بازدید 84362
سه هزار و صد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خانواده مهسا امینی: از کسی نمی‌ترسیم؛ شکایت می‌کنیم / محمدصادق کوشکی: کسانی که می‌گویند باید مرگ ملکه را تسلیت بگوییم، ایرانی نیستند / علت غیبت رییسی در ضیافت شام سران سازمان شانگ‌های چه بود؟ /نماینده مجلس: حق‌آبه هیرمند همچنان به شوره‌زار "گود‌زره" می‌رود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش عبدالرضا داوری به اظهارات زاهدی وفا: ویزا‌ها را منتشر کنید/ پیشنهاد ستاد امر به معروف: ایجاد گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که حجاب ندارند /حمله یک فرد با چاقو به نمازگزاران یک مسجد در شیراز و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ 16 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شریعتی: پول فروش نفت را روزانه می‌گیریم
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد. مالک شریعتی درباره وضعیت فروش نفت کشور از زمانی که دولت سیزدهم بر سر کار آمده است، اظهار داشت: گزارش وزارت نفت و دیوان محاسبات، حاکی از آن است که فروش نفت ما و دریافت منابع ارزی حاصل از آن تقریباً به روند باثباتی رسیده است. وی بیان کرد: درست است که در این زمینه هنوز به آن حدی که باید برسیم، نرسیده‌ایم، اما شرایط ما از گذشته بسیار بهتر شده است.

واکنش عبدالرضا داوری به اظهارات زاهدی وفا: ویزا‌ها را منتشر کنید
عبدالرضا داوری، فعال سیاسی نوشت: حجت الاسلام زاهدی وفا مدعی است که دختران ایشان فاطمه و زهرا به رغم تولد در خاک کانادا، تابعیت مضاعف ندارند، یعنی اینکه در سفر دوم ۸۰-۸۲ که دختر دومشان متولد شده، دختر اولشان فاطمه و همسرشان و خودشان بدون حق تابعیت و با ویزا وارد کانادا شده اند، سلمنا، ویزا‌ها را منتشر کنند.

محمدصادق کوشکی: کسانی که می‌گویند باید مرگ ملکه را تسلیت بگوییم، ایرانی نیستند
فعال سیاسی اصولگرا: کاری که دولت انگلیس با ملت ایران انجام داد، مغول‌ها انجام ندادند و آن‌ها طی دو جنگ جهانی اول و دوم یک نسل کشی میلیونی علیه ملت ایران انجام دادند. به نظرم برخی از ایرانی‌هایی که می‌گویند باید در مراسم ادای احترام به ملکه شرکت کنیم و در برابر این دشمن سر خَم کنیم، ایرانی نیستند. هیچ انسان اهل تفکر و منطقی نیست که در قبال این حجم از دشمنی و جنایت، خشم و کینه نداشته باشد. /ایسنا

علت غیبت رییسی در ضیافت شام سران سازمان شانگ‌های چه بود؟
ایرنا نوشت: ضیافت شام سران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های شامگاه پنجشنبه در حالی در سمرقند برگزار شد که رئیس جمهور کشورمان در این مراسم حضور نیافت. علت حضور نداشتن رئیس جمهور ایران در این ضیافت، تاکید بر پروتکل‌های جمهوری اسلامی ایران در مراسم شام بوده است؛ از این روی، آیت‌الله رئیسی پس از شرکت در آیین غرس نهال یادبود اجلاس، عازم مسجد اهل بیت علیه‌السلام شهر سمرقند شد تا ضمن ادای فرضیه نماز، در جمع نمازگزاران مردم مسلمان این شهر نیز حضور یابد. با این حال برخی رسانه‌ها عکسی از روسای جمهور حاضر در این اجلاس منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد، رئیسی در کنار همتایان خود دور یک میز پذیرایی حضور دارد که بررسی خبرنگار ایرنا نشان داد این تصویر مربوط به پیش از برگزاری مراسم غرس نهال توسط سران کشور‌هاست.

پیشنهاد ستاد امر به معروف: ایجاد گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که حجاب ندارند
سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داد تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند، در اپلیکیشن شرکت‌ها پیش بینی شود. وی رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعاملی و همیاری و همکاری با اصناف دانست و از طرفی خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی‌های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت‌های اینترنتی شد.

سید حسن خمینی: خبر به کما رفتن مهسا امینی احساسات جامعه ما را جریحه دار کرد
سیدحسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در آستانه اربعین سید مظلومان اباعبدالله الحسین (ع) خبر به کما رفتن خانم مهسا (ژینا) امینی پس از حضور در مجموعه نیروی انتظامی، احساسات جامعه ما را جریحه دار و اذهان را مشوش کرده است. بدون شک مسئولان نیروی انتظامی باید شفاف و دقیق نسبت به آنچه به نام «توجیه و آموزش» بر این دختر ۲۲ ساله رفته است، پاسخگو باشند. قوه قضاییه نیز با توجه به مسئولیت ذاتی خود، و نیز رویکرد دوره جدید که مبتنی بر پیگیری حقوق عامه و پاسخگویی به افکار عمومی عنوان شده است، با مقصران این حادثه تلخ برخورد فوری و قاطع کند. عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روند‌های معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد. هم چنین لازم است عاجزانه دعا کنیم تا خدای متعال به این خواهر گرامی سلامت عطا کند. /جماران

واکنش انسیه خزعلى به ماجراى مهسا امینى: عمیقا متاثر شده‌ایم
معاون امور زنان و ریاست جمهورى: ما در جایگاه ستادی پیگیری حقوق و امور زنان؛ در مرحله نخست در شورا‌های قانونگذاری تمامی بایسته‌ها و اقتضائات انذاری جهت هرگونه مواجهه اجتماعی را مبسوط شرح داده‌ایم! سپس در جلسه رودر رو و نخبگانی نکاتمان را به سردار اشتری منتقل نموده‌ایم! همچنین لایحه حفظ کرامت زنان را دائم از مجلس پیگیریم! در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور به دنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده‌ایم؛ واقعه‌ای که ما را هم عمیقا متاثر کرده است. این ماجرا بیش از گذشته تذکر می‌دهد که اجرای قوانین نیازمند فرهنگ‌سازی تاثیرگذار است. /جماران

عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به ماجرای مهسا امینی: ظلم ابدی نیست
جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به ماجرای مهسا امینی نوشت: مهمان عزیز سنندجی زنده بمان. مرگ سهم تو نیست؛ حق ما مسئولانی است که این گونه ارشاد و هدایت را می بینیم و ساکتیم! پاشو دختر ایران، ظلم ابدی نیست.

دایی مهسا امینی: مهسا کاملاً سالم بود؛ بیماری قلبی مادرزادی او دروغ مطلق است
دایی مهسا امینی می‌گوید: ما زمانی رسیدیم بالای سر مهسا یا در واقع جسد مهسا که این‌ها می‌توانستند آثار هر چیزی را با یک آمپول درست کنند. ما اصلاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. مگر کار سختی است آثار را از بین بردن! مساله این است که وقتی یک نامحرمی دست می‌برد و یک دختری را از پیش چشم مادر و پدر به زور می‌برد! چه روایتی از اسلام است؟ البته برادر مهسا آنجا بوده و وقتی خواسته مقاومت کند و اجازه ندهد گاز اشک‌آور زده و پراکنده کرده‌اند. او درباره اینکه گفته می‌شود مهسا دچار بیماری قلبی مادرزادی بوده، توضیح داد: دروغ مطلق است. ما از مهسا پرونده پزشکی داریم و می‌توانیم ارائه دهیم که مهسا کاملاً سالم بوده است. اصلاً تصور بر این باشد که او بیماری داشته، آیا نباید رعایت حال چنین فردی را کرد؟ این که بدتر است. آن‌قدر بی‌کفایت هستند که می‌افتند به جان مردم.

نماینده مجلس: حق‌آبه هیرمند همچنان به شوره‌زار "گود‌زره" می‌رود
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید تامین آب پایدار برای منطقه سیستان را اولویت قرار دهد، گفت: حق‌آبه سیستان از رودخانه هیرمند همچنان به شوره‌زار هدایت می‌شود. حبیب‌الله دهمرده با اشاره به معضل آب در منطقه سیستان اظهار داشت: اصلی‌ترین مانع در تحقق حق‌آبه منطقه سیستان بند کمال خان است چرا که این بند ساخته آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود است و هدف از طراحی و ساخت آن خالی از سکنه کردن سیستان است. نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حق‌آبه منطقه سیستان از رودخانه هیرمند باید جدی مطالبه شود، افزود: دولت باید به موازات پیگیری جدی حق‌آبه پروژه انتقال آب دریای عمان، جلوگیری از تبخیر آب چاه نیمه‌ها، حفر چاه‌های ژرف در منطقه و سایر راهکار‌های علمی را با رویکرد تامین منابع آبی پایدار برای سیستان دنبال کند. وی با تاکید بر اینکه حق‌آبه منطقه سیستان از رودخانه هیرمند همچنان توسط افغانستان به شوره‌زار «گود زره» هدایت می‌شود، گفت: حق آبه سالانه منطقه سیستان ۸۲۰ میلیون مترمکعب است که تاکنون فقط ۸ میلیون آن محقق شده است.

دستور رئیس جمهور به وزیر کشور برای بررسی ماجرای «مهسا امینی»
رئیس جمهور که برای شرکت در اجلاس سران شانگ‌های در ازبکستان به سر می‌برد، به وزیر کشور برای بررسی فاجعه‌ی پیش آمده برای "مهسا امینی" دستور پیگیری و بررسی صادر کرد. در پی این دستور احمد وحیدی وزیر کشور خطاب به معاون امنیتی خود نوشت: علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.

خانواده مهسا امینی: از کسی نمی‌ترسیم؛ شکایت می‌کنیم
دایی مهسا امینی گفت: می‌گوید: از کسی نمی‌ترسیم. اما مثل مرغ سر بریده‌ایم. دختر ما مگر علف هرز است. شکایت کرده‌ایم. به هر جایی که لازم باشد شکایت کرده‌ایم. ما نه به دنبال این هستیم که مبالغه کنیم و نه می‌خواهیم حق دخترمان ضایع شود.

حمله یک فرد با چاقو به نمازگزاران یک مسجد در شیراز
 فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که صبح جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، هشت شهروند را در مسجد حاج عباس در خیابان حافظ شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد. این مقام انتظامی افزود: متهم با تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و هشت مصدوم نیز توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

پیدا شدن جسد کارگر ۱۸ ساله زیر آوار متروپل پس از دو روز
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان از پیدا شدن جسد فرد گرفتار زیر آوار باقی مانده ساختمان متروپل خبر داد. دکتر سید نادر نقیبی اظهار کرد: صبح امروز (۲۵ شهریورماه) پیکر فردی که زیر آوار متروپل گرفتار شده بود، کشف و به اورژانس تحویل داده شد. وی افزود: بر اساس اطلاعات داده شده، این فرد «رضا کریمی» نام دارد و ۱۸ ساله و از اتباع افغان بوده است. گفتنی است، روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقی مانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم بر جای گذاشت.

بانک‌ها باید بدون شرط معدل مانده حساب تسهیلات خرد پرداخت کنند
محمدرضا فرزین، رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در فضای مجازی نوشت: برای پرداخت تسهیلات خرد شرط بررسی میانگین یا معدل مانده حساب نداریم و بانک‌ها باید به کسانی که در شعبه مربوطه حساب دارند، متناسب با اعتبار سنجی وام بدهند.

قیمت دلار پس از اربعین کاهشی است
سلطانی زاده دبیر کانون صرافان گفت: با توجه به پایان هفته و پاسخ مناسب صرافی‌ها به نیاز متقاضیان ارز در هفته اخیر، پیش بینی می‌شود، پس از تعطیلات پیش روی و در هفته آینده به دلیل کاهش تقاضای ارز، قیمت‌ها در بازار ارز با تعدیل کاهشی همراه شود.

احتمال افزایش نرخ خرید تضمینی گندم وجود دارد
منصورعلی زارعی کیاپی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: این احتمال وجود دارد تا همانند سال گذشته نرخ خرید تضمینی گندم افزایش پیدا کند، سال گذشته نیز ابتدا نرخ گندم ۷ هزار و ۵۰۰ تعیین شد، اما با بررسی‌های انجام شده، به رقم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

رییس اتحادیه واردکنندگان دارو: فعلا نیازی به واردات سرم نیست
ناصر ریاحی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در ایران چند کارخانه بزرگ تولیدکننده سرم وجود دارد که در شهر‌هایی مانند تهران، مشهد، تبریز و شیراز فعالیت می‌کنند و در طول سال‌های گذشته نیاز کشور با استفاده از همین تولیدات تامین شده است. به گفته وی، در سال‌های گذشته هیچ برنامه‌ای برای واردات سرم وجود نداشته و در حال حاضر نیز با استفاده از همین توان داخلی امکان تامین نیاز‌ها وجود دارد و طرحی برای واردات سرم در دستور کار نیست. عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران همچنین گفت که در سال‌های اخیر تنها در یک دوره کوتاه به دنبال گزارش شدن برخی کمبود‌ها واردات سرم از سوی برخی شرکت‌ها انجام شد، اما پس از آن دیگر وارداتی صورت نگرفت.

هفته آینده افزایش قیمت طلا نخواهیم داشت
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد: با توجه به تعطیلی روز‌های آینده و توقف مذاکرات، هفته آینده افزایش قیمت طلا و جواهر نداشته باشیم.  

افشای قرارداد بازیکنان سرخابی مشروط شد
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط در صورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۷
در انتظار بررسی: ۲۸۷
انتشار یافته: ۱۶۶
ویدئو هم کات شده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
در دوخت مانتوی مهسا ۱۷ متر پارچه مصرف شده بوده .
کچاش بی حجاب بوده ؟!!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
حتما می خواستی فیلم سینمایی نشان بدهند
تابناک اگر فحش را چاپ میکردی چه میشد؟
ننگ ابدی بر مرتکبین این جنایت هولناک.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
خودتان هستید که قانون را رعایت نمی کنید
جالب هست فقط در مورد حجاب و پلیس اینطور دو قطبی سازی می شود
دستها رو شده برای حیا زدایی
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
اشتباه مثبت دادم ... منفییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
آیا غیرت اینه که به حجاب زنان گیر بدید یا اینکه از کشته شدن یک انسان و پایمال شدن حقوقش خونت به جوش بیاد؟
شما بی غیرتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
پلیس ما مظلوم است. اگر برخورد نکند گروهی اعتراض می کنند اگر برخورد کند کسانی دیگر اعتراض می کنند. حقیقت را باید کامل ببینیم و سپس داوری کنیم. چرا کسانی به پوشش این دختر اعتراض نمی کنند و ماجرا را فقط یک طرفه می بینند.
هیچی نمی شه مردای ایرانی فقط واسه زنها و بچه ها قدرت و زور دارن در برابر ظلم توسری خور و شدیدا ترسو هستن حتی از زنها خیلی بیشتر. اگه مردای ایران حجاب واسشون اجباری بود همه روبند میزدن بیرون میرفتن
به هیچ جا نمی‌رسید
به کی شکایت می کنند؟ از کی شکایت می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
سازمان ملل - قاتل خاشقچی !
جریمه بی حجابی را اجرا کنید دیگر نه نیازی به گشت ارشاد هست برای دستگیری و نه اینقدر خبر پراکنی می شود برای ان و بی حجابی هم تقریبا تمام می شود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
اصلا مگر نه قرار بود با یک کانال رادیو همه را ارشاد کنند!؟ پس این گشت ارشاد چیه؟
قبل از ورود به سالن، توی ون چه بلایی به سر این بیچاره آورده‌اند. کجای پوشش این بدبخت مشکل داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
زیادی خلاقیت نشان نده برای اینکه رو دست خوردنت راتوجیه کنی
در ضمن از نظر شما مشکلی نیست ولی از نظر شرع و قانونی ایراد دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
معلوم میشه این شما هستی که نه از قانون خبر داری نه از شرع هنوز قانونی در اینباره و حدحجاب مصوب نشده و شرع هم بطور کلی در این مورد صحبت کرده
دین ندارید آزاده باشید
همش از بی تفاوتی و بی خیالی مردمه
این بار فرق داره خواهید دید
چرا فیلم حادثه یکپارچه نیست و کات خورده؟
عجب مملکتی شده ، دیگه حال به همزنه این مملکت . پر از نفرت و کینه ، ای کاش همه در یک لحظه بمیریم و ایران نجات یابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
قرارشدازما استفاده نکنیم،پسندیده تر اینست که بفرمایید من بمیرم و ایران نجات پیدا کند.
تا حالا پاش به این مکانها باز نشد و بنده خدا استرس گرفت و دختر جوون پر پر شد و‌فوت کرد چون آقایان میخوان قانون اجرا کنن
حتما مرگ مهسا روی روحیه ورزشکاران تاثیر گذاشته ،که یزدانی اینطوری باخت
شما که اینقدر ترسو هستین و‌یه لشکر جلو بیمارستان مستقر کردین کمتر ادعا کنین ، فقط برا مردم شاخ و شونه میکشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
حالت خوش نیست و اینقدر نمی فهمی وقتی یک مسئله ای را در فضای می چرخانید باید هم امنیت برقرار باشد در انجا
خدا انشاالله به اصولگرایان تفکر و به اصلاح طلبان دینداری عطا بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
خدا ریشه هر دو را بخشکاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
و به شما هم شعور
ستاد امر به معروف و گشت ارشاد دربست کمر به ازار و اذیت بانوان ایرانی کرده اند.خیلی مرد هستید و گردنتان کلفت است بجای اینکه جان و ناموس مردم ایران ملعبه دستتان کنید،جلوی چپو کردن کشور را بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
خخخخه اذیت!!
لابد از فردا برای دزدان هم اشک تمساح می ریزید و می گویید چرا اختلاسگر داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
اتفاقا یکی از مطالبات اصلی مردم ایران اینه که چرا اختلاسگر داریم.انقدر هول جواب دادن داری که نمیفهمی چی میگی و مینویسی.
اقای سردار اشتری که مرتب صحبت میکنی و بجای انکه راهکارهای جلوگیری از زورگیری ها و ناامنی های اجتماعی را ارائه کنی فقط از بگیر و ببندهای بانوان و حجاب صحبت میکنی.بفرما تحویل بگیر.مهسا اولین نبوده اما امیدوارم به خودتان بیایید و اخرین باشد.
خوشم میاد خداوند بلده چطوره مکر خودتونو بخودتون برگردونه
ستاد امر یه معروف جمع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
تا بیشتر جامعه را به گند بکشانید
پلیس نباید لات کوچه خلوت واسه خانمها باشه
اقای رییسی بجای اینکه مرتب دستور بدی و کسی اهمیت نده رییس پلیس و دست اندرکاران این فاجعه که ملتی را داغدار کرده،از کار معلق کن.
آقای محمد صادق کوشکی کاری که روسیه در 200 سال گذشته در حق ایران انجام داده رویهمرفته چنگیز مغول، اسکندر مقدونی انجام نداده است. اما امروز بیشتر شما اصولگراها و در راس همگی آقای رئیسی با پوتین در حالا عیش و نوش هستید
خدا شاهده از صبح که بچه هامون برای رفتن سر کار یا خرید بیرون میرن تا برگردن قبض روح میشیم.اخه این مردم چقدر باید استرس و نگرانی فرزندانشون و گرفتاری های اقتصادی و اجتماعی رو تحمل کنند؟
کامنت ها بسته شدند؟
نمی دانم اگر حجاب از سر زن برداشته شود چه می شود. به نظر من باید فکر اساسی برلی این حجاب کردم.با خانم ها آزاد باشند وبدون روی سری بگردنند و دولت چشم تمام مردها و خودش را هم کور کند دیگر نه مهسایی خواهد مرد و نه نگاه نامحرمی به زنان اتفاق می افتد .و بعد هم ریده می شود به فکر های احمقهایی که دست به چنین اقدامات غیر قانونی میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
سطحی ترین نظری که داده شد این بود
من به خانواده خانم امینی مخصوصا مادرشون تسلیت میگم. اما اصل مساله بحث دو قطبی شدن جامعه است. یک عده سبک زندگی غربی رو میخوان یک عده سبک زندگی اسلامی. این دو قطبی شدن هم از زمان رضاشاه شروع شد. که با زور چادر رو از سر زنان برمیداشتند و با زور یک سبک زندگی رو تحمیل کردند. الان هم یک عده از اونور افتادن و کلا غربی شدند. در واقع جامعه ما نتونست به شکل طبیعی و مطابق با زمان و برطبق منافع خودش یک سبک زندگی رو پیدا کنه.
حق ابه هیرمند و هزاران مشکل این مملکت را از کلاش بدستان و دشداشه پوش خوارج مسلک نمیتوانیم بگیریم آنوقت جان دختر ایران به راحتی پایمال میشود و ماموری نادان خون به دل تمام ملت ایران میکند و فریادرسی نیز نداریم و این ظلمی است که دل امام حسین را نیز قطعا به درد اورده تمام پدران و مادران و خواهران و برادران امروز غذا دار و داغداریم
برادر این خانوم اونجاست و از هر کسی دلسوزتر برای خواهرش شما این وسط چی میگین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
داد و فریاد کردن طبیعت خانم هاست.
باید دین این عناصر کین که با برنامه ریزی بسیار پیچیده عمدا دین رو پیش مردم خراب کردن و یه نگاه سطحی هم به حوادث کنین امثال طرح صیانت گشت ارشاد و محرومیت خانمها از دو چرخه سواری ، ریزش مراکز ... اکثر مثل همن نتیجش همه بدبین کردن مردم به دین و عصبانی کردن مردم است
همانقدر که شکنجه شدگان کهریزک توانستند به حق خود برسند شما هم خواهید رسید. فقط با شکایت به دادگاه لاهه میتوان این حقوق را پیگیری کرد.
حالا چرا رو ایران چک ۱۰۰ هزار تومنی جدید تخت جمشید حذف کردین ، از چی میترسین ؟ زوری نمیتونن چیزهایی که تو قلب مردم است با ظاهر سازی ریاکارانه از بین ببرین
فیلم منتشر شده از مرحومه بریدگی و سانسور دارد و به نظر می رسد بخشی از فیلم حذف شده است.
فرماندهی انتظامی اطلاعیه داده که هیچگونه برحورد فیزیکی نبوده.بله در فیلم منتشر شده هم برخوردی دیده نمیشه اما در لحظه دستگیری چی؟هنگام سوار کردن به ون گشت ارشاد چی؟توهین و تحقیر چی؟اینها هم تکذیب میشه؟اون استرس و پنیکی که به این جوانان میشه هم تکذیب میشه؟خدا از سر تقصیراتتون نگذره که با مردم ایران مثل دشمن رفتار میکنید.
دختر را از آغوش پدر و زن را از کنار شوهر بردن در کجای اسلام آمده غیر از رعب و وحشت و طالبانیسم چه چیز دیگری می شود گفت به این عمل
غربگدا بیدار شو از اربابت بیزار شو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
روسگدا بیدار شو
پوتین رفتنی است
امام صادق (ع) حدیثی دارد که به اونها که در سطح دینی متفاوت با شما هستند سخت نگیرید ، ایشون گفتن حکومت بنی امیه با زور و سخت گیری بوده است ولی منش ما با مهربانی ملاطفت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
مطلبتان زیبا،کاش سند این حدیث را هم ذکر می‌فرمودید.
ارادتم به آقای رئیسی بیشتر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
شما دنبال یه وعده ناهاری
سخنگوی نیروی انتظامی میگه مهسا امینی بدلیل پوشش نامناسب دستگیر شده و به مقر اورده شده.خودت فیلم منشره را ببین و ایا واقعا پوشش این دختر نامناسب بوده؟
هیچ دلیلی نباید باعث بشه به نیروهای امنیت اخلاقی جامعه توهین بشه
رئیس جمهور بره به وعده هاش نگاه کنه قرار بود گشت ارشاد برای مسُولین باشه تا فساد رو کشف کنه نه اینکه ناموس مردم رو سالم ببره و مرده تحویل بده
دختر مردم رو کشتید ؟؟؟ سانسور کن خجالت نکش . سر خانواده خودتون همین بلا بیاد چیکار میکنید ؟
دقیقا به چه نهاد یا فردی میخوان شکایت کنن؟!
باز هم شاهكارى از پليس
«دستور رئیس جمهور به وزیر کشور برای بررسی ماجرای «مهسا امینی»
یکی از مواردی که امروزها تمام هوش و حواس علمای محترم را به خود جلب کرده همین بدحجابی است. من تمامی آرشیو مجله ای که یکی از این آیات عظام از زمان شاه مدیر مسؤولش بودند بررسی کردم. حتی یک مقاله راجع به نقد از وضع موجود وجود (زمان شاه) ندارد. این روند حتی در سال 57 و در بهبوحه ی پیروزی انقلاب نیز حفظ شده. جالب است این بزرگان چگونه زمان شاه با آن که تحرک بیشتری داشتند و با جامعه حشر و نشرشان و برخوردشان زیاد بود و از سویی بی حجابی به معنی واقعی کلمه همه جا بود این همه به موضوع حساسیت نداشتند ولی اخیراً آستانه ی تحمل خود را هر روز پایین از روز قبل تعریف می کنند؟ سبب چیست؟ آیا امروز هم مثل دیروز فقط بر موج جریان موافق سوارند؟
از جورج فلوید چه خبر؟
آقای کوشکی شما و امثال شما که مثل خودت صحبت میکنند و ادبیات شبیه هم دارین یه نظر سنجی بزارین و محبوبیت خودتونو بسنجین ببینیم چقدر ایرانی هستین اصلا کسی شمارو یه کوچولو قبول داره
جناب رییسی روی میز شامپاین بود اگه الان دولت دست اصلاحات بود اصولگرایان ..... می کردند.
به کدام محکمه شکایت می کنید محاکم بین المللی؟
در مورد فیلم منتشر شده از مهسا امینی احتمال وجود سانسور وجود دارد. همچنین ممکن است قبل از ورود به سالن به سر ایشان ضربه وارد شده باشد.
خزعلی فکر نکن بخاطر این فاجعه داستان تو و پسرت فراموش میشه.تو خودت از مسببین و محرکین این وضعیتی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
همین خزعلی وی پی ان فروش ادعا می کرد گشت ارشاد کسی رو بازداشت نمی کنه
درود واحترام
شونصد مدل کمیته ویژه برای مرگ خانم امینی تشکیل شده است ، نتیجه را من پیش بینی می کنم .
تقصیر اروجعلی ببرزاده بود .البته با کمی مقدمه وماخره برای خالی نبودن عریضه .
آقا اگه کسی با نظر جنابعالی موافق نباشد،میشود غیر ایرانی!!!؟؟به خدا خجالت هم چیز خوبیست،یه روز یكیشون میگه هر کسی ناراحته،جمع کنه از ایران بره و روز دیگه یه نفر دیگشون چیز دیگری،بنده در ایران متولد شده ام،(کما اینکه پدر و اجداد بنده هم همین طور)،در ایران زندگی خواهم کرد و در این خاک خواهم مرد،اما اگر دو فرزندم بخواهند از ایران به هر دلیلی( دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) مهاجرت کنند،اصلا و ابدا،جلوی آنها را نخواهم گرفت،هر کسی آزاد است که هر جای دنیا،که دوست دارد زندگی کند،فقط نباید شعار مبارزه با استکبار دهد و خود و خانواده به کشورهای مرتجع و استکباری !!!؟؟؟ غربی ،پناهنده شود برای روز مبادا!!
با همه انتقاداتی که به ملکه انگلیس وارده ولی هیچوقت از گرایش سیاسی خاصی حمایت نکرد و کاملا فراجناحی عمل کرد و اگر وضغیت انگلستان در ابتدا و انتهای سلطنت وی را مقایسه کنیم پیشرفت قابل ملاحظه ای در همه جنبه ها در کشورش ملاحظه می شود.
کوشکی برو بمیر تا پیشاپیش به ملت ایران تسلیت بگیم.
بادامچیان چه جوابی برای خانواده مهسا امینی داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
اگر بادامچيان ما دنبال بادام چيدن و قاليبافان دنبال قالي بافتن و شريعتمداري ها ما حول شريعت مي رفتند خيلي از امور اين مملكت درست مي شد !!!!!!!!
البته سابقه وزارت کشور در "بررسی دقیق و سریع" تا کنون امیدوار کننده نبوده.... بیاد بیارید نتیجه کار وزارت کشور در موضوع راه ندادن زنان در ورزشگاه پس از فروش بلیط در مشهد.
البته سابقه وزارت کشور در "بررسی دقیق و سریع" تا کنون امیدوار کننده نبوده.... بیاد بیارید نتیجه کار وزارت کشور در موضوع راه ندادن زنان در ورزشگاه پس از فروش بلیط در مشهد.
جناب سید حسن به کجا چنین شتابان
کاش برای بیانیه پر از دروغ موسوی یک کلمه حرف می زدی!
مردم ازدروغ خسته شدند.دست بردارید
در این وضعیت خراب اقتصادی چرا و با چه انگیزه ای راننده باید درخواست مشتری را به بهانه بدحجابی لغو کند؟ کی خسارت او رو میده؟؟
همه راننده ها معتقد به اجباری بودن حجاب نیستند تا با مسافر بدحجاب برخورد کنند. این به زندگی خصوصی مسافر مربوطه و راننده دنبال امرار معاشه و نه ارشاد سایرین!!
از دست ظالم میخوای بری پیش ظالم حق طلبی کنی؟ زهی خیال باطل!!!!
از دست ظالم میخوای بری پیش ظالم حق طلبی کنی؟ زهی خیال باطل!!!!
انگلیس بیشترین‌ ظلم‌ را در حق مردم خاورمیانه‌ روا داشته‌ از زمان قاجاریه‌ تا ......
مسئولین ما در تشیع‌ جنازه ملکه شرکت بکنند که چی بشه ؟!
انگلستان‌ روباه پیر است و این ملکه‌ درگذشته‌ بیشترین نقش را در اقدامات‌ سیاسی مخرب علیه ایران داشته‌ !
کوشکی جان اون کاری که تو‌ با ایران کردی چنگیز خان نکرد.
از کی میخواهی شکایت کنی؟
اگر شبیه مرگ مهسا در آمریکا رخ می داد ۲۰.۳۰ کیهان فارس و....تا یکماه رجز خوانی می کردند به هر حال این فاجعه برای ملت ایران در نزد مردم دنیا مایه سر شکستگی است
آقای نماینده حرف شما در مورد ملکه درست ولی اگر جنایت عراقیها را در خرمشهر به چشم دیده ای یا شنیده ای امروز به کمکهای میلیاردی به آنها معترض می شدی آنها همین مردم عراق بودند که در خرمشهر جنایت کردند
شکایت کی را پیش کی می بری هروقت شکایت هواپیمای اکراین به جایی رسید حتما شکایت شما هم میرسه
این‌ رئیسی‌ چرا‌ بجای‌ رفتن به‌ کربلا‌ رفته‌ سمرقند‌ ؟!
آقای رئیسی اگر جرات داری در رابطه با مرگ مهسا حداقل دونفر را فقط مجبور به استعفا کنی رئیس جمهوری.
بنده های خدا به کجا شکایت می کنید
قوه قضاییه از خودشان هست
مگر مردم و اتحادشون کاری کنه
توی فیلم که واضحه که برخورد خاصی نبوده، پلیس آمریکا رو من خودم دیده ام که می زنه با اسلحه شهروندان رو می کشه مخصوصا سیاهپوست ها رو و الان هم بعضی از ویدئوهای کشتن هاشون توی اینترنت هست.
خدا صبر بده خیلی غیر قابل تحمل است. روحش قرین آرامش و رحمت
ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحومه ،مرگ این دختر 22 ساله معصوم که از سقز برای دیدار فامیل به تهران آمده همه ملت ایران را در بهت و حیرت و تعجب فرو برد کسانی که این جوانان مظلوم را دستگیر میکنند و شرایط ترس و وحشت و اضطراب برایشان ایجاد میکنند تا جایی که به سکته برسند قدری فکر بکنند که این شرایط داوری را چه کسی به آنها داده که تشخیص دهند دختری باحجاب یا بی حجاب است چهل سال پیش هم همین شرایط بود و امروز نتیجه را بخوبی میبینیم
زودتر باید این گشت ارشاد جمع بشه که همیشه با آمدن اصولگرایان ماشیناهای خاک خوردش از پارکینگ در میاد
والبته مردم از پلیس تو برخورد با موضوعات دیگه حمایت میکنند
کجا غایب بود؟ زمانی شامپاین جلوش بوده ؟اگر خاتمی و روحانی بود کفنها پاره میشد
روح اش شاد و قرین رحمت باد خداوند به خانواده اش صبر دهد
در هر صورت میشه چهار نتیجه جالب گرفت
ورود مجلس برای ترسیم و شکل نحوه پوشش برای جلوگیری از موارد مشابه و هم چنین داشتن ترسیم بیوگرافی افراد بر حسب آموزش و پروش هوشمند و اتصال به درگاه خدمات هوشمند (بله داستان این دختر کرد ایران زمین باعث شد این مسله و ابهام لباس پیش بیاید و صراحت قانون باید ایجاد شود و او باعث شد بدانیم دخترانی وجود دارند که از گل نازک تر نشنیده اند و لا یک کلید ساده می توان از بروز حوادث مشابه جلوگیری کرد )
آموزش روان شناسان سازمانی به دانش آموزان در مواقع مواجه با ترس و اظطراب در مدارس کشور و هم چنین چگونگی روبه شدن در محیط خانوادگی برای قدرت ترس پذیری بیشتر
هوشمند شدن پرونده الکترونیک سلامت و اتصال به درگاه خدمات هوشمند برای داشتن سازمان های قضایی و پلیس در مواجه با مردم بر حسب دسترسی سیستمی به کد ملی افراد
چهارمین نکته که هماهنگی عظیم ترند ترین و محبوب ترین و پر بازدید ترین حادثه جهان شد و همدردی بی‌نظیر مردم و نوع دوستی کم نظیر که باعث خلق حماسه ای ماندگار پیوستگی اجتماعی شد که همه از این اتفاق تلخ ابراز تاسف و ناراحتی کردند و نشان داد قلب ایرانی ها همیشه پرمهر و خونگرم و نوع هست و خواهد بود
و در آخر:::::
دختر پاک ایران زمین تو با فرشته شدن ات باعث تحول و تغییر در یک مسله اجتماعی شدی و باید گفت ::::
در تقویم ثبت شد آنچه باعث تغییر بخشنامه ها و آیین نامه ها شد تو بودی !
روح ات شاد و گرامی باد
ندا مهسا سپیده ..... و هزاران دختر دیگر.
لالایی کن ،لالایی دختر زیبا
تابی جان من نمیتونم قضاوت کنم که چه اتفاقی برای این خانم شده!!! حتی اگر کتک نخورده باشه که خدا عالمه فقط اینو بگم هر کسی که یک بار به پلیس امنیت رفته باشد می‌داند که برخورد اشون بد و و خارج عرف ست.بسیار بی احترامی می‌کنند.همه که دزد و اراذل و ...نیستن!!از دید پلیس امنیت اجتماعی گویا بد حجاب و اراذل اوباش ییکجور برخورد میکنن.صد رحمت به منکرات قدیم
تابی جان دمت گرم بدون ترس از آبروی مردم رو حفظ میکنی و نظرات رو انعکاس میدی.و خبرهای روز رو هم بدون هراس تیتر میزنی.درود بر تو
نیروی انتظامی اعلام کرد مهسا امینی از وقتی متولد شد در اثر بیماری قلبی فوت کرده بود واین مهسا اون مهسا نبوده؟؟؟
کوشکی: مغولستان را بعلت حمله چنگیز و ازبکستان را بعلت حمله تیمور تحریم ودر سازمان ملل تقاضای خسارت کن؟؟
هردم ازاین باغ بری میرسد تازه ترازتازه تری میرسد
مسولان محترم لطفا فعلا برای نشان دادن اقتدار شان ، ابتدا

حق ابه قانونی هیر مند را از طالبان بگیرند !!!!

تا برسیم انشاالله به نابود کردن امریکا و اسراییل و غرب ووو


قطعا حقوق مهسا امینی نیز همچون سایر موارد مشابه

پایمال می گردد و مسولان مقصر این حادثه دلخراش شاید

درجه تشویقی هم بگیرند !!!!
و اینگونه مهسا ارشاد شد!!!
اناالله و انا علیه راجعون، بعنوان یک پدر تسلیت به خانواده داغدار این جوان مظلوم عرض میکنم
جناب صادق کوشکی، مخالفت جدی شما با کسانیکه خواستار ارسال پیام تسلیت برای مرگ ملکه انگلستان شدند قابل بحث ولی محترم است
البته دلیل تان این بوده که بخاطر جنایات تاریخی آنها بر علیه کشور و مردم ایران باید آن افراد را بعنوان خائنان به وطن بنامیم !!!!!؟؟؟؟

آیا همین خواسته و نظریه را در مورد روسیه که از ۳۰۰ سال گذشته بارها در جنگهای مختلف در دوران نادرشاه افشار و زندیه و خصوصا دوران تاریک قاجاریه ، میلیونها نفر از مردم و سربازان ما کشتند و یک سوم از مرعوبترین سرزمین شمالی ما را اشغال نظامی و هنوز مسترد نکرده اند
و دقیقا در قرار داده‌ای ننگین ۱۹۰۷ و ۱۹۱۹ که ایران عزیز را که در ضعیف ترین دوران عمر تاریخی خود بود را بین خود ( روسیه ) و انگلستان تقسیم کردند
را نیز مشمول همین حکم میدانید ؟
همه ايرانيان در مرگ ژينا امينى مسئول هستند
خداوند مرحومه رو مورد آمرزش قرار بده و به خانواده داغدار هم صبر عنایت بفرماید ولی خب شکایت کردن و جواب های سربالا و توهین شنیدن فقط داغ تازه ای برای این خانواده است
چرا رسانه های جریان اصلی دنیا، برخلاف قتل جورج فلوید اهمیتی قتل مهسا امینی ندادند؟ می دانید چرا؟ چون نباید مرگ یک ایرانی اهمیت پیدا کند‌
اقای محمد صادق کوشکی از کشته شدن ایرانیان در حمله اعراب به ایران هم خبر دارن؟؟؟
امیدوارم سانسور نشود. چون ما جایی بجز تابناک عزیز برای انعکاس نظرهای مان نداریم. من شخصا در یک خانه مذهبی بزرگ شده ام. بعدها که بزرگ شدم و به دانشگاه رفتم سرکلاس معارف اسلامی متوجه شدم که تمام رفتارها در خانواده ام بر اساس شریعت اسلام بوده است. چون ما کاملا سید خالص هستیم. هرچند نمی توانم به اندازه یک آیت الله از دین سردر بیاورم ولی آنچه در خانواده به من تعلیم داده شده
1- ما دخترها در هفت سالگی توسط مادربزرگ هایمان نماز را یاد می گرفتیم. تا 9 سالگی وقت تمرین داشتیم. بعد از 9 سالگی نماز خواندن به عهده خودمان بود.
2- به پسران در 12 یا 13 سالگی پدر بزرگ ها نماز و روزه را یاد می دادند تا در 15 سالگی دیگر خودشان نماز بخوانند.
3- لااکره فی الدین دقیقا در هر موردی در خانواده اجرا می شد.
4- هیچ کداممان نه خلاف کار شدیم، نه ضد دین، نه لائیست، نه ضد بشر، نه ضد جامعه.
5- نه سیگاری، نه مواد مخدر، نه مشروبی
6- احترام به قانون هر کجای دنیا.

به قول پدر و مادرم که خداوند بیامرزدشان : ما وظیفه خود را انجام داده ایم. راه راست و چپ را به شما نشان داده ایم از حالا به بعهد همه چیز به عهده خودتان هست. آنچه من مدام در گوشم با آن بزرگ شدم و وقتی به دانشگاه رفتم دیدم دقیقا با آموخته های اسلام بزرگ شده ام.

1- در قرآن آمده است به صرف این که مسلمان زاده هستید، مسلمان محسوب نمی شوید، باید مطالعه کنید.
2- باید بپذیریم کسانی هم هستند که افکار و عقادیشان با ما فرق می کند. مثال یهودی و پیامیر اکرم (ص)
3- خداوند ستارالعیوب ما است. ما حق نداریم عیب مردم را افشا کنیم.
4- همیشه از حق حمایت کن حتی اگر مخالف خودت و خانواده ات باشد.
5- امر به معروف و نهی از منکر آداب دارد. نباید آبرو و جان و مال مردم تهدید شود.

حالا چرا فقط ایران تنها کشور روی کره زمین است که حجاب را اجباری کرده است؟؟؟؟؟ نمی دانم. یعنی ما از حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) و امامان شیعه بیشتر و بهتر می دانیم؟؟؟؟؟؟

بعدها که بزرگ شدم و روانشناسی خواندم اکنون یک فاجعه را دارم تماشا می کنم. به دلیل همین تبعیض ها و فشاری که به دختران در مورد حجاب وارد می شود، ولی برای پسران نه، متاسفانه متاسفانه متاسفانه شاهد گرایش دختران به رفتارهای پسرانه هستم.

خودم مجچبه هستم. بسیاری از افرادی هم که برای مشاوره به من مراجعه می کنند یک مشکل اساسی دارند:

فرزندانشان از دین گریزان هستند، نماز نمی خوانند، حجاب نمی گیرند

بله من می بینم با چشم های خودم که دختران گرایش شدیدی به رفتارهای پسرانه در مورد پوشش پیدا کرده اند، و بیشتر با همچنس خود صمیمیت های بیمارگونه دارند. تضادهای شدیدی که در اعضا خانواده بوجود آمده، خشونت و کتک زدن دختران در خانواده به شدت زیاد شده است.


امید که مسئولان، و از همه مهمتر مراجع تقلید یک فکر اساسی بکنند.
از که شکایت کنید؟وقتی عدالتی نیست
اسید پاش اصفهانی که بود و چه شد؟ضارب بوکسور و همسرش در پردیسان چه شدند؟کسانی که در فیلم های فضای مجازی موی زنان رو گرفته و آنان را در ون می اندازند چه میشوند؟سرنوشت قاتل فرزند شما هم جز ارتقا چیزی نیست!!!
نه ملکه انگلیس نه پوتین روسیه هر دو عامل کشتار در ایران و جدا کردن خاک کشور و بدبخت کردن مردم ایران بودن و هستند و در مواقع ضروری باز با هم متحد بر علیه ما خواهند شد
برام جالب بدونم اگه مهسا امینی فلسطینی بود و توسط اسراییلی ها کشته می شد صدا و سیمای کذاب و میلی الان داشت چیکار می کرد
قطعا این زنان و دختران معصوم قبل تز حضور در آن کلاس مثلل توجیهی در مکان دیگری بوده اند و اینگونه نبوده که با ون گشت مستقیما آنها را سر کلاس آورره باشند !

# شفاف سازی
می خواهند به زور به بهشت ببرید ولی این دنیا را از آنها می گیرید.
گشت ارشاد را جمع کنید
مظهر کامل معروف نقد قدرت حاکمه است نه دخالت در حریم خصوصی شهروندان
آیت الله محقق داماد: مرگ جانسوز مهسا امینی موجب جریحه دار شدن قلوب مردم ایران شد

آیت الله محقق داماد با اشاره به مرگ مهسا امینی نوشت: پاسخگوی اصلی در پیشگاه الهی وسپس ملت شریف ایران نسبت به این گونه حوادث تلخ کسانی هستند که روزی به نام امربه معروف، تهمت و افترا ودروغ‌پردازی و هتک حرمت و سلب کرامت و حقوق انسانی را حلال و مجاز و حتی فریضه دانستند و ازین رهگذر عالمان را ملجم و جاهلان را مکرم ساختند.
اخبار فله‌ای تابناک برای بی اهمیت نشان دادن اصل خبر
سر شام را نمیدانم ، ولی آقای رئیسی سر میزی که سایر اعضاء به شرب نوشیدنی الکلی مشغولند نشسته است و لبخند رضایتمندی هم بر چهره دارند.
مراسم اربعین را به نحو بسیار پسندیده بجا آورد
آقای کوشکی یا خیلی از مرحله پرتی و یا خیلی رو به جلو فرار میکنی
پیام تسلیت ملکه مدتهاست فرستاده شده و همه مقامات امیدشان به این است که آنها متن پیام را بخوانند و ناخوانده به بایگانی نفرستند. اگر این اتفاق بیافتد موفقیت بزرگی نصیب مقامات ما شده است
نتیجه دادخواهی خانواده امینی در نهایت میشه متهم بخاطر برداشتن ریش تراش با هاش برخورد بشه همین
اصلاح طلبان همیشه رسوا
سکوت مرگبار در مقابل اهانت‌های موسوی به سرداران دفاع مقدس
هم نوایی با منافقین و دشمنان ایران در مقابل این ماجرا و آرزوی براندازی نظام که به گور خواهند برد!
یکبار برای همیشه پلیس باید مانند پلیس آمریکا قانونمند شود،نه قلدر
تو خودت ایرانی نیستی تو ایران رو‌ اشغال کردی
خانواده مهسا امینی: از کسی نمی‌ترسیم؛ شکایت می‌کنیم
پیشنهاد ستاد امر به معروف: ایجاد گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که حجاب ندارند
نتیجه این دادخواهی از همین لحظه معلوم هست
خانواده مهسا امینی به کی شکایت ببرند؟.تا بحال سابقه نداشته کسانی که در تحکیم پایه های نظام کار می کنند معرفی و مجازات شوند.فقط آفتابه دزدها معرفی شده اند.
جانش فدای تار مویش شد !
تو کی هستی اخه؟ فکر کردی تسلیت نگی چیزی از ملکه بودن اون کم میشه؟ همه دنیا ادای احترام کردن تو اصلا به حساب نمیای.
کوشکی !
من ایرانی هستم و فوت ملکه رو تسلیت میگم .
تو کجایی هستی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
هر جایی که منافع جیبش اقتضاء کند
چرا نیروهای امنیتی تلاش کرده اند این دختر بیچاره را در تاریکی شب و قبل از حضور خانواده به خاک بسپارند ؟
یعنی ایشون حتی حق به خاک سپرده شدن در جمع خانواده را ندارد ؟
در این مملکت چه خبره ؟
اقای کوشکی یه لطفی کنید یه متن انتقادی درمورد نیروی انتضامی بنویسید
افسوس خاطرات هواپیمای اوکراینی تکرار و تکرار میشه
لطفا فیلم داخل ون
از داخل ون مستقیم رفتن توی کلاس آموزشی ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
این وسط موقع هل دادن داخل ون سرش هم به ستون ون خورده!
چرا در فیلم منتشره تایم و زمان مشخص نیست ؟
...چرا دولت در برابر طالبان کوتاه می آید ...چند ملیون آواره افغانی سر سفره ایرانیها می نشینند ...از مدرسه ،بنزین و نان ایران استفاده می کنند ...خلاف و بیماری هم وارد می کنند ...اگر دولت عرضه گرفتن حقآبه را ندارد ...حداقل جلوی ورود آواره ها را بگیرد تا کمی طالبان بخودش بیاید ...افراد عقب مانده حرف و پروتکل نمی فهمند ...باید مثل خودشان عمل کرد ...با زور تا سر عقل بیایند ...اگر داشته باشند...
پلیس مقتدر زورش به دختر بجه ها میرسد؟ چرا تاحالا یک اراذل اوباش یا یک زورگیر و موبایل قاب چاقو کش ضربه مغزی نشده است؟
حجاب این بابا که اصلا ایرادی نداشته !!!!
حداقل چیزی که از این فیلم ناقص معلوم می شود این است که حجاب این دختر از حد عرف جامعه هم بیشتر بوده مانتو بلند و گشاد حالا باید از آن ماموران سوال شود به چه جرمی او را دستگیر کرده اند که منجر به این فاجعه شود
جمع کنید این بساط مشکل ساز را
دولت کاریکاتوری غیرمردمی ....
فقط مقایسه کنید مهسا امینی را با شهید جرج فلوید
پلیسی که عامل مرگ جرج فلوید شد عاقبتش چه شد
ببینم مسببین و عامیلن مرگ مهسا امینی چه می‌شوند دعا کنید ارتقا درجه و جایزه نگیرند
جناب رهبری ، نصف شهرهای کشور رو تحمیل شدگان افغانی گرفته اند ( حدود8 میلیون به آمار خود مسئولان! ) این موجودات علاوه بر اینکه اکثریت دارای فرهنگ غیرانسانی هستند، از یارانه، مواد غذایی ،آب،بنزین، برق، گاز و..... این کشور بدون اینکه مالیات بپردازند استفاده می کنند،مسئله آنان نه مشکل جانی و دینی بلکه رفاه بیشتر است که دست به مهاجرت زده اند جدای از تعدیات و تجاوزات بیشماری که در کشور ایجاد نموده اند اگر به تاریخ مراجعه شود شکست کریم خان زند و شاه سلطان حسین خیانت داخلی بوده (و این بیگانگان بدون عرق ملی دارای انند،) اصلا اگر نگاه بحال بیندازیم بهانه تصرف کریمه جمعیت روس تبار آن از سوی پوتین بود، این قوم اجوج وماجوج چنان وقیح هستند که حق آبه هیرمند را به شوره زار می فرستند ولی به ایران نمی دهند آخه تا کی تساهل و حقارت
جوانی نسل ما را سوزاندید، مجرب شده اید و جان جوانان امروز را می گیرید
آقای کوشکی درسته همه چیز از انگلیس! اما عرف و ادب را باید رعایت کرد
شکایت از کی می خواهی انجام بدهی؟ وقتی تخلفی نکردن
سایت تابناک برات متاسفم ،نظرم نسبت به شما خیلی عوض شد ،تازه امروز از خواب بیدار شدید؟ چرا هیچ خبری در دوروز گذشته نگذاشتید؟ چرا نظرات مردم رو منتشر نکردید ؟ یعنی مهسا به اندازه یه جرج فلوید هم ارزش نداشت؟!
جناب کوشکی نظر شما در مورد کسانی که خود یا فرزندان انان در خاک شیطان بزرگ یا سرزمینهای ملکه ساکن شده اند چیست ؟ نظر شما در مورد دهها یا شاید صدها ملیارد دلار پول ایران که توسط همین افراد یا بچه هایشان به سرزمینهای ملکه یا به قول شما شیطان بزرگ برده شده است چیست ؟ آیا این چپاول و انتقال پول به آنجا نوع بدتر استعمار نیست ؟ آیا اینها عامل استعمار نو نیستند ؟مخالفت و دسمنی ظاهری با باصطلاح غرب حناییست که دیگه رنگی نداره مهم اصل واقعی اتفاقیه که افتاده و داره میفته .
دزد و قاتل و زورگیر و موبایل قاپ و خفت گیر از سر و کله شهر داره میره بالا پلیس هم همه هم و عمش رو گداشته برای تار موی دختران
من الان عکس رئیسی را در ضیافت شام دارم. کنار کسانی که گیلاس شراب جلویشان است!
میخوهاید تا برایتان بفرستم. حالا چرا علم الهدی حرفی به اعتراض نمی زند؟!
مهسا رو مستقیم هل دادن توی بهشت

پرواز مستقیم از کُما به بهشت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر