بازدید 4235

ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس

کد خبر: ۱۱۴۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ 15 October 2022

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که بر اثر تیراندازی به دلیل اختلافات خانوادگی، چهار عضو یک خانواده کشته شده‌اند.

به گزارش رکنا ،«حسین ناصرخاکی» با اعلام خبر قتل اعضای یک خانواده در تیراندازی با سلاح گرم در یکی از خیابان‌های اصلی فردیس افزود: این حادثه حدود ساعت ۲۱ پنج شنبه ۲۱ مهر رخ داده و بر اساس بررسی‌های اولیه، بر اثر اختلافات قدیمی همسایگی فیمابین، یکی از همسایه‌ها ضمن حمله مسلحانه با کلت کمری به همسایه مجاور خود، مبادرت به تیراندازی به همه اعضای خانواده کرده و تعدادی از آن‌ها را به قتل رسانده و زخمی کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان این که فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شدند و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی برای تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس نیز ضمن اعلام خبر درگیری و نزاع همسایه‌ها در این شهرستان گفت که در پی آن ۴ تن کشته و ۲ تن زخمی شدند.

«وحید اکبری» افزود: برابر اخبار رسیده در ساعت ۲۱:۴۰ مورخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ طی بررسی صحنه توسط پلیس آگاهی، مشخص شد که به دلیل بروز اختلاف بین همسایگان در یکی از خیابان‌های شهر فردیس، فردی با هویت ( م_چ ) حدود ۵۵ ساله ضمن مراجعه به درِ منزل یکی از همسایگان شروع به درگیری لفظی کرده است.

وی ادامه داد: سپس این فرد با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت افراد کرده که در این درگیری ۴ نفر از افراد حاضر در منزل در دم جان باخته و دو نفر به علت جراحات شدید از طریق اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده‌اند .اکبری ضمن اعلام حضور بازپرس ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی برای بررسی صحنه در محل حادثه افزود: قاتل از محل متواری شده که تحت تعقیب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست