تحلیل تکنیکال نماد فولاد

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فولاد در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 22 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فولاد در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فولاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل فولاد امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۱

تحلیل فولاد امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | کف سازی در فولاد؟
 
 


قیمت فولاد در دو سال گذشته از کف خود در ۳۰۰ تومان برگشت و موفق شد تا فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر نیز رشد کند و طی چند مرحله سعی کرد تا از سد ۶۰۰ تومان نیز عبور کند، اما موفق به عبور از سد این محدوده‌ی مقاومتی نشد و دوباره در مسیر اصلاح قرار گرفت تا اینکه قیمت دوباره در محدوده‌ی حمایتی فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر در ۴۸۰ تومان نزدیک شده و در حال کف سازی می‌باشد.

با دنبال کردن این الگو می‌شود انتظار داشت که قیمت طی هفته‌های آینده و تا پایان سال دوباره به تارگت ۶۵۰ تومان برسد و با عبور از آن تارگت ۷۵۰ تومان روی اوج قبلی برای سهم فعال می‌شود. RSI هنوز موفق به عبور از خط روند نزولی خود در کوتاه مدت نشده است، اما به محض عبور از آن می‌شود انتظار داشت که یک رالی صعودی دیگر در سهم آغاز شود. از طرفی دیگر واگرایی مثبت ایجاد شده میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI در روز‌های پیش رو می‌تواند سبب ادامه روند صعودی در نمودار قیمت شود. در صورت تثبیت قیمت بالاتر از سطح حمایتی و روانی ۵۰۰ تومان انتظار می‌رود قیمت سهم تا پایان سال یک بار دیگر موفق به لمس کردن محدوده‌ی فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر در ۶۰۰ تومان شود.

خلاصه تحلیل تکنیکال فولاد

حمایت اول: ۴۸۰ تومان
حمایت دوم: ۴۵۰ تومان
نوع حمایت: فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI همچنان ادامه دارد
واگرایی: واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و RSI
مقاومت اول: ۶۰۰ تومان
مقاومت دوم: ۷۷۰ تومان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار