بازدید 119453
سه هزار و صد و سی‌ و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حملات دوباره سپاه به گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق/صدور اعلان قرمز اینترپل برای «علی کریمی» /معاون نظارت بانک مرکزی: پرونده یک بانک متخلف در زمینه نرخ سود سپرده نهایی شد/مصرف روزانه بنزین ۲۵ درصد افزایش یافت/فارس: بازگشت آلمان به دوران هیزم‌سوزی برای گرم کردن منازل

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند روغن موتور بدون شناسه کالا از ۱۱ روز دیگر قاچاق تلقی می‌شود/ احتمال افزایشی شدن آنفلوآنزا در کشور / گزارش نهایی علت فوت مهسا امینی ظرف سه هفته آینده به مجلس می‌آید/ دانشجو‌های بازداشت‌شده روز شنبه، آزاد شدند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 26 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

قیمت دلار شش ماهه ۲۰ درصد قد کشید
از روز‌های ابتدایی سال جاری تاکنون نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار ارز تهران، تحرکات افزایشی قابل توجهی را تجربه کرد. بر اساس بررسی‌ها از روند قیمت این ارز در روز‌های پایانی اسفند ماه سال گذشته، نرخ هر برگ اسکناس آمریکایی در روز ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۰ در رقمی معادل ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. این در حالی است که آخرین نرخ ثبت شده در شهریور برابر با ۳۱ هزار و ۵۲۰ تومان بوده است. با توجه به ارقام مذکور، نرخ رشد دلار غیررسمی از ابتدای سال جاری تاکنون، برابر با ۰۷/ ۲۰ درصد بوده است. از سوی دیگر با بررسی عدد مذکور با شاخص بازدهی دلار در شش ماه نخست سال گذشته مشاهده می‌شود که دلار در مدت مشابه حدود ۹ درصد رشد بیشتری را ثبت کرده است. /دنیای اقتصاد

معاون نظارت بانک مرکزی: پرونده یک بانک متخلف در زمینه نرخ سود سپرده نهایی شد
سروش معاون نظارت بانک مرکزی با اشاره به مهلت دو هفته‌ای تعیین شده از سوی بانک مرکزی برای بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی نقض کننده ضوابط نرخ سود علی الحساب سپرده مدت دار گفت: در بخشنامه‌ای بر لزوم رعایت دقیق و کامل ضوابط موصوف تاکید شد و مجددا به بانک‌ها و موسسات اعتباری ناقض نرخ‌های سود موصوف برای رعایت مقررات یاد شده؛ یادآوری شد که مسئولیت حسن اجرای ضوابط و دستور العمل‌های ابلاغی بر عهده هیات مدیره و مدیران عامل محترم بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی است و تاکید شد که بانک مرکزی بر رعایت نرخ‌های سود سپرده، نظارت لازم را معمول و با موارد نقض آن از طریق هیات انتظامی بانک‌ها برخورد قاطع خواهد کرد.

در پی ابلاغ این بخشنامه با اعضای هیات مدیره بانک‌های متخلف، جلسات جداگانه‌ای برگزار و مهلتی دو هفته‌ای تا پایان شهریورماه برای اصلاح امور به این بانک‌ها داده شد. هم اکنون با اتمام این مهلت ارزیابی بانک‌ها آغاز شده است و برآورد‌ها نشان می‌دهد که دست کم شش بانک و موسسه اعتباری غیر بانکی از نرخ‌های تعیین شده تخطی کرده اند که پرونده یکی از آن‌ها نهایی شده و هم اکنون در حال ارسال به هیأت انتظامی بانک هاست.

مصرف روزانه بنزین ۲۵ درصد افزایش یافت
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از رشد ۲۵ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین امسال و تأمین مناسب سوخت زوار حسینی خبر داد. جعفر سالاری نسب در این باره گفت: مصرف روزانه بنزین کشور در شهریورماه امسال هم‌زمان با رشد سفر‌های زوار به دلیل کاهش شیوع ویروس کرونا، به روزانه ۱۱۲ میلیون لیتر رسید که این عدد در مقایسه با مردادماه با میانگین روزانه ۱۰۵ میلیون لیتر، حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است. این عدد حتی در برخی روز‌ها به ۱۲۰ میلیون لیتر نیز رسید، اما خوشبختانه با مدیریت مؤثر، سوخت‌رسانی با وقفه روبرو نشد.

وزیر نفت: برای پذیرش سرمایه‌گذاری شرکت‌های ژاپنی آمادگی داریم
جواد اوجی در حاشیه آیین یادبود شینزو آبه، نخست‌وزیر فقید ژاپن در گفت‍وگو با شبکه دولتی کشور ژاپن (NHK) با بیان اینکه ایران بدون انتظار برای بازگرداندن توافق، برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش می‌کند، اظهار کرد: ایران صددرصد آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاری شرکت‌های ژاپنی را دارد. وی با دعوت از شرکت‌های ژاپنی برای گسترش حضور در بازار ایران تصریح کرد: ایران ظرفیت تولید روزانه ۴ میلیون بشکه نفت خام را دارد و توانسته صادرات نفت خام خود را به چند کشور افزایش دهد. وزیر نفت افزود: ایران در ماه ژوئیه با غول انرژی دولتی روسیه (گازپروم) برای همکاری در صنعت نفت و گاز یادداشت تفاهم امضا کرد.

فارس: بازگشت آلمان به دوران هیزم‌سوزی برای گرم کردن منازل
فارس نوشت: اداره آمار فدرال آلمان اعلام کرد که قیمت هیزم و چوب در آلمان در ماه آگوست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۵.۷ درصد افزایش یافته است. این آمار‌ها نشان می‌دهد که قیمت هیزم بسیار سریع‌تر از میانگین تورم در این کشور افزایش می‌یابد. این آمار‌ها بیان می‌کند: قیمت متوسط هیزم در این کشور عمدتا به دلیل تقاضا افزایش یافته و علاوه بر آن هزینه‌های حمل برای صنایع نیز جهش داشته است. این آمار‌ها همچنین تایید می‌کند که بسیاری از مردم در آلمان به دوران عصر هیزم‌سوزی در منازل به عنوان جایگزین مصرف گاز برگشته‌اند و افزایش قیمت انرژی باعث این کار شده است. آلمان به عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد اتحادیه اروپا در حال حاضر با بحران انرژی دست و پنجه نرم می‌کند، از سوی دیگر صادرات گاز روسیه به این کشور هم کاهش یافته است.

روغن موتور بدون شناسه کالا از ۱۱ روز دیگر قاچاق تلقی می‌شود
بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، مبارزه با قاچاق و تولید روغن موتور تقلبی به طور چند مرحله‌ای در حال اجراست و در همین راستا بر اساس قانون، مقرر شده از ۱۵ مهر ماه، دستگاه‌های نظارتی، هرگونه روغن موتور بدون شناسه کالا، موجود در واحد‌های صنفی توزیعی را، قاچاق تلقی کرده و طبق قانون با آن برخورد کنند. /تسنیم

احتمال افزایشی شدن آنفلوآنزا در کشور
یک پزشک اورژانس: به نظر می‌رسد از آنجایی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به دو سال قبل کمتر شده است و افراد کمتری هم ماسک می‌زنند، احتمالا موارد آنفلوآنزا افزایشی شود. چند سالی است که توصیه می‌شود هر فردی که به واکسن آنفلوآنزا دسترسی داشت آن را تزریق کند و دیگر محدودیت انتخاب نداریم؛ اما اگر محدودیت تعداد واکسن وجود داشت و یا تامین واکسن به تعداد اعضای خانواده سخت بود، اولویت تزریق با بیماران زمینه‌ای است. /ایسنا

گزارش نهایی علت فوت مهسا امینی ظرف سه هفته آینده به مجلس می‌آید
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی مجلس: منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی در مورد علت فوت مهسا امینی هستیم. پزشکی قانونی ظرف دو تا سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد. / ایسنا

حملات دوباره سپاه به گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق
نیروی زمینی سپاه از صبح امروز دور جدید عملیات خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است. در این عملیات سپاه با بکارگیری یگان‌های توپخانه‌ای و پهپادی در حال هدف قرار دادن مواضع کروهگ‌های تروریستی است. در این حملات از تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن، برای درهم کوبیدن مقر‌های تجمع و مراکز آموزشی و عملیاتی گروهک‌های تروریستی استفاده شده است. / تسنیم

دانشجو‌های بازداشت‌شده روز شنبه، آزاد شدند
بنا به اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه، از بین ۷ دانشجویی که بعد از تجمع اعتراضی روز شنبه، ۲ مهر بازداشت شده بودند، ۶ نفر از آن‌ها شامگاه یک‌شنبه، ۳ مهر و یک نفر از آن‌ها نیز بامداد دوشنبه، ۴ مهر آزاد شده و به خوابگاه یا خانه خود بازگشته‌اند. تعدادی از دانشجو‌های دستگیرشده در سطح شهر نیز در روز‌های قبل آزاد شده‌اند و پیگیری‌ها برای آزادی باقی آن‌ها ادامه دارد.

مشاور تیم مذاکره کننده: ایران خواستار دریافت تضمین پیش از امضای هر توافقی است
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین بر دریافت تضمین پیش از امضای هرگونه توافقی تاکید کرد. بر اساس این گزارش، محمد مرندی در گفت‌وگو با المیادین گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با وضعیت دشواری مواجه هستند و وضعیت آن‌ها اجازه فشار بیشتر به ایران را نمی‌دهد. وی افزود: گاز در این زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و آمریکا و اروپا آن را خوب می‌دانند. مشاور هیأت مذاکره کننده ایران همچنین با بیان اینکه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی آنچه را دولت آمریکا بر وی دیکته می‌نماید، اجرا می‌کند، افزود: آمریکایی‌ها از آژانس برای فشار بر ایران استفاده می‌کنند و می‌خواهند برخی بند‌ها را مبهم باقی بگذارند تا بتوانند از توافق شانه خالی کنند. وی در عین حال تصریح کرد که ایران آماده همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

نماینده مجلس: پیگیر وضعیت بازداشتی‌ها هستیم
نماینده مریوان در مجلس گفت: مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر از این در مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات‌شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند. شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین پیگیری‌ها نسبت به حادثه درگذشت مهسا امینی و همینطور وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر گفت: اتفاقی که برای مهسا امینی رخ داد بسیار ناراحت‌کننده بود. به عقیده بنده مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر در این مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و به سرانجام برسانند و به اصطلاح ماجرا را جمع کنند. البته منظور از جمع کردن نادیده گرفتن نیست بلکه می‌توانستند قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند. وی ادامه داد: درخصوص پیگیری‌های مجلس هم باید عرض کنم که گزارش ها از دستگاه‌های مختلف دریافت شد و کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها جلساتی در این زمینه داشت که آخرین جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد، اما هنوز گزارش نهایی این کمیسیون آماده نشده و منتظر دریافت گزارش رسمی و مکتوب پزشکی قانونی هستند.


صدور اعلان قرمز اینترپل برای «علی کریمی»
اینترپل برای علی کریمی فوتبالیست سابق درخواست اعلان قرمز کرده است. تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن گویا برای علی کریمی فوتبالیست سابق که در جریانات اخیر، هدایت اغتشاشگران را برعهده داشته است، از سوی پلیس اینترپل اعلان قرمز صادر شده است. فرآیند صدور اعلان قرمز به این صورت است که ابتدا باید درخواست قضائی ارائه شود و سپس پلیس اینترپل اعلان قرمز صادر کند. پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که تا به این لحظه هنوز درخواست رسمی از سوی مقامات قضائی به مقامات انتظامی جهت صدور درخواست قرمزِ علی کریمی که هم اکنون در دبی حاضر است، ارائه نشده است.

سلیمی‌نمین: ایران آمادگی داشت در نیویورک توافق را نهایی کند
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی هیأت مذاکره کننده هسته‌ای را با خودش به آمریکا برد، معنای این کار آن بود که اگر آمریکایی‌ها به شرایط ایران مخصوصا در حوزه تضمین‌ها تن می‌دادند، ایران آمادگی داشت در همین سفر آقای رئیسی به نیویورک مذاکرات به نتیجه نهایی خودش برسد. متأسفانه جنجالی را درست کردند که این جنجال مانع از این اتفاق شد. عباس سلیمی نمین درباره ارزیابی سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: با توجه به حجم تبلیغاتی که علیه ایران در رسانه‌های خارجی انجام می‌شود، باید از هر فرصتی برای سخن گفتن با ملت‌ها و نمایندگان ملت‌ها استفاده کنیم. از این جهت سفر آقای رئیسی به نیویورک حائز اهمیت بود.

وی افزود: حضور غالب هیأت‌های نمایندگی کشور‌ها در سالن برای شنیدن سخنان آقای رئیسی نشان از آن داشت که می‌خواهند مستقیم مواضع و دیدگاه‌های رئیس جمهور ما را بشنوند. آقای رئیسی بحثی را درباره محق بودن ایران مطرح کرد، مبنی بر اینکه عدالت حکم می‌کند از حق ایران در موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دفاع شود. این تحلیگر مسائل سیاسی، نمایش تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل را اقدام نمادین مناسبی خواند و اظهار کرد: این اقدام نشان داد که چه کسانی در عمل مقابل تروریسم ایستادند و چه کسانی به حمایت از تروریسم پرداختند. کار آقای رئیسی بار دیگر به جهانیان یادآوری کرد که ایران چه هزینه‌های سنگینی را بابت مبارزه با تروریسم دست پرورده آمریکا، انگلیس و صهیونیسم پرداخت کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۴
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۱۷۰
قانون بالاتر از علی کریمی و هر کس دیگری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
قانون بالاتر از امثال رسایی هم هست یا نه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
فقط کافیه همه کسانی که سابقه بازداشت بخاطر قمه کشی و کیف و موبایل قاپی و سرقت و درگیری و چاقو کشی دارن رو بگیرن و زندانیشون کنن….
قطعا دیگه شک نکنید هیچ احدی در این آشوب‌ها و اغتشاشات در هیچ شهر و محله ای باقی نخواهد موند و جامعه و کشور کلا و کاملا به آرامش کامل خواهد رسید…. فقط و فقط همین !
ناشناس
| Romania |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
قانون شما یا مردم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
کدوم قانون ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ولی ظاهرا قانون پائین تر از بچه های مسئولان است .
# بچه خزعلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
رسایی خخخ رسایی کجای کار هست عمو
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
قانونی که عنبستانی بیادش بزنه تو گوش سرباز بعد راست راست راه بره تازه شاکیم بشه قانون نیست قانون از این به بعد مردم هستن تکرار کن قانون مردم هستن آفرین پسرم
ناشناس
| Greece |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
قانون یعنی خواست مردم نه سلیقه یک اقلیت چند صد نفری
علی ک یمی عشق ماست خجالت بکشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
علی کریمی سلطان قلبهاست و در دل ۸۵ میلیون ایرانی جای دارد. مسلما حتی مزدوران هم شیفته شجاعت و حق طلبی وی گشته اند ولی ، جرات بیان حقیقت و تحسین او را ندارند
الان زمان آن است که علی دایی هم پا پیش بگذارد و جوانمردی خود را ثابت کند زیرا همه جوانمردان ایرانی، چنین انتظاری از او دارند
توروخدا نت ها رو وصل کنید مردم بدبخت رو از نون خوردن انداختین. این مزخرف بازی ها چیه. ااااااه
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
به اون اغتشاش گرها بگو که باعث و بانی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
نون مردم مهم نیست صندلی آقایون مهمه که حاضر نیستن ترک کنن
ناشناس
| Romania |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
همه جای دنیا اعتراضات هست. کجا هی اینترنت رو قطع میکنن؟
سلیمی نمین، در مورد دستاوردهایی که نداشتید و ممکن بود می داشتید حرف نزن. هر زمان دستاوردی داشتین که محقق شده بود حرف بزن!!!
ببین تا آخر 4 سال اول دولت اصلا میتونید به توافقی برای برجام برسید؟!
تابناک کاش 4 تا کامنت تایید می کردی، موافق و مخالفش فرقی نداره، حداقل ببینیم مسوول ممیزی نظرات تابناک خوابش نبرده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
جواب دادم ظاهرا منتشر نکرد
دوباره میگم نگران نباش نظرات به به کنان را مانند فشنگ منتشر می کند به به کنان منظور کسانی هست که....!!!!
خبرگزاری فارس هم مگه داریم؟
گزارش پزشک قانونی مهسا امینی کاملا قابل پیش بینی است. او به دلیل سابقه جراحی مغزی در 5 یا 8 سالگی (شاید هم دو بار جراحی مغزی در 5 و 8سالگی)، فوت شده است. این حادثه علیرغم حاکم بودن آرامش و حتی شوخی بر فضای بازداشت، انتقال و آموزش اتفاق افتاده است.
پزشک قانونی عملکرد عوامل اورژانس را قابل قبول و پلیس علت تأخیر بیش از یکساعته آمبولانس در رساندن مصدوم به بیمارستان کسری، در 500متری مقر پلیس را مشکلات ترافیکی عنوان خواهند کرد.
در خصوص سایر موارد چیزی نمی نویستم تا دلایل تابناک برای حذف کامنتم کمتر باشد.
تابناک جان لطفا منتشر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
بلغور کردی تحلیل های ایران اینترنشنال ؟
حماقت شما ها حد نداره
درود برعلی کریمی ،جالبه از خاوری دزد انگار مهمتر شد ،شما گه میلیونها دلار با تصمیمات سیاسیتون به این مملکت آسیب زدین باید جواب مردم رو بدین
نظرات رو پخش نکن ،اما مردم دیگه کوتاه نمیان
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
مثل اینکه راه پیمایی مردم رو ندیدی
فقط شورش داعشی ها رو دیدی
ربنا
| Brazil |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ناشناس با پرچم چین یه کامنتی هم بزار برای دولت چین که چرا مسلمانانی واقع در کشور چین را اذیت می‌کنی؟نمیخاد برای خودت یک تحقیقی بکن یا به نفع منافع ات نیست
گزارش نهایی علت فوت مهسا امینی ظرف سه هفته آینده به مجلس می‌آید
زحمت نکش توروخدا،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
اون گزارش رو ببرن خوه با باقی وسایلشون جمع بکنن
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
جواب پزشک قانونی نمایندگان کی میرسه؟
سلیمی نمین بس کن ، نمیشه ازین به بعد کمتر حرف بزنن
لطفا یه بار برای مردم تفاوت اعتراض و اغتشاش رو بگید مردم چطور اعتراض کنند که اغتشاشگر نباشند والله بازنشسته ها هم که اومدن برای حقوق تجمع کردند دیدیم که بعضا برخورد شد و روی زمین کشیده شدند طرف گفت بعد از حوادث اخیر رفتیم از وزارت کشور درخواست تجمع دادیم الان چند روزه دنبال خود ما رو گرفتن که چرا میخواستید تجمع برگزار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
اعتراض یعنی تجمع فیزیکی و یا کتبی و اینترنتی...
اغتشاش یعنی این اعتراض با آتش زدن لاستیک و سطل زباله و ایجاد راه بندان و قانون شکنی انجام بشود.

اما تخریب وسیع مسجد، حوزه، پمپ بنزین و بانک و مانند آن این دیگر اغتشاش نیست.
کشتن و زخمی کردن نیروی انتظامی و بسیج و مذهبی ها و چادری ها
نوعی جنگ است
شبیه جنگ داخلی
با این رفتار باید مانند دفاع از کشور در مقابل صدامیان برخورد کرد.

در زمان بحران و خطر برای کشور نباید اعتراض انجام شود
همینجا به مثبت و منفی ها نگاه کنید
اقلیت و اکثریت معلومه
پس الکی زور نزنید
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
اره تظاهرات رو مگه ندیدین ؟راست میگه بتده خدا ولا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
میزان رای و نظر مردم پای صندوق رای است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
همیشه لات ها و شاخ ها و فیک های مجازی ظاهرا زیادن ولی در واقعیت نه
مسعود بارزانی و دولت اقلیم وعراق باید از جمهوری اسلامی ایران رسما عذرخواهی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
اموال مسعود بارزانی رو پلمپ کنید
فارس مگه تو باعث اینکار شدی روسیه شد چی به تو میرسه ، گرچه این مشکل هم اروپایی ها با تدبیر در یکی دوسال آینده حل خ.اهند کرد و کمتر حرف میزنن و بیشتر عمل میکنند
خبرگزازی فارس در عمرش یه حرف راست نزده
نکنه باز میخواین بنزینم گرون کنید ،هوای سرد کمبود مواد غذایی هم هست ،قحطی تو کل دنیا
اذیت کردن علی کریمی مساوی خواهد بود با اعتراض میلیونی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
فک پلمپ شد ویلاش خیلی سریع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
به ۱۱:۲۳
حقوق بگیر زودتر فروخته بود
خبرگزاری فارس درمورد ایران بگو که ادعای صادرات گاز به اروپا داره ولی زمستان خودش کمبود گاز داره و گاز وارد میکنه
خاک برسر بقیه ورزشکارها و بازیگرا که پشت علی کریمی رو خالی کنن ،کجا رفت غیرت و آزادی خواهی ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
علی کریمی باید پاسخگوی شهدای اغتشاشات باشه خیانتی که کریمی به شهدا کرد منافقین نکردن
علی کریمی شرف داره و یه عمر زحمت کشیده برای پول درآوردن برخلاف خیلیا در کشور که اختلاس میکنن و حالا به علی کریمی تهمت میزنن
علی کریمی اسطوره مردم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
فعلا که اسطوز آلبانی نشین ها و دشمنان ایران شده
اینجانب بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان و برزیل و گواتمالا و چلسی و ژامبون گوشت تنوری آخ ببخشید ژامبون نه ژاپن
باید به ارزتان برسانم که پیشنهاد بنده دستگیری کلیه عوامل فوتبال کشور از کلیه نفراتهای اصلی تیم ها تا ذخیره ها و از خادم باشگاه تا تمام تماشاگران فوتبال در استاندیومن صدو شصت هزار نفری و همچنین اعضاهای خانواده این عزیزان می باشد
با حمایت کریم باقری از علی کریمی دو اسطوره کنار مردم هستن
علی کریمی عشق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
چطور برای دزد های بیت المال اینتر‌پل خبر نمی کنید؟ دزدی کرده یا بیت المال بالا کشیده
برجام مرد
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ناهار میدن؟
کریم باقری هم از علی کریمی حمایت کرد. تقریبا همه هنرمندان بازیگران و ورزشکاران معروف از مردم برای گرفتن حقشون حمایت کردند
نمیدونید پلیس اینترپل هیچ فردی رو به جرم سیاسی تحت تعقیب و بررسی قرار نمیده. خخخ
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
درود
این دولت به کل شش کلاس بیشتر سواد ندارند..‌.که بدونن اینتر پل چی کاره هستند
اگه آقای مدیری این ۳۰ میلیاردی که چند روز پیش گرفتن رو به بهزیستی یا کمیته امداد تقدیم کنن من قول میدم قبول کنم که ایشون دغدغه مردمی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ایشون از قبل مردم و بیت المال مردم به نون و نوا رسیدن. هیچ کس یادش نمیده که اون برنامکهایی که مردم روی گوشی نصب می کردن و بدون اطلاع هر ماه مبلغی از حساب مردم کم میشد و برنامه هم قابل حذف نبود. ایشون از این راهها ثروتمند شده، حالا که حساب بانکیش به قدر کافی پول داره، دغدغه‌مند مردم شده و نمی خواد با صدا و سیمایی که به اینجا رسوندتش همکاری کنه. البته این افراد هزار رنگ هزار چهره می دونن که در هر زمان باید کدوم طرف بایستند تا منافعشان به طور حداکثری تامین بشه.
یکی به این آشوبگرای داعشی بگه مارو تهدید به مرگ نکنن ما اگه در راه ایران شهید نشیم تلف شدیم
روابط عمومی دانشگاه ؟ خب کدوم دانشگاه ؟ این چه وضع خبرنویسی مسخره است ؟
فارس بیشتر داره میسوزه تا هیزم های آلمانی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
فارس چون دیگه فقط برای داخل می تونه بنویسه برای دنیا پخش نمی شه حرصش گرفته
جناب سلیمی نمین ناکارامدی تیم مذاکره کننده را گردن مطالبات بحق جامعه نیندازید انقدر مردم را مقصر نکنید
شما فعلا همین قضیه مهسا امینی را جمع کنید بعد علی کریمی را بیارید اعدام کنید
استاندارد دوگانه که آقای رئیسی اشاره کردن یعنی حساب توئیتر رئیس جمهور آمریکا تعلیق میشه به خاطر ترویج به آشوب اما حساب علی کریمی همزمان با لیدریش تیک آبی میگیره!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
احسنت
عجیبه وزیر نفت واقعا نمی دونه که تا تحریهای امریکا لغو نشه هیچ کشور و سرمایه گذاری با ایران همکاری نخواهد کرد!!!!!!
وزیر نفت براساس چه کشف جدیدی از ژاپن میخواد علیرغم تحریم امریکا بیاد در ایران سرمایه گذاری کنه، چی عوض شده؟!!!!
بعضی از وزرا حرفهایی میزنن که گویی هیچ حسی از تحریمهای امریکا و تبعیت قریب به اتفاق کشور های دنیا از آن، ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
نه ، هیچ حسی ندارند، چون هیچ آسیبی از این قضیه نمی بینند.حقوقهای نجومی از بیت المال ملت ایران به راه است.
آقای سلیمی نمین اینگونه سخنرانی ها برای خارجیها زیادی تکراری است و کمکی به حل مشکلات نمی کنه.
تیم مذاکره کننده آنقدر اتلاف وقت کرد که غربیها متحد شدند و موضوع پیگیری ساینهای اعلام نشده رو روی میز گذاشتند و حالا به عنوان یک امتیاز دنبال این هستیم که این موضوع مختومه بشه!
برای کشف علت فوت سه هفته وقت لازمه....؟؟؟؟!!!!!!!
کریم باقری از علی کریمی حمایت کرد!؟
بی بی سی و العربیه و... به جان هم افتادند بخاطر شکست مفتضحانه اغتشاشات.
شما تا الان خواب بودی آقا کریم؟
خبرگزاری فارس منتظره اروپائیها برای گرم شدن سرغ هیزم برن و بیان بما التماس کنن ما بهشون نفت بدیم و بعد ما کلی امتیاز در برجام ازشون بگیریم! ... باش تا صبح دولتت بدمد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
عالی
وزیر نفت: "برای پذیرش سرمایه‌گذاری شرکت‌های ژاپنی آمادگی داریم".... حتما دیگه این مشکل اونهاست که نمیان سرمایه گذاری کنن!!
صدور اعلان قرمز برای کریمی ؟؟ میخواهید باصطلاح کریمی را بترسانید که به ایران بازنگردد ؟ زهی خیال باطل
والا تو سایت اینترپل اسامی دیگران را میبینیم به غیر از کریمی.
آیا روی وب سایت اینترپل هم اسم علی‌ کریمی‌ موجود هست؟ احتمالا اینترپل ایران هست که این اعلامیه رو داده!! لطفا اول خاوری را بیار تا برسی‌ به کریمی‌ که جرمش هم محرز نشده
آقایون می‌گفتن اگر آمریکا نفت ما را تحریم کنه قیمت نفت و سوخت اونقدر بالا میره که کشورشون بهم میریزه. دیدیم که چه راحت از بازار نفت حذف شدیم و اتفاقی نیفتاد.
هنوز پرونده مهسا را جمع نکرده دنبال پرونده علی کریمی هستید
مشاور تیم مذاکره کننده: ایران خواستار دریافت تضمین پیش از امضای هر توافقی است!!!!


این مشاور خواب تشریف دارند و هنوز نمی دونه آمریکا و اروپا پرونده مذاکره را بستند و رفتند
برگه اینترپول ساختگی است چون اگر پلیس اینترپول کسی را بخواهد در خارج دستگیر کند ده دقیقه زمان نیاز دارد
کاش به جای علی کریمی برای اختلاسگران و مفسدین اعلان قرمز می کردید‌. علی کریمی در قلب ملت ایران جای دارد. جمع کنید این بچه بازیها رو ...
فقط بررسی کنید که رسایی بیشتر از رانت استفاده کرده یا علی کریمی ؟؟ علی کریمی هر چه بدست آورده از عرق ریختن تو زمین بازی و شاد کردن دل میلیونها ایرانی بوده حال رسایی جز نفرت پراکنی و برای کشور کاری کرده ؟؟ همه چیز شده ریاکاری،،
فارس

به تو چه ربطی داره چه غلطی میکنن مگر درخت باغتو هیزم خونشون کردن
علی کریمی گفته حاضره برای ملت تکه تکه شوم ؟؟
آقای رسایی شما حاضری بری کنار مردم ایران تو بازار خرید کنی بدون خدم حشم ؟؟؟؟ این خشم مردم نتیجه اقدامات امثال رسایی هست که همیشه جلوتر از رهبری حرکت می‌کنند ولی آسیب ها نصیب نظام میشه ؟؟ اگه قرار به محاکمه باشه شما هم باید محاکمه بشی جناب رسایی ؟؟ احمدی نژاد خوب تو رو شناخت ؟؟
مثل اینکه بد جوری از دست مدیری سوختی ؟؟ به قول محمود آب رو بریز جایی که میسوزه ؟؟
صدور اعلان قرمز اینترپل برای «علی کریمی»
خوش باشی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
اینترپل خواسته بگه به طرفداری از کریمی قرمز است و پرسپولیسی
وقتی ما تحریم هستیم شرکت ژاپنی هرگز نمیاد
تا علیه امنیت اقلیم کردستان عراق تهدید ایجاد نکنید، این عمل و آزار و اذیت آنها یک طرفه ادامه خواهد داشت! و آنها ایران را در حالت دفاعی نگه خواهند داشت، اگر معادله را تغییر دهید و مشکل امنیتی برای اقلیم کردستان عراق و بارزانی ها و تروریست های کوهی ایجاد نکنید این مشکل ادامه خواهد داشت
لعنت خداوند بر همه کسانیکه به این ملت و کشور دارن به هر طریقی با رفتار با گفتار و عملشان ضربه می‌زنند چه می‌خواهد کریمی باشه چه عباسی و رسایی و...
یکسال قبل که رییسی جواب اعتراضات معیشتی معلمان را با سرکوب و زندان داد همون موقع گفتم کشوری که برای معلم خودش حرمت قائل نباشه بدون شک تقاص خواهد داد ، همان موقع بود که امثال نادران و شریعتی فریاد زدن که معلم ها زیاده خواه هستند و افزایش حقوق آنها تورم را خواهد بود دیری نپایید که بدون افزایش حقوق آنها سونانی تورم مملکت را فراگرفت و نقشه شوم آنها نقش بر آب شد ؟حالا همین جماعت نمی‌گویند چطور افزایش ۲۰برابری بودجه دوستانتان تورم زا نبوده ولی افزایش ۲۰درصدی بودجه نظامی آموزشی کشور دل شما را به درد آورده؟؟ چطور ۶۰۰ هزار تن سوخت هدیه به لبنان دل شما رو به درد نیاورده و دنبال مصادره کردن اموال علی و و... هستید ؟؟ این بیرعدالتی هاست که زخم باز کرده ولی شما همچنان دنبال مقصر آمریکایی هستید ؟؟
ای کاش یه عده با افراطی گری دل رهبری عزیز رو خون نمیکردن ؟؟ جنبش وال استریت ۸ ماه کف خیابون بود خون از دماغ کسی نیومد تو ۶ روز ۴۳ نفر پرپر شدن
به حرفهای دلسوزان نظام مثل عماد افروغ ، علی مطهری و .. گوش دهیدد؟؟ امثال ذالنور و رسایی فقط برای نظام هزینه تراشی می‌کنند؟؟ حسن عباسی و شریعت مداری که فقط بذر نفرت می‌کارند به قول جوادی عاملی کسی نفرت بکارد تیغ درو خواهد کرد .
وقتی دنبال حذف افکار شریعتی باشید مردم هم باید دنبال علی کریمی بروند ؟؟؟ شما تمام مدارس و خیاباتهایی به نان شریعتی بود دو عوض گردید حالا باید دنبال توقیف انوال گریمی باشید ,....
چرا برای خاوری اعلان قرمز صادر نمی کنید؟
فرض محال که آلمان هیزم بسوزونه، چه نفعی برای ماداره؟ لابد میخاین بگین شما هم مثل آلمان هیزم بسوزونید؟
خواهشا رافت اسلامی خودتونو بزارید برا بعد،، فعلا ای خائن علی کریمی رو بگیرید،چوب تو آستینش بکنید
قیمت دلارمرتب درحال قدکشیدن است وارزش ریال بسرعت درحال آب رفتن وگرانیها بسرعت درحال خالی کردن سفره های مامردم رئیس جمهورقول ارزان شدن دلاروباارزش ترشدن ریال دادند که برعکس شد
قیمت دلارمرتب درحال قدکشیدن است وارزش ریال بسرعت درحال آب رفتن وگرانیها بسرعت درحال خالی کردن سفره های مامردم رئیس جمهورقول ارزان شدن دلاروباارزش ترشدن ریال دادند که برعکس شد
به جای رسیدگی به درد مردم, دنبال گرفتن علی کریمی هستید؟! بهتره از خودتون بپرسین چطور مردم حرف یک فوتبالیست رو براش بیشتر ارزش قایل هستند تا مسولین مملکت؟؟!
چرا انقدر سریع و انقلابی در مورد پولها و اختلاسی که میشه و پولها را فرزندان مسولان به خارج می برند اقدام نمی کنید ،حالا یک فوتبالیست از عصبانیت چندتا کامنت گذاشته
در راهپیمایی انقلاب دخترانی با حجاب بسیار بد بودند ولی اینجا نباید باهاشون برخورد میشد!!!
طنز تلخی است وضعیت ایران امروز
به امید روزی که دوباره از ته قلب بخندیم و هر کسی را بخاطر باطنش دوست داشته باشیم نه ظاهرش
اسلام رو از بین بردند رفت پی کارش
به اندازه یک نفس کشیدن فکر کنید... بهم ریختن رابطه روسیه و اکراین بدون شک کار آمریکا و غرب بود... شماو کارشناسی شما ذ اگه چنین طرحی رو در می‌انداختید به اولین موضوعی که فکر می کردید چی بود؟ قطعا گاز روسیه که در اولین اقدام تهدیدی برای سرمای اروپاست. به نظرتون اونا با 1800 اندیشکده که فقط اوضای منطقه ما رو رصد میکنن به این فکر نکردن؟ بعد کارشناس ما ژست میگیره که وینتر ایز کامینگ...
اعلان قرمز برای علی کریمی بلوف بی مزه و خوابی آشفته است که هر گز تعبیر نخواهد شد اگر اندک صداقتی داشتید اینکار را برای دزدانی مثل خاوری می کردید همان کسانی که با فساد گسترده کشور را به این روز انداختند
درود بی پایان بر علی کریمی
شرم آور است، کسی که مدافع دختری مظلوم بوده را تحت تعقیب قرار میدهید!
علی کریمی مرد نمونه ایرانزمین است
چرا برای اختلاسگران و رانتخواران و مفسدان اقتصادی اینقدر سریع و انقلابی عمل نمیکنید؟؟؟ خدا جای حق نشسته
درسته تقریباً اینترنت قطع هستش. دیگه تابی جون خودت خجالت بکش . تقریباً همه مطالب ت رو از فارس میاری...
اعلان قرمز ...:/
علی کریمی :٫))))))))
از تابناک بسیار بعید بود مثل برخی سایت ها تیتر بزنه/ برخی سایت ها برای بالا بردن تعداد بازدیدهایشان به شکل فریب کارانه تیتر میزنند. وقتی تیتر صدور اعلان قرمز اینتربل برای علی کریمی رو دیدم به دلیل اعتماد به تابناک به خودم گفتم ظاهرا واقعیت داره . متن خبر رو که خواندم دیدم خبر بی اساسی رو نقل کرده اید
بنده حدود بیست ساله در آلمان زندگی میکنم و بشغل شریف جراحی مغز و اعصاب مشقولم متاسفانه الان با سرد شدن هوا چند روزه که تبر به دست در جنگلها در حال جمع کردن هیزم و شکستن شاخه های خشک و خس و خاشاک هستیم. الحمدالله الان زیاد جمع کردیم من دوتا خر با خودم آوردم جنگل پشت این دوتا حدودا چهارتن هیزم بار زدم یه کم فقط نگران جنگل و محیط زیست بودم که اونم رفع شد چون دیگه جنگلی نمونده نگرانیی هم نمیمونه
برویم یواش یواش بسمت کلبه تاریک و نمورمون در فرانکفورت بفرمایید. آقا بفرمایین دوتا چایی مهمون ما باشین واله
در جریان مذاکرات برجام نکاتی است:
الف- هر چند امثالهم مانند سایر مردم عادی ایران از متن مذاکرات ناآگاهیم و اطلاعاتمان در حد اخبار و استنتاج و تحلیل از احبار است! در حالی همه میدانند سرویسهای اطلاعاتی اجنبی به راحتی در رجیان هستند!
ب- دو سال است بیهوده معطلی کردند در داخل ایران و آنقدر این معطل کردن کش دادن که دیگر نه قانون راهبردی صیانت مجلس و نه سایر اقدامات چندان اثری ندارد، تقریبا بیشتر کارهای خنثی سازی هم نمود ندارد، اقدام عجیب ج.ا در آتش بس یمن و آسودگی اعراب جنوب خلیج فارس از صادرات نفت رد جریان بحران اوکراین، یک امیتاز بدون عوض از سوی ج.ا بوده! تقریبا همه طرفها اصلی (امریکا-اروپا و بیخودی (از جمله ترکیه، بزریل،..) از این تعلل و معطلی احییا برجام سود بردند به غیر ایران!، و این پدیده دو سر سوختی ایران انگار نتیجه معمول سیاستهای خارجی و داخلی سیاسی-اقتصادی ج.ا است!
ج- ارکان تصمیم گیرنده ج.ا ایران تنها رهکارش همین ادامه مذاکرات و بلکه ایجاد مذاکرات چالشی-ایجابی-سلبی مستقیم با خود امریکا است. این مذاکرات حقیقتا محیرالعقول غیرمستقیم (هتل کوبورکی) در نزد سالهای آینده به هر چیزی ضرب المثل خواهد جز سیاست!
دیگر این حرفها تکراری شده که تاکنون مردم عادی ایران سو نبردند و در مقابل آنهایی حقشان نبوده سود بردند مانند عاملین کمبود و گرانی کالاها!
در مورد تضمین طلبی ج.ا از طرف غربی و امریکایی همانقدر غیر عملی است همین تضمین از طرف شرقی بخواهند1 فقط کافی است به طور فرضی، عرض میکنم به صورت فرضی فکر کنیم طرفهای غربی تضمین بدهند، اگر سال آینده جهان طور دیگر شد که طرفهای شرقی زدند زیر برجام، چرا از طرف شرقی اکنون تضمین نگیرند؟! بله، طلب تضمین از طرف غرب همانقدر فانتزی است که بخواهند از طرق شرقی بگیرند! حقیقت اینست تنها تضمینی عملا از سوی شرقیها در برجام متصور است همین روابط عمیق اقصادی است! خب چرا همین تضمین عملی (روابط اقتصادی) را با طرف غربی و امریکایی نداشته باشد ایران؟! حتی کسانی در داخل نظام اشاره به حقیقت کرده اند! تنها راه عملی تضمین، باز کردن تجارت خارجی و بازار کالاها بخصوص سرمایه ای و تبادلات فناوری و سرمایه گذاری بر روی شرکتهای غربی و امریکایی است.
بنظرم معطل کردن احیای برجام تا انتخابات آبان 1401 در امریکا اشتباه راهبردی ایران و دموکراتهای امریکا است، این را ثبت کنید، به طور قطع یقین (99%) اگر اتفاق خاصی نیفتد، دموکراتها شکست قاطع میخورند اگر برجام احیا نشود و اگر برجام احیا شود بالای 90% دموکراها پیروز انتخابات میشوند. در حالیکه پیروزی جمهوریخواهها وضعیت احیای برجام طولانی تر میکند و ممکن است تا سال 2025 طول بکشد (رئیس جمهور جمهوری خواه پیروز میشود در صورت عدم احیای برجام و البته ترامپ نخواهد بود) و با این وجود جمهوری خواهان هم آخر سر موافقت میکنند با برجام. این وسط چند صد میلیاردی ایران زیان بیشتر میکند و یک نسلی بیشتر سوخته میشود!
اينترپل وارد موضوعات سياسي نميشه الكي جو نديد .................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
اینترپل اعلام قرمز کرده که به کریمی بگه منم پرسپولیسی ام
اینترپل ؟ اعلان قرمز ؟ علی کریمی ؟ نه بابا ! جدی می گی ؟! ... قرمز پر رنگ یا گوجه ای ؟!
مقامات باید هرچه زودتربرای سلبریتی هایی امثال علی کریمی. علی دایی. مهران مدیری و... که با بیت المال شهره اوازه شدندکپا روی خون شهدا میزارن علیه آنها اعلام جرم کند وعلنا" محاکمه وبه سزای اعمال شنیعشون برساند
هیئت مذاکره کننده ای که مشاورش ، هنوز نمیداند که ایران

فعلا دارای قابلیت صادرات گاز به اروپا را ندارد

نباید انتظار داشته باشیم که این هیئت در تصمیم گیری های

خود ، درست و منطقی رفتار کند .
متاسفانه ، مشاور هیئت مذاکره کننده ما که احتمالا باید

مرندی باشد ، هنوز از میزان تولید و مصرف گاز کشور اطلاع درستی ندارد !!!


و نمیداند که بر عکس ایشان ، اروپا و امریکا و همه جهان از

میزان تولید و مصرف داخلی گاز ما کاملا اطلاع دارند !!!

و چطور میتوان انتظار داشت که هیئت مذاکره کننده ما با

وجود چنین مشاوران کم اطلاعی ، بتوانند به اخذ تصمیم

درست و منطقی برای انجام مذاکرات حساس برجام ، بر

اساس اطلاعات غلط برسند !!!!!؟؟؟؟ ؟
احسنت به سپاه بخاطر از سرگیری حمله ، شاید این اتفاقات حکمتش در ریشه کن کردن کامل و انتقالم خون شهدای کشور از گروهک جنایتکار و انگلیسی اسرائیلی کومله بوده ، فقط کوتاه نیایید وقتی آرام بگیرید که یک نفر مخصوصا از سرانشان دیگر نباشند
از تابناک بعید است که تیتر اخبارش ، گاها با متن اخبارش کاملا در تضاد آشکار است!!!!

البته این تکنیک ها بیشتر در روزنامه های زرد و برای فروش

محصولشان بکار میرود و برای تابناک با آن سابقه و میزان

مخاطب کاملا باید بعید و دور از انتطار باشد !!!!

( موضوع تیتر : در مورد علی کریمی و قرمز شدن پرونده اینتر پل است که تیتر با متن خبر کاملا متضاد و متناقض است و لطفا اصلاح کنید )
وزير نفت از تحريم ها چيزي شنيده؟
نگاه و برداشت سلیمی نمین و امثال او ، واقعا از مناسبات

سیاسی حاکم بر روابط و حقوق بین الملل و پیچیدگی حال

حاضر پرونده مذاکرات اتمی برجام از روی بی اطلاعی و بسیار ساده لوحانه است !!!!!

و قطعا تفسیر او در مورد همراهی تیم مذاکره کننده با رییسی

نیز گواه همین عدم شناخت و ساده انگاری سلیمی نمین است

(خداوند آخر و عاقبت کشور و مردم ایران عزیز را ختم به خیر بگرداند) انشاالله
یکی از توفیقات دولت رئیسی که باعث اغتشاش شده رو ذکر کردین افزایش 20 درصدی نرخ دلار. خسته نباشی دلاور با این توفیقات
انقدر دنبال لیدر اعتراضات گشتید بالاخره قرعه به نام علی کریمی خورد . .
این محمد مرندی مشاوره؟؟؟؟؟ خداییش یک کودک دبستانی بیشتر دانش داره این مشاور هنوز نفهمیده مذاکرات تمام شد و آمریکا و اروپا اعلام کردن در اثر خواسته های ناموجه طرف مقابل که هر بار چیزی را اضافه کرد به بن بست کامل رسیده و متوقف شده و مذاکرات رو ترک کردن. حالا این به اصطلاح مشاور داره برای خودش شرط تعیین می کنه بعد می گن چرا دولت ناکارآمده و حتی توان حل کوچکترین مشکل داخلی و خارجی رو نداره خب نمونش همین افراد هستن دیگه
انشااله برای خاوری هم صادر شود
منزل علی کریمی برای آقازاده ها مصادره نشود
اعلان قرمز برای علی کریمی!!!!
بنزین روی آتش است
علی کریمی در قلب ملت ایران هست/
علی کریمی یک قهرمان نیست بلکه یک پهلوان است - کریمی جان در دل ملت ایران جای داری -
"صدور اعلان قرمز اینترپل برای «علی کریمی»" : از خاوری چه خبر؟ اینترپل گرفتش؟
درود بر مدیر مدبر آقای احمدی همه چز را محدود اینترنت بست گرانی بیکاری نامیدی نبودن امنیت شغلی نبودن مالکیت خصوصی از حرف مردم به دو پول خدایا به داد ما برس این دولت جدید برای ما زندان درست کرده کاش به جای رفتن به جنگ در اوج جوانی مثل پسر عمویم مهاجرت می کردم قید همه چیز را مزدم و الان آزاد آزاد بوم
اروپا زمستان امسال رو با ذغال سنگ و هیزم میگذرونه اما فرصت آشتی با دنیا رو که ایران بخاطر حمایت از روسیه از دست داد رو مردم ایران و دنیا هیچوقت فراموش نخواهد کرد.
تابناک همیشه به سیاست های تلویزیون ملی ما معترض بود ، الان می بینیم در مورد قضایای اخیر به اندازه ی همون تلویزیون غیرحرفه ای عمل می کنه. جای تاسف داره...
رسیدگی به تخلف بسیار بزرگ رخ داده در بورس و بازگرداندن سرمایه فعالان بازار سرمایه به کجا رسید؟
علی کریمی بالا تر از قانون نیست اگر دخالتی در این اغتشاش دارد باید مجازات شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
پسر میرسلیم کدوم گوریه اگر قانون هست؟
برای بچه انسیه خزعلی برگه قرمز اینترپل صادر کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
یه برگه قرمز هم برای بچه میرسلیم چاپ کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
برای ساشا سبحانی هم صادر کنید برگه قرمز گُلی
علی کریمی
سلطان
علی کریمی چیزی متفاوت از خیلی‌های دیگر نگفته
مقصر است که محبوبیتش بالاست؟
مملکت رو هواست دلار 32هزار حقوق کارگر 5تومن کارگر انسان نیست اینده نداره این چه اوضاعیه درست کردید
اینترپل هم به احترام علی کریمی اعلان قرمز پرسپولیسی کرده :-)
اینترپل پرسپولیسی
مدیریت در کشور در حد صفر
با گفتن حقیت به مردم و عذر خواهی صادقانه و مجازات عادلانه مجریان و اقدام سریع در رفع عوامل تنش زا تا حر بسیاری می شد قضیه مهسای عزیز را مدیریت کرد تا این حجم از خسارت ببار نیاید اولین مقصر خود پلیس است که با بی عملی و گزارش نادرست نمک بر زخم خانواده و مردم ایرا ن پاشید حالا هم رسایی و کیهان و فارس محیط را آلوده می کنند
راجع به علی کریمی رفراندوم بذارید
علی کریمی بیشتر از ۸۲ میلیون طرفدار داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
82میلیون علی کریمی را خیانت کار میدانند
اینور پل یا اونور پل
خونه کریمی رو توی لواسون مصادره کنید بدید بچه های مسئولان توش زندگی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ویلا رو بدید به بچه خزعلی بره توش فیلترشکن دانش بنیان بفروشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ساشا سبحانی بلده چی جوری استفاده کنه از ویلای کریمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
ویلا رو بدید به بچه میرسلیم حال کنه برا خودش
رجوع کنید به رای مردم در پای صندوق رای
اونی که با پرچم ترکیه می نویسی تو از چی می ترسی که با فیلترشکن واردشدی ؟؟؟؟؟
به اونی که با پرچم ترکیه می نویسه و خستگی هم نداره : رییسی رییسی سنگرتو نگه دار
به قول حسن ریوندی که میگه وقتی میشینی پای اخبار 20:30 یه جوری گزارش میدن انگاری همه دنیا بد، فقط ایران خوب. همه پایین فقط ما بالا.

چرا فکر میکنید 12 میلیون فالور علی کریمی اغتشاشگر هستن؟
چرا همیشه برخورد قهری به جای عذرخواهی و شنیدن حرف مردم؟
واقعا شکاف عمیقی که بین نسل جدید ایجاد شده برای مسئولین نگران کننده نیست؟
امروز اینترنت رو محدود و اخیار رو فیلتر کردیم.فردا و ماه ها و سال های بعد چطور؟ قدرت فکر رو که نمیتونید از مردم بگیرید.
مردم به سلبریتیهاشون بیشتر از مسئولین اعتماد دارند. چرا از خودتان نمیپرسید چرا؟
اموال زلیخا رو هم مصادره کنید برای مسئولا
از ٩٢ هزار ميليارد چه خبر؟
درود بر علی کریمی
احمدی نزاد پیداش نیست !!!!
سمت گرفته آخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
احمدی نژاد هم دنبال ناهاره
یه سری به سایت اینترپل بزنید بعد شایعه پخش کنید
یه چیزی یاد گرفتید به نام اعلان قرمز
۲ الی ۳ هفته
یعنی قراره هر ساعت یک کلمه نوشته بشه
همه جا قرمزته ,
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی