بازدید 48830
سه هزار و صد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آقا تهرانی: دو سال است برخی نمایندگان نمی‌گذارند که فضای مجازی را مدیریت کنیم / فرمانده فراجا: در طول تاریخ، پلیس هیچ گاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده / وزیر ارتباطات: رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تغییر رفتار این دو بستگی دارد / معافیت مالیاتی برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌هایی داخلی مهاجرت کنند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: نباید اجازه داد انگلیسی‌ها برای ما تعیین تکلیف کنند؛ آن هم در موضوعاتی مانند حجاب / یک نماینده مجلس: گزارش مجلس درباره مهسا امینی هنوز تکمیل نشده و نمی‌دانم صحبت‌های رئیسی بر چه اساسی بوده / سردار اشتری: در حوادث اخیر، پلیس از گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرد؛ البته غیر از دفاع از مقر و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 08 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر ارتباطات: رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تغییر رفتار این دو بستگی دارد
زارع پور وزیر ارتباطات در آیین افتتاح عملیاتی مرکز کنترل و عملیات ماهواره های سنجش گفت: محدودیت‌ها طی روزهای گذشته برطرف شده و دو روز است که هیچ محدودیتی به جز برای دو پیام‌رسان آمریکایی وجود ندارد. او افزود: تصمیم گیری در رابطه با رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد. زارع پور گفت: پلتفرمی که قوانین جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی شناسد، بستر مناسب برای کسب و کارها نیست. وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اعلام کرد هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارتی که اپراتورهای همراه و ثابت از کاهش پهنای باند برایشان ایجاد شده فعلا ندارند اما برنامه‌هایی برای جبران خسارت خواهند داشت. عیسی زارع‌پور در پاسخ به این که قرار است برنامه ویژه‌ای برای همکاری با یاندکس داشته باشیم، گفت: امکان ویژه‌ای برای یاندکس در نظر نگرفته‌ایم و هر پلتفرمی که قواعد ما را رعایت کند، می‌تواند فعالیت کند. زارع پور تاکید کرد: اگر اینستاگرام به قواعد ما و خودش درباره تجارت اسلحه و دعوت به خشونت پایبند باشد، مشکلی برای فعالیت ندارد. زارع‌پور در پاسخ به این که رئیس جمهور گفته بود اینستاگرام را نمی‌بندیم، گفت وقتی پلتفرم قواعد رو رعایت نمی‌کند در سیاست‌ها تجدیدنظر می کنیم. وزیر ارتباطات در پاسخ به این که آیا قرار است روبیکا جایگزین اینستاگرام شود، گفت: برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

سخنگوی شورای نگهبان: اختیار قانونی اصلاح شیوه گشت ارشاد دست مجلس است
هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان درباره اصلاح شیوه گشت ارشاد گفت: اختیار قانونی مجلس است که از طریق طرح و لایحه موضوعی را تصویب یا اصلاح کنند. درصورتی که مصوبه‌ای در این رابطه به شورای نگهبان ارسال شود، در خصوص آن تصمیم خواهیم گرفت.

دانشگاه شهید بهشتی: تمام دانشجویان بازداشتی در دو هفته اخیر آزاد شدند
روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی نیز در اطلاعیه ای درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در پی ناآرامی های اخیر اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طریق مراجع مسئول، تمام دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی که در طول دو هفته بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

فرمانده فراجا: در طول تاریخ، پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده
سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های فراجا که صبح امروز در ستاد کل فرماندهی انتظامی کشور در میدان عطار برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: شعار هفته فراجا «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» است. امیدواریم با این شعار بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم. امسال نیز ما مانند سال‌های گذشته گزارشی از اقدامات فراجا ارائه کردیم. یکی از این اقدامات هوشمندسازی است که در قالب پلیس من و پلیس همراه انجام شده است. وی به حوادث اخیر در کشور نیز اشاره کرد و گفت: از عنایتی که مقام معظم رهبری به فراجا داشتند تشکر می‌کنم. ایشان فرمودند که مردم، نیروی انتظامی و بسیج مظلوم واقع شدند و این موضوع را می‌توانستیم در چهره همکارانمان ببینیم. البته اقتدار نیز در چهره آن‌ها مشاهده می‌شد. افتخار ما امروز ایستادن در کنار مردم و برای مردم است. امیدواریم بتوانیم این راه پرافتخار که راه شهداست، ادامه دهیم. ما امیدواریم بتوانیم پاسخگوی لطف مردم باشیم. شاید در تاریخ پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده است. باید با یک برنامه‌ریزی خوب خدمتگزار مردم باشیم. همچنین از رسانه ملی و خبرنگاران نیز تشکر می‌کنم که اخبار را منعکس می‌کنند. از شهدای عزیز نیز یاد می‌کنم که در این چند روز شهید شدند. از خانواده شهدا و جانبازان نیز تشکر می‌کنم.

آقا تهرانی: ۲ سال است برخی نمایندگان نمی‌گذارند که فضای مجازی را مدیریت کنیم
آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ۲ سال است برخی نمایندگان نمی‌گذارند که فضای مجازی را مدیریت کنیم ضمن اینکه برخی نیز از بیرون فشار آوردند تصریح کرد: خود آمریکا ۲۷۰ ماده برای فضای مجازی گذرانده است؛ به عنوان مثال اگر تبلیغ ایرانی‌ها در آن باشد باید ببندند؛ به ما که می‌رسد از آزادی می‌گویند!

علت جمع آوری سطل زباله در برخی مناطق تهران؛ معاون شهردار: امنیتی است!
این روزها مخازن زباله برخی از خیابان‌های اصلی تهران جمع آوری شده و برخی شهروندان زباله خود را در محل جانمایی مخزن رها می‌کنند. مساله‌ای که برخی از علت آن خبر ندارند. حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری درخصوص دلیل جمع آوری مخازن زباله از سطح شهر توضیح داد:‌ این موضوع دلیل امنیتی دارد وقتی مجموعه امنیتی اعلام کنند که باید مخازن را جمع آوری کنید، ما به عنوان شهرداری انجام می‌دهیم. او ادامه داد: شورای تامین دراین خصوص تصمیم گیری کرده و شهرداری براساس تصمیمات شورای تامین حرکت می‌کند. شورای تامین استان نهاد پایین‌دستی شورای امنیت کشور در سطح استانی است که ریاست آن بر عهده استاندار است و مسئولان شش نهاد دیگر نیز اعضای آن را تشکیل می‌دهند. همچنین استاندار این اختیار را دارد که بر اساس موضوع موردنظر، دادستان و دادستان انقلاب را برای شرکت در جلسه شورای تامین استان دعوت کند.


کوچکی نژاد: برخی وزرای رئیسی انگیزه‌ای برای کار ندارند
نماینده مجلس درباره میزان رضایت مردم از دولت رئیسی اظهار کرد: مردم هنوز احساسی از اقدامات عظیم دولت آقای رئیسی ندارند، البته معتقدم فضای اجتماعی نسبت به گذشته آرام تر شده است.وی با اشاره به لزوم ترمیم کابینه بیان کرد: دولت سال آینده باید نتیجه و آثار اقدامات خودش را به مردم ارائه دهد اما کُندی عملکرد مدیران اجرایی به ویژه در استان ها با همین فرمان جلو رود، قطعا دولت نمی تواند اقدامات اساسی در حد انتظار مردم برای حل مشکلات کشور انجام دهد.نماینده مردم رشت با اشاره به عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت کار اظهار کرد: در سه ماه سرپرستی، وزیر پیشنهادی عملکرد رضایت بخشی نداشت.کوچکی نژاد افزود: برخی وزرا باید جا به جا شوند چون شاید در مسئولیت دیگر توانمند باشند اما برخی از آنها نیز باید تغییر کنند چون نه انگیزه ای برای کار دارند و نه توانایی.


دیالوگ عجیب درباره بابک زنجانی که حین بازی استقلال و فولاد از تلویزیون پخش شد!
در حین بازی استقلال و فولاد فرد ناشناسی درباره بابک زنجانی حرف می‌زند! او که مشخص نیست با فرد بغل دستی‌اش حرف می‌زند یا تلفن، می‌گوید: «نه بابا، تو از بابک زنجانی ۵ تومان گرفتی تا مصاحبه‌اش را بزنی! خودش در اوین به من گفت!»


محسن هاشمی: فائزه همچنان در بازداشت به سر می‌برد
محسن هاشمی رابطه با بازداشت خواهر خود فائزه هاشمی گفت: خواهرم فائزه همچنان در بازداشت به سر می برد.«محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران، در گفت و گو با برنا در رابطه با بازداشت خواهر خود فائزه هاشمی گفت: خواهرم فائزه همچنان در بازداشت به سر می برد. وی پاسخ به دو سوال دیگر برنا در رابطه با برگزاری دادگاه فائزه هاشمی و فعالیت وی در حزب کارگزاران گفت: نمی‌خواهم فعلا توضیحی بدهم، بعدا پاسخ شما را خواهم داد.


عطاالله مهاجرانی: گشت ارشاد را تعطیل کنید، شاید فردا دیر باشد!
سیدعطاالله مهاجرانی در یادداشتی روزنامه اعتماد نوشت: موضوع حجاب و نسبت آن با گشت ارشاد، با هر بینه و برهانی که تاسیس شده باشد، جزء اصول دین نیست! تجربه نشان داده است که «از قضا سرکنگبین صفرا فزود!» این گشت موجب نفرت و انزجار از دین و آیین و حجاب شده است. می‌توانیم تصور کنیم دختری که با اهانت و گاه هل دادن و گاه ضرب و شتم، قرار است امر به معروف شود و گاه مامور محترم دست و بازوی دختر را می‌گیرد و او را می‌کشاند تا او را به زور به درون ون بیندازد. (این تماس با نامحرم مشروع است؟!) برای همیشه تصویری سیاه از دین و ایمان و حجاب در ذهن آن دختر که «مادر» فردای این سرزمین است، نقش می‌شود. تصور کنید آن دختر مسیحی باشد. یا اساسا در خانواده‌ای که تقید و پایبندی و شناختی از احکام اسلامی ندارد، پرورده شده باشد؛ ما با آموزش و پرورش و مسجد و مدرسه و صدا و سیما، چه آموزشی به او داده‌ایم؟ تا او را مجذوب دین و آیین کرده باشیم؟ از او چه توقعی داریم؟


رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران: دکتر زیباکلام، چهار سال قبل بازنشسته شده‌اند
به گزارش راوی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در واکنش به خبر اخراج دکتر زیبا کلام به تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران گفت: دکتر زیبا کلام چهار سال قبل یعنی در ۷۰ سالگی بازنشسته شده است.
دکتر متقی گفت: در حال حاضر ۲۸ استاد در دانشکده فعالیت دارند که حتی به اندازه کافی برای استادان درس وجود ندارد بنابراین وقتی فردی بازنشسته می‌شود نباید چنین توقعی داشت.وی با بیان اینکه دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران حداکثر احترام را برای دکتر زیباکلام قائل است گفت: در چهار سالی که از بازنشستگی ایشان می‌گذرد حتی اتاقشان از نظر قانونی تخلیه نشده است و حتی ایشان با دانشجویان نیز پایان نامه دارند.وی در پایان خاطرنشان کرد: آیا برای پنج استاد دیگر بازنشسته نیز درس گذاشته‌ایم که ایشان با مابقی متفاوت باشند؟


شرط سپاه برای توقف حملات به اقلیم شمال عراق
یک منبع آگاه به خبرنگار تسنیم گفته است که حملات سپاه پس از انهدام اهداف از پیش تعیین شده، متوقف شده و در صورتی که مقامات اقلیم تصمیم معقولی بگیرند و جلوی شرارت‌های گروه‌های تجزیه طلب و ضد ایران را بگیرند، این آتش بس ادامه خواهد یافت.

درخواست وزیر اقتصاد از مدیران بورس
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد. طبق اعلام وزارت اقتصاد، وزیر اقتصاد از مدیران بورسی خواست تا پیشنهادات خود برای راهکارهای اصلاحی بازار سرمایه به صورت میان مدت و بلند مدت را به صورت فهرستی در اختیار دولت قرار دهند تا تدوین لایحه بودجه با نگاه به این پیشنهادها در همکاری بین ارکان دولت تدوین شود و نظارت پیشینی درباره عواملی صورت گیرد که امکان تاثیرگذاری بر بازار سرمایه را  دارد.

ثبت نام ۲۳ هزار نفر برای خرید ۱۰۴۰ خودروی خارجی
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.

آخرین وضعیت واردات خودرو از زبان وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: آیین‌نامه واردات خودرو در دولت مصوب ‌ و شرایطی برای واردات خودرو پیش بینی شده است که نزدیک به ۳۰۰ کسب و کار درخواست دادند که این واردات را انجام دهند. فاطمی امین افزود: برخی از این واحدها شرایط واردات خودرو را ندارند و تا چند هفته آینده شرکت‌های واجد شرایط مشخص می‌شود.

معافیت مالیاتی برای کسب کارهایی که به پلتفرم‌هایی داخلی مهاجرت کنند
«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم افتتاح سایت مرکز کنترل، عملیات و بهره‌برداری از ماهوارهای سنجشی ایران به نام «خیام» در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایرنا، درباره جبران خسارت وارده به کسب و کارها، اظهار کرد: تعامل خوبی با وزارت امور اقتصادی و دارایی در این خصوص ایجاد شده است. وی افزود: ما یک برنامه برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌هایی داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفته‌ایم و با کمک وزارت اقتصاد یک بسته حمایتی مانند معافیت مالیاتی و تسهیلاتی از این قبیل، برای آنها پیش‌بینی شده است. وزیر ارتباطات در خصوص اخباری که در مورد برخی کسب و کارها از جمله دیجی‌کالا منتشر شده است، نیز گفت: این مسائل را باید حل کنیم.
 
واکنش یک نماینده مجلس به احتمال افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو
علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو، گفت: هزینه‌های مازاد خودروسازان ناشی از نیروهای بسیار که به واسطه فشارهای برخی تحمیل شده، نباید از جیب مردم پرداخت شود. نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از افزایش هزینه تمام شده تولید خودرو مربوط به واسطه‌هایی است که قطعات و مواد اولیه موردنیاز خودروسازان مانند فولاد و ... را تامین می‌کنند، این افراد جان خودروسازان را می‌مکند؛ چرا این هزینه باید از جیب مردم پرداخت شود؟ این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: انتظار می‌رود خودروسازان در فضایی منطقی مسائل را پیگیری کنند، البته اکنون خودروسازان با زیان بسیاری روبه رو هستند که بخشی از آن ناشی از مسائل مطرح شده است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه با حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده تولید خودرو کاهش می‌یابد، تصریح کرد: مردم نباید هزینه مازاد و سربار خودروسازان را بپردازند.
 
قطع آب مشترکان بدمصرف در هفته سوم پاییز
به دنبال بی‌توجهی مشترکان بدمصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد. سید رسول باقری معاون امور مشترکین شر کت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام این مطلب گفت: بر اساس بند «ی» تبصره ۸ قانون بودجه و هم‌چنین ضرورت حفاظت از منابع آب که در سال‌های اخیر به علت تداوم خشکسالی با محدودیت مواجه شده است، آب مشترکان بدمصرف در ساعاتی از روز قطع می‌شود. در شرایطی که تهران با کمبود جدی منابع آبی و کاهش محسوس بارش‌ها مواجه است، عدالت حکم می‌کند که شهروندان، مسئولیت اخلاقی خود را در مدیریت مصرف آب در نظر داشته باشند تا دسترسی تمامی شهروندان به آب شرب بهداشتی که با کمبود مواجه است پایدار بماند. وی افزود: چهار درصد از مشترکان تهرانی بدمصرف هستند که ۱۰ درصد از کل حجم آب شرب خانگی را مصرف می‌کنند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۱
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۴۹
اقای اشتری واقعا به حرفت معتقدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بی خیال بابا گوش کن و رد شو فقط
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
حالش خوب نیست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
مهم نیست اون به چی معتقده مهم اینه که کاری کنه که تو معتقد بشی
اگر فضای واقعی اقتصادی روبراه و در مسیر درست باشد فضای مجازی دروغین هیچ غلطی نمی کند.شما این ۲سال با اقتصاد چه کرددید؟
آخی اغازاده ها و حقوق بگیرانشون امروز خیلی عصبی هستند به خاطر تحریم شدن از طرف کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اره بخدا!!! عزیز ،همه عقده کانادا رفتن ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
تو چی میگی آقازاده فرانسوی نشین.
هرروز یک گروه اضافه میشه امروز کسبه تهران و خیلی از استان های دیگر اعتصاب کردند .
فرمانده فراجا: در طول تاریخ، پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده

کاش منم میتونستم در حق شما یه لطفی بکنم.
"در طول تاریخ پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده است"
سردار حتما داری از افعال معکوس استفاده میکنی،مگه نه؟!!!!!
اقا تهرانی شغل اصلی شما چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
قبلا که آقا تهرانی از جبهه پایداری و در آمریکا بودند و گرین کارت داشتند

حالا هم که مثلا نماینده مجلس انقلابی حداقلی هستند

دارند و تلاش میکنند که اینتر نت را برای مردم هر چه

بیشتر و بیشتر و بیشتر تر محدودتر کنند !!!؟؟
خبر رسیده خیلیا از جمله اغازاده های تهران از کشور خارج شدن در واقع فرار کردن. چه خبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
این دروغها دیگه قدیمی شده، مگه نمگید همه کانادا هستن!، کانادا که تحریمشون کرده. دروغ میخوای بگی یکم تفکر کن بعدش بنویس بخدا
استارلینک و کلی تکنولوژی دیگه در راهه نمی‌تونید جلوی اینترنت بگیرید
در حالی که چند روز پیش معاون تبلیغات اسلامی مدعی شده بود که زن،زندگی،ازادی از حرفهای اسلام است امروز و در برنامه جهان ارا با مجری گری ثابتی که دو مهمان کم سن و سال داشت،هر دو مهمان تمام سعی شان را میکردند که ثابت کنند شعار زن زندگی ازادی چیزی در حد رختخواب و کثافتکاری است.ظاهرا صدا و سیما با این مجریان و مهمانان بودار،شمشیر را از رو بسته!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
!!!!اخه هموطن شما چرا تلویزیون ازران رو میبین
نمیدونستیم فرمانده محترم فراجا اهل مزاح هستند.
کانادا و آمریکا لطفا فرزندان همین آقایون رو که مرگ بر آمریکا میگن و فرزندانشون با پول مردم دارن عیاشی میکنن رو پرت کن بیرون از کشورت
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
خدایا چه گناهی کردیم آقا زاده نشدیم.باعث افتخار خانوادهامون و کشورمون بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
آمریکا و کانادا دو کشور آزاد و سرمایه داری هستند

و ار صدها میلیارد دلار پولی که آغازاده ها آنجا برده و

ملک و شرکت خریده اند و در بانکهایشان پس انداز

کرده اند ، خیلی هم خوشحال و راضی هستند و چرا

باید اخراجشان کنند !!!!؟؟
اقای اشتری کی میخوای واقعیات جامعه را درک کنید تا بتوانید بهتر و مفیدتر خدمت کنید؟
فرمانده فراجا: در طول تاریخ، پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده
ولی خداروشکر پلیس همیشه توهردرگیری درصف اول مردم روموردلطفش قرارداده
گشت ارشاد برای تبلیغ دین نیست برای ترویج رفتار صحیح در جامعه هست که به گند کشیده نشود که اتفاقا چند سالی هست شل گذاشتند تا وضع ناجور شده و گرنه اینطور راحت جولان نمی توانستند بدهند و دوقطبی سازی هم نمی توانستند بکنند برای ماهی گیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
حس می کنم دوستمون با معنی واژگان مشکل داره.
بازگشت به پلتفرم داخلی
مخاطبی هم هست؟
زمانی که بچه بودیم همیشه والدینمان میگفتند که اگر احیانا گم شدیم به اولین پاسبانی که دیدیم پناه ببریم و ادرس و تلفن منزل را به انها بدهیم تا به سلامت به خانه برسیم.اما سالهای بسیاری است که به بچه های حودم و جدیدا به نوه هام میگم که اگر احیانا در میان جمعیت و مراکز خرید و .... گم شدید اصلا به پلیس مراجعه نکنید و از یک مغازه دار کمک بگیرید.بله اقای اشتری این از محبوبیت تاریخی پلیس های ما است!!
یکی میتونه توضیح بده آقای شمخانی به عنوان دبیر شورای امنیت چراتاحالا ورود نکردن به این حوادث کاش نظرایشونو هم می‌فهمیدیم!!!!!!!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
ایشان بیشتر نگران صادرات نفت تحریمی هستند !!!؟؟

یا حسن و یا حسین
اقای مهاجرانی امروز هم به اندازه کافی دیر شده.
مردم واقعا در ایران بی نظیرند. این مردم را چه کسی ارشاد می‌کند. دوتا سرباز واقعا مجوز ارشاد دارند. آیا نباید برای ارشاد از افراد متخصص استفاده کرد وقتی با لباس نظامی به کسی ارشاد می‌دهیم یعنی او را تهدید میمیکنیم پس باید این کارها از قبل با تخصص انجام می‌گرفت نمی‌دانم باعث این کارها چه کسانی بودند ولی بهرحال...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
پوشش مردم چه ربطی به ارشاد کردن دارد.هرگاه مردم خلافی مانند دزدی و جنایت مرتکب شدند قانون با آنها برخورد کند.
دم مردم گرم آگاه و هوشیارن و به جای منتقل شدن به اپ های داخلی، میزان کاربران ایرانی تلگرام چندین برابر شده یعنی حرفای آقایون اهمیتی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
ساعت خواب چون قبلا عضو بودن وگرنه اگر اول فیلتر می شد مانند فیسبوک می شد
اقا تهرانی درست میگن یک سری نمیخواند اوضاع روبراه بشه



شرمنده شما برای تمدید گرین کارتتون چه کارای انجام دادید قسمم خوردید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
قسم یک بخششه این آقا هرسال باید برای امریکا مالیت بده امریکا یکی از دوکشور توی دنیاست که مالیات رو هرجا باشی باید بدی
ناشناس
| France |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
خنده داره کامنتت، اون برای پاسپورت هست که سوگند و اینجور چیزا داره ، گرین کارت با پاسپورت فرق داره ههه هه، کلی حرص خوردی حیف
اقا تو این اوضاع و احوال که خشم عمومی زیادشده تصمیم گیران کلان کشور به بعضی از امام جمعه ها و شریعتمداری و صدا و سیما و یکی از خبرگزاری های اتش بیار معرکه تذکر بدهند که اینقدر بنزین روی اتش نریزند.بخدا قسم حتی افراد عادی هم که صحبت های این افراد را میشنوند بیشتر به سمت افراد معترض گرایش پیدا میکنند.بجای اینکه دنبال اصلاح و ترمیم وضعیت فعلی باشند روز به روز بیشتر مردم را تحریک میکنند.
تک تک تیترها رو که میخونم حس میکنم دارن توی صورت مردم پوزخند میزنن و اون جملات رو میگن. خجالت بکشید .
تا این اندازه مورد لطف مردم نبوده است. ظاهرا معنای لطف تغییر کرده است
علی کریمی دلیل سوزش اغازاده ها و حقوق بگیرانشون
آغازاده ها کجا دارن فرار میکنن؟ آخی کانادا هم دیگه نمیتونن برن تحریمشون کرده
حجاب که بیست روزه توسط مردم اختیاری شده و هیچکس هم جرئت اعتراض به خاطر نوع پوشش مردم نداره ولی خواسته اصلی مردم چیز دیگس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
البته انتخاب نوع پوشش هم یکی از ده ها مطالبه مردم است.
اشتری تا لطف رو چی معنا کنی
صداوسیماتون هم که هک شد
اگه فضای مجازی را مدیریت میکردید اوضاع به مراتب بدتر می بود
آقا شما را به خدا به مسئولین محترم نیروی انتظامی بفرمایید این تعریف و تمجیدها از خودتون آن هم از طرف مردم نتیجه عکس داره.
کانادا اولین تحریم کننده بود و به زودی همه کشورها تحریمتون میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
دستت رو به زانو خودت بگیر هر کشوری به فکر منافع خودشه به هیچ کشوری دل نبند
قبول مي كنيم كه در نا آرامي ها ، دشمن نقش اصلي دارد ، اما بايد قبول نماييم كه برخي ازعملكردهاي خودمان هم بي تاثير نيستند ! مثل كدام عملكرد ؟ همين عملكردي كه بنده دارم خوب مي بينم و خوب مي شنوم و صد در صد به يقين رسيده ام !! و آن اين كه : ببين برادر ، يك دفعه و به طور ضربتي ارز ٤٢٠٠ توماني را حذف كرديم -- عليرغم مخالفت برخي كارشناسان اقتصادي -- به عده اي يارانه ٣٠٠ توماني و به عده اي هم ٤٠٠ توماني عطا كرديم ! و عده اي هم به دهك دهم برديم كه ظاهراً تعداد شان هم كم نيست ! و يك دفعه قيمت ها سه برابر و يا شايد هم چهار برابر شد كه اين افزايش ها ادامه دارد !
بنده شخصاً آدم سراغ دارم كه به يك ميليارد نميگه پول ، اما يارانه دريافت ميكنه !! ، اما حقوق بگيري سراغ دارم كه رفته به دهك دهم ! نمونه اش آقا اسماعيل حقوق بگير دولت :
-- آقا اسماعيل ! واقعاً يارانه ات قطع شد ؟ ... شدي دهك دهم ؟ ... الله اكبر ! آخه به چه ملاك و معياري ؟ ... برو اعتراض بنويس ! توسايت ! ... خدا كريمه كه يارانه ات بر گرده ؟
آقا اسماعيل سري به تاسف تكان مي دهد و ملايم مي گويد :
-- لابد ، رزق و روزي مان نبوده برادر ! ... قسمت نبوده ...رزق و روزي ما دست خداست ! ... به سايت مايت هم خيلي وارد نيستم ! ... البته يك بار رفتم تو كافه سر خيابون اعتراض نوشتيم ، يعني خودم كه نرفتم ، مادر بچه ها رفت ! حالا تو حسابم يارانه سه نفر اومده ، اما قابل بر داشت نيست ! ... اگر يارانه تو حسابه چرا قابل بر داشت نيست ، اگر يارانه حقم نيست ، خوب بردارند ! ... خيال ما راهم راحت كنند ! اين درست نيست !
----------------
بله برادر ! دشمن ، دشمني مي كند و آشوب و اغتشاش به پا مي نمايد ، اما برخي از عملكرد هاي خودمان را نيز از ياد نبريم !!
مردم معترض ایران، تنفر خاصی نسبت به دو گروه دارن اغازاده ه و رجوی و منافقان. پس صداوسیما و طرفدارانش دنبال سوژه های دیگه ای واسه تهمت زدن به مردم معترض باشن
آن صدای صحبتی که دربین بازی استقلال وفولاد ازبلندگو پخش شد عمدی بودکه بگوید ب ز هنوزدرزندان است وما باورکنیم ماهم تادلتان بخواهد خوش باوریم ، ظریفی میگفت معروف استکه ؛ عقلا تاچیزی را نبینند ولمس نکنند باورنمیکنند ولی ما چیزهائی راکه میبینیم ولمس میکنیم باورنمیکنیم بلکه فقط انچه میشنویم باورمیکنیم
چرا باید شش هزار فرزند سران مملکت با پول مردم در آمریکا و اروپا ساکن باشن؟ یکی از آقایون اینو جواب بده
پاسپورتمون یک زمانی جزو ارزشمندترین ها در جهان بود..
برادر من ببینید چه سیاستی رو پیشه کردید که دشمنان خارجی و داخلی رو متحد کردید! آن نمایندگان مجلس باید اخراج شوند که مانع مدیریت جاهای کلیدی شدند،
صدا و سیما باید از بیخ و بن متحول شود چون بودجه رو انگار به سطل آشغال می اندازی! شبکه های تکراری، خسته کننده و بی روح و میزگردهای واقعا خسته کننده. و سوق دادن ملت به شبکه های ماهواره ای و دشمنان و نتیجه هم که مشخص هست و کل دنیا دارن می بینند
تابناک تو هم مثل مسئولین شدی جوری خبر مینویسی که انگار همه چیز ارومه من چه خوشبختم. البته امیدوارم خدا این آرومی از شما نگیره. ما بخیل نیستیم
لطفا پیگیری کنید در مورد وام 200 میلیونی روستایی
چرا هنوز بعد از یکسال خبری نیست از این وام
خیلی ها برنامه ریزی کرده بودند بخاطر این وام
سرمایه ای خیلی از دست رفت خانه های نیمه کاره
زندکی خیلی ها داره میپاشه
چرا انقدر مسولین براحتی تصمیمی میگیرند ولی نمیتوانند اجرا کنند چرا با زندگی مردم بازی میکنند
واقعا راست می گوید؟؟؟ اما پلیس ایران هر کاری می کند بجز کار پلیس بودنش را....؟
در طول تاریخ پلیس به این اندازه منفور مردم نبود،باور نمیکنید از مردم بپرسید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اگه اینها می خواستن از مردم بپرسن در مورد کلیت قضیه می پرسیدن
سیاست اینه که "همینه که هست"
ثبت نام ۲۳ هزار نفر برای خرید ۱۰۴۰ خودروی خارجی
چه کشوری ساختید
آقا تهرانی بیدار شو اینترنت استارلینک تو راهه
فرمانده فراجا کاملالطف مردم مشخصه بایک اشتباه وزیاده روی گشت ارشاد که کارهاش هیچ فایده ای نداره چه صدمه ای به اعتمادمردم وفراجا زدید و چنین آشوبی در کشورایجاد شد
روز بخیر بالاخره بعد از اینهمه انکار در محدودیت اینترنت جناب وزیری که قبلا با صراحت فرموده بودن :
« اینترنت و سرعت آن محدود نشده بلکه توقع مردم زیاد شده » یعنی ایشان برخلاف فرمان خداوند متعال
که در قرآن آمده فرمانبرداری نکرده و دروغ گوئی کرده اند ! تازه انسان دروغ گو شرط هم گذاشته!!!!!!
بابا اگر ما افشات کمیسیون فرهنگی را نخواهیم چه باید بکنیم هر چند یکبار گویا این جناب رئیس از خواب بیدار می‌شوند و بدون توجه به اینکه مردم حتی رئیس و روئساشان چه کفته اند ، فرمایش میفرمایند
ایشان خاطرشان نیست که جناب ریاست محترم جمهوری فرمودند که حتی « دخترانشان اکثر خریدشان را اینترنتی انجام می‌دهند و خیلی هم راضی هستند »
جناب رئیس محترم. نیروی انتظامی هم که ولکن بالا رفتن رضایت مردم از نیروی انتظامی نیستند خوبه که کشتار مردم نماز گزار و بدون سلاح چند روز قبل مردم مظلوم سیستان و بلوچستان را یادشان رفته
ما نگفتیم امام جمعه منصوب مقام رهبری فرمودن که « ریاست نیروی انتظامی سیستان به دختر جوان ۱۴-۱۵ ساله تجاوز کرده
آقا تهراني گرین کارت داری داره لازم میشه
اگه می فهمیدین که دارین چه کار می کنین که وضع مملکت این نبود.
جناب آقا تهرانی گرین کارتت در چه وضعی است؟؟؟!!!!!!!!!

ذز ضمن :

- حجاب زوری را بردارید یا برندارید

- فضای مجازی را مدیریت کنید یا نکنید

- اینستاگرام و واتساپ را فیلتر کنید یا نکنید

- گشت ارشاد را بردارید یا برندارید

- حمله به اقلیم کردستان را متوقف کنید یا ادامه دهید

- اینترنت را قطع کنید یا نکنید

- فیلترنت باشد یا نباشد

- مخزن زباله های تهران را برگردانید یا برنگردانید


با همه اینها مردم از خواستشان کوتاه نخواهند آمد این در گوششان فرو کنند.
سالها فرصت داشتند وضع ملک و ملت را بهتر از قبلش کنند نه تنها این کار نشد بلکه امروزه دهها میلیون فقیر ، کشور بی آب ، هوای آلوده ، انزوای منطقه ای و جهانی ، تحریم های گسترده ، مهاجرت وسیع نخبگان به خارج ، اقتصاد فاسد و رانتی و مافیایی ، نبود آزادی های سیاسی و اجتماعی و پولی شدن آموزش و پرورش و دانشگاهها ، از بین رفتن شدید کیفیت بهداشت و درمان و دهها مشکل دیگر برای مردم درست کرده اند و در عوض چند هزار نفر صدها میلیارد دلار از اومال مردم ایران را به جیب زده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
از کمپ تو المان چه خبر?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
هزاران لایک
دقیقا مانند این زمان پلیس مورد لطف نبوده است
مردم توی خیابون بی روسری می چرخند اونوقت حضرات دنبال تغییر شیوه گشت ارشاد هستن !
"فرمانده فراجا: در طول تاریخ، پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده"
توصیه من به ایشون اینه که شام را پر و پیمون میل نفرمایند
جز گرون کردن و ایجاد محدودیت و تهدید چی گفتن؟
فرمانده فراجا: در طول تاریخ، پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده!!!!!!

در ادبیات مسئولین جمهوری اسلامی واژه ها معنی متفاوتی از آنچه متعارف است دارند چند نمونه مثال می زنم :

مردم= مسئولین و مقامات و خانواده ها و دوستاان و آشنایان و بستگان
دشمن = ۸۵ میلیون ایرانی

با این واژه ها مفهوم ادعای فرمانده این واژه جدید فراجا روشن می شود !
هزینه خسارات وارد شده به کشور رو برآورد کنیم و در دادگاه محکوم و حکم صادر شود و به کشورهای دخیل اعلام شود اکر پرداخت نکردند سراغ توقیف اموال و توقیف کشتی های تجاری بریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
البته می توان از مسولانی که فرزندانشان را با پول مردم به اروپا و کانادا و آمریکا فرستادند گرفت!
نمی دانم چگونه صحبتهای فرمانده فراجا را با جمع آوری شدن کانکس های پلیس از محلات کنار هم ببینم؟ آیا این از محبوبیت پلیس بود که جمع کردند یا از ترس جان سربازان بی گناهی که در این اتاقکها شبانه روز بودند؟ چرا وارونه حرف می زنید آقای فرمانده؟ مگر ما مردم چه گناهی کردیم که این حرفها را به خوردمان می دهید؟
من رضای نیستم که آقای تهرانی با پولی که سهم من و خامواده ام بوده رفته آمریکا درس خوانده ،خدا میداند شاید رفته گردش ،،حالا انگار چه معجزه ا ی کرده بهش بگید این حق الناس است از عدالت دم مزن
سلام
آقای وزیر ارتباطات برای شما فیلتر کردن واتساپ و تلگرام اثری نداره
برای افرادی که سال ها زحمت کشیدن و در فضای مجازی تونستن کسب و کار راه بندازن و تازه دارن به سودهی و جلب اعتماد مشتریان می رسن فیلتر کردن حکم نابودی چند سال زحمت و عمرشون رو داره.
کمی تعقل در تصمیمات و رفتار دولت مردان ما نیست.
فقط مسائل را از دیدگاه امنیتی و اطلاعاتی بررسی و تصمیم گیری می کنن...
خدا شما رو با اعمالتون محشور کنه
آقا تهرانی ..کی هست ؟؟؟؟
مسؤلان بجای اینکه به فکر اصلاح عملکرد خود باشند همه دغدغه آنها شده بستن فضای مجازی برای جلوگیری از اطلاع مردم
اخبار شبکه یک دیشب هک شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بله
هر چه زود تر ریسی باید استعفا بدهد فردا خیلی دیر است این دولت بسیار ضعیف و بی تجربه و ببسواد است هرچند خیلی دیر است ولی شاید فرجی باشد
البته بسیاری از نهاد های دیگر هم باید تعطیل یا اصلاح شود
خیلی خیلی خیلی دیر است
به نظر تغییر رفتار زیرساخت های برخاسته از یک الگوی مبتنی بر آزادی بیان (فارغ از اینکه ما آن را آزادی بیان بداینم یا ندانیم) یعنی تن دادن به هر شکلی از بیان به استثنای آزادی بیان.
جناب آقا تهرانی به واسطه گرین کارتشان و مشغله در رفت و آمد به آمریکای استکباری!!!! ظاهرا خبر ندارند در کشور چیزی به نام شورای فضای مجازی درست شده است و سالهاست به امر فیلترینگ و بگیر و ببند فضای مجازی مشغول است و هر قانونی هم دوست داشته باشد تصویب می کند بدون اینکه مردم بر عملکردش نظارت داشته باشند یا به مردم پاسخگو باشد. اینترنت ملی یا همان اینترانت داخلی هم که در حقیقت قطع ارتباط مردم ایران با جهان است سالهاست کلید خورده است که با ورود اینترنت استارلینک ایلان ماسک که تجهیزاتش هم اخیرا به ایران وارد شده است جوانمرگ شد و ناکام از دنیا رفت.حالا این جناب گرین کارت می گوید مدیریت نشده است !!!! خیر جناب مدیریت شد هر چه هم در توان داشتند انجام دادند اما نتوانستند ارتباط مردم ایران با جهان را قطع کنند. شما هم بهتر است همان گرین کارتتان را بچسبید و مقیم آمریکا شوید چون معلوم نیست فرصت کنید راحت بروید !!!!!! وقتی افراد گرین کارت می گیرند شهروند آمریکا حساب می شوند و قسم می خورند برای منافع آمریکا تلاش کنند این را گفتم یادآوری کنم!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اینها آقاتهرانی برای حفظ گرینکارتش باید هرسال هرجای دنیا هم باشه مالیات به دولت امریکا بده الان اومده اینجا برای ما که توی جهنمی که درست کردن زندگی می کنیم تعیین تکلیف می کنه، همین اینترنت رو هم قطع کن من که سالها تو هیچی شرکت نکردم امسال بخاطر نابودی کارم هرروز بیرونم بچرخ تا بچرخیم
فصای مجازی رو مدیریت کردی با فضای واقعی چه میکنی؟!
این اقای فرمانده ناجا درست میگند البته بااستفاده ازافعال معکوس
یکی این تهرانی رو توجیه کنه. حاجی ربطی به اینترنت و اینا نداره. چرا متوجه نیستی؟ مردم دارن خفه میشن میفهمی خفه. عجب ها گیر چه کسایی افتادیم! طرف از جونش میگذره میاد تو خیابون این ادم هنوز تو فکر فیلتره. ۳ هفته هست همه جا رو بستی بازم‌ میان اعتراض.
جناب آقا تهرانی لطفا بقیه جاها رو که شما افراد مورد حمایت شما مدیریت!! کردید رها کنید که درست بشن بعد فضای مجازی رو مدیریت کنید .
مردم چیکار کنم که شما از خواب بیدار شید؟؟؟
لطف مردم به پلیس!!!
وسعت دامنه فیلترینگ!!!!
مدیریت فضای مجازی!!!
سطل آشغال و مسائل امنیتی(ببخشید تابناک استیکر خنده نداره)!!!!!!!؟؟؟
و هزاران سوال و تعجب
پیشنهاد میشه حرف مردم شنیده بشه
جناب وزیر قطع ارتباطات الان شما تحریم هستی و نمی توانی پولی به آن ور آب بفرستی و تا ابد باید در ایران بمانی دوما قوانین شما فقط در محدوده چند هزار نفری خودتان مشروعیت دارند نه برای مردم ایران یا دولت های جهان سوما من به جای شما بودم استعفا می دادم و بی سر و صدا کنار می رفتم این ادعاها و حرفها و عمکرد هایتان در آینده به ضرر شما تمام خواهد شد.
اینکه پست وزارت را اشغال کرده اید دلیل بر بزرگ شدن گلیمتان نیست گلیم شما همان گلیم بسیار کوچک است پس در حد گلیمتان حرف بزنید و پایتان را دراز کنید مردم هم وکیل وصی و قیم نمی خواهند و می دانند دشمن کیست.
آقای فرمانده ، همه ی تاریخ و همه ی مردم ، فقط تاریخ و مردم مد نظر شما نیست که
در پاسخ به صحبتهای آقای آقاتهرانی باید بگویم :
تاثیر فناوری اطلاعات تنها در وادی فرهنگ و امنیت نیست و ایشان و نمایندگان مدافع طرح صیانت از دانش کافی برای تصمیم گیری در خصوص فناوری اطلاعات برخوردار نیستند و نظرات کارشناسان فناوری اطلاعات در خصوص عواقب بلند مدت محدودیت در عرصه اینترنت بر جامعه ، کشور و اقتصاد برای این نمایندگان اهمیتی ندارد .پس بهتر است خاموش باشند و صحبتی نکنند .
اینکه شبها اینترنت قطع است، موتور جستجو قطع است، google.com قطع است، ما به اینها اعتراض داریم. git برای کار برنامه نویسی لازم است قطع است، کلا نمی شود کار علمی و تحقیقاتی کرد. اینها همه سبب نارضایتی است.
متاسفانه مسوولین دید درستی نسبت به فضای مجازی ندارند.
فرار به جلو داشتیم ولی نه به این آشکاری و ..."هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارتی که اپراتورهای همراه و ثابت از کاهش پهنای باند برایشان ایجاد شده" ما مصرف کنندگان بسته خریده ایم و استفاده نکرده مهلت ان تمام شده و اپراتورها بدون دادن خدماتی کسب درامد کرده اند حالا به فکر ضرر و زیان انها هستند نه کاربران
جناب آقا تهرانی شما فضای مجازی را مدیریت نمی کنید با بستن آن صورت مسئله را پاک می کنید اگه دبستان رفته باشید حتما یادتان هست بچه ها قبل از امتحان روی تخته سیاه جواب سوال های سخت را می نوشتند بعد خیلی نرم پاکش می کردند اما آثار آن برای تقلب هویدا بود و می شد بازم جواب را نوشت الان هم دقیقا کار فضای مجازی همین است خودتون و هم کیش ها که فیلتر شکن دارید بقیه مردم هم دارند حالا فضای مجازی بسته باشه راه تقلب باز است
سلام. شما که چند سال در آمریکا زندگی کرده اید، فقط بند و بست را یادتان هست؟
سطل آشغال هم امنیتی است؟؟؟
خجالت و شرم بعضی وقتا لازمه
وزیر ارتباطات چایی یا نسکافه احیانا میل ندارن . دیگه چی میل دارین؟ کمی به سخنانی مه تراوش میکنید فکر کنید بعد خورد ملت بدهبد
آیا گشت ارشاد رو مجلس وضع کرده که حالا برای تغییرش نیاز به مصوبه مجلس باشه؟
باید گفت آقا آمریکایی ،نه آقا تهرانی ،چون با پول من وشما رفته آمریکا مثلا درس خوانده آن هم یک میلیون دلار وشاید بیشتر که الان میشود 33 میلیارد تومان ،آن وقت 2 زار هم مفید نبوده
خخخ. منظورت از مدیریت اینترنت همون فیلتر کردن هست؟! زهی خیال باطل
تو باید برای ۸۵ میلیون مردم تصمیم بگیری چی ببینن چی بشنون چی بپوشن چی بخورن و..... ؟ برای خودت خیلی نوشابه باز کردی و خودتو خیلی تحویل گرفتی
خیلی ادعات میشه جلوی فساد مدیران و مسولین رو بگیر
سال ۱۳۸۹محل کارم مورد سرقت قرار گرفت دزد با دسته چک من در شهر محل زندگیش لوازم خانگی خریده بود که باعث شناسایی دزد و آدرسش گردید اکنون بعد از دوازده سال دزد دستگیر نشده(پلیس در خدمت مردم!!)
از خواب بیدار شو و خودتو گول نزن
جناب اقا طهرانی در عصر تکنولوژی شما نمی توانی شبکه های اجتماعی را کنترل کنی فقط می توانی مثل امریکایی ها صدای بلند تر داشته باشی تا صدای دیگران شنیده نشود که دوستان ما این کاره هم نیستند.
برخی تیترهاتون بیشتر شبیه طنز هست.
اقا تهرانی تو خودت رو نمی تونی مدیریت کنی فضای مجازی رو می خوای مدیریت کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای آقا تهرانی ، تو حتی خانواده خودت را هم نمی توانی مدیریت کنی .
فرمانده فراجا منظورش پلیس ایرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اینها اینقدر خارج میرن و میان قاطی می کنند
بعضی از مسئولین خود را بخواب زدن.بخاطر منافع کشور و تمامیت ارضی کشور باید صدای مردم را بشنوید ایران در خطر است هر گونه نشنیدن مطالبات مردم خطرناک است دولت باید یه کمی کوتاه بیاید برای ثبات کشور ادامه این تظاهرات خطرناک است ترکیه آذربایجان و اسرائیل منتظر فرصت هستند تا کشور را تکه تکه کنند
جناب تهرانی یک بار برای همیشه بیا و در مورد گرین کارت آمریکایی ات صحبت کن
آقا تهرانی نماینده کدوم شهر هست؟ اینقدر افاضات میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
نماینده ایالتی که ازش گرین کارت گرفته
شما بدون محافظ تشریف ببرید بین مردم، لطف مردم را خواهید دید
درخواست امت حزب الله همانطوری که اقتصاد را مدیریت کردی شبکه ها اجتماعی مدیریت کنید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اولین بسیجی با نمک .خندیدم طنز جالبی بود.
جناب آقاتهرانی، اگر فضای مجازی صیانت شده بود، الان استارلینک در ایران فعال و همه گیر بود و در اعتراضات اخیر همین ابزار نیم بند (اختلال در شبکه های مجازی و مسدود سازی اینستاگرام و واتساپ) هم از دست مسولان خارج میشد.
لطفا کمی عاقلانه حرف بزنید.
در بَدَوی ترین حالت، اغتشاشگران ویدئوهای خود را از طریق مسافرکش های بین شهری یا شوتی های قاچاق بر به نقاط مرزی و از آنجا به یکی از کشورهای مرزی منتقل و از آنجا بارگذاری می کنند.
این فرایند در پیچیده ترین حالت 16 تا 24 ساعت وقت خواهد برد. ضمن اینکه با کمی شیطنت شبکه موبایل همسایگان در نقاط مرزی ایران، در دسترس خواهد بود و اصلا نیازی به خروج از مرز هم نخواهد بود.
وگرنه همین شبکه داخلی هم هزاران امکان در مقابل متخصصان این حوزه قرار خواهد داد.
مگر فیلترینگ موثر واقع شد که بستن شبکه ها بخواهد موثر باشد؟
اجازه دهید متخصصان امر در موضوع شما را توجیه کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
مشکل امثال ایشان اینکه خودرا متخصص همه فن حریف میدانند
ظاهرا فقط به کسایی اجازه‌ی اظهار نظر در مورد ارتباطات رو می‌دن که هیچ سررشته‌ای ازش نداشته باشن.
""قطع آب مشترکان بدمصرف در هفته سوم پاییز""
بالاخره کفگیر خورد ته دیگ ، حالا به بهانه قطع آب مشترکان پر مصرف آب را به روی بقیه مردم هم میبندید.
“ در طول تاریخ، پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده”
جوک سال
خودروسازی؟؟؟!!تابوت سازی به نظر درست است!
جناب زارع پور عزیز
اگر واتساپ و ... را بدون فیلتر شکن بالا بیارید برای اغتشاش و .... استفاده میشه ولی وقتی با سیصد هزار تومان فیلتر شکن خریده بشه که قاعدتا هم شخصیت خریدار فیلتر شکن برای فروشنده مهم نیست و اینستا و واتساپ را بالا بیاره دیگه برای اغتشاش استفاده نمیشه اگر اغتشاش گران و دشمنان خارجی برای اغتشاش و .... فیلتر شکن میداند که پول نمی گرفتند چه جریانی پشت این فیلترینگ و درآمدهای آنچنانی فیلتر شکنها هست
تابی جون ،با این نوع نظرات اقایون دیگه نظری نمیمونه !
هک دیشب صدا وسیما که از زمان تصدی آقای جبلی به عنوان ریاست صدا وسیما به دفعات بر روی صفحه تلویزیون و تلوبیون صورت گرفته نشان از این دارد که ایشان توانایی اداره سازمان صدا وسیما را ندارد و باید برکنار شود.
فرمانده فراجا: در طول تاریخ، پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده
آقاي اشتري شما همه چيز را 180 درجه وارونه مي بينيد!
مشکل با فیلتر کردن و حذف اینترنت پایان پذیر نیست! مشکل با دیده شدن مردم! با شنیدن صدای مردم و اهمیت دادن به خواسته های بحق مردم برطرف میشود!
آقای مهاجرانی چرا انگلیس هستی؟بیا اینجا با هم همفکری کنیم
اشتری جان خودت سر شوخی رو باز کردی هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جالبه که هنوز هم به این نرسیدن که وضع اقتصاد رو درست کنن باز راهکارش بستن مجازی و گرفتن سلبریتی و....هست.بعد میگن مردم اعتراضتون رو بگید؟ اعتراض به اقتصاد داریم به تحریم داریم بعد بگیم که نت رو ببننید؟
آقا تهرانی برو همونجا که گرین کارتش رو داری همه ما رو خوشحال کن هم خودت رو
ما قول میدیم حقوق مزایات رو برات کارت به کارت کنیم
فقط جلو چشم نباش چن وقت صدات هم تو گوش مون نباشه والا مخ مون باد کرد از امثال شما
سانسور چی جان خجالت نکشی یه وقت !!!! بزن از بیخ و بن سانسور کن
آقای تهرانی بس کنید این فیلتر کردن و پخش پارازیت را . بگذارید مردم مثل همه مردم دنیا زندگی کنند .شاید مردم نخواهند به آن بهشتی که تو می روی .بروند
این جهنم آمریکا چقدر خاطر خواه دارد بخصوص از طرف آقا ها و آقا زاده ها
به این اشتران بفرمایید که دنیا دنیای رقابت است.
با محدودیت اینترنت شما در بهترین حالت میشوید ایران خودرو .
محدودیت امروز اینترنت مسیر را برای ورود و گسترش سریع اینترنت ماهواره‌ای هموار می‌کند. آقایان چه بخواهند و چه نخواهند نمی‌توانند جلوی پیشرفت آن را بگیرند.
اقا تهرانی نه بابا تو میخوای کنترل کنی فضای مجازی رو بعد کی تو رو کنترل کنه
راستی گرین کارتت قشنگه
فضای مجازی مدیریت نمی خواهد . مثل اینکه بگوییم طرز حرف زدن مردم را باید مدیریت کنیم. مگر می شود ، مگر کسی یک همچین قدرت و توانی دارد؟ باید فرهنگ مردم را مدیریت کرد، باید مردم را علاقمند به یک فرهنگ متعالی کرد تا خودشان از روی دوست داشتن جذب آن شوند و برای هنجار شکنان جریمه و محرومیت های سنگین وضع کرد .کار سختی نیست فقط باید کمی به انجام آن باور داشت.
بفرما فضای مجازی رو کنترل کن
مطمین باش نمیتوانی آگاهی وگردش اطلاعات را کنترل کنی
آقا تهرانی نه ، آقای آمریکایی ،حیف پولی که برای بورسیه تو وامثال تو خرج می شود ،آیا خروجی برای مملکت داری جز ضرر
ارشادکه دست شمابودوضع جامعه این شد؟!حالا اینترنت وشبکه های اجتماعی را هم دست خودتان بگیرید ببینید وضع کشور چی می شود؟!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر