بازدید 9881

دبل طارمی در لیگ قهرمانان اروپا؛ بازگشت پورتو

کد خبر: ۱۱۴۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰ 13 October 2022

تیم پورتو با دبل مهدی طارمی به رده دوم جدول پیچیده گروه خود صعود کرد و بهترین استفاده را از توقف خانگی اتلتیکومادرید مقابل بروژ برد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در شب دوم از هفته چهارم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه A تیم‌ فوتبال ناپولی از ساعت 20:15 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا میزبان آژاکس بود و با پیروزی 4 بر 2 مقابل نماینده هلند 12 امتیازی شد و بعد از رئال مادرید و منچسترسیتی به عنوان سومین تیم صعود زود هنگامش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد.

دبل طارمی در لیگ قهرمانان اروپا؛ بازگشت پورتو

لوزانو (14)، راسپادوری (16)، کواراتسخلیا (62 از روی نقطه پنالتی) و اوسیمهن (90) برای ناپولی در این بازی گلزنی کردند. دو گل آژاکس هم توسط کلاسن (49) و برخواین (83 از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسید.

در دیگر بازی همزمان نیز اتلتیکومادرید در چارچوب مسابقات گروه B در خانه و ورزشگاه متروپولیتانو پذیرای کلوب بروژ 9 امتیازی بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با توجه به شکست اتلتیکو در بازی رفت، می‌توان به طعنه این‌طور عنوان کرد که شاگردان سیمئونه موفق شدند کلوب بروژ را متوقف کنند.

در ابن گروه ، پورتو که دو بازی نخست خود را واگذار کرده بود، با برتری در بازی برگشت مقابل بايرن لورکوزن آن هم در خاک آلمان، شش امتیازی شد و جبران مافات کرد. طارمی دو گل از روی نقطه پنالتی زد تا یک دبل اروپایی را ثبت کند و یاران سردار آزمون را به حذف نزدیک تر نماید.

لورکوزن که با آمدن ژابی آلونسو در بوندس لیگا بعداز مدتها برنده شد، در مقابل غول پرتغالی حرفی برای گفتن نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس