بازدید 13512
۵

موسوی تبریزی:نباید مرگ مهسا اميني فراموش شود

ای‌کاش یک نفر پیدا شود و برای همیشه کشور و مردم را از شر رفتارهای تند و بی‌خردانه خلاص کند. در غیر اینصورت جامعه دوقطبی می‌شود و مردم به‌جان هم خواهند افتاد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 19 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از نو اندیش، آيت الله "سیدحسین موسوی تبریزی" در واکنش به مرگ تالم‌برانگیز مهسا امینی اظهار داشت: انسان بعضی وقت‌ها می‌ماند، چه بگوید و چه‌کار کند؟ این که در ایران‌ جوانان ایرانی امنیت نداشته باشند، خیلی بد است. آقایان گفته‌اند، پوشش خانم امینی در لحظه بازداشت نامناسب بود. اصلا حرف شما درست و آن مرحوم پوشش نامناسب هم داشت، بازهم نباید آنطور رفتار می‌شد. کجای دین و شریعت به مامورین اجازه بازداشت با آن شکل را داده است؟‌ مردم طلبکار هستند و باید صدای‌شان را بلند کرده و از حق‌شان دفاع کنند.

دبيركل مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم در مصاحبه با سایت نواندیش، با هشدار به اینکه با این نوع روش ها مردم از نظام فاصله می‌گیرند، افزود: اسلام دین مهربانی است و نباید با این کارها بین جوانان و شریعت فاصله انداخت. آقایانی که نمی‌دانند با اعمال‌شان چه خسارت‌هایی را وارد می‌کنند،‌ بدانند که با این روش مردم از نظام فاصله می‌گیرند که این خیلی بد است. ای‌کاش یک نفر پیدا شود و برای همیشه کشور و مردم را از شر رفتارهای تند و بی‌خردانه خلاص کند. در غیر اینصورت جامعه دوقطبی می‌شود و مردم به‌جان هم خواهند افتاد.

 


موسوی تبریزی در پایان گفت:‌ ارشاد فی‌نفسه خوب و لازم است. اما به این شرط که ارشادکنندگان انسان‌هایی فهیم،‌ عاقل و بالغ باشند و اینطور نباشد که خودشان به ارشاد نیاز داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۵
کاش ایشان می فرمودند به چه شکلی با این خانم برخورد شده؟ آیا اطلاع دقیق دارند؟ که القا می فرمایند با این مرحومه بد برخورد شده
چرا ندانسته و بدوناطلاع به تحریکافکار مردم می پردازید. اگر با تحریک شماها اتفاق دیگری بیفتد و خسارتی ایجاد شود ، شما مسئولید. ظهرا آقایان زیادی منزوی شده اند و بدنبال بهانه ای برای برگشت به میدان بوده اند
درود بر شما روحانی فهیم
برای اینکه فراموش نشود دستور بدهید گشت ارشاد همین روند را ادامه بدهد !!!
تا حالا كجا بودى
حاج اقا همه باید مطیع قانون باشن
پلیس هم طبق وظیفه ش عمل کرده
تند نرو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست