بازدید 2737

احتمال صاعقه و آب گرفتگی در شمال و شمال غرب

کد خبر: ۱۱۴۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 13 October 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخذرین وضعیت جوی چند روز اینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای گیلان و برخی مناطق اردبیل، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و شمال غرب کشور نیز در بعضی ساعات رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی را انتظار داریم، ادامه داد: فردا تنها در اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش‌های خفیف و پراکنده رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها امروز در اردبیل، گیلان، مازندران و شمال ‌آذربایجان شرقی در حد هشدار سطح زرد است، افزود: احتمال صاعقه و آب گرفتگی به شکل محدود و محلی در این مناطق وجود دارد که حتما هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روزهای شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار را شاهد هستیم، افزود: طی این روزها برای غرب گیلان و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه امروز در بعضی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور باوزش باد نسبتا شدید مواجه هستیم که نفوذ گرد و غبار به برخی از این مناطق را به همراه دراد، اظهار کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه در غرب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه امروز دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج است، در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف و با کمی غبار و در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش باد است و بیشینه دمای آن به ۲۶ درجه می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی