بازدید 10539

اتهام‌زنی رئیس موساد به ایران

رئیس موساد مدعی شد که ایران عملیاتی به منظور هدف قرار دادن صهیونیست‌ها در خارج از سرزمین های اشغالی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 12 September 2022


به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در اظهاراتی مدعی شد که ایران عملیاتی علیه صهیونیست ها در خارج انجام می دهد تا به آن ها آسیب وارد کند.

وی مدعی شد که این رژیم ده ها عملیات تروریستی را خنثی کرده است.

رئیس موساد گفت که حتی اگر توافق هسته ای با ایران انجام شود این رژیم از رفتارهای ایران چشم پوشی نخواهد کرد.

این مقام صهیونیست همچنین مدعی شد که مقامات ایران باید این مساله را درک کنند که به کارگیری زور و قدرت علیه رژیم صهیونیستی چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم، با پاسخ دردناکی مواجه خواهد شد.

پیش از این نفتالی بنت در زمان نخست وزیری خود در اظهاراتی مدعی شد: شاهد تلاش های ایران برای آسیب زدن به اسرائیلی ها در مناطق مختلف در خارج از کشور(سرزمین های اشغالی) هستیم و ما تلاش می کنیم که این عملیات را قبل از وقوع خنثی کنیم.

همچنین بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به برخی تهدیدات مبنی بر اقدام احتمالی ایران علیه شهروندان اسرائیلی در ترکیه واکنش نشان داده بود.

گانتس گفت که اسرائیل به هر گونه حمله علیه شهروندان خود در ترکیه پاسخ قاطع خواهد داد.

مقامات صهیونیستی اخیرا مدعی شده‌اند که شهروندان اسرائیلی در ترکیه در معرض تهدید جدی از جانب جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و از آنها خواسته‌اند این کشور را ترک کنند و اگر در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه حضور دارند، توصیه‌های امنیتی را رعایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل