بازدید 9726
۳

لخت شدن در جام جهانی قطر ممنوع شد

کد خبر: ۱۱۴۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ 12 October 2022

هواداران جنجالی تیم ملی انگلیس عادت و علاقه دارند در بازی‌های تیم ملی کشورمان در استادیوم لخت شوند اما اینکار باعث برخورد با آنها در جام جهانی قطر خواهد شد.

طبق اعلام نشریه Sun انگلیس هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی شهرهای قطر بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.

در قسمتی از سایت جام‌جهانی 2022 که مربوط آگاه‌سازی فرهنگی هواداران برای سفر به قطر است، آمده: «مردم به طور کلی می‌توانند لباس‌هایی به انتخاب خودشان را برتن کنند اما از میهمانان انتظار می‌رود که در مکان‌های عمومی مانند موزه‌ها و ساختمان‌های اداری و دولتی از لباس‌هایی استفاده کنند که شانه‌‌های آنها را بپوشاند و بالاتر از زانو هم نباشد. هوادارانی که به استادیوم می‌روند باید متوجه این موضوع باشند که درآوردن پیراهن در آنجا مجاز نیست».

درآوردن پیراهن در مکان‌های عمومی قطر 2 هزار و 400 پوند جریمه خواهد داشت و با توجه به نصب دوربین‌‌های پرتعداد در هر استادیوم (15 هزار دوربین در هر ورزشگاه) شناسایی افرادی که تخلف کنند بسیار آسان خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
و قط میزبان جام جهانی و ما به دنبال فروش مرغ و تخم مرغ به قیمت مصوب

ما مدعی مدیریت جهان و قطر مدعی مدیریت کشورش بر اساس منافع ملی مردمش
خيلى ديدنى ميشه
به نظر میاد، قطری ها جیب بزرگی برای انگلیسی ها دوخته اند :))
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر