بازدید 3367

رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید در تهران

کد خبر: ۱۱۴۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 25 October 2022

بر اساس اعلام داره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، نیمه‌ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، با بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان برای امروز(۳ آبان‌ماه) قسمتی ابری در برخی نقاط نیمه‌ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شرقی گاهی همراه با رگبار و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

برای روز چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه (۴ و ۵ آبان‌ماه) جوی پایدار، در مناطق پرتردد شهری گاهی همراه با غبار محلی مورد انتظار است. از بعدازظهر پنجشنبه تا روز شنبه(۵ تا ۷ آبان‌ماه) با توجه به عبور متناوب امواج، جوی ناپایدار و به دنبال آن آسمان نیمه‌ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد و روز جمعه گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده و رگبار باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه در نیمه‌شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا(۴آبان‌ماه) کاهش نسبی دما و تا روز جمعه افزایش نسبی سپس کاهش دما قابل پیش‌بینی است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا( ۴آبان‌ماه) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۵آبان ماه) صاف تاقسمتی ابری همراه با غبارصبحگاهی و از بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم