بازدید 159644
سوژه

سقوط عجیب حسن یزدانی در رنکینگ کشتی دنیا

طی حدود یک دهه اخیر تنها دیویدتیلور آمریکایی موفق شده از پس پهلوان جویباری برآید، اتحادیه جهانی کشتی در اقدامی بحث‌انگیز یزدانی را به رده چهارم تقليل داد
کد خبر: ۱۱۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 30 September 2022

آخرین رنکینگ کشتی‌ آزاد جهان اعلام شد و کاپیتان تیم ملی کشتی آزادایران به رده چهارم وزن خود سقوط کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی‌که در وزن ۸۶ کیلوگرم طی حدود یک دهه اخیر تنها دیویدتیلور آمریکایی موفق شده از پس پهلوان جویباری برآید، اتحادیه جهانی کشتی در اقدامی بحث‌انگیز یزدانی را به رده چهارم تقليل داد.

بسیاری از کارشناسان و هواداران حسن یزدانی معتقدند او در بدترین فرم خود هم دومین کشتی‌گیر برتر این وزن است و قطعا هیچ حریفی به جز تیلور توان و یارای مقاومت مقابل یزدانی و فنون او را ندارد.

در این فهرست جدید عموزاد و قاسم‌پور تنها صدرنشینان ایرانی اوزان خود هستند، هرچند در المپیک پاریس به جای ۱۰ وزن کشتی تنها شش کشتی‌گیر از هر کشور می‌توانند شرکت کنند.

سقوط عجیب حسن یزدانی در رنکینگ کشتی دنیا

پس از پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد، اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رنکینگ کشتی‌گیران را اعلام کرد که کامران قاسم‌پور و رحمان عموزاد که موفق به کسب مدال طلا شده بودند در صدر‌ اوزان ۶۵ و ۹۲ کیلوگرم قرار دارند.

جهش خیره‌کننده عموزاد به صدر جدول وزن خود از شگفتی های این رده‌بندی کشتی آزاد دنیاست.

حسن یزدانی، محمد نخودی و رضا اطری به مدال نقره و امیر حسین زارع و یونس امامی هم موفق به مدال برنز شده بودند که یزدانی به رده چهارم ۸۶ کیلو سقوط کرد. نخودی نیز در رده سوم وزن ۷۹ کیلوگرم ایستاده است. زارع و امامی هم چهارم هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی