بازدید 6754

دستگیری ۸ اراذل و اوباش در تهرانسر

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش که در تهرانسر ضمن درگیری خودروها شهروندان را تخریب کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 16 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ" محمد قاسم طرهانی " گفت: بامداد روز گذشته در پی درگیری ۲ گروه از اراذل و اوباش در محله تهرانسر, ۲ دستگاه خودرو تخریب و این افراد با استفاده از قمه و شمشیر و چوب یکدیگر را مصدوم و سپس از محل گریخته بودند.

وی با بیان اینکه این اراذل و اوباش با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری تهرانسر با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را شناسایی و با هماهنگی های قضائی 8 شرور که در این درگیری حضور داشتند، در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهمان که سابقه دار بودند، در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: این متهمین در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و پرونده و متهم به مرجع قضائی ارجاع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی