بازدید 2201

ارتش برای پاسخ به هر تهدیدی در آمادگی کامل است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی محوری ارتش به طور قطع و یقین آمادگی دارد هرگونه تهدید در هر زمان، مکان، سطح و مقطعی را پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 18 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه‌شنبه در بازدید از تیپ ۲۷۷ شهید تولایی شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران افزود: نیروی زمینی، مسوولیت حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور را بر عهده داشته و برای انجام آن آمادگی کامل دارد.

وی با بیان این که نیروی زمینی در پایه‌های آمادگی رزمی به مرز خودکفایی رسیده است اضافه کرد: امروز در تولید انواع تسلیحات و ۲۳ رسته نیروی زمینی خودکفا هستیم و آمادگی دفع هرگونه تجاوز به میهن اسلامی باکیفیت بالا وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر ارتش کشوری مدعی آمادگی رزمی باشد اما به توان داخلی متکی نباشد و در تولید تسلیحات به خودکفایی نرسیده باشد آن کشور وابسته است.

حیدری ارتقای منزلت اجتماعی نیروهای مسلح را از اوامر فرماندهی معظم کل قوا دانست و افزود: در منطقه شمال شرق کشور تاکنون ۲ هزار و ۵۵۲ واحد منزل سازمانی احداث‌ شده یا در حال احداث است و در زمینه منازل ملکی یا شخصی رایزنی‌ها در حال انجام با تعاونی‌ها و شرکت‌های سازنده است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی امین و تأکید معظم له مبنی بر این که "امنیت بستر همه فعالیت‌هاست" گفت: امنیت، پایه امور است و نمی‌شود در کشوری ناامنی باشد و کارها پیش برود پس امنیت، اصل و اساس کارها به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهید مسلم جاویدی مهر که در ناآرامیهای اخیر در قوچان به شهادت رسید جزء انسان‌های شریف و ولایتمدار بود که در اتفاقات اخیر احساس مسوولیت کرد و علیرغم جانبازی، جان خود را نیز تقدیم امنیت کشور کرد.

حیدری، تیپ ۲۷۷ متحرک هجومی قوچان را جزء تیپ‌های صاحب اعتبار در دفاع مقدس و فاتح حصر آبادان خواند و تأکید کرد: امروز روحیه شهادت‌طلبی در میان کارکنان و فرمانده این تیپ وجود دارد و منشأ خدمات ارزنده‌ای برای این انقلاب هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه حضور در تیپ ۲۷۷ قوچان از طرح ۲۵۲ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی در این شهرستان بازدید و با خانواده ستوان یکم شهید مسلم جاویدی مهر نیز دیدار کرد.

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر