بازدید 117465

یک تقاضای محترمانه و یک سؤال جدی از خانم نماینده

لطفا بفرمایید سفر آقای رئیسی به نیویورک، دقیقاً چه دستاوردی داشته است؟ امیدوارم درباره دستاورد، معنای واقعی اش را مد نظر داشته باشید و الا آوردن سوغاتی توسط هیات همراه قاعدتاً دستاورد محسوب نمی شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 30 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از عصر ایران، خانم زهره لاجوردی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تحلیل ناآرامی های اخیر گفته است:
"دشمن می‌خواست با حاشیه‌سازی و ایجاد اغتشاش و درگیری در کشور، سفر رئیس جمهور به نیویورک و دستاوردهای آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشیه برد که در این کار ناموفق بود. "

در این باره یک تقاضای محترمانه و یک سوال جدی از این بانوی محترمه داریم:

۱ - لطفا بفرمایید سفر آقای رئیسی به نیویورک، دقیقاً چه دستاوردی داشته است؟ امیدوارم درباره دستاورد، معنای واقعی اش را مد نظر داشته باشید و الا آوردن سوغاتی توسط هیات همراه قاعدتاً دستاورد محسوب نمی شود.

راستش را بخواهید سفرهای سران دنیا به اجلاس سالانه سازمان ملل، صرفاً یک مناسک سالانه دیپلماتیک است که در آن رؤسای ممالک غرب تا شرق عالم، معمولاً یک سری حرف های تکراری و کلیشه ای درباره صلح جهانی و عدالت و این که ما خیلی خوبیم می زنند و با خاطره به یادماندنی سفر نیویورک به کشورهایشان بر می گردند.
بنابراین، سفرهای رئیسی و روحانی و بقیه سران جهان به اجلاس سالانه سازمان ملل نوعاً دستاوردی ندارد و اساساً هم انتظاری برای دستاورد از این مناسک تشریفاتی سالانه برای هیچ کشوری نباید داشت.

کلا همین که سران جهان سالی یک بار همدیگر را از نزدیک می بینند، احتمالاً برای صلح جهانی، بهتر از ندیدن است؛ همین!

با این حال اگر شما که نماینده مجلس هستید و از زمان دولت احمدی نژاد در مناصب مدیریتی تشریف دارید (معاونت مرکز امور زنان و خانواده بودید) و به عنوان عضو جبهه پایداری، فعال سیاسی هم محسوب می شوید، نظری خلاف این دارید، بفرمایید تا همه ما بدانیم که سفر آقای رئیسی به مقر سازمان ملل در نیویورک، دقیقاً چه دستاوردی برای کشور داشت؟
بعد از این که مشخص شد دستاوردی داشته اند، آنگاه می توان درباره این که دشمنان سفاک برای تحت الشعاع قرار دادن این دستاوردها کشور را به آشوب کشیده اند، بحث کرد.

۲ - واقعاً کی می خواهید به ریشه یابی جدی ناآرامی های اخیر - اعم از این که اعتراض باشند یا اغتشاش - بپردازید و به جای تکرار کلیشه ها و حرف زدن هایی که یادآور انشاهای دوران مدرسه است و انداختن همه تقصیرها به گردن زمین و زمان، به این احتمال خیلی ضعیف(!) هم فکر کنید که مبادا گفتار و رفتار و مدیریت های نادرست خود شما مسوولان ریشه این نارضایتی هاست و کمی هم به اصلاح رویکردهای خودتان بپردازید؟! واقعاً کی؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲۵۸
انتشار یافته: ۳۴
واقعا کی؟
واقعا تا کی؟
ضمنا بگن این دشمن دقیقا کیه؟ اگه آمریکا و انگلیس و کاناداست پس چرا اکثر مسئولان مملکت خودشون یا فرزندانشون تحصیل کرده و مقیم این کشورها هستند
دستاورد که نداشت هیچ دسته گل هم به آب داد.
همه هزینه ها به دلارِ. تازه برخی هزینه ها از قبیل مسکن و خودرو به دابل دلارِ. اونوقت درآمد ما به ریاله. ریالُ برعکس کن تا بفهمی مشکل چیه؟!
بیگ لایک
کاملا حرف حسااااب. پرسش کاملا بجایی ست.
حکایت ایشان و ادعای دستاورد سفر حکایت کندن چاه آب در بیابان است- اگر برای مردم عادی آب نداشته باشد حتما برای ایشان نان دارد!
واقعا
وقت گل نی = هیچ وقت
متاسفانه ایشان دچار توهم حاد هستند. حضرات دارند حرمت کلمات را هم از بین می برند. فکر می کنند با دادن شعار می توانند حقایق را کتمان کنند . ظاهرا ً عده ای متوهم توهمات خودشان را هم باور کرده اند!! وگرنه رفتن به نیورک و دادن چند شعار و برگشتن فقط هزینه روی دست مردم گذاشته است و هیچ یک از مشکلات اعم از گرانی ؛ تورم ، روابط بین الملل ، تحریم و... را حل نکرده است.
عالی بود
ایول تابناک...
قطعا که ناکارامدی مدیریت در کشور و حرفهای اینچنینی از عوامل اصلی نارضایتی مردم است . اما واقعیت این است که عده ای از پیش اماده اند تا هر اعتراضی را به اعتشاش و تخریب و کشتار بکشانند دلیل ان هم این است که اعتراضات معمولا قبل از انکه نیروهای انتظامی و امنیتی در محل حالت عملیاتی بگیرند و کاری انجام دهند به اتش زدن و تخریب می کشد. این جماعتی که سریع اقدام به تخریب می کنند و قصد دارند ایران را مطابق کفته سناتورهای امریکایی به سوریه تبدیل کنند عملا مانع اعتراض مردم و شکل گرفتن اعتراضات صحیح مردمی می شوند و کار را به جایی می کشند که موضوع اولیه اعتراض فراموش می شود و به خاشیه می رود.
چگونه میتوانیم به بی عدالتی ها و سو مدیریت ها اعتراض کرد؟؟
فرداست که زهره لاجوردی بخاطر تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی ، از نگارنده بحق این مقاله شکایت کنه.
حرف حق
من نه خانم لاجوردی را میشناسم نه نویسنده این متن را ولی به‌وضوح میبینم که هردو به یک اندازه بی‌ارزش و خالی از محتوا هستند و جز کلی‌گویی در حد اعلی هیچ چیزی ندارند.

اینکه یک نفر از سفر رئیس‌جمهور محبوبش تمجید کند و دیگری هم آنرا تخطئه کند، هردو کاملا کلیشه‌ای و بی‌ارزشند.

حالا مرد باشید و منتشر کنید!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
معلومه خودتم از همین دسته ای نه از جنس مردم رنج دیده
اگر امریکا دشمن است.
شما و فرزندانتان در آنجا چه می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوال بسیار جالب و منطقی، منتظر پاسخ از جانب نماینده هستیم.
جانا سخن از دل ما می گویی .به به تابناک حرکتی زدی ها !!!!!
احسنت
بالاخره خانم نماینده باید به فکر تایید صلاحیت دوره بعدی هم باشه، هر چند نماینده‌های کاملا ساکت که هیچ حرفی نمی‌زنند هم تایید صلاحیت میشن اما این خانم نماینده میخواد که خیلی تایید صلاحیت بشه!
خدا پدر تو بیامرزه تابناک یبار حرف حساب زدی
متاسفانه خوراک دشمن سفاک رو هم شما تهیه میکنید ،الان وضع بد اقتصادی ناملایمات اجتماعی رو در پی داشته خیلی‌ها در مورد خروش مردم به خاطر فشارها هشدار دادند اما کو گوش شنوا فقط برای هم نوشابه باز میکنید به کارهای سابق خود ادامه میدید الان هم اگر به حرف و خواسته مردم گوش ندید اوضاع همینطور میمونه و همش باید فریاد دشمن دشمن بزنید
خیلی عالی مدبرانه سپاس وتشکر
عالی بود
مرسی از متن و طرح موضوع
ملت ایران رفاه در حد و بالاتر از کویت را خواهان هستند ،
ملت ایران مستحق بهترینها هستند
ملت ایران خواهان دستگیری فوری اختلاس گران و بازگرداندن صدها هزار میلیارد بیت المال هستند
ملت ایران با پیشینه هزاران سال قبل از اسلام و تمدنی بزرگ و ثروتی بی نهایت می‌خواهند زندگی کنند نه اینکه زندگی کردن دیگران را تماشا کنند ...
آزادی آن شکل که عده ای خاص و قلیل توصیف می‌کنند نیست پس بدانید که اگر آتشی افروخته می‌شود علتی دارد آتش زننده را رها و به دنبال باعث و بانی حادثه باشید
بله درست
دستاورد یعنی آنچه با دست آورد که همان سوغات است! از دستاوردهای داخلی رییسی هم بگویید!!؟
احسنت. حرفهای کلیشه ای از دوران انشای مدرسه در دهه 60.
بخدا حقیقت امر همین است
حرف حساب
دمت گرم تابناک حرف دل مردمو زدی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی