیها تو پیاماشون گفتن؟ مگر چند وقت پیش یک تکفیری تو حرم امام رضا دو نفر روحانی را با چاقو شهید نکرد؟! وقتی تو مرزها کنترل دقیقی نمیشه و خیلیها غیر مجاز و قاچاقی وارد کشور میشن که اصلا معلوم نیست کی هستن و چه کار میکنن نتیجش میشه این جنایات
خدا لعنت کنه اونایی که با اغتشاشات این چند وقت اخیر باب این جریان ها رو باز کردند و حواس نیروهای امنیتی رو از ماجراهای مهم‌تری مثل این، پرت کردند. خدا لعنت کنه همشون رو از اونهایی که اطلاعات مریضی و مرگ اون دختره شون رو پنهان و کتمان کردند تا آشوبگران کف خیابان، اون نیم لیبریتی های وطن فروش جوگیر و بی خبر از همه جا تا اون بچه دانشجو سوسولای شریف و غیره که عقده با نامحرم غذا خوردن و بی حجاب دیده شدن رو داشتند. همشون واگذار به حضرت حق و خون این بی گناهان گردن اونها و کسایی که ولو شده با یک لایک و یک مثبت و کامنت در فضای مجازی ازشون حمایت کردند.
حقیقت مطلب تو نظرات غیر قابل انتشاره….
میگم این اسلحه و خشاب های اضافه رو طرف از کجا تا توی حرم آورده؟! همینطوری داخل حرم یه اچی مچی لاترجی گفته و یهو تو دستاش ظاهر شدن یا از اون سر دنیا آورده شدن؟ خودش تنها آورده یا کسانی کمکش کردن؟ و سئوال اصلی: این وسط مقصر کیه، بالاترین مسئول یا پایین ترین مسئول یا کل مجموعه اطلاعاتی؟ و از آن هم مهم تر: چرا باید به این راحتی اسلحه وارد مملکت بشه و توی دست مردم بچرخه؟ احتمال نداره این اسلحه ها وفشنگ ها رو از دوتا کوچه اونورتر خریده باشه؟ چرا فکری اساسی و تصمیمی اساسی تر اتخاذ نمیشه؟!
داریم می شیم سوریه!
ناخودآگاه یاد پلاسکو افتادم!
خدا لعنتشون کنه و بایستی تو دهن اون کس هایی که اشفته بازار درست کردن برا جولان تروریست ها زد هر چ هم زود برخورد کوبنده کنید .
همه بازدید بدنی میشن. چطور وارد شده ؟؟؟
خیلی مشکوکه
تسليت به مردم شيراز
این اتفاق بسیار مشکوک است چطور امکان داره از بازرسی با اسلحه عبور کرده باشه مگر می شود یک چاقو نیست که
نیروهای امنیتی اینقدر درگیر مسایل پیش پا افتاده ای مثل حجاب دختر بچه ها و موبایل تو مدرسه و فیلتر کرد و ...هست که وقت اینجور مسایل رو نداره. هیچی جای خودش نیست. مشغولین محترم به خودتون نیاید یه روز نوبت خودتونه. تا دیر نشده فکری به حال این اوضاع بهم ریخته تون کنید.
این اتفاق میتونه امتحان خوبی باشه ببینیم قطع اینترنت چقدر میتونه روی آرامش فضا تاثیر بذاره ولی مطمئنم در غیاب رسانه های بی طرف رسانه شایعه به شدت فعال خواهد شد
تمام کسانی که باعث ادامه دار شدن اغتشاشات شدن چه داخلی چه خارجی، چه سلبریتی چه سیاست مدار، چه دانشگاهی چه غیر دانشگاهی و تمرکز نیروهای امنیتی رو در جهت حفظ امنیت کشور کاهش دادن و این توان رو در جهت جمع کردن اغتشاشات قرار دادن،
در خون شهدای اخیر، علی الخصوص این زائرین و مردم بی گناه امروز شریکند.
مگه در گیت ورودی همه را نمی گردن؟ حالا یکی رد شد، دومی و سومی چطور رد شدن؟ یه کم تفکر بد نیست.
هر موقع سنگ دشمن به سنگ می خوره و از مردم ناامید میشن دست به ترور کور میزنن این نفرت اونها رو از همراهی نکردن با اغتشاشات رو نشون میده
قضیه خیلی مشکوکه
کار دشمن ایران وایرانی است
حالا خود شما بگویید دشمن ایران ایرانی جوانان ایرانی کیست وچه کسی به خون جوانان ایران وملت ایران تشنه است
۱-تمام ورودی های اماکن مذهبی گیت بازرسی دارد.
۲-فرد مسلح که در فیلم دیده می شود صورت خود را نپوشانده و توجه ای به دوربین ندارد
۳-شیراز نزدیک مرز نیست
اگر این شخص داعشی است چرا خودش را منفجر نکرد؟
اول که گفتید سه نفر :))))
تمام متن خبر یک طرف این بخش طرف دیگر:
"باید کاملاً خودشان را کنار بکشند"
از این واضح تر نمی شود!
ببینیم سلبریتیها چه می کنند؟اینجا است که خط خود را باید از جنایتکاران وبرهم زنندگان امنیت جدا کنند وگرنه شریک آنها هستند.
ظرفیت نیروهای امنیتی به اندازه ظرفیت نظامی بایستی بالا رود وقتی وهابی و بهایی و صهیونیست ده ها ملیارد دلار هزینه می کنند با این بودجه و پرسنل و تجهیزات دفاع خیلی سخت می باشد
به حرمت خون عزیزان از دست رفته مون در این جنایت
#ایران_تسلیت  #مردم _ همبستگی  #اعتراض_حق   #اغتشاش_رد  #تجزیه_افکار دشمن  #حکومت_اصلاحات اساسی   # حکومت _شنیدن اعتراض  #حکومت_آزادی اعتراض   #ایران قوی_عشق همه اقوام  
مردم وقتی اعتراض میکنند نتیجه اش میشه کشته شدن خودشان ، باید زودتر بساط اعتراض را جمع کنند تا حواس فراناجا و نیروهای امنیتی پرت نشه همونطور که وزیر کشور گفتند.
چرا مرزها کنترل نمیشه؟!!! چرا درِ دروازه بازه و هر کی خواست میاد داخل؟!!!
شکل وشمایل تروریست به داعشی ها نمیخورد۔
یک مقدار باورش سخت است حتی اگر داعش مسئولیت آنرا بعهده گرفته باشد.

شیراز در منطقه ای قرار دارد که با مرزهای شرقی یعنی افغانستان و مرزهای غربی یعنی عراق فاصله زیادی دارد بدین معنی که اگر از مرز افغانستان آمده باشند راحت ترین مکان برای انجام عملیات در مشهد و اگر هم از غرب یعنی عراق آمده باشند بهترین مکان برای آنها در کرمانشاه یا خوزستان میباشد. حتی اگر داعش مسئولیت این عملیات را بعهده گرفته باشد بحتم بایستی عواملی در داخل کشور با آنها همکاری کرده باشند. چه کسی همکاری کرده؟

آنهائی که از وضع پیش آمده استفاده میبرند!
داعش؟ الان؟ حمله به شاهچراغ؟ اخه با چه هدفی؟ بنظر خیلی مشکوک میاد. یاد زندان اوین و اتشسوزی اونجا افتادم
ازماست که برماست اگر فریب دشمن نخوریم وتوی خیابان تجمو نکنیم دشمن تا بیخ گوش ما چیکار دارد اون که تو خیابان صدایش سرمیدهد گناه این فاجعه به گردنش است
حرامزادهای تروریست داعش در حقیقت همان امریکا و انگلیس خبیث و عربستان سقوطی هستند که از روی ناتو انی و ذلت به جان مردم بیگناه می افتند. بزودی همه انها به جهنم واصل میشوند.
از هجوم كامنت هاي يرادران اصولگرا و احكام صادره درباره اعتراضات و جمع كردن و .... قضيه كاملا روشته!
داریم میشیم مثل روزای اول حمله داعش به عراق.اعتراض مردم که شروع شد داعشیهای حروم زاده هم از اعتراضات مردم نهایت استفاده رو کردن و گند زدن به زندگی ملت.تازه این اول قصه هست فقط بشینید و ببینید
براندازها نزدیک 2 ساعت جلسه گرفتن و تحلیل های کمرشکن سیاسی ارائه دادن در نهایت بیانیه پایانی خودشون رو صادر کردن : کار خودشونه
اونوریا باید تاوان دهند و حتی بترسند از مجری شدن
با حرفاشون کاملا خط میدن و برنامه بعدی جوانان خام را تعیین میکنند و بعد میگن خود معترضین میدونن باید چه کنند
الان هم از نگرانی مردم از ورود پهلوی ها و رجوی ها باخبر شدند و امروز میگفتند جنبش رهبر نداره و خود معترضین کم کم از بین خودشون رهبر تعیین خواهند کرد
اما جوانان خام باید بدانند این حرفها تا زمان تضعیف حکومت و امنیت کشور است و بعد از آن متوجه ورود همین خبیثان به همراهی موساد به کشور خواهید شد که دیگه کار از کار گذشته و فریادرسی هم نخواهیم داشت و تمام و باید چند صد سال بسوزیم و بسازیم و خدا خدا کنیم بلکه فرجی شود .

البته این شلوغی ها هیچ چیزی نیست و فعلا امنیتی ها در حال مماشات هستند.
توکل به خداوند
عده ای بابی انصافی میخواهند از اب گل الود ماهی بگیرند هیچ ایرانی شرافتمندی نمیواند خودا قانع به خون از بینی هم وطنش جاری شود نسل قبلی همین جوانان صدام را به زانو دراوردند درمیان کشته های این روزها فرزند شهید هم بوده مقصر کسانی هستند که بجای حفظ امنیت خودرا درگیر جوانانی با تظاهرات مسالمت امیز کرده اند به پزشکان خادم جان مردم حمله میکنند مگر طبق قانون تظاهرات یر مسلحانه ازاد نیست
انشااله بازجويي سختي كه داد در هر بازجويي قطعه اي از بدنش بريده مي شود بعدش نابودي سگي كه در زاهدان باعث تحريك وتخريب اموال عمومي شد
زنده نگهش دارید این ملعون رو تا به سرچشمه کثیف این قتل عام برسید .
خدا رحمت کنه کلیه شهدای این حادثه تروریستی رو
دليل واضح است
مامورى كه بايد مراقب تروريست داعشى باشد در خيابان دنبال ارشاد مردم است
خدا آگاه به همه امور است،عاملین این جنایت به نفرین خداوند دچار خواهند شد
مدیریت ناقص و غلط را لطفا گردن مردم ندازید، مردم حق دارن اعتراض کنن و دولت مرد و مدیر وظیفه داره ضمن پاسخگویی درست به مردم امنیت را هم حفظ کنند. پاسخ گوی خون عزیزان امروز در واقعه شاهچراغ هم خود دولت مردان و مدیران باید باشند. حادثه امروز را به گردن معترضین اخیر انداختن از سمت مدیران و مسئولین جز خالی کردن شانه از مسولیت و پاسخگویی و انحراف افکار نیست....
آقایون اپوزوسیون واکنش نشان بدید اینها آدم نیستند
ملت همیشه احساساتی باز ریختن وسط قیمه هارو ریختن تو ماست ها
آقای وزیر چجوری ۱۰۰ نفر اغتشاش گر در کل کشور به قول شما مسئول یک حمله تروریستی شدن ؟؟
کاش منم اونجا بودم کشته میشدم آخه بورس سه سال من کشته زره زره
اشغالهای سلبریتی که برای چهلم مهسا هشتک گذاشتند کجا هستند . شهادت زائران شاهچراغ زاییده دستان چرکین این بی شرمان است.خون دو کودک شهید گلوی نامردان بی صفتی چون سلبریتی های هشتک زن را میگیرد. نامی شوم تر از مهسا برای دیار ایرانی نبود که با خون ۲۱۰ شهید امنیت و ۱۵ زائر شاهچراغ از جمله دو کودک بی گناه بر صفحه تاریخ درخشید و ادامه دارد سلبریتی های قاتل هشتکتان برای این شهدا چیست چون از جنس شما بی دینان بی شرم و خون خوار نیستند میان هشتکتان جا ندارند ای حرام لقمه ها که عزیزان وطن ما را با اتشی که بر ان می دمید پر پر میکنید زنان شهید شاهچراغ داعیه دروغ زن زندگیتان را فریاد میزنند زنان با شعار شما در خون خود غلطیدند . حیواناتی با روکش انسانی با نام ننگین سلبریتی شرم بر علی کریمی و امثال این قاتلین خون خوار
با هیچی کاری ندارم فقط دقت کردین اینایی که اومدن تو کامنتا گفتن تقصر اغتشاشگراس و اینا چرا همشون کتابی حرف میزنن این دیگه خیلی مشکوکه
اغتشاش گران نادان باید هر روز خدا را شکر کنند که همان افرادی را که به آنها ساندیس خور می گویند و آماج تهمت و فحش قرار می دهند حتی حافظ ناموس آنها هم هستند و اگر آنها نبودند الان داعش سروقت خواهران آنها آمده بود و به کنیزی می بردند و سر خودشان را از تنشان جدا می کردند این موضوع را الان به تمسخر می گیرند اما وقتی امنیت از آنها گرفته شد تازه متوجه اشتباه بزرگشان می شوند
هیچ کس مخالف انتقاد نیست هیچ کس مخالف اعتراض اصلاح گرانه نیست
اما در این موقعیت هرگونه کاری که پای داعش و بیگانه آدم کش در کشور باز شود به مثابه خودکشی است و به مثابه غرق کردن کشتی با ۷۰ میلیون مسافر است و نباید با حرف های واهی کار خودشان است ریسک کرد
مسلما عده ای مخالف کارگزاران در حاکمیت هستند و از آنها خوششان نمی آید اما هیچوقت اجازه نخواهند داد جان و ناموس خودشان و هموطنانشان بدست یک عده احمق و نادان آشوبگر بخطر بیفتد
آشوب گر نادان به جای درست کردن بیشتر خراب می کند و بیشتر درب انتقاد و اعتراض را می بندد
افراط و تفریط از نشانه های بارز جاهل و احمق است و اگر خواستید افراد احمق را شناسایی کنید از طریق افراط گری و تفریط کاری او نگاه کنید و تفاوتی نمی کند که در جبهه مخالف باشد و یا در جبهه موافق باشد و جهالت بیشتر خراب می کند تا اینکه اصلاح کند
منتظرم ببینم سلبریتی ها و فوتبالیستها و هواداران سلف مختلط برای کوفت کردن و حروم کردن غذا چه خواهند گفت برای جمعیت بی گناه به خاک و خون کشیده شده ملت مظلوم...
خاک برسرت اون هرزه اون عقده ای که عشق اینو داره بدن و موهاشو نامحرم ببینه از دین خارج شدها مرتدها خدا لعنتشون کنه که پای داعش رو بازگردید کشور روبه سوریه تبدیل میکنید ناامنی رو شما آوردید داعش حمله رو به عهده گرفته دیگه خفه میشید یابازم میگید کارهودشونه مشکوکه خاک برسرت وطن فروشان که دل به دشمن بستند خدا لا خاکشون کنه
تمام این خون‌ها به گردن امجد امینی هست . این دروغگو بایستی محاکمه بشود
بیانه رو کجا منتشر کرده؟ لینک منبع میدید لطفا.
اگر نمیتوانید امنیت مردم رو فراهم کنید استعفا بدید. بسه دیگه.
تنها امنیت برای مردم بود که انهم دود شده خیلی وقته.
چه در تظاهرات مردم باید شهید بشن چه در حرم.
به راستی دین شما چیست که به مقام چسبیدید. از خدا بترسید.
تا کی مردم مظلوم باید تاوان بدن.
مسئولیت امنیت مردم با شماست. عرضه ندارید بروید.
دوستان عزیز.بایید قوانین مهاجرت اصلاح بشه چرا افغانها به راحتی میتونن درکشور ما بدون مجوز زندگیی کنند چرا کشورهای دیگه راشون نمیدن مرزها باد کنتترل بشه افغانهااا اخراج
اگر فقط یک نگاه کوتاه به کشورهای اطرافمون داشته باشیم میفهمیم بخداا قسم دست دشمن رو میبینیم که چطور مو به مو بلاهایی را که بر سر ملتهای دیگر آوردند میخواهند بر سر ما بیاورند. برای برهم زدن امنیت و نابودی و خراب کردنش نیاز به تفرقه هست، فرقی ندارد بین چه کسانی و بدلیل چه موضوعی. مراحلش را قبلاً آزموده اند و جواب گرفتن. شروع با تجمعات بحق مثل گرانی و نارضایتی ها، تفرقه، اغتشاش، بی حرمتی، روبروی هم قرار دادن آدمها، مدیریت شعارها ، نفوذ گروهک های تروریستی، ایجاد تردید و انحراف ذهن‌ها از قصدو هدف دشمن و نهایتا جنگ داخلی و خارجی و یک مخروبه..
#وصیت حاج قاسم عزیزمان: جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم آسیب ببیند هیچ حرمی باقی نمی ماند نه حرم ابراهیمی نه حرم محمدی ص
بچه سوسول ها و افراد بی بند و باری که با شعارها و رفتارهای مزخرفشون به خاطر اینکه خودشون یا ناموسشون بی حجاب و ول بگردند و ناموسشون رو نمایش بدن، آب تو آسیاب دشمن ریختند و این ناامنی ها روایجاد کردند مقصرند و باید پاسخگوی خون این شهدا باشند چقدر زن های جامعه بی حیا و مردها بی غیرت شدند واقعا شرم آوره اگر مشکلات اقتصادی هست برای همه هست دلیل نمیشه این رفتارهای زننده از کسی سر بزنه
خیلی مایه تاسف است که در سکوت خبری رسانه های خارجی و خارج نشین مدافع حقوق بشر، با خودسانسوری اینترنتی مانع انتشار اخبار شد.
چند سال پیش میگفتند داعش در ایران حتی پسر بن لادن
این هم نتیجه آشوب و بی نظمی در کشور. یک خسته نباشید به اغتشاش گران
اونایی که امنیت کشور بهم میزنن تاوان این جنایت را باید بپردازند
وقتی میلیونها افغانی وارد کشور میشن و با مظلوم نمایی و فشار برخی روزنامه نگاران و فعالان مثل حمید بوالی و جعفریان و نهادهای مشکوکی مثل دیاران به دولت فشار وارد می‌کنند تا از اخراج این افراد جلوگیری بشه نتیجه میشه همین جمعیت بسیار بالای افغان‌ها تهدیدی امنیتی برای کشوره و متاسفانه نژادپرستی تبدیل شده به واژه ای برای ماست مالی کردن تمام مشکلات امنیتی و اقتصادی که افغان‌ها برای ایران بوجود آوردن
هر گروه تروریستی برای خودش یه محدوده عملیاتی داره مثلا جیش العدل هیچ وقت در بیرون از بلوچستان ترور نمیکنه البته داعش همه جای دنیا ترور میکنه اما باید یه شاخه ترور در اون کشور داشته باشه مثلا داعش افغانستان یا دولت اسلامی خراسان اصلا اسم داعش یعنی دولت اسلامی عراق و شام
میگن اغتشاشگران چه ارتباطی با ریخته شدن خون این افراد دارند. چطور نمی فهمید استمرار اغتشاش در کشوری که در مجاورت نا امنی های گسترده در کشورهای جنگ زده و بحرانی قرار دارد گروه های تروریستی را به طمع می اندازد. نیروهای نظامی و امنیتی را مشغول می کند و تمرکز آنهارا از کار اصلی خود کم می کند.
بیدار شوید و بخاطر لج بازی های جناحی، مادر و زن و دخترکانتان را خود را در معرض دست به دست شدن در خیمه داعشیان قرار ندهید. خون شما از اهالی عراق و سوریه رنگین تر نیست. بیدار شوید و به زنان و دختران خودتان رحم کنید اگر انسانیت دارید.
مرگ برکافر
مرگ برکفر
همان هفته اول اغتشاشات معلوم شد که این پروژه امریکاست و به این راحتی ها هم کوتاه نیامده و تا مملکت را به آشوب نکشند و ضربه ای کاری به نظام نزنند ول کن ماجرا نیستند و من با این برداشت از اغتشاشات در پارسینه و تابناک در ذیل خبر دیدار فرمانده ارتش با مسئولین نظامی و انتظامی کشور خطاب به سرلشکر موسوی کامنت گذاشتم خویشتنداری پلیس و نیروهای امنیتی در برابر اغتشاشگران اقدام اشتباهیست و سبب گستاخ تر شدن انها و توسعه و تداوم آشوب ها شده و کار به جاهای باریک کشیده خواهد شد و از امیر فرمانده محترم ارتش تقاضا نمودم با کسب اجازه از مقام رهبری و فرمانده معظم کل قوا به نیروهای امنیتی اختیار داده شود تا بدون کوچکترین مسامحه و اغماض با آشوبگران و مخلان امنیت کشور با مشت آهنین و سرب داغ برخورد نموده تا از گستاخ شدن انها و تداوم اشوب ها جلوگیری گردد. ولی متاسفانه مسئولین ذیربط این چنین نکرده و امروز وارد چهلمین روز اغتشاشات شده و اگر پلیس و نیروهای امنیتی بر همین روال پیش بروند باید شاهد حوادث بسیار تلخ تری از اقدام تروریستی شاهچراغ باشیم
اری .خداوند اینجوری تلافی میکنه مردم سوریه خواستند انقلاب کنند خداوند داعش را نصیب انها کرد حالا هم هرجا بخواهد انقلاب شود وقدر نشناسی کنند خداوند یجوری بلا نصیبشون میکند .تا اینکه قدر دان نعمتها باشند .اگر اینها عذاب الهی نیست پس چیست مثلا چرا داعش به قطر حمله نمیکند یا جرا به مالزی حمله نمیکند یا چرا به ترکیه یا لبنان یافلسطین ویا ضعیف ترین کشورها پس بدان این ممکن است هشداری باشد تا مردم کفران نعمت نکنند .
مرگ بر دشمن تکفیری
داعش حمله را به عهده گرفت .
قابل توجه اونایی که میگفتن اگه نمیرفتیم سوریه ؛ داعش میومد داخل کشور !!!!
داعش مسئولیت رو به عهده گرفته
بعضیا اصرار دارن بندازن گردن اغتشاشگران و معترضان
مگه داعش هنوز زنده اس ؟
سلام اگه این اقا را قبل همین کار دستگیر می کردن خیلی ها میگفتن جو سازی چون از موقع شروع اغتشاشات هزار نفر با اسلحه قصد چنین کارهای داشتن دستگیر شدن کی یا کدام گروه هرمند بازیگر فوتبالیست پیدا شد از نیروهای امنیتی تشکر کنه فقط خون مهسا خانم با همه فرق میکنه این همه شهدا تو مرز کسی چیزی یاد نمیاد
‏مگه نمی‌گید این کشته‌های شاهچراغ هم کار جمهوری اسلامیه؟ پس شروع کنید عکساشون و اسماشونو بذارید، برا مظلومیتشون گریه کنید، براشون توئیت بزنید برا کشته شدنشون کنار ضریح فراخوان بدید
ولی نمی‌کنید می‌دونید چرا؟!
چون در ازاش دلار و فالوور گیرتون نمیاد!
تف به شرف نداشتتون
پس فراجا کجا بوده ؟!
تلویزیون که شب و روز داره میگه ما سلاح و نهمات جنگی کشف و ضبط کردیم .
پس کو ؟
داعش مسئولیت رو به عهده گرفته
بعضیا اسرار و علاقه دارن بندازن گردن ❤ علی کریمی ❤
شیرازم تسلیت !
مسئولیت تامین امنیت با وزیر کشور است و استیضاح ایشان از نان شب واحب تر به نظر میرسد
مجوز برگزاری تجمع اعتراضی مردم به سیاستهای حاکمیت چه شد؟ ما خواهان برگزاری تجمع اعتراضی هستیم یک دلیل هم برای اعتراض اضافه تر شد و آن عدم امنیت است
قرار بود با قطع واتساپ و اینستاگرام امنیت رو برقرار کنن !
پس کو ؟
هان ؟
جواب بده !
وقتی تو اغتشاشات پرچم امام حسین رو آتیش میزدن یا گلوی پلیس رو میبریدن چراغ سبز رو به تکفیری بی پدر دادن. خدا همشون رو لعنت کنه .صبر مردم هم حدی داره
یادمون نخواهد رفت که سلبریتیهای دوزاری و ورزشکاران و مدعیان جوانمردی در فوتبال و ورزش همه در مورد شهادت هموطنانمان در حرم شاه چراغ خفه خون گرفتند . پرویز پرستویی مدعی و علی دایی مدعی و محسن چاوشی مثلا نیکوکار و سایر مدعیان کجایند ؟ حتما میترسند اگه جیک بزنند به امریکا راهشون ندهند و یا مسیح علی نژاد یا سگهای دست آموز او مثل سام رجبی توی فرودگاه امریکا یقه شون را بگیرند . بیچاره ملتی که این ترسو الگوهایش باشند
پناه بر خدا از این همه توحش و سنگدلی. اخه کشتن انسانهای بیگناه و بی دفاع در حال راز و نیاز با خدا ان هم در حرم مطهر شاه چراغ برای چی ؟؟؟؟؟ تف به این همه قساوت و پستی و رذالت
بدون شک کار دشمن هست
کار داعشه ؟

مگه سردار سلیمانی داعش رو از بین نبرد۱
من چیزی نمی دونم کار کیه و مسئولش کیه ولی دلم برای اون هموطن های عزیزی که جونشون رو از دست میدن می تپه چه اون که تو اعتراضاته چه اون که توی شاه چراغه ، خدایا عقلانیت رو در کشور من حاکم کن و مهر مردم رو به هم دوچندان کن
چقدر تحلیل گر و جامعه شناس و سیاستمدار تو مملکت داریم همه پر از نظرات صریح و روشنگرانه !!!
این مصیبت رو اول از همه به آقایان کریمی ، دایی ، غفوری ، لک ، سلبریتی های مدعی دفاع از حقوق مردم ایران ، دانشجویان مدافع سلف مختلط باید تسلیت گفت
خدا لعنت کنه این وقیح بی اصل و نسب را ...
دوستی که منفی میدید
دوستانی که همیشه ادعا دارید ما دشمنی نداریم ه
دوستی که میگی مسول شما نیستید و نیروی نظامی هست
بدون که در هر صورت رقبایی هستند که در آب گل آلود ماهی میگیرند.. پس شما که آب را گل آلود می کنی مسولی
افکار و کردار داعشی برای مردم قابل تحمل نیست و داعش می خواهد با این ترور اذهان عمومی را از اعمال ننگین و جنایات روزانه خود منحرف نماید ولی باید بداند افکار جاهلانه و فسیلی داعشی خریداری ندارد و نتیجه اعمال ظالمانه و قرون وسطایی خود را به زودی خواهد دید و در این راه بازگشتی نیست چون در قرن 21 جایی برای باورهای داعشی وجود ندارد
پاسخ افکار عموم مردم ایران را بدهید ؛


شما که در سوریه جنگیدند تا داعش به ایران نرسد!!!!!! حالا نه تنها پای داعش به ایران باز شده!!!!!!!!! بلکه از گیت های بازرسی هم به راحتی در قلب کشور سه تا سه تا رد می شوند!؟!؟!؟

آن هم جایی که بدون استثناء یک خانم بدون چادر حق ورود به آنجا را ندارد ،!!!!!!!

بعد اینکه وزیر کشور با انحرافی آشکار آز آنچه حقیقت ماجرا است مردم و جوانان منتقد را تهدید به برخورد می کند!!؟ خوب مردم ایران که هیچگاه همدیگر را نکشته اند ( حداقل از ۲۰۰ سال پیش به خاطر تفاوت های مذهبی هیچ ایرانی هموطن خود را نکشته است)

و در آخر اینکه حتی داعش هم به طور رسمی این جنایت را بر عهده نگرفته است و اگر قصوری است خود وزیر ترن سوار باید پاسخگو باشند
شاهچراغ که اینجوری شد
شابدوالعظیم رو دریابید !
زن زندگی شهادت باید جایگزین زن زندگی ازادی بشه واقعا شهادت یک مادر و کودک در اغوش هم خیلی دردناک بود اونهایی که برای فوت مهسا امینی ادعا کردند که سوگوار شدند حالا برای شهادت این مادر و کودک ببینیم چه کار میکنند
عجب! خیلی اروم و ریلکس میاد بدون ماسک، هیچکس هم نیست که مانعش بشه. لباس شخصی ها کجان؟ رفتن سلف دانشگاه؟ یا تجمع پزشکان؟
تابناک درباره چهلم مهسا امینی چرا سکوت کردی.......................
خداوند همه رو بیامرزه، یک ایران عزاداره
عامل این حادثه اعتراضات نیست، بی توجهیه جمهوری اسلامی به اعتراضات هستش، که باعث اوج گرفتن بیشتر نارضایتی مردم میشه، اجنبی و تروریست و خائن هم سواستفاده میکنه.
مردم ایران حق داشتن دولت مستقل، نماینده قانونی در مجلس یا اعتراض بدون کتک و انگ رو دارن ولی کو گوش شنوا. محتوای اعتراضات و مطالبات رو رصد میکنید؟
داعشی ، منافق پیوندتان مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
داعش منافق کسی است که کودکان را میکشه
چرا طرف بازرسی نشد؟
باید چند پهباد بر روی آسمان عربستان سعودی پرواز کنند و چند نقطه را بزنند تا این نا آرامی ها به پایان برسد
اونایی که میگن مشکوکه و چطور وارد شده باید بگم از همون ابتدا شلیک و تیر اندازی کرده بعد وارد شده مرگ بر کومله مرگ بر وطن فروش و کومله
مرزها را رها کردند به 4 تا دختر بچه و دانشجو گیر میدن نتیجش همینه دیگه
درود بر خبرگزاری صادق فارس!!!
درود...درود....درود..............
وقتی جمهوری اسلامی تو کتاب های درسی اش درست به بچه ها یاد نمی ده چه خبره تو منطقه، بایدم نسل تازه و کم اطلاع فکر کنند که ایران همش گل و بلبل بوده جمهوری اسلامی اومده همه چی خراب کرده.
وقتی می گیم دشمن داریم می گن متوهمید. وقتی می گیم خاورمیانه جای جنگ برای بقاست: تاریخ کشورتونو خوب بخونید
1182-1191: جنگ های اول ایران و روس و دست رفتن بخش های مهمی از قفقاز جنوبی
1204-1206: جنگ دوم ایران و روس و دست رفتن همه سرزمین های شمال ارس
1236: اشغال خارک توسط انگلیس و زمینه ساری جدایی افغانستان امروزی از ایران و جدایی هرات از ایران
1249-1250: قحطی بزرگ
1258: پذیرش جدایی هرات از ایران
1260: جدایی مرو و مناطق شرقی ترکمنستان امروزی و اجبار ایران به صرقه نظر از حقش در آسیای میانه
1274: جدایی بلوچستان پاکستان امروزی از ایران
1292-1296: اشغال ایران توسط انگلیس، روسیه و عثمانی. نتیجه نزدیک به نیمی از مردم ایران مستقیم و غیر مستقیم توسط اشغالگر (بیشتر انگلیسی ها) کشته شدند. قحطی بزرگ
1320 جنگ جهانی دوم اشغال ایران توسط انگلیس و روسیه، خروج رضا شاه با توهین و تحقیر متفقین اشغالگر
1332 کودتای 28 مرداد به دست انگلیس و آمریکا و سقوط دولت مردمی دکتر مصدق و سرکوب مردم
1335- برقراری ساواک و سرکوب ها و تشدید نارضایتی ها مردم
1342- تشدید نارضایتی های مردم
1348 - جدایی بحرین از ایران
دهه 1350 آغار تنش شاه با غرب سر نفت و قیمت های کالاها و فشار آمریکا بر شاه برای راه انداختن جنگ با عراق
و قبول نکردن شاه
1356-1357- اعتراض مردم و سرکوب ساواک و شاه
1357- سقوط شاه
1359-1368 جنگ تحمیلی (این بار آمریکا موفق به تحریک صدام شد)
1380 حمله آمریکا به افغانستان و عراق در ادامه و تهدید ایران به حمله نظامی
شروع غائله هسته ای توسط غرب
1391 تحریم های ظالمانه ی هسته ای علیه ایران
1392: تشکیل حکومت داعش در عراق و سپس سوریه! و تهدید مرزهای ایران
1396: خروج آمریکا از برجام و ساختن مشکلات اقتصادی و امنیتی فراوان برای ایران
لعنت بر سعودی اینترنشنال
این اتفاق ربطی به اعتراضات نداره
اونایی که ربطش میدن حادثه مشهد یادشان باشد!!!
ضمنا هرگونه خدشه به امنیت مردم مقصرش دولت بی کفایت است نه معترضین و نه حتی داعش و وهابی و باصطلاح دشمن!!
خدا لعنت کنه هرچی دشمن و وطن فروشه
ولعنت الله علی قوم ظالمین تکفیری لعنت برمتجاوزین اشرار.ایرانم تسلیت امام رضا(ع) تسلیت امام زمان (عج) تسلیت ،
مساله اینه که تروریستها هم احمق نیستند وقتی می بینن همه نیروهای نظامی ایران توی شهرها مشغول سرکوب هستند چه فرصتی ازین بهتر برای حمله تروریستی. متاسفانه بی تجربه های داخل هنوز باورشون نشده که ما واقعا دشمن خارجی داریم.
شیراز تسلیت ؛
به خانواده های شهدای عزیز این حمله تروریستی تسلیت عرض میکنم .
واقعاً که حادثه تلخی است . مسئولین با جدیت پیگیری فرمایند .
پیدا کنید پرتغال فروش را
ببین! آقای مسيول تایید کامنت. بقیه کامنتا رو هم منتشر کن ببینیم به خاطر گرونی سوخت آلمان حمله کردن یا نه :))))
جالبه که داعش خودش طرفدار حجاب اجباری در حد روبنده است و بیشترین حد نظام مردسالارانه داره. زن ها از نظر داعش فقط کالایی بیش نیستن. شعار زن زندگی آزادی شعار زن های کرد در جنگ با داعش در کوبانی بود. اینکه داعش از معترضان داخلی و مهسا امینی حمایت کرده عجیبه، در آخر، اینکه اعتراضات منجر به وقوع این اتفاقات شده، مسخره است. این حادثه تروریستی به اعتراضات گره بزنیم، هزاران اتفاقات قبلی داعش و جیش العدل گردن چی بندازیم!؟ اون موقع که اعتراض هم نبوده.
بهتره اینه که نیروهای امنیتی با انسجام بیشتری مانع از این اتفاقات بشن. صد البته تعداد زیادی از این رویداد تروریستی بخشیش خنثی شده است و می توانست بیشتر باشه.
امیدوارم این موضع گیری داعش وسیله ای برای اختلاف بیشتر نشه و مسئولین حرف مردم بشنون به صحبت و پیام داعش که دشمن قسم خورده بشریت استناد نکنند و وسیله ای برای برچسب گذاری جدید نکنند.
مگر زمانی که تروریست‌ها به مجلسی که الان شما رئیس آن هستید حمله کردند، معترضین درخیابان بودند!!؟؟؟ مگر زمانی که به رژه اهواز حمله شد، معترضین درخیابان بودند؟! مگر زمانی که یک تکفیری به حرم مشهد حمله کرد، معترضین درخیابان بودند!؟ وهزاران نمونه دیگر. جناب قالیباف لطفا ناکارامدی دستگاه‌های امنیتی را گردن مردم نیندازید
نتیجه اقتصاد خراب و دستوری و تقلیدی از ژاپن و آلمان هست!!!
وقتی اقتصاد خراب هست بیکاری هست نتیجه اش میشه کولبر
نتیجه اش میشه ادوات تروریستی وسط ایران
وگرنه مهاجرین اون کشور که همه میدونن کجاست در تمام دنیا پخش هستند و درایران فقط بیشتر هستند
اما تا بنزین نباشه آتش هم نیست وقتی تفنگ و گلوله اش نباشه تروریست نهایت با قمه حمله کنه مثل تظاهرات های پیشین که به اغتشاش تبدیل شد اما کشور دچار التهاب کمتر شد اما از ۹۸ به این طرف کشوردچار اقتصاد بد شد و طبیعتا قاچاق سلاح هم بیش
هر کسی که هیزمی در این آتش دشمن ریخت دستش آلوده به خون مردم بی‌گناه حادثه تروریستی شاهچراخ هستش.
ایرانم تسلیت
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه سوالی داشتم، طی هفته های اخیر همه از بالا تا پایین رسانه های بیگانه را در اوضاع کنونی مقصر می دانستند و به مردم توصیه می کردند فریب این رسانه ها را نخورده، اما در این حادثه با وجود دستگیری متهم در حال بازجویی و تخلیه اطلاعاتی که کی بوده از کجا خط می گیرد!!! اکثر رسانه های داخلی از رسانه های بیگانه و منبع خارج ( فرانسه) اغنا و اعتماد کرده تتیر زده اند این کار توسط داعش بوده و مسئولیت این حادثه را گردن گرفته!!!!!!! سوال بالاخره مردم به کدام رسانه اعتماد کنند!!!؟؟ داخلی یا بیگانه!!؟؟ اگر اخبار رسانه های بیگانه کذب محض است آیا اغنا کردن به اخبار آنها جایز است!!!؟؟
همه میدونیم داعش هم مثل القاعده کمی بعد از تاسیس و شناخته شدن جهانی٬ چند شعبه شدند( ایجادشون کردند) که هرکدام نیابتی برای یک قدرت متخاصم ایفای نقش کرده و بیانیه می دهند و عملا عملیاتی به لحاظ راهبردی کاملا متضاد با یکدیگر را رقم زده اند.
اما٬
سخته قبول کنیم "اغتشاشات" برنامه ریزی شده بوده و آنگاه میان با این حرکت "تروریستی عوام ترسون" نابجا رشته های خودشون رو پتبه می کنند.
همونطور که سخت بود قبول کنیم در شروع کار شورش گری های اخیر برای همراه کردن مردم هنوز معتقد با خودشون تو خیابونا بیان مسجد و قرآن رو آتش بزنند و علیه خودشون زمینه ۹ دی و این جیزها رو فراهم کنند
کما اینکه کومله علیرغم آنکه به شدت مورد حمله نظامی قرار گرفت ٬ وارد مقابله گرم نشد و عجالتا به رواج شورشهای خیابانی و رسانه ای اکتفا کرد .

بیشتر بنظر می رسه مردم مظلوم مثل همیشه قربانی جنگ افسران اطلاعاتی متخاصم هستند. همون بازی امنیت و ضد امنیت!
بازرسی نشده اینجا که تیراندازی کرد همون جایی که بازرس میشن
مادرتون به عزاتون بشینه الهی دنیا واخرت تون فنا شه خیر نبینید کسانی که دلیل مستقیم وغیر مستقیم این فاجعه اید
تسلیت
#فقط با انتقام آرام می گیریم
تسلیت به تمام ایران وخانواده های داغدار این عزیزان
خدالعنتشون کنه افرادی که رحم و مروت ندارند وبا سرب داغ به جنگ بی دفاعان ولی گناهان می روند ای کاش نیروهای امنیتی به جای رصد مردم خود اینگونه افراد را رصد می کردند تا خارجی به این راحتی وارد کشور نشود و اینگونه بی گناهان را به خاک و خون کشد ؟!؟!؟!؟!!!
واقعيت را فقط خدا ميداند و بس
بيچاره مردم.
یگان ویژه خیلی سریع خودش را رساند وگرنه احتمالا کشته ها خیلی بیشتر می شد. این موضوع را هم مدیون معترضین هستند که یگان ویژه آماده در خیابان ها حضور داره
باید تیکه تیکه اش کنید تا برای دیگران عبرت بشه.
اگر کار خودشونه پس چرامثل مهسا خانم واسه قربانیا عزا نمیگیرید؟!!!!!
آهای شغاد های وطنیکه علیه حکومت شعار می دهید بسیاری از شماها تریلیاردر هستین شکمتان پر است و بفکر گرسنگی نیستید شما مثل پزشکانی هستید که در کلینیک تهران آن دختر ۱۸ ساله را برای عمل زیبایی کشتید و جسدش را در بیابان سوزاندید شما که گفتید قتل و عام شاهچراغ کار حکومت است آن داعش بحرینی که در شاهچراغ مردم را قتل و عام کرد ازپزشکان داعشی یاد گرفته که دختر ملت را برای چهل ملیون پول یک عمل می کشید و جسدش را در بیابان می سوزانید آیا برای آن دختر که او را سوزاندین هم هشتک زدید قیام کردین؟ شعار دادین ؟ شما انسان نیستین شما برده غرب هستید و روی داعش را سفید کردید
آهای حروم لقمه‌ای که گفتی از گیت ورودی حرم شاه‌چراغ یه فندک هم نمیشه برد تو و این حادثه کار خود حکومته فیلمش را دیدی چطوری رفت تو بی‌شرف؟ دیدی مشخص شد بحرینی بوده و داعشی ؟ سراسر وجودتان دروغ است هر دختری با بیماری و سرطان و خودکشی مرد بعنوان شهید راه آزادی بر مردم غالب کردید آهای جلبک مغزهای غرب زده ای که برای وارد کردن واکسن آسترازینکا و فایزر طومار می نوشتید دیدید چطور در اروپا و آمریکا واکسن زده های آسترازینکا و فایزر قتل و عام می شوند ؟
شما ها خائن وطن فروش عاشق غرب و دشمن وطن ، باسم اصلاحات باسم دموکراسی باسم آزادی ، چارتا بیمار سایکوزودپرس را که خودکشی کرده اند سرطان داشته اند بیمار بوده اند و مردند بنام شهید بنام مقتول توسط نیروی نظامی امنیتی قالب می کنند خوب طبیعی است نیروهای انتظامی امنیتی درگیر و مشغول کنترل امثال این خاینین هستند و خلا امنیتی در شاهچراغ و جاهای دیگر ایجاد می شود و وهابیون ازین خلا امنیتی استفاده می کنند ملت را قتل و عام می کنند
مردم بدبخت از هر دو طرف دارن میخورن
لعنت به فتنه لعنت به دشمنان ایران اسلامی...تشکر از نیروهای نظامی و امنیتی خدا پشت و پناهتون باشه
اگرازاول به خاطر همه اشتباهات عمدی وغیر عمدی حکومت ازمردم عذر خواهی میکرد کاربه اینجا نمیکشید که داعش لعنتی هم وارد ماجراشود واین همه خون بیگناه ریخته شودوقتی فقط مردم رااذیت میکنید وهمه رابدبخت میکنید مردم همعاصی میشوند وشورش میکنند بترس ازکسی که چیزی برای ازدست دادن ندارد
ان شاء الله تعالی حامیان و مسببان جنایت شاهچراغ همانند اصحاب سبت که به بوزینه و خوک تبدیل شدند آنها نیز به بوزینه و خوک تبدیل شوند تا رسوا شوند
برای آرنین و این سرنوشت غمگین...
برای رهام و داغ برادرش...
برای رقص خون و گلوله...
برای بوسه بر پیکر طفل یکساله...
برای این همه برای خونین
چرا درفیلمها هیچ کشته ای دیده نمیشود تروریست بدون ماسک هم عجیبه
خدا لعنت کنه هر کسی که باعث این قتل و عام بود. ولی این چه ربطی داره به اعتراض. ما گشنه و بیکار و بدبخت باشیم اعتراض نکنیم. چون پلیس عرضه نداره از کشور محافظت کنه. در باره مردم چی فکر کردید شما
هی کار هرکسی بود خوب تونست تو دلمون داغ عزیزامون بزارن ...من فقط تعجبم آقا چلا نگهبان شاهچراغ نباید یه اصلاح داشته باشه تعجبم چرا مامورهای ک ۲۴جلو ورودی بودن هر روز اون ساعت کجا بودن تعجبم در این ک این آدم چرا از در اصلی وارد شده تعجبم در این ک خیلی کارش راحت بوده انگار خیلی ها باهاش هم دستی کردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار