بازدید 2365

اولین پیروزی ما در گام دوم، محو رژیم صهیونیستی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اولین پیروزی ما در گام دوم انقلاب محو رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی اعتراف کرده است که در معرض نابودی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 14 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقلا ز فارس، به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و نیز بزرگداشت هفته وحدت، همایش امت رسول الله (ص) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جمع اهالی شیعه و اهل سنت روستای قره تپه شهرستان بهشهر برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این همایش ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در دنیای معاصر یک فرصت بی‌بدیل برای جهان اسلام محسوب می‌شود، اظهار کرد: برخلاف نظام سلطه و دستگاه‌های محاسبه‌گر استکباری این انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و فداکاری همه ملت ایران به پیروزی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سرزمین مهم استقرار پیدا کرد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام جدید و پیشرفته و یک الگوی جذاب در پیش روی مسلمانان جهان است، افزود: امام راحل اولین اقدامی که بعد از تشکیل جمهوری اسلامی دادند توجه همه مسلمانان را به سمت آمریکای خونخوار و رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی که دشمن اصلی جهان اسلام است، معطوف کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است و همه بدبختی‌ها جهان اسلام از امریکا است، ادامه داد: امام گفتند با پیروزی انقلاب، رژیم جعلی اسرائیل این غده سرطانی باید از صفحه روزگار محود شود، اما این در حالی بود که برادران عرب در کشور‌های مسلمان به واسطه سیاست‌های منفعلانه سرانشان در حال صلح با سران صهیونیستی بود که قرارداد کمپ دیوید منعقد شد.

سردار سلیمانی با تصریح بر اینکه رژیم جعلی اسرائیل در اندیشه طرح از نیل تا فرات بود خاطرنشان کرد: اما انتفاضه از دل سرزمین‌های اشغالی شعله کشید.

وی با بیان اینکه امام راحل برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند، گفت: این روز نه تنها در ایران تظاهرات در حمایت از فلسطین برگزار است بلکه در کشور‌های منطقه ملت‌های آزادیخواه هم تظاهرات حمایت از فلسطین برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه به اشغالگری رژیم صهیونیستی به بخشی از خاک لبنان، هم اشاره کرد و افزود: جبهه مقاومت با فداکاری حاج قاسم سلیمانی در برابر رژیم صهیونستی شکل گرفت که والاترین شهدا در این جبهه مقاومت به شهادت رسیدند که شهید حاج رحیم کابلی یکی از شهدای مدافع حرم این جبهه مقاومت است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جبهه مقاومت نویدبخش آزادی قدس شریف است، بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر فتح و ظفر نزدیک و نظام در سایر جبهه‌ها نیز به پیروزی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ سال افغانستان تحت سیطره امریکا بود که در نهایت با خفت و خواری آن سرزمین را ترک کرد، گفت: آمریکا در عراق هم دوبار لشکرکشی کرد، بیش از ۱۵۰ ناو و رزم ناو اروپایی و آمریکایی تحت پرچم ناتو در خلیج فارس حضور داشتند، اما امروز آثاری از ناو‌های امریکایی در خلیج فارس مشاهده نمی‌شود که این حاصل وحدت ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امام فرمودند اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کند، اضافه کرد: همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های نظام اسلامی محصول وحدت و انسجام یک ملت بزرگ با داشتن اهداف و آرمان‌های متعالی تحت رهبری یک رهبر شجاع و بزرگ و عدالت خواه است که با مدد الهی در سایه سار پرچم جمهوری اسلامی امروز نماد اسلام و انقلاب اسلامی در جهان شده است.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تمدن‌سازی اسلام در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم به دنبال تمدن‌سازی است و این امر مهم زمانی اتفاق می‌افتد که کشور‌های مسلمان در کنار یکدیگر قرار بگیرند همان طور که ملت ایران در کنار هم قرار گرفتند و انقلاب پیروز شد و نظام اسلامی مستقر و امروزه نیز در مسیر دولت سازی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در منطقه‌ای هستیم که کشور‌های مسلمان با الگو گرفتن از نمونه جذاب جمهوری اسلامی در کنار هم قرار می‌گیرند تا مرحله تمدن‌سازی شکل بگیرد، تاکید کرد: استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی احساس خطر جدی‌تر از دوره پیروزی انقلاب دارند، شکست‌های رژیم صهیونیستی در این چهار دهه از عمر انقلاب باعث شده بیش از هر زمان دیگری موجودیت خود را در خطر ببیند و امروزه با خطر موجودیت مواجه هستند در همین رابطه نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل در نامه اعتراف کرده است که موجودیت رژیم در خطر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه رژیم جعلی صهیونیستی دارای ملت، جغرافیا و فرهنگ منجسم ملی نیست، ادامه داد: یهودیان بلاد مختلف با فرهنگ‌های متفاوت در سرزمین اشغالی مستقر هستند که به گزارش رسانه‌های بیگانه ساکنان آن به دنبال پاسپورت اصلی خود است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه اولین پیروزی ما در گام دوم انقلاب محو رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی اعتراف کرده است که در معرض نابودی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنی رژیم صهیونیستی و هزینه هنگفت برای قرار دادن مانع بر سر راه ملت ایران طبیعی است، خاطرنشان کرد: آمریکا حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی است، آمریکایی ۳۲۰ جمعیت دارد، ۵ میلیون یهودی در آمریکا زندگی می‌کنند که تمام اقتصاد، رسانه، اندیشکده‌ها بدست کارتل‌های صهیونیستی‌ها اداره می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فضای مجازی در اختیار ربات‌هایی است که توسط صهیونیست‌ها پشتیبانی می‌شود، افزود: در همین ایام چقدر دروغ بر علیه ایران در فضای مجازی منتشر شده است. رژیم صهیونستی یک جنگ ترکیبی و رسانه‌ای بر علیه ایران براه انداخته است چرا که آن‌ها در جبهه سخت و نظامی در مقابل انقلاب اسلامی توانایی به میدان آمدن ندارند و بار‌ها در مناطق جهان اسلام از مسلمانان شکست خوردند، اما امروز در فضای مجازی جنگ براه انداختند و در تلاش برای جابجایی شهید و جلاد و ارزش‌ها هستند.

وی با تصریح راه‌اندازی جنگ‌ها در سوریه، یمن، لبنان، عراق و ... توسط رژیم‌ها صهیونیستی ادامه داد: تنها ملت ایران بود که از شرف، ناموس، استقلال، مرز‌های جغرافیایی و آینده جوانان خود دفاع کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر فشار حداکثری دشمن مقاومت کرد و با تکیه بر دانش و توانایی داخلی به پیشرفت‌های مهمی دست پیدا کرده است.

سردار سلیمانی به دستاورد‌های مهم نظام در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و زمینه‌های خدمت رسانی، هم اشاره کرد و گفت: ملت ایران از نظر علمی رتبه اول علمی را کسب کرده است و در فناوری کشور برتر منطقه است.

وی با بیان اینکه ایران در رتبه مهندسی رتبه ۳ را در جهان دارد، خاطرنشان کرد: پالایشگاه خلیج فارس و ساخت نیروگاه‌های سیبل ترکیبی از جمله دستاورد‌های نظام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه به علت تحریم‌های ظالمانه آمریکا در برخی از بخش‌های اقتصادی دارای مشکلات هستیم، اضافه کرد: در دولت با جراحی اقتصادی، ایران در مسیر شکوفایی قرار گرفته و دیگر تحریم‌ها بی‌اثر شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل نظام سلطه ایستاد و پیروزی شامل حال ملت شده است، گفت: نظام سلطه از پیشرفت ایران نگران است و از همین رو در تلاش برای ضربه زدن به ارزش‌ها جامعه است، اما زنان این ملت با عفت زندگی کردند و با عفاف در همه پیشرفت‌ها نقش دارند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی قدرت خنثی‌سازی توطئه‌های نظام سلطه را دارد، افزود: صف کسانی که ناآگاهانه وارد این صحنه‌ها می‌شوند از طراحان و عاملان جدا است، اما باید هوشیار باشیم و با جهاد تبیین با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی برای بازخوانی وحدت جامعه اسلامی است، اضافه کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌ها در سایه وحدت به‌دست آمده و وحدت برای جهان اسلامی ضروری است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امامین انقلاب تاکید بر وحدت داشتند، تصریح‌کرد: ما باید به این تدابیر عمل کنیم که وحدت قدرت الهی ملت ایران را افزایش خواهد داد و باید دانست آینده از آن جوانان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان