بازدید 15050
۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

«هیچ مسئولی حق عقب‌نشینی درباره حجاب را ندارد»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 18 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند حجاب فاطمی را از بانوان این سرزمین بگیرند، زنان ایران اسلامی با تمام وجود از حجاب خود پاسداری می‌کنند.

 محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز در تجمع بانوان ورامین در محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است.

وی گفت: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند حجاب فاطمی را از بانوان این سرزمین بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: زنان ایران اسلامی با تمام وجود از حجاب خود پاسداری می‌کنند، امروز بهاییت با تمام وجود برعلیه حجاب فعال است.

محمودی بیان کرد: اینجا دیار ۱۵ خرداد است، ورامین سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب است و مردم این دیار هیچگاه اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد، با صراحت عرض می‌کنم هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارند.

وی در پایان گفت: امروز هر مسؤولی در حوزه حجاب و عفاف کوتاهی کند، خائن است و مردم اجازه نخواهند داد خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید پایمال شود، مگر ما مرده باشیم که کسی بخواهد برخلاف وصیت شهدا عمل نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲۴۶
انتشار یافته: ۷
ولی درباره مهسا امینی همه عقب نشینی کردند
عمو جون کوتاه بیا.الان وقتش نیست.
آقای محمودی به نظر من حساسیت به خرج ندهید اگر بی حجابی باشد مردم آنها را طرد میکننید و خودشان به مسیر اصلی بر میگردنند بد نیست امتحان کنید
آینده همه چیز را مشخص می کنه جناب !
ببخشید شما چه کاره هستی
مگر شما اجازه داری برای همه تعئین تکلیف کنی؟ یعنی به زور میخوای همه را ببری بهشت؟ یعنی از حضرت علی هم مسلمون تری شما؟ حضرت علی هم به نظر مردم اولویت میدادند. اینو که دیگه قبول داری؟ یا این را هم قبول نداری؟
در حچاب هیچ اجباری نیست به هیچ کس مربوط نیست انسان را خداوند آزاد خلق کرده و این ما هستیم کدام را انتخاب کنیم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست