بازدید 9362
یوسفی دارنده طلای بزرگسالان جهان، در اسپانیا برنزی شد

دو طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان برای ایران

امشب برای مردم ایذه و دو فرنگی‌کار این شهر خوزستان، شب خاطره انگیزی شد. دادمرز و ایمان محمدی هر دو در اسپانیا طلایی شدتد
کد خبر: ۱۱۴۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ 18 October 2022

کشتی فرنگی ایران امشب صاحب دو مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی ۲۰۲۲ جهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در اسپانیا، پویا دادمرز در دیدار نهایی وزن ۵۵ کیلوگرم این رقابت‌ها مقابل نیهاد گولوزاد از آذربایجان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال طلای جهان در رده زیر 23 سال شد.

دادمرز پیش از این در دور نخست با نتیجه سه بر یک احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد. او در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه هشت بر یک نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل دنیس میهای از رومانی با نتیجه قاطع ۹ بر ۴ به برتری رسید و راهی فینال شد.

دو طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان برای ایران

در ادامه رقابت های امشب(سه شنبه) ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به میدان رفت و دومین نشان تیم ایران را رقم زد.

ایمان محمدی فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابلگ ئورگی شوتادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با اقتدار و با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلای زبر ۲۳ سال جهان شد.

محمدی پیش از این روز گذشته(دوشنبه) در دور نخست استراحت کرد، سپس شش بر یک احمد باقدودا از مصر را شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل ریوتو ایکیدا از ژاپن با نتیجه قاطع هفت بر یک به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. محمدی در این مرحله نیز برابرضیا باباشوف از آذربایجان با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

دو طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان برای ایران

محمدرضا مختاری در ۷۷ با شکست در کشتی رده‌بندی مقابل حریفی از ژاپن دست خالی ماند و علی اکبر یوسفی قهرمان سال گذشته کشتی بزرگسالان جهان، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک رفت و با پیروزی ۹ بر یک مقابل ممدوف حریف کم تجربه اهل جمهوری آذربایجان به مدال برنز رسید.

یوسفی برای این مسابقات چندان آماده نبود و نتوانست به فینال رقابت های امیدهای جهان راه یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل