بازدید 65776
سه هزار و صد و سی‌ و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلس: مردم بدانند هرگونه تجمعی که آسیب به اموال عمومی میزند قطعا از جیب خودشان جبران می‌شود‌/سخنگوی وزارت بهداشت: تخریب ۶۱ آمبولانس در جریان تجمعات اخیر/پلیس گیلان درباره اعتراضات اخیر در رشت: ۱۲۸ نفر دستگیر شدند/کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معاون وزیر صمت: خشکاندن دریاچه‌ها برای بهره‌برداری لیتیم صحت ندارد/سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی امشب واریز می‌شود/۱۸۸ میلیارد تومان نقدینگی در یک روز از بورس خارج شد/عضو کمیسیون انرژی مجلس: صادرات رایگان بنزین به لبنان قطعا دروغ است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ 22 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: مردم بدانند هرگونه تجمعی که آسیب به اموال عمومی میزند قطعا از جیب خودشان جبران می‌شود‌
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینگونه تنش‌ها به فضای عمومی و منافع اجتماعی و اقتصادی ضربه وارد می‌کند. اصولگرایان و اصلاح طلبان مردم را به آرامش دعوت کنند مردم در تجمعات حضور پیدا نکنند. نظام به دنبال رفع مسائل اقتصادی مردم است. شهریار حیدری اظهار کرد: ایرانی‌ها به فرهنگ و ادب شهرت دارند و مردم بدانند هرگونه تجمعی به منافع ملی ضربه میزند و اگر اسیبی به اموال عمومی میزنند قطعا از جیب خودشان جبران میشود انتظار می‌رود مردم منتطر بمانند این موضوع را از مسیر قانونی پیگیری کنند. اینگونه تنش‌ها به فضای عمومی و منافع اجتماعی و اقتصادی ضربه وارد می‌کند. اصولگرایان و اصلاح طلبان مردم را به آرامش دعوت کنند مردم در تجمعات حضور پیدا نکنند تا در فضایی آرام مطالبات مردم پیگیری و حل شود.

صادق کوشکی، فعال اصولگرا: می‌خواهند، اینجا هم مثل آنتالیا شود
صادق کوشکی می‌گوید: عده‌ای آرزوى‌شان این است که اینجا هم مثل آنتالیا شود و بدون در نظر گرفتن شئونات اسلامی در معابر عمومی تردد کنند.... تا زمانیکه عده‌ای از هر فرصتی استفاده یا بهتر است، بگویم سوءاستفاده می‌کنند تا همه‌چیز را به‌هم بریزند و چهره‌ای خشن از نظام را به‌دنیا نشان بدهند، با مجوز یا بی‌مجوز کارشان را انجام می‌دهند و به‌هیچ صراطی مستقیم نخواهند شد.

ادعای روزنامه دولت: علی کریمی از دیگران خط می‌گیرد
روزنامه ایران نوشت: انتشار توئیتی در صفحه دوم «علی کریمی» بازیکن اسبق فوتبال که این روز‌ها به لیدر آشوب‌های خیابانی در فضای مجازی تبدیل شده است، نشان می‌دهد محتوای توئیت‌های وی از طرف افراد ناشناس برای او ارسال شده و او اقدام به انتشار متن‌های مرتبط با محتوا‌های دریافتی می‌کند.

سخنگوی وزارت بهداشت: تخریب ۶۱ آمبولانس در جریان تجمعات اخیر
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تخریب ۶۱ آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان تجمعات اخیر خبر داد. پدرام پاک آیین گفت: حمله به آمبولانس از نظر انسانی محکوم است و از کسی جز افراد اغتشاشگر متصور نیست. وی با بیان این که خسارات وارده بر این آمبولانس‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان بر آورد تقریبی می‌شود، افزود: اختلالی که ممکن است از ناحیه تخریب آمبولانس‌ها در خدمات فوریتی پزشکی و فرایند درمان بیماران ایجاد شود، از خسارت مادی زیانبارتر است. پاک آیین تصریح کرد: اغتشاشگرانی که با تخریب آمبولانس با جان و سلامت مردم بازی می‌کنند، باید پاسخگوی اقدام ضد انسانی خود باشند.

فارس: با تصمیم شورای امنیت کشور، دسترسی به اینستاگرام و واتس‌آپ محدود شد
خبرگزاری فارس نوشت: با تصمیم شورای امنیت کشور دسترسی به اینستاگرام از شب گذشته از داخل ایران ممکن نیست. همچنین دسترسی به واتس‌آپ هم دارای اختلال است. فارس نوشته است که «هنوز معلوم نیست این تصمیم چه زمانی به طول خواهد انجامید، اما اقدامات خلاف امنیت ملی در بستر این شبکه‌ها توسط ضدانقلاب و پاسخگونبودن این پلتفرم‌ها یکی از دلایل این تصمیم است.»

معاون وزیر ارتباطات: فعالیت پیام رسان‌های داخلی بدون وقفه ادامه دارد
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از فعالیت بدون وقفه پیام رسان‌ها و سایت‌های داخلی خبر داد.  آقای خوانساری در گفتگوی زنده با شبکه خبر، افزود: هیچ مشکلی در ارائه خدمات و تامین نیاز هموطنان در بستر سایت‌ها و پیام رسان‌های داخلی وجود ندارد. رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد: علاوه بر سایت‌های دامنه IR و پیام رسان‌ها،   هموطنان با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت خوشمند به آدرس my.gov.ir می‌توانند به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

رشیدی کوچی، عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس: فیلمی از مهسا امینی در داخل ون گشت ارشاد ندیدیم
بخشی از گفت‌وگوی رشیدی کوچی، عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس با سایت انتخاب را در ادامه می‌خوانید:
*آقای رشیدی کوچی! شما عنوان کرده‌اید که دوبار فیلم ورود خانم امینی به ساختمان وزرا را بدون تقطیع و به صورت پیوسته دیده‌اید، با این حال چرا بنابر گفته خانواده امینی، فیلم را به صورت تقطیع شده به آن‌ها نشان داده‌اند؟
این پرسش را باید از آن‌هایی پرسید که فیلم کامل را به خانواده امینی نشان نداده‌اند. اشتباه کرده‌اند و باید فیلم را کامل نشان می‌دادند. اما آنچه من و ۵۰ نفر دیگر هم دیدیم، فیلم کامل، با کیفیت بسیار بالا و بدون تقطیع از لحظه ورود ایشان به حیاط ساختمان وزرا توسط ون گشت ارشاد، تا لحظه خروج ایشان توسط اورژانس با برانکارد بود. ثانیه به ثانیه این ویدیو را از زوایای مختلف دوبار نگاه کردم. هیچگونه تقطیعی نشده است. اینکه به خانواده ایشان کامل نشان داده نشده را خود نیروی انتظامی باید پاسخ دهد.
*بنابراین شما فیلمی از داخل ون گشت ارشاد را ندیده‌اید؟
خیر، من هرجایی هم که مصاحبه کرده‌ام، گفته‌ام که از لحظه‌ای که این ون وارد حیاط ساختمان خیابان وزرا می‌شود را دیده‌ام. ما از داخل ون هیچ ویدیویی را ندیده‌ایم.

پلیس گیلان درباره اعتراضات اخیر در رشت: ۱۲۸ نفر دستگیر شدند
سرهنگ حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده‌ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحد‌های صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند. وی با اشاره به دستگیری ۱۲۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی طی روز گذشته گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است. حسین‌پور همچنین افزود: بر اثر تیراندازی اغتشاشگران تعدادی از شهروندان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. وی تصریح‌کرد: با اقدام به موقع پلیس و همکاری خوب مردم سه نفر از عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی مجلس»: شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد
یعقوب رضازاده نماینده مجلس: «من بر اساس ساز و کار‌هایی که دولت و وزارت محترم در حال تدوین هستند و شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد، موافق هستم و نظرم این است که ارشادات در جامعه، مخصوصا در حوزه‌های فرهنگی، بهتر و بیشتر شود تا امنیت اخلاقی در جامعه تامین شود.»

آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را به «خشونت علیه زنان» متهم کرده و آن را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. آمریکا در این بیانیه، پلیس امنیت اخلاقی را بابت مرگ خانم «مهسا امینی» مسئول دانسته است. وزارت خزانه‌داری علاوه بر این، هفت نفر از مقام‌های ارشد سازمان‌های امنیتی ایران- شامل پلیس امنیت اخلاق، وزارت اطلاعات و امنیت، نیروی زمینی ارتش، نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی ایران- را نیز در فهرست سیاه مربوط به دفتر کنترل دارایی‌های خارجی این وزارتخانه قرار داده است.

کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»

عضو کمیسیون انرژی مجلس: صادرات رایگان بنزین به لبنان قطعا دروغ است
هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس، درباره صادرات بنزین به لبنان اظهار داشت: ما همواره به هر کشوری که تمایل داشته باشیم و متقاضی باشد صادرات سوخت داریم، در مورد لبنان هم قبلا صادرات صورت گرفته است. نکته دیگر اینکه ما کشور فروشنده هستیم و هر کشوری که درخواست داشته باشد ما نسبت به صادرات اقدام خواهیم کرد. وی افزود: اگر ما به لبنان صادرات کنیم چه بسا بهتر هم است، چون سوخت و فراورده را می‌فروشیم و پول آن را دریافت می‌کنیم و قرار نیست رایگان چیزی را صادر کنیم، ضمن اینکه به همفکران خودمان کمک می‌کنیم خوشحال هستیم. عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: این موضوعات که ما به صورت رایگان سوخت را در اختیار این کشور قرار می‌دهیم قطعا دروغ است. وی ادامه داد: بنده زمانی که در دوره قبل به این کشور صادرات داشتیم موضوع را بررسی کردم و به قطع اعلام می‌کنم که ما در قبال صادرات سوخت به این کشور پول را دریافت می‌کنیم. ما به هر کشوری که صادرات داریم پول آن را هم دریافت می‌کنیم، در مورد لبنان علاوه بر اینکه برای کشور درآمدزایی دارد مزیت دیگر اینکه به همفکران خودمان بنزین را صادر می‌کنیم. /ایلنا

۱۸۸ میلیارد تومان نقدینگی در یک روز از بورس خارج شد
بازار سهام با از دست دادن حمایت معتبر ۴/ ۱‌میلیون واحدی و در ادامه مسیر نزولی خود در روز گذشته با افت ۸۷/ ۰ درصدی شاخص‌کل مواجه شد. در این روز حدودا ۱۸۸‌میلیارد‌تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد. تداوم روند نزولی بازارسهام بیش از پیش این احتمال را تقویت می‌کند که نماگر اصلی آن در مدار نزولی باقی بماند و نهایتا در کانال ۳/ ۱‌میلیونی تثبیت شود، چراکه بازار سرمایه از هر طرف در تنگنای اخباری منفی قرار گرفته و فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری ندارد. /دنیای اقتصاد

سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی امشب واریز می‌شود
امشب ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد. همچنین، سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

معاون وزیر صمت: خشکاندن دریاچه‌ها برای بهره‌برداری لیتیم صحت ندارد
در هفته‌ای که گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که وجود منابع عظیم لیتیم در کف این دریاچه‌ها را به عنوان یکی از دلایل توجه ناکافی به روند خشک شدن این منابع مهم طبیعی و تعلل در احیای آن‌ها عنوان می‌کردند. در این زمینه، معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت اظهار داشت: بخش اصلی ذخایر لیتیم در همه جای جهان در شورابه‌ها موجود است و ربطی به دریاچه ارومیه، قم و مانند آن‌ها ندارد. سید رضا محتشمی‌پور بیان‌داشت: اینکه عده‌ای عنوان می‌کنند دریاچه‌هایی نظیر ارومیه به‌منظور استحصال لیتیم از عمد در حال خشک شدن هستند، موضوع بی‌ربطی است و باید گفت برای برداشت ذخایر لیتیم نیازی به خشک کردن جایی نیست. ذخایر بسیار خوب لیتیم در جای جای کشور به‌ویژه شورابه‌ها، دریاچه قم، حاشیه خلیج فارس و ... شناسایی شده است.

برای نهضت مسکن در تهران چهل میلیون تومان واریز کنید
در روز‌های اخیر ۸۰۰۰ پیامک واریز وجه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران در شهر‌های رباط کریم، اسلامشهر، نصیرشهر، شهریار، پاکدشت، ورامین و قرچک ارسال و از آن‌ها درخواست شده تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند. در هفته پیش رو هم به ۲۰۰۰ نفر دیگر پیامک ارسال می‌شود که جمعا ۱۰ هزار نفر را شامل خواهد شد. در این خصوص خلیل محبت خواه - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به ایسنا گفت: متقاضیان واجد شرایطی که در روز‌های اخیر به آن‌ها پیامک واریز وجه برای واحد‌های نهضت ملی مسکن ارسال شده به بانک مسکن مراجعه کنند. برای اطمینان از جعلی نبودن پیامک، بانک کد ملی افراد را بررسی و مطابقت می‌دهد. وی افزود: در صورتی که بانک مسکن، اصالت پیامک را تایید کرد افراد می‌توانند واریز وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان را به حساب مسدودی به نام خود انجام دهند. محبت‌خواه تاکید کرد: با توجه به اینکه آورده اولیه متقاضیان در شروع پروژه مهم است انتظار داریم تا پایان هفته اول مهرماه، افراد نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا خدای نکرده پروژه‌ها دچار وقفه نشوند.

انتقاد یک نماینده مجلس از قیمت عجیب خودرو‌های مونتاژی
رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از گرانی خودرو‌های مونتاژی، گفت: قیمت خودرو‌های مونتاژی که از کشور‌هایی مانند چین وارد کشور می‌شود، در کشور چین معقول و به‌صرفه است، اما زمانیکه در کشور ما مونتاژ می‌شوند، چندین برابر ارزش واقعی به فروش می‌رسد. وی افزود: به دلیل ممنوعیت واردات خودرو طی سال‌های اخیر، خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل توانسته‌اند بازار را به دست گرفته و با قیمت‌های عجیب و بالا عرضه شوند. مقایسه قیمت‌های جهانی خودرو‌های مونتاژی با قیمت‌های داخلی، حکایت از اختلافی عمیق و بسیار دارد که گاه به ۲ برابر می‌رسد. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم از ضعف در نظارت بر قیمت‌گذاری خودرو‌های مونتاژی گلایه‌مند هستند و سازمان حمایت از مصرف‌کننده باید با نظارت دقیق از سوءاستفاده جلوگیری کند، تصریح کرد: از آنجا که با واردات خودرو انحصار بازار از بین می‌رود، این خودرو‌ها نیز به قیمت واقعی خودشان برمی‌گردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۱۳۰
ممنون آقای مجلس نشین! فقط سوال دارم، چی از جیب ما خرج نمیشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
این طرز حرف زدن ایشون نشون میده که هنوز نمیدونه بیت المال چیست و با این همه تایید صلاحیت شده برای مجلس. حداقل احکام اسلام را که باید بدانند؟
احمد
| Norway |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
کسی نیست از اقای به اصطلاح سید مظلومان بپرسد که شما و همکارانتان اجناس بار شده در کامیون جلوهتل شما در نیویورک شامل چی بوده و هزینه محتوی بارها را چه کسی پرداخت کرده.
۹۳ هزار میلیارد تومن رو از جیب مردم جبران کردید ، اشکال نداره بابت چیزی که میخوایم هزینه میدیم
همون داستان همیشگی تکرار شد یه اتفاقی میافته عده ای معترض هستند به آشوب کشیده میشه پرچمی سوزانده و کسی کشته میشه و بعد هم مردم همیشه در صحنه تظاهرات میکنند و بساط فتنه گران رو برمیچینند مثل اینکه این چرخه تا ابد ادامه دارد
دولت باید رسما در همه‌ی شهرها اجازه تجمعات اعتراضی بده تا در فضایی قانونی مردم حرف دلشون رو بزنند. تنها راه درست همینه. وگرنه عده ای خرابکار، هم وجهه حاکمیت و هم مردم رو از بین میبرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
دولت نمی‌خواد صدای مردم رو بشنوه، وگرنه انقدر خرج سانسور نمی‌کرد...
صادق کوشکی
تو چی میگی بابا اصلا؟
پس خسارتی را که نمایندگان به زندگی ما زدند از جیب کی جبران میشه؟
نگران نباش با آوردن زنان در کار مردان انتالیا را هم رد خواهید کرد و فقط دست‌پخت اولیه آن همین بی حجاب تر شدن مردم هست نسبت به قبل
با سلام لطفاً یک مقاله بنویسید که این افراد فاسد خرابکار حراملقمه دستگیر شده رو با شکایت مدعی العموم به پرداخت خسارت اموال عمومی مجازات کنند و مجازات برای خسارت به روح و روان مردم
هیچ کس نمیخواد از آقای رییسی سوال کند چرا یک شبه قیمت بسیاری از اجناس رو دو سه و یا چهار برابر کرد والله این ظلمه گفته میشه هزینه زندگی یه خانواده به ۱۸ میلیون تومان رسیده و درآمد ۶ میلیون تازه این هم نه برای همه بیدار بشوید تا دیر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
یک شبه نبوده 4 سال قبل باید گران می شد نکردن واگر همان اول گران می کردن تورم هم این نبود
هنرمندنماها و افراد مشهوری که اعلام برائت کرده اید لطفا از این بعد دریافت خدمات دولتی و انتظامی را از خود سلب بفرمایید آن وقت می خواهم ببینم تحمل زندگی در کشور را دارید یا نه و آقایان مسئول هم حق ندارند برای مدت طولانی اجازه فعالیت برای این.... ها بدهد تا بفهمند چه خبر هست
به چه حقی با آمبولانس نیروی انتظامی و سرکوب جابجا میکنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
لازم نیست شما زبان گوی رسانه های انورابی باشی که هر چیزی را می‌گویند بدون بررسی می آیی اینجا بازگو می کنید
جناب کوشکی، مگر بقیه دنیا که حجاب اختیاری است چه اتفاقی افتاده که شما انقدر از آنتالیا مثال می زنید.
چی می‌گویی برای خودت اینها مردم عادی نیستند که به پلیس حمله می کنند و شهید می شوند و جاهای دیگر تخریب می کنند و مردم هم از اول قاطی اینها نشدن
چند شب قبل چیزی را سفارش دادم تا برایم بیاورند با توجه به اینکه خانه ای که در آن زندگی میکنم آسانسور ندارد از موتوری خواستم بیاید بالا وقتی در واحد را باز کردم دیدم پیرمردی همسن پدرم نفس زنان بالا میآید خدا شاهده میخواستم بنشینم و زار زار گریه کنم چه میتوان کرد مردم فقط یک زندگی آبرومندانه میخواهند کی میخواهد اینجا آنتالیا بشود
لطفا به مسولین اورژانس بفرمایید که آمبولانس ها را برای مقاصد غیر پزشکی در اختیار مامورین امنیتی قرار ندن تا دچار آسیب نشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
ماموران در آمبولانس مخفی می شوند
یک کمی فکر کن بعد حرف بزن
ما حتی می‌دانیم هزینه های زندگی مرفه شما در ایران و فرزندانتان در خارج نیز از جیب ما پرداخت میشود
لطفا برای مرمت تخریهای حاصل از اعتراضات. از اختلاس گران فولاد و همچنین امپراطوریهای اقتصادی بهره بجویید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
شما اول لطف کن تخریبی که انجام می‌دهید را با چیزهای دیگر بی مورد مقایسه نفرمایید
فعلا ایران شده بهشت دلال های دلار بقیه هم که راهی دارن از ایران میروند ما هم از سر ناچاری موندیم
فولاد مبارکه اون همه اختلاس کرد نگران نشدین بعد الان نگران پول 4 تا ماشین هستین؟ !!!!!!!!!!!
جناب به اصطلاح نماينده، اگه به بنده انگ وطن فروش و منافق … نميزنيد، خواستم بدونم "نيم قرن" صبر كافي نيست؟ پيرمون كردين، كافي نيست؟ b
مرسی که بازار بورس رو نابود کردید صد رحمت به روحانی
خونشون گردن کتایون ریاحی و علی کریمیه کتایون ریاهکار برای مصاحبه با سعودی نشنال و علی کریمی برای لیدری انقلاب جنسی
اقای شهریار حیدری سالهاست که چیزهای زیادی از جیب مردم ایران رفته!!
از آمبولانس برای جابجایی ماموران استفاده می شود
واتساپ و اینستا هیچ، چرا گوگل و یا حتی گیم ها بسته شده... همین گیم ها میتوانند باعث سرگرم شدن عده ای نوجوان شوند و دیگرا به خیابان نیایند.
عيب نداره از جيب ملت بدهيد فقط پول انواع اختلاسهاي چند هزار مياياردي انجام شده را هم به مردم برگردانيد!
اقای رحیم زارع اینرا همه مردم میدانند که خودروهای چینی و مونتازی به چند برابر قیمت فروحته میشود و تعجب مردم از این است که مجلس و دولت هم اینرا میدانند که پول این چند برابر در جیب چه کسانی میرود که جرات ابراز انرا ندارید؟واقعا جمله تحریم نعمت است اینجا متجلی میشود!!!!
اگر در آشوب‌های قبلی اینها را درست به سزای اعمالشان می رساندید الان اینقدر وحشی نمی شدن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
ساندیس چنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
نباید کار به اینجا میکشید.مثل کشورهای پیشرفته اگر همان روز درجه دار خاطی و رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران برکنار میشدند ، افکار عمومی آرام میشد و کار به اینجا نمیرسید.مگه اخراج کردن و انفصال از خدمت کار شاقی هست که مسوولین کشور اینقدر دست دست میکنند
به هشتاد میلیون ایرانی توهین نکن
تخریب اموال عمومی را از کاخ علی کریمی کسر کنید
والله تو یکی از این فیلم هایی که از درگیری های خیابانی پخش شد داخل امبولانس های اورژانس مریض و مجروحی نبود و کسان دیگری بودند!
مردم آزادی می خواهند آزادی سیاسی اجتماعی رسانه ای و ...
علی کریمی اسطوره ملت ایران است بسوزید از عصبانیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
بشین بابا
از جیب مردم نیست قطعا چون مردم چیزی ندارند این مسعولان هستند که باید کمتر برای بچه‌های خود در آمریکا پول بفرستند والا که مردم نون شب هم ندارند .
آمبولانسی که پر از نیروی نطامی بود،منظورتون
منم به وضع گشت ارشاد اعتراض دارم. ولی میدونم این آشوب گران یک سری افراد وحشی و با خانواده هایی با سطح تربیت پایین هستند. مشروب خوار بی اصل و نسب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
ساندیس خورها مشخصه از چه خانواده و چه سطح تربیتی هستند
چقدر زندگی سخت شده !
بنده بعنوان یک پزشک جراح گوش و حلق و اعمی احشا باید به ارزتان برسانم باید قضیه کارت به کارت را که از کارتی به کارت دیگر و بعضا حتی از یک کارت به یک کارت دیگر و بالعکس آنهم بصورتی کاملا غیر شرعی و غیر قانونی بوده لذا از تمام دستگاهها و نهادها وارگانها و اتوبوسرانی تهران و حومه که در نظافت و بهداشت سطح شهر از اهمیت نه چندان و نه دندان و ایمپلنت باید تحت پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل می توانست شامل خرابی دیکست صفحه اول از کتاب قانون محمدبن زکریای بیرونی اشاره دارد به ممنوعیت افزایش جمعیت باید مطالبه گری پاسکاروف شمشیر باز معروف فرانسوی دیروز با بنده تماس گرفت حوصله شو نداشتم جواب ندادم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
برو داروهاتو بخور
تو آمبولانس برا چی نیرو انتظامی و بسیجی آماده به حمله میزارین ؟
خیلی حال میکنید اینترانت درست کردید فقط اخبار خودتون رو میزارید ؟ زهی خیال باطل
در رشت میدونین چه خبر بوده
به نظر من حجاب باعث تحکیم خانواده است و نظام سرمایه داری هم باهاش مخالفه چون میخواد تا جای ممکن همه روابط بر اساس پول باشه نه عاطفه. اما واقعیت اینه که ما تا الان جنگ رسانه ای رو باختیم و نتونستیم جوانان رو قانع کنیم که حجاب چیز خوبیه. ازدواج به موقع رو هم نتونستیم گسترش بدیم. در این شرایط اینکه فقط با زور بخوایم دختران رو باحجاب کنیم وضعیت پایداری نیست. حداقلش اینه که سخت نگیریم و مثلا هر کسی حداقل یک شال که داره قابل قبول باشه و فقط افرادی که روسری ندارند باهاشون برخورد بشه اونهم به شکل مناسب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
آره، به من تا حالا چندین بار بر اساس عاطفه تذکر دادن حجابتو رعایت کن. پول اصلا دخیل نبود.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
ملاک ازدواج پوله و براش مبلغ تعیین میشه. صیغه هم به خاطر اینه که طرف ارث نبره. باز پای پول وسطه. چی میگی عاطفه!!
(آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم کرد)
ثابت شده که هر نهادی برای رفاه مردم و با صداقت کامل تلاش می کنند توسط شیطان بزرگ تحریم می شود.
سربلند باشید
آقای وزیر بهداشت چرا اجازه جابجایی نیروهای انتظامی و … را با آمبولانس دادی ؟!
من حداقل خودم شاهد یکی از آنها بودم .
تمام این خسارت باید از جیب شخصی مثل شما پرداخت شود تا بفهمید آمبولانس برای جایجایی بیمار است نه نیروی پلیس.
آقایان رییسی رضایی و قالیباف وعده های توخالی و در رابطه با بورس را فراموش نمی کنم. شما هیچ کاری انجام ندادید و خودتان را به خواب زدید.. شما هم شریک دولت قبلی هستید
مگر آمبولانس نباید وسیله انتقال آسیب دیدگان باشد؟ پس نیروی امنیتی و لباس شخصی داخل آمبولانس چه کار می کردند؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس دقیقا و شفاف بگوید که بنزین را لیتری چقدر به لبنان میفروشند؟؟؟؟
من تا الان به اشتباه فکر میکردم که گشت ارشاد برای خودش خودرو داره. الان تازه فهمیدم افراد بدحجابو میبردن داخل آمبولانس
البته هزینه گشت ارشاد هم از جیب مردم هست
بابا امبولانس تو جنگ هم حرمت داره، بازداشتی میبرید؟
هر جای دنیا این اتفاقات بیافته استراتژیست ها و تئوریسین هاشون دور هم میشینن میگن چی کار کنیم چی کار نکنیم که دیگه این اتفاقات تکرار نشه در ایران اصلا از این خبرا نیست الف با ب تماس میگیره میگه اینترنت رو قطع کن ب هم اینترنت رو قطع میکنه میره میخوابه
قطع اینستا و‌اتساپ تاثیری نداره و‌برعکس عمل میکنه و به اعتراضات اضافه میکنه کما اینکه امشب هم بوده
آقای کوشکی شک نکن اگه در زمانش نه الان مجوز میدادین برای اعتراض کار به اینجا نمیکشید مردم با همین کار هم آرام میشدن
آنتالیا چشه مردم دارن زندگی میکن قسمتی هم برا بانوان محجبه هست
کیهان ترسیده و فقط در این مواقع کلام مردم از زبانش جاری میشه ، در حالت عادی ما ندیدیم نگران مردم باشه
چرا حق شلیک مستقیم پلیس های معمولی به اشرار رو نمیدید؟ مثل آمریکا یه خشاب کامل خالی میکنن؟
کامنت ها رو چرا بستین منتشر نمیکنین پس
چرا کامنتات باز نیست پس؟
اختلاس ها هم از جیب مردم پرداخت میشه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
مردم که اختلاسها رو دارن از جیبشون می دن . اینا هم روش !!!!
کیهان ......
بورس بای بای
واتساپ!
اینستاگرام!
واقعا چرا؟
نگاهي ديگر از ابعاد ديگر !!!
------------------
برادران بياييد قبول كنيم كه :
١ -- امان از فشار اقتصادي ... صد امان از فشار اقتصادي ... هزار امان از فشار اقتصادي !
امان از بيكاري ، نا اميدي ! .يأس و بي پولي و بي در آمدي و خجالت از روي زن و فرزند و والدين !!
٢ - برادر قبول كنيم كه يك خانواده با پنج ميليون و شش و هفت ميليون كه هيچ و حتي با ده دوازده ميليون هم نمي تواند يك زندگي معمولي داشته باشد ! ... اين درد اقتصادي را حس كنيم !
٣ - برادر قبول كنيم نوجوانان و جوانان ما امروزه خيلي بيشتر از آنچه فكر مي كنيم مي فهمند و آگاهند !
و نيز بپذيريم كه بسياري از دانش آموزان ما در برخي موارد از معلمان خود جلوترند ! و نيز از والدين !
٤ -- قبول كنيم كه امروزه ما در دهكده جهاني شرف حضور داريم !
٥ - قبول كنيم كه در دنياي امروز « بقالي » ها جاي خود را به « هايپر ماركت » ها داده اند و نيز مكتب خانه جاي خود را به مؤسسات بزرگ آموزشي !
٦ - قبول كنيم كه در دنياي امروز بايد يك درصد ياد بدهيم و ٩٩ درصد ياد بگيريم ، ببينيم ... بشنويم و آگاهي پيدا كنيم وهضم كنيم !! واز عجايب روزگار آن كه دانشمند ايراني قرن ها پيش اين را اذعان كرد كه :
« تا بدانجا رسيد دانش من
كه بدانم همي كه نادانم » !!
------------
-- خب ! بد هم نبود ! انگاري يك چيزك هايي بلدي ! باقي آن هم بگو شايد چيز به درد بخور بهتري ... !
-- بسيار خوب ! بپذيريم كه يك بطري روغن مايع ناقابل كه چهار قاشق بيشتر روغن ندارد !! به قيمت هفتاد و پنج يا هشتاد هزارتومن هيچ توجيهي از نظر علم اقتصاد ندارد !! و همچنين مرغ نزديك به ٧٠ تومن ويا برنج وطني ١٠٠ هزارتومني و نيز حقوق ٦ تومني !!!
-- بسيار خوب ! انگاري در اين مورد دو كلمه حرف حسابي زدي ؟ ... باقي ؟
-- باقي بقيايتان !!
كريمى فقط از مردم ايران خط ميگيرد
عضو کمیسیون انرژی مجلس: صادرات رایگان بنزین به لبنان قطعا دروغ است

شما که همیشه راست گفته اید!
کیهان بچرخ تا بچرخیم
کیهان شوخی نمیکنم جدی میگم یه زمانی پدر بزرگ من رئیس صنف طباخ ها بود طباخی میکرد سالیان سال زندگیش چرخوند بچه هاش هم تقریبا همین راه ادامه دادن موفق بودن ولی نوه ها ش نتونستن راهش ادامه بدن یکیش من تغییر صنف دادم با اینکه دارآمد خوبی داره ولی وارد این صنف نشدم . رهاش کردم اون شِغل صنف چون ذائقه مردم تغییر کرد . آقا جان خلاصه رُک خدمتت عرض کنم سرت درد نیارم دیگه بیشتر مردم کله پاچه و سیرابی دوست ندارن بااینکه کلی خاصیت داره ولی دوست ندارن عوامل مختلف دخیل هست ،گرونی بیماری های جدید کم تحرکی گرفتگی رگ و عروق غیره... باید به نظر مردم احترام گذاشت .
وقتی قیمت خونه و تعداد اقساط و مبلغش مشخص نیست رو چه حسابی مردم باید 40 میلیون رو بدن؟؟؟؟؟؟؟؟ اومد فردا اعلام کردن هر قسط 20 میلیونه
اصلا خرید ملکی که قیمتش مشخص نیست شک و شبهه داره
کیهان تفرقه بین مردم ایران بظاهر و موقت به نفع شماست مردم ایران مثل کوه پشت هم هستند واز کشورشان همه رقم دفاع می کنند .
طبق معمول پاک کردن صورت مسئله و نخواستن دیدن حقیقت ، اعتراضات هر دفعه جدی تر میشه و خشم مردم بیشتر
فکر اساسی نکنید ....
خب از آمبولانس برای جابجایی نیروهاتون استفاده نکنید
چیزی برای گفتن نمانده؛ همه چیز مثل روز روشن است.
اوووووه چقدر حرف مفت نوشتی حوصله ندارم بخونم
حتی مرورگرهای داخلی هم کار نمیکنن اون کسی که به ما گفته جهان سومی تا سه بیشتر بلد نبوده بشماره
کیهان راه درست تغییر سیاست‌های داخلی و خارجی است .مردم ایران نجیب وصبور هستند و برای کشورشان هزینه های فراوان داده اند .کیهان راه درست تفرقه نیست اتحاد است
خیلی بی وجدان هستید شماها و امسال شماها
انتظار دارین مردم شیک بیان بگن ما معترضیم برن خونه ، یبار مجوز اعتراض ندادین
تو همه اعتراضات کشورهای دیگه که صدا و سیما خودشو میکشه حلوا خیرات میکنن مثلا فرانسه
وقتی سیل امامزاده داود آمد و هزاران میلیارد خسارت وارد کرد، مسئولان گفتند که خدا را شکر کسی آسیب ندید اما حالا که به دلایلی اعتراضاتی اتفاق افتاده و خساراتی واقع شده، این خسارات به شدت بولد می شود.
آیا خسارات امامزاده داود واقعا هیچ مقصری نداشت و یا اینکه قصد شماتت نبود که خسارات آن فاجعه به مانند اعتراضات الان بولد شود؟
همین چند روز قبل یک کارگر در زیر آوار ِ تخریب ساختمان متروپل آبادان فوت شد، و اصلا برای هیچکس اهمیتی نداشت. چرا؟ شاید چون فلان شرکت خاص پیمانکار تخریب است.
این نگاه دوگانه و تبعیض آمیز اصلا شایسته گفتمان انقلاب اسلامی نیست.
جدیدترین مثال : یه آئین نامه خودرو طبق خواست خودروساز مافیا نوشتین بعد انتظار دارین مردم باور کنن تغییری اتفاق میوفته
جالبه، یک نفر نوشته بعضی از عزیزان با دیدن چند تار موی خانمها نمی‌تونند خودشونو کنترل کنند، پس این قانون و گشت ارشاد باید باشه، میخوام بپرسم با دیدن موی مادر و خواهرشون چه میکنند؟ که که هر روز اونا رو می‌بینند؟ خجالت بکشید یه کم رو خودتون کار کنید و اینقدر نخورید و نخوابید که اینقدر ناتوان بشید، ۴۰ ملیون زن و دختر ایرانی این همه گرفتار باشند که شما نمیتونید خودتونو کنترل کنید؟
صادق كوشكي : مي خواهند اينجا هم مثل آنتاليا شود !
--------------------------
دو سخن از سعدي و ناپلئون بناپارت : !

سعدي شيرازي : « دلايل قوي بايد و معنوي » !
ناپلئون بناپارت : « فكر كنيد كه اگر قرار بود هر كسي بر طبق آگاهي و علم و دانش خود حرف بزند ،چه سكوتي بر دنيا حاكم مي شد » !!
كيهان
باش تا صبح دولت بدمد
سخنگوی وزارت بهداشت: تخریب ۶۱ آمبولانس در جریان تجمعات اخیر
ایشان یا نمیداند 61 چقذر است یا آمبولانس چیست
ما جیبامون خالیه .
اموال عمومی یک اموالیست که برای عموم مردم است لذا اعتراض باید بشکلی باشد که فقط اعتراض باشد
صادق كوشكي : مي خواهند اينجا را مثل آنتاليا كنند !
---------------------
-- ببخشيد برادر ، ندانستن عيب نيست ، نپرسيدن عيب است ! بازهم ببخشيد اين « آنتاليا » جزو كدام يك از ممالك كفر و الحاد و زنادقه است ؟ خدا نياورد روزي كه اينجا هم بخواهد مثل آنتاليا باشد !
-- برادر جان ! « آنتاليا » امروزه قسمتي از خاك يك كشور اسلامي است كه « تركيه » نام دارد !
سؤال ديگري نداري برادر ؟
نماينده اصولگرا : مي خواهند اينجا را مثل آنتاليا كنند !
------------
-- آقا مختار ! برادرانه ميگم ، مواظب پسرت باش ! رفته تو دار و دسته گروهي كه سابقه خوبي ندارند ،
سابقه دود و مسكرات دارند ! .. ديروز عصر در مغازه اكبر أقا سوپري ديدم كه دهانش بوي يك نوع از
مواد مخدرات !! مي داد !... مي خواست از اكبر آقا سيگار وينستون بخره ! حتي هفته پيش از پسر خاله ما پول قرض كرده ! حتي يك نفر مطمئن به من گفت روز جمعه تو بازار ريش تراشي دستش بوده و مي خواسته با قيمت نازل بفروشه از ما گفتن بود ؟
-- پسر من ؟ حتماً بازيچه شيطان رجيم شده است ! خدا به راه راستش هدايت كنه ... انشا الله !
-- اما مش مختار ! مسئله به اين سادگي نيست ! برو قضيه را پي گيري كن ... تحقيق كن مو شكافي كن ... دنبال علت باش ى ببين چي باعث شده كه پسر شما دنبال قرض و خريد سيگار وينستون باشه ! اگر بي پوله بهش پول بده ، اگر بيكاره يك كار برايش دست و پاكن ! اگر عيال مي خواهد و خانه و زندگي
يك فكر اساسي بكن ! بحمد الله و المنه وضع مالي ات خيلي خوبه آقا مختار ... يك ميليون پول برايت پول يك پفكه ! ... چرا آقا زاده ات دنبال فروش ريش تراش باشه !
-- چشم ! من دعا مي كنم ! خدا خودش به را راست هدايتش كنه ! اون رفيقاي نا اهلش هم خدا خوار و ذليل شان كنه ... به زمين گرم بخورند انشالله ... خدا نون شون بِبُره .. ميدوني همسابه همه ما بايد از شرّ شيطان رجيم به خدا پناه ببريم ! ... خدا انشا الله آخر و عاقبت همه ما را ختم به خير كنه و انشالله خدا خودش همه كارها را درست كنه ، به لطف و كرم خودش ! ... خدا انشالله ، يك طرفة العين ، يك، لحظه ما را به خودمان وانگذارد !! ...شما ديگه كاري نداري براد ؟ .با اجازه !
اغتشاش کیلویی چند بسیاری از مردم عصبانی هستند در عصبانیت هم عقل و فکر و منطق از کار می افته
نماینده مجلس: مردم بدانند هرگونه تجمعی که آسیب به اموال عمومی میزند قطعا از جیب خودشان جبران می‌شود‌

هزینه زندگی فرزندان شما در کشورهای دیگر نیز از جیب مردم است.
باسلام.
لطفا به خواست عمومی مردم احترام بگذارید.در هیچ کجای دنیا قوانین بر خلاف خواست مردم نیست.چند نمونه خواست عمومی مردم:
گشت ارشاد را تعطیل کنید
وضعیت اقتصادی وخیم مردم را با توافق کمی التیام دهید. خواست مردم توافق،کاهش تنش با جامعه جهانی،وآمریکا
بجای هزینه برای گشت ارشاد، برای ایجاد اشتغال جوانان هزینه کنید
حق اعتراض مردم را به رسمیت بشناسید.
صدای مردم رابشنوید و
مانند نلسون ماندلا، دستوراتی جهت رفع خشونت و ایجاد همدلی دربین مردم صادر کنید.
-- آقا لطفي ، از اخبار روز چه خبر ؟ ... اخبار تازه ؟ ... شنيدم كه نماينده مجلس گفته هدف از اين
نا آرامي ها اينه كه اينجا را « آنتاليا » كنند ! ... تحليل شما چيه !
آقا لطف الله بعد از اينكه دو سه تا عطسه مي كنه و بعدش هم صلوات مي فرسته مي گويد :
-- حسين آقا ، بگذار يك حكايت از « عبيد زاكاني » برايت نقل كنم و بروم كه صدتا كار دارم ، صد تا كار واجب ! عبيد ميگه :
-- شخصي به دوستش گفت : « مرا چند روزي است كه دل درد شديدي عارض گشته است ، علاج آن چه باشد » ! دوستش گفت :
-- علاج آن بسي آسان است ! پارسال من را دندان درد شديد بود ، آن دندان را كندم و انداختم دور » حسين آقا ،اين حكايت عبيد ممكنه كوتاه و بي مزه باشه ، اما شما از اين « مجمل »، حكايت مفصل را بخوان كه ممكنه حكايت كار ما هم باشه ! ... با اجازه ... عزت زياد !
صادق کوشکی، فعال اصولگرا: می‌خواهند، اینجا هم مثل آنتالیا شود!!!!!

خیر ما می خواهیم مثل آلمان باشیم مثل سوییس باشیم مثل فنلاند و دانمارک و سوئد باشیم
اره آمبولانس که نیروی ضد شورش جا به جا می‌کرد آسیب دیدند راست میگید
آقای حیدری، حقوق شما هم از جیب مردم پرداخت میشود. جهت یادآوری عرض شد!
نماینده مجلس: مردم بدانند هرگونه تجمعی که آسیب به اموال عمومی میزند قطعا از جیب خودشان جبران می‌شود‌)

اعتراف به اینکه اینها مردم هستند نه اغتشاش گران. و از آن ور مرز نیامده اند
اقای شریعتمداری مردم انقلابی مجوز تظاهرات گرفتند؟؟؟!!
آقای نماینده سایر خسارت ها از جیب چه کسی جبران شده تا الان؟
واقعا فکر میکنه نماینده مردمه
بنظر نمیرسد که در طول 8 سال جنگ ایران وعراق هم 61 آمبولانس صدمه دیده باشد.
پول تو هم خرج زندگی لوکس تو آمریکا برای خانواده ات بشه خیلی باحالی
استفاده از آمبولانس برای استتار نیروهای نظامی و انتظامی
آقای شهریار حیدری کسانی که این کارها را انجام می‌دهند حقوقشان از جای دیگر تامین می‌شود و کارشان ایجاد نارضایتی عمومی است حالا شما از جیب مردم هزینه کن آنها خوشحال‌ترند.
اقای سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وقتی زیر مجموعه شما امببولانس را در اختیار ماموران امنیتی جهت سرکوپ مردم قرار میدهید مردم نیز انرا معدوم میکنند . طبق و به استناد فیلم های منتشر شده .
اون کسی که می گه مردم آزادی می خوان لطفا با خودتون رو راست باشی ، بی حجابها ولنگاری می خوان می خوان ولنگ و باز بگردن ، برین تو دفاتر مشاوره تحقیق کنید ببینید چند درصد طلاقها بخاطر خیانت جنسیه ، جامعه را به به نام آزادی به گند کشوندند ، آگاهانه یا ناآگاهانه چقدر زندگی ها را از هم پاشیدند آینده ی چندین هزار کودک بینوا را تباه کرده اند. .با همین قیافه های بزک کرده و همه جا عمل کرده ، از چندین هزار مرد متاهل دلبری کرده تند که راحت به همسرش خیانت کرده........
صادق کوشکی می‌گوید: عده‌ای آرزوى‌شان این است که اینجا هم مثل آنتالیا شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا رو برم . کی اینو گفته ؟! اسمشو بگو
قویه قضایی باید اموال لیدرهای اغتشاشات را مثل علی کریمی، فردوسی پور، ومهربانی مدیری که از سفره واموال همین مردم به جا ومقام رسیدن توقیف کند وخساراتی اغتشاشات گران به اموال مردم به تحریک این بصلاح هنرمندان زدن وکشته وشهید شدن ماموران بیکناه شدن را بکیرید تا عبرت دیگران شود ،
اغتشاش گران باید مورد رسیدگی قرار گیرن و در تلوزیون نشون داده شود که از چه کانالی خط گرفتن .
دادستانی هزینه تخریب‌ها ازمحل مصادره اموال دستگیر شده هاجبران گردد
رییس جمهور محبوب با یک کامیون سوغاتی از بلاد کفر به ایران برگشت
بدبختی مال ما
عشق و حال مال شما
مردم به هیچکس بدهکار نیستند و هر کی هر کاری براشون کرد ده برابرش رو جبران کردن
کیهان = نفت پاش روی آتش
تنها حرف درستی که نماینده حد اقلی زد
بله میدونستیم و خودتون هم اعتراف کردید درست مثل بازار بورس سال 99 که تله ا بود برای جبران خسارات سال 98 !!!!!!!!!!!1
چرا از امبولانس استفاده ای دیگه ای میکنید؟
اغتشاش گر رو بگیرید بزنیدش تا صدای سگ بده ، مرگ بر مزدور آمریکاو مرگ بر خود آمریکا
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان