بازدید 8099

«ماکسیم» همراه زائران حسینی

کد خبر: ۱۱۴۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 12 September 2022

«ماکسیم» همراه زائران حسینی                                                                                                                                           

در آستانه‌ی برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی، میلیون‌ها نفر از اقصی نقاط جهان به کربلا و سایر شهرهای زیارتی کشور عراق سفر می‌کنند. ایرانیان مشتاق زیادی نیز از شهرهای مختلف به‌منظور حضور در این مراسم پرشور و زیارت حرم امام حسین در چهلمین روز شهادت حسین‌بن‌علی، خود را به شهرهای مرزی رسانده و وارد کشور عراق می‌شوند.

زائران می‌توانند برای رفتن به یکی از شهرهای مرزی عراق و همچنین بازگشت به شهر خود بعد از مراسم، ازطریق سامانه‌ی «ماکسیم» اقدام کرده و درخواست خودرو کنند. این امکان نیز وجود دارد تا زائران با توجه به برنامه و زمان مورد نظرشان، سفر خود را رزرو کرده و از پوشش گسترده‌ی جغرافيايی و خدمات متنوع اپليكيشن «ماكسيم» استفاده كنند.

تأکید می‌شود عزاداران حسینی بعد از بررسی اطلاعیه‌های ستاد اربعین و حصول اطمینان از باز بودن مرزها، اقدام به سفر کنند.

مسافران می‌توانند در طول سفر خود برای صرف غذا و استراحت جهت رفع خستگی، در محل‌های موردنظر توقف کنند.

بدیهی است برای افرادی با محدودیت‌های حرکتی یا مشکلات جسمی، سفر با خودروی سواری از سفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌مراتب راحت‌تر خواهد بود.

زائران می‌توانند برای ثبت درخواست در «ماکسیم»، یکی از تعرفه‌های «اقتصادی» یا «بین‌شهری ویژه» را انتخاب کنند. همچنین می‌توانند درخواست خود را برای زمان حاضر (هم‌اکنون) ثبت کرده یا درخواست را برای روز و ساعت مشخصی رزرو کنند.

مزیت ویژه‌ی برنامه‌ی «ماکسیم» این است که مبلغ سفر به‌محض وارد کردن مبدا و مقصد برای کاربران نمایش داده می‌شود. این مبلغ به شرایط مسیر بستگی ندارد و تا پایان سفر تغییر نمی‌کند. بدین‌ترتیب مسافران می‌توانند هزینه‌های سفر خود را براساس مبلغ تعیین‌شده مدیریت کنند.

کاربران می‌توانند در قسمت «خدمات تکمیلی» از خدمات گوناگون «ماکسیم» برای کمک به حمل و جابه‌جایی چمدان و وسایل همراهشان استفاده کرده یا درخواست خودروی کولردار داشته باشند.

امکان ثبت درخواست در این سامانه به یکی از روش‌های زیر وجود دارد:

- اپلیکیشن «ماکسیم»

- سایت taximaxim.ir

 سامانه‌ی «ماکسیم»،‌ زائران حسینی را در این سفر معنوی همراهی می‌کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها