بازدید 4290

سوارز: تیم ملی ایران سطح بالایی دارد

کد خبر: ۱۱۴۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 23 September 2022

لوئیس سوارس در آستانه دیدار اروگوئه با تیم ملی ایران، درباره حضورش در اردوی شاگردان دیه‌گو آلونسو اظهار داشت: من همیشه به تمرینات تیم ملی می‌آیم تا تلاش کنم و بیشترین توان خودم را مانند همیشه بگذارم. اروگوئه ترکیبی رقابت‌جو و بازیکنان سطح بالایی دارد. شما باید این شرایط را در تمرینات نشان بدهید تا در ترکیب اصلی قرار بگیرید.

وی با تمجید از تیم ملی ایران به انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید یوزهای ایرانی اشاره کرد و گفت: ایران به جام جهانی صعود کرده است و سطح رقابتی بالایی دارد. می‌دانیم آنها مربی خودشان را تغییر داده‌اند، اما به اندازه ما اشتیاق دارند. تلاش خود را می‌کنیم تا با بهترین شکل وارد این مسابقه شویم و برنامه‌های مربی را در زمین پیاده کنیم.

مهاجم باتجربه تیم ملی اروگوئه در مورد بخت «لا سلسته» برای راه‌یابی به مراحل حذفی جام جهانی 2022 تصریح کرد: اینکه برای چهارمین دوره متوالی در جام جهانی بازی می‌کنیم، افتخار بزرگی برای کشور ماست. تلاش می‌کنیم تا جای ممکن به مراحل پایانی جام برسیم و قهرمان شویم. ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم، اما باید در نظر داشته باشید که هر مسابقه جام جهانی دشوار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر