بازدید 4629

«شهرآفتاب» جان دوباره گرفت

انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب از نمایشگاه بین المللی تهران به شهرآفتاب آغاز اشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 12 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی شهرداری تهران درخصوص این انتقال گفت: نمایشگاه شهرآفتاب امسال توانست طی مذاکراتی با انجمن کاشی و سرامیک، برگزاری نمایشگاه پرمخاطب کاشی و سرامیک را پس از ۲۶ دوره که در سئول برگزار شد به این محل منتقل کند.

محمدخانی درباره جزئیات غرفه‌های نمایشگاه کاشی و سرامیک، بیان کرد: سطح زیربار نمایشگاه و فضای پیرامونی ۶۸ هزار متر، فضای مفید غرفه‌های نمایشگاه ۳۰ هزار متر و فضای مفید استفاده شده نمایشگاه ۲۰ هزار متر است. همچنین لازم به ذکر است که ۱۴۰ شرکت صنعتی در ۱۲ غرفه حاضر هستند.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه در شهرآفتاب مخالفت‌های زیادی از سوی سازمان توسعه تجارت انجام شد، افزود: درحال حاضر مترو شهرآفتاب در داخل نمایشگاه فعال بوده و بزرگراه خلیج فارس مسیری بدون ترافیک است و بازدیدکنندگان برای رفتن به این نمایشگاه از نظر رفت و آمد مشکلی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: شورای ششم شهر تهران در آذرماه سال گذشته، شهرداری تهران را ملزم کرد که نمایشگاه‌های پرمخاطب، از نمایشگاه بین المللی تهران واقع در سئول به نمایشگاه شهرآفتاب انتقال داده شود.

محمدخانی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه در سئول همواره بار ترافیکی معابر را افزایش می‌دهد و پلیس راهور نیز انتقاداتی زیادی را نسبت به این مسئله داشت. حال اگر بخش اعظمی از نمایشگاه‌های پر مخاطب به شهرآفتاب انتقال داده شود، در کاهش بار ترافیکی پایتخت تاثیرگذار خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار