بازدید 4912

اره برقی زنجیری چه تفاوتی با اره برقی های دیگر دارد؟

اره برقی ها با توجه به نیازهای مختلف تولید می شوند، اره برقی زنجیری برای انجام اره چوب با قطر زیاد می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 13 October 2022

افرادی که با مشاغلی مانند نجاری، باغبانی و امثال آن سر و کار دارند احتمالا بارها مجبور به استفاده از اره برقی شارژی بنزینی زنجیری شده اند که در فروش ویژه دارای قیمت مناسب تری بوده و خرید چنین ابزاری را مقرون به صرفه تر کرده است.

اره برقی که به آن اره زنجیری هم گفته می شود دارای مصارف ویژه ای بوده که برای بریدن قطعات چوبی و یا آهنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما اره های به کار گرفته شده برای هر کدام تفاوتهای اساسی در ساختار با یکدیگر دارند.

اره برقی زنجیری چه تفاوتی با اره برقی های دیگر دارد؟

در ساخت انواع اراه برقی از یک قاعده کلی استفاده می شود و آن هم چرخیدن سریع یک نوار دندانه دار حول یک صفحه فلزی دایره ای شکل است که با کمک موتور اره برقی چنین حرکتی اتفاق خواهد افتاد و زنجیر دندانه دار با سرعت بالایی به چرخش در می آید.

برای خرید اره برقی شارژی بنزینی زنجیری در فروش ویژه حتما سری به فروشگاه اینترنتی ما که لینک مستقیم آن در ادامه آمده است بزنید تا ضمن مشاهده مدل های مختلف بتوانید با توجه به مشخصات فنی که برای هر کدام ذکر شده است اقدام به انتخاب و خرید بهترین محصول کنید.

اره برقی های عرضه شده در سایت بزرگ آراد برندینگ همگی از برندهای مطرح حال حاضر بازار هستند که دارای گارانتی و ضمانتنامه های معتبر و طولانی مدت می باشند.

اره برقی خانگی

برخی از خانه ها از حیاط های بزرگی برخوردار هستند و دارای درختانی می باشد که نیاز دارند هرس شوند و به آنها رسیدگی شود که برای این منظور بهتر است در این گونه از خانه ها اره برقی خانگی وجود داشته باشد.

اره برقی زنجیری چه تفاوتی با اره برقی های دیگر دارد؟

برای خانه های ویلایی و یا منازل و ساختمان هایی که در داخل آنها درخت وجود دارد بهتر است از اره برقی خانگی استفاده کنید.

همان طور که می دانید یکی از اصلی ترین کارهای این اره برقی این می باشد که برای برش درختان مناسب می باشد و به راحتی می توان با استفاده از این ابزار چوب روسی را به تکه های دلخواه تبدیل نمایید.

برخی از اره برقی ها دارای قدرت زیادی می باشند و همچنین از وزن زیادی نیز برخوردار می باشند و برای کارهای خانگی مناسب نیستند به همین جهت بهتر است از اره برقی که سبک است و دارای قدرت متوسط می باشد استفاده شود تا خطری نیز برای شما نداشته باشد.

به اره برقی اره موتوری نیز می گویند و می تواند برخی نامهای دیگری نیز داشته باشد که یکی از این موارد اره زنجیری می باشد بنابراین در بین مردمان بازاری ممکن است این اسم بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.

برای خرید اره برقی باید به موارد زیادی توجه نمایید تا این محصول برای شما بتواند از کیفیت خوبی برخورد دار باشد برای نمونه باید نوع تیغه های آن را در نظر بگیرد که مناسب و تیز و قوی باشد شکننده نباشد به طوری که با یک مرتبه استفاده دندانه های آن از بین برود.

اره برقی زنجیری

اره زنجیری را می توان براساس منبع سوخت به دو گروه مختلف تقسیم بندی کرد که در گروه اول موتور دستگاه با برق روشن شده و در گروه دوم این کار با کمک بنزین انجام می گیرد به همین دلیل دو نوع اره زنجیری شامل اره زنجیری برقی و اره زنجیری بنزینی در بازار وجود خواهد داشت.

اره برقی زنجیری چه تفاوتی با اره برقی های دیگر دارد؟

بیشترین موارد استفاده از اره برقی در صنایع است و به همین دلیل در مقایسه با ابزارهایی که به طور معمول در خانه مورد استفاده قرار می دهیم بیشتر در معرض استهلاک و خرابی قرار دارد پس لازم است با شناسایی یک برند تولیدکننده معتبر و خرید از آن در مورد کیفیت و کارایی اره برقی زنجیری اطمینان خاطر بیشتری کسب شود.

ممکن است اره برقی با توجه به برندی که دارد کمی گران بوده و خرید آن برای همه مقدور نباشد اما با استفاده از طرحهای فروش ویژه می توان چنین ابزاری را با قیمت مناسب تر از فروشندگان معتبر دریافت کرد.

به دلیل آنکه اره برقی سرعت بالاتری در مقایسه با انواع اره های دستی دارد و اینکه قادر است حتی چوبهایی با ضخامت بالا را هم برش بزند بدون شک یکی از ابزارهای محبوب نزد افراد در مشاغلی مانند تهیه الوار، آتش نشانی، نجاری، باغبانی و غیره است. اره برقی به چنین افرادی کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری و با صرف انرژی کمتر به کار خود پرداخته و به این ترتیب راندمان کار به طرز چشمگیری بالا خواهد رفت که در صنایع مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم