بازدید 2335

دشمنان به دنبال این هستند که کشور را معطل کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: مراقب باشیم فتنه های دشمنان حواسمان را از پیشرفت و توسعه کشور پرت نکنند.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 14 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید احمد خاتمی شامگاه پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ در آیین جشن وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) در مسجد جامع روستای جوشقان از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه اظهار کرد: وحدت یعنی اینکه انگشتان دست فاصله بین خود را شکسته و درهم تنیده شده و تبدیل به مشت شوند و بر سر دشمنان اسلام کوبیده شود.

وی بیان کرد: مردم روستای جوشقان و بخش نوبران ساوه مردمی دیندار و ولایتمدار هستند و سردار شهید چمران از افتخارات این خطه از دیار اسلامی است که در کنار صدها شهید دیگر این منطقه، به انقلاب اسلامی تقدیم شدند و پیام آنها اتحاد و وحدت در برابر دشمنان و معاندان اسلام و پشتیبانی از ولایت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه از بدو تشکیل اسلام مخالفت با اسلام در قالب فتنه های گوناگون در دستور کار جبهه باطل قرار داشت، اظهار کرد: فتنه های زمان رسول مکرم اسلام(ص) تا جایی پیش رفت که در جنگ خندق دشمنان اسلام اعلام کردند که نظام نبوی رو به اتمام است اما نه تنها نظام نبوی تمام نشد بلکه در مرتفع ترین قله های جهاد، فریاد اسلام بلند شد و امروز پس از گذشت ۱۴۰۰ سال همچنان پرچم اسلام برافراشته است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نظامی پایه گذار شد که در مسیر نظام نبوی و علوی است و با گذشت بیش از چهار دهه از تشکیل انقلاب صدها فتنه کوچک و بزرگ علیه انقلاب پایه ریزی و اجرا شد اما با بصیرت ملت و ولایتمداری آنان توطئه ها یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد.

وی افزود: تا آخرین نفس قدرت های ننگین بیگانه از نظام شاهنشاهی دفاع کردند اما خدا خواست تا سلسله فساد و زورمداران فروریخت و صدای انقلاب در سراسر جهان پیچید.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به فتنه هایی که در طول انقلاب شکل گرفته است، بیان کرد: فتنه ۷۸ کوی دانشگاه، فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات، فتنه ۹۷ و ۹۸ بنزینی و فتنه امسال که به بهانه کشته شدن یک خانم صورت گرفته است با هدف انزوای انقلاب شکل گرفته ولی واقعیت این است که از مدت ها پیش به دنبال ایجاد آشوب و ناآرامی می گشتند و به بهانه دروغین این اتفاق، نقشه خود را عملی کردند و دست به اغتشاشات با هدف براندازی نظام زدند اما در همه این فتنه ها تیرشان به سنگ خورد.

وی افزود: تا زمانی که پای دین و اسلام ایستاده ایم فتنه ها ادامه خواهد داشت و تا زمانی که پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مطرح است فتنه وجود دارد و دشمنان به دنبال این هستند که کشور را معطل کنند، نباید این فتنه ها و سناریوهای دروغین هواسمان را از مسیر اصلی پیشرفت نظام اسلامی پرت کند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان ساوه و بخش نوبران مهد پرورش مفاخر و مشاهیر متعددی است، اظهار کرد: مرحوم علامه عسگری ساوجی از مفاخر علمی و دینی این دیار است که آثار او افتخاری برای عالم تشیع است.

مولودی خوانی و مدیحه سرایی در سالروز ولادت پیامبر رحمت و رییس مذهب از دیگر برنامه های این آیین بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار