بازدید 103807
سه هزار و صد و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

تذکر رئیس جمهور به ضرغامی در جلسه هیات دولت / عربستان روابط خود با ایران را کامل به آینده برجام گره زده است / خبر تازه روسیه از روند عضویت رسمی ایران در شانگهای / واکنش دفتر لاریجانی به انتشار خبر انتصابش به عنوان رئیس هیات حل اختلاف قوا: «شیطنت رسانه‌ای» است / معاون رئیس جمهور: رئیسی اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی‌دهد / فاطمی امین: از سال آینده صادرات خودرو خواهیم داشت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: آرایشگاه‌های بانوان نباید از بیرون قابل رویت باشند / حسین شریعتمداری: اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین، بازگشت به ایران است / هلال احمر: ۹ زائر ایرانی در کربلا جان باختند/ امام جمعه قم: رئیسی تذکر دهد که از ناهنجاری ورود زنان به ورزشگاه‌ها جلوگیری کنند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ 10 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نقدعلی: آقای ضرغامی! در تصویر زیبای اربعین شما کدام قطعه از تصویرید؟!
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته بودن مرز‌های عراق و سرگردانی زائران اربعین از عملکرد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انتقاد کرد و گفت: آقای ضرغامی! در تصویر زیبای اربعین شما کدام قطعه از تصویرید؟! محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توئیتر با استفاده از برچسب (هشتگ) «استیضاح وزیر گردشگری» در واکنش به یادداشت توئیتری سه روز قبل عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره حضورش در اسفراین و برگزاری مراسم کشتی با چوخه در این شهر، نوشت؛
«آقای ضرغامی
امروز ۱۹ شهریور مرز‌ها بسته و زائران سرگردانند، در تصویر زیبای اربعین شما کدام قطعه از تصویرید؟! گویا فراموش کرده‌اید این سفر مستقیماً در حوزه مسئولیتی شماست، وقت برای پرداختن به کار‌هایی مثل کشتی با چوخه بسیار است. شما را سر مرز‌های عراق نمی‌بینیم؟!»
ضرغامی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصاویری از حضورش در محل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهر اسفراین نوشت: «دیروز اسفراین بودم. مراسم کشتی با چوخه آنان تا ۷۰ هزار نفر، تماشاچی دارد. همیشه هم خانم‌ها در آنجا حضور داشته‌اند. نه کسی اعتراضی داشته و نه مسأله‌ی امنیتی به وجود آمده؛ و نه فیفا و فیلا دخالت کرده‌اند!
ایرانیان، شادی و سرگرمی خانوادگی را خوب بلدند.»


واکنش استاندار هرمزگان به شایعه وزیر شدنش
استاندار هرمزگان گفت: برنامه‌ای برای رفتن از هرمزگان ندارم. مهدی دوستی استانداری هرمزگان امروز به برخی شایعه‌ها درباره مطرح شدن نامش به عنوان گزینه احتمالی وزیر راه و شهرسازی واکنش داد. وی گفت: برنامه‌ای برای رفتن از هرمزگان ندارم و وزیر شدنم صحت ندارد و اطلاعی نیز از آن ندارم. مهدی دوستی همچنین خاطرنشان کرد: برای هرمزگان برنامه‌های بلندمدتی دارم و حتی خانواده خود را نیز در این استان ساکن کرده‌ام.

عضو کمیسیون امنیت ملی: «طالبان» هم مانند «اشرف غنی» حقابه ایران را به شوره‌زار می‌فرستد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در موضوع حق‌آبه هیرمند طالبان نیز رویه شبیه به اشرف غنی را در پیش گرفته و حق‌آبه ایران را به شوره‌زار جاری کرد. جلیل رحیمی جهان‌آبادی اظهار کرد: سازمان محیط زیست و دستگاه‌های اجرایی باید با قدرت بیشتر به مسائل آبی ایران در سطح ملی و معضلات محیط زیست از قبیل ریزگرد‌ها در سطح داخلی و خارجی ورود داشته باشند. در حال حاضر قراردادهاى حفاظت از محیط زیست همچون کاهش گاز‌های گلخانه‌ای برای حفظ لایه ازن یا قرارداد محیط زیستی ریودوژانیرو بسته شده و جهان بخش عمده‌ای از فعالیت خود را به حفظ محیط زیست اختصاص داده است. وی با اشاره به اوضاع نابه‌سامان دریاچه ارومیه گفت: در حال حاضر دریاچه ارومیه نفس‌های پایانی خود را می‌کشد، اما در پرواز ۱۰ دقیقه‌ای شاهد لبریز بودن دریاچه وان ترکیه در همسایگی ایران هستیم. تمام این مسائل نشان می‌دهد ضعف مدیریت این شرایط را به وجود آورده است. برای حفظ محیط زیست از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت امور خارجه انتظار می‌رود با تقویت دیپلماسی حداقل شاهد کاهش تخریب محیط زیست در سطح داخلی و بین‌المللی باشیم. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور‌های عراق، سوریه و ترکیه، هر کدام به سهم خود از قافله تخریب محیط زیست عقب نمانده و به طُرق ممکن به معضل بی‌آبى دامن زدند؛ در حال حاضر کم‌آبى در سطح منطقه ابعاد گسترده‌تری از خشکسالی در محیط زیست را به دنبال داشته است.


انتقاد تند روزنامه اطلاعات از دولت: مگر مردم منتظر وام صدقه‌ای اربعین بودند که منت سر آن‌ها می‌گذارید و حاتم بخشی می‌کنید؟
روزنامه اطلاعات نوشت: اصرار بر دولتی کردن همه‌ چیز و دست‌اندازی‌های دولت‌سالارانه، به آن‌جا می‌انجامد که مردمی‌ترین و خودجوش‌ترین مراسم آیینی مذهبی نیز در چنبره‌ی بوروکراسی دولت بچمَد و یک نیاز کاذب هم بر آن بار شود: وام دولتی برای یک انتخاب زیارتی! مگر قاطبه مردم مؤمن و زیارت‌جوی، معطل تصدّق دولت برای وام زیارت بودند، که برخی مسندنشینان، هم حاتم‌بخشی می‌کنند، هم منّتی بر سر زائران می‌گذارند، هم استغنای مردمی را درگیر یک نیاز جدید می‌سازند؟ واقعا که! راستی تا کجا باید زندگی مردم را در لفافه‌های صدقه‌پردازی و نیازسازی در چنگال دولت دید و تا کی باید با پرداخت‌های نه‌چندان ضروری از کیسه‌ی کشور، کسانی را که هیچ گاه در امر زیارت و عبادت، خود را معطل بخشش و دهش دولت نمی‌دیدند، هشیار کرد؟! این پوپولیسم دولتی- که میراث دوران به اصطلاح مهرورزی و پول‌پاشی است- کی تمامی می‌یابد؟

روزنامه جمهوری اسلامی: چرا امور زیارتی را به مردم واگذار نمی‌کنید؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:قدر مسلم این است که اگر درباره حج واجب نتوان حق را به مخالفین تصدی دولتی و حکومتی داد، در مواردی از قبیل زیارت اربعین و بطور کلی زیارت کربلا می‌توان حق را با آنان دانست. این‌ها از اموری هستند که اگر به خود مردم واگذار شوند، اولاً مردم طبق سلیقه خود آن‌ها را انجام می‌دهند و ثانیاً این همه مشکلات و دردسر و عوارض منفی که این روز‌ها در مورد راه‌پیمایی اربعین مشاهده می‌شود، به وجود نخواهد آمد. آیا بهتر نیست لااقل برای اموری از قبیل زیارت‌ها مردم آزاد باشند؟

تذکر رئیس جمهور به ضرغامی در جلسه هیات دولت
حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده، معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: تاکنون از وزارت گردشگری فردی به عنوان دبیر و جانشین شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه معرفی نشده است. بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است. این زیبنده یک دستگاه فرهنگی در دولت مردمی و انقلابی به رغم تذکرات رئیس جمهور محترم نیست. برای تقویت دولت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، با هیچ مقام و مسئولی اهل مسامحه و مجامله نیستیم. /فارس

علی اصغر مدیرروستا: حقوق کی روش ماهی ۵٠٠ هزار یورو نیست
علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت فوتبال: اگر قرارداد آقای کی‌روش همین ماهی ۵٠٠ هزار یورو باشد، منطقی است، چون از کیسه مردم هم نباید برود، ولی متوجه شدیم با توجه به اینکه ایشان ۵ دستیار با خودش می‌آورد مجموع قراردادش رسیده به سقف ۹۰۰ هزار یورو. می‌خواهم بگویم آقای تاج! خداوکیلی به مسائل قضایی و رای و انتخابات کاری ندارم. شما اصول اخلاقی را رعایت نکردید؛ شما استعفا دادید و گفتید مشکل قلبی دارید. اگر واقعا مشکل داشتید نیازی نبوده برگردید. اگر نبوده هم که اصول اخلاقی را رعایت نکردید. فریب دادید مردم را. الان هم ضرری که متوجه فدراسیون و بیت‌المال کردید سر جایش است. /اعتماد

روزنامه دولت: آمریکا علیه ایران جنگ راه نمی‌اندازد
روزنامه ایران نوشت:برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس که در رأس آن عربستان سعودی و امارات قرار گرفته‌اند، تمایل دارند که به سوی ایران بیایند و سفارتخانه‌های خود را بازگشایی کنند و به مرور زمان روابط ثابت و پایداری را شاهد باشند. این تصمیم برخلاف روند متصور همگان است. کشور‌های منطقه دیگر دستوربردار فرامین آمریکا نیستند. گرچه مقامات رژیم اسرائیل برای عادی‌سازی روابط، گسترش منطقه نفوذ و ایجاد موازنه جدید در مقابل ایران و محور مقاومت در حال تلاش هستند، این خواسته‌ها، طبق توقعات‌شان محقق نشده است. آمریکا درصدد برافروختن جنگ علیه ایران نیست. چون بخوبی می‌داند که با این کار کل منطقه در آتش خواهد سوخت. در چنین شرایطی که به شدت نیازمند آرامش منطقه برای خروج سالم نفت و گاز از آن است، بعید به نظر می‌رسد که به فکر حمله نظامی به ایران باشد.

عربستان روابط خود با ایران را کامل به آینده برجام گره زده است
علم صالح، استادیار مطالعات خاورمیانه در دانشگاه ملی استرالیا: عربستان روابط خود با ایران را کامل به آینده برجام گره زده است. توافق برای احیای برجام، نقش آمریکا در منطقه را کاهش می‌دهد. از دید ایران کشور‌هایی که روابط امنیتی قوی با آمریکا دارند، باید با دید امنیتی نگاه کرد. امروز رویکرد ایران به عراق و افغانستان از یک نگاه امنیتی به دیدگاه سیاسی تبدیل شده است. موضوع لبنان ذیل قدرت نرم یا هوشمندانه ایران قرار می‌گیرد، که ترکیبی از قدرت اقتصادی، ایدئولوژیک و سیاسی است. /ایلنا


اصولگرایان؛ این سکوت و آن حمله/ تفاوت پسر خزعلی با پسر ابتکار
روزنامه آرمان ملی نوشت:رسانه‌های اصولگرا و تندروی این جریان درباره حضور فرزند خزعلی سکوت کرده‌اند و تعداد معدودی از آن‌ها به انتشار توئیت‌های انسیه خزعلی بسنده کردند، اما در مواجهه با تحصیل پسر ابتکار در آمریکا چه کردند؟ در شرایطی که از حضور ابتکار در انتخابات هراس داشتند تحصیل پسر ابتکار در آمریکا را بهانه خوبی برای سیاه‌نمایی انتخاباتی قرار دادند و رسانه‌های دلواپس توئیتی را منتشر کردند که متعلق به دلواپسی دیگر است و در آن آمده است: تام کاتن سناتور ارشد و سرشناس آمریکایی توئیت جالبی را منتشر کرده است. او با اشاره به نقش معصومه ابتکار در تسخیر لانه جاسوسی با تمسخر گفته، فرزند همین آدم در آمریکا یا همان شیطان بزرگ مشغول تحصیل و زندگی است.

حمله تند رضا کیانیان به حامیان طرح صیانت / انقلاب دیجیتال از روی شما رد می‌شود
رضا کیانیان در یادداشتی در روزنامه اعتماد درباره کاهش پهنای باند نوشت:چون کل اینترنت را نمی‌توانید حرام کنید پهنای باندش را کم می‌کنید. خانم‌ها و آقایان دلواپس، دلواپس خودتان باشید. علم راه خودش را می‌رود. خانم‌ها و آقایان دلواپس، ایستادگی شما در برابر علم و روزآمدی سابقه بلندی دارد. شما در طول تاریخ، در برابر هر پیشرفت فنی و هر انقلاب تکنولوژیک، ایستادگی کردید تا بالاخره «مجبور» به پذیرش کامل شوید. مثل اینکه از اجبار لذت می‌برید. همین «ویدیو»‌ی بیچاره را چقدر حرامش کردید؟ اصلاً تمام فیلم‌هایی که از شما گرفته می‌شد با همین دوربین ویدیو بود. کدامتان گفتید: استغفرالله، فیلم نگیرید حرام است! حالا چه شد؟ ماهواره را حرام کردید و کلی خرج برای جمع‌آوری بشقاب‌های ماهواره روی دست ملت و دولت گذاشتید. بعد چی شد؟ چون کل اینترنت را نمی‌توانید حرام کنید پهنای باندش را کم می‌کنید. خانم‌ها و آقایان دلواپس، دلواپس خودتان باشید. علم راه خودش را می‌رود و روسیاهی می‌ماند برای شما؛ مثل تمام مواردی که نوشتم و خودتان بهتر می‌دانید. نگذارید «مجبور» به پذیرش شوید. جلوی انقلاب صنعتی ایستادید، بی‌خیال از روی شما گذشت. حالا در برابر انقلاب دیجیتال ایستاده‌اید. مطمئن باشید از روی شما رد می‌شود! مردم با پیشرفت جهان تعامل دارند! شما به کجا و چی چسبیده‌اید؟

خبر تازه روسیه از روند عضویت رسمی ایران در شانگ‌های
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه:در نشست سمرقند در ازبکستان قرار است ایران، یادداشتی از تعهدات برای به دست آوردن عضویت سازمان همکاری شانگ‌های را امضا کند که به این کشور اجازه می‌دهد به اسناد موسس و معاهدات بین المللی این سازمان بپیوندد. روند الحاق بلاروس به سازمان همکاری شانگ‌های در اجلاس سران سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند نیز آغاز خواهد شد. / ایرنا

واکنش دفتر لاریجانی به انتشار خبر انتصابش به عنوان رئیس هیات حل اختلاف قوا: «شیطنت رسانه‌ای» است
دفتر علی لاریجانی به انتشار شایعه انتصابش به عنوان رییس هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا واکنش نشان داد. پیگیری‌های خبرنگار ما از دفتر علی لاریجانی حاکی از آن است که منبع این خبر موثق نیست و صرفاً در فضای مجازی و کانال‌های خبری پخش شده است. دفتر وی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست. پیش از این برخی منابع از انتصاب علی لاریجانی، نماینده سابق قم و رئیس سابق مجلس شورای اسلامی به ریاست هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه خبر داده بودند. /ایسنا

علی مطهری: مصوبه شورای عالی فضای مجازی همان طرح صیانت است


نماینده ادوار مجلس هشدار داد: طبق قانون اساسی غیر از مجلس هیچ نهادی حق قانونگذاری ندارد. مصوبه اخیر شورای‌عالی فضای مجازی درباره وظایف و اختیارات و ترکیب کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور که در واقع همان طرح صیانت است و در مجلس به جایی نرسید، یک قانونگذاری است و طبعا نباید معتبر باشد. مجلس باید از حق خود و حق مردم دفاع کند.

معاون رئیس جمهور: رئیسی اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی‌دهد
صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد. همچنین رییس جمهور در رابطه با قیمت سایر اقلام هم تاکید دارند تا پایان سال افزایش قیمتی صورت نگیرد.

فاطمی امین: از سال آینده صادرات خودرو خواهیم داشت
سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در مورد صادرات خودرو اظهار کرد: ما یک برنامه ۴ ساله برای صنعت خودرو طراحی کردیم که بر اساس این برنامه تدوین شده، از سال ۱۴۰۲ اقدامات لازم را برای صادرات خودرو آغاز می‌کنیم. وزیر صمت افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال روی بازار داخل تمرکز کرده‌ایم و سال آینده برنامه‌های مربوط به صادرات را اجرایی خواهیم کرد؛ بنابراین، امسال نیز صادرات خاصی در حوزه خودرو نداریم و میزان صادرات کمتر از ۲۰ هزار دستگاه خواهد بود.

گران فروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودرو‌های مونتاژی
منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: قیمت فروش خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل، ۲ تا ۳ برابر قیمت‌های واقعی است؛ به این ترتیب خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان بالاتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسند.  برای کنترل این قیمت‌ها باید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدامات لازم را انجام دهد و از طرفی با شروع واردات خودرو، این خودرو‌ها نیز به قیمت واقعی خودشان برمی‌گردند. به خاطر ممنوعیت واردات خودرو در سال‌های اخیر، خودرو‌های خارجی مونتاژی داخل توانسته‌اند بازار را به دست آورند و با قیمت بالا عرضه می‌شوند. منطقی تاکید کرد: شورای رقابت این خودرو‌ها را از قیمت گذاری معاف کرده است، اما اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.

فارس: بورس وال استریت ثروت خانواده‌های آمریکایی را بلعید
فارس به نقل از رویترز نوشت: بانک مرکزی آمریکا شب گذشته گزارش داد که مجموع ثروت خانوار‌های آمریکایی از ۱۴۹.۹ هزار میلیارد دلار در ماه مارس به ۱۴۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد دلار در پایان ماه ژوئن رسیده است. این دومین دوره سه ماه پیاپی است که شاهد کاهش ثروت خانواده‌ها در آمریکا هستیم. بانک مرکزی آمریکا تقصیر از دست رفتن ۶۱۰۰ میلیارد دلار از ثروت مردم این کشور را به دوش بورس و سقوط بازار سهام در این کشور انداخته است.

مقام مسئول: ترکیه بازار ۱.۷ میلیارد دلاری روسیه و اوکراین را از ایران گرفت
رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به ظرفیت ۱.۷ میلیارد دلاری شیلات در بازار روسیه و اوکراین گفت: متأسفانه ترکیه صاحب این بازار شد و ما نتوانستیم از این بازار‌ها استفاده کنیم؛ درباره استفاده از دیگر بازار‌های همسایه هم عقب ماندگی داشتیم.

بیش از ۷۰۰۰ شرکت صوری شناسایی شده است
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر ضرورت پرداخت مالیات به عنوان یک تکلیف شهروندی و واجب اجتماعی تاکید کرد و گفت: در بحث مبارزه با فرار مالیاتی و فساد باید تمرکز بر کسانی باشد که تاثیر بسیاری در شکل گیری این جرایم و مفاسد دارند و طبیعتا با تکیه بر اصل اهمیت، باید سراغ آن ۱۰ درصدی برویم که ۹۰ درصد فرار مالیاتی را شکل می‌دهند.  تاکنون بیش از ۷۰۰۰ شرکت صوری شناسایی شده و در تلاشیم که علاوه بر شناسایی این شرکت ها، ذی نفعان اصلی را که مرتکب فرار مالیاتی شده اند، نیز شناسایی و از آن‌ها مطالبه مالیات کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶۵
-- بنازم ... واقعاً بنازم ... يك تكاني به خودش داده ! ... جالبه !
-- ببخشيد ! به كي بنازي برادر ؟. ميشه ما هم بدونيم به كي مي نازي تا شايد ما هم به همون نازيديم ؟!
-- روزنامه اطلاعات ! ... كه داره انتقاد ميكنه ! ... عجيبه ... تا حالا هيچ انتقاد نمي كرد ، تا حالا انگاري بود و نبودش يكي بود ! گرچه ماشا الله سن و سالش به ٩٧ سالگي رسيده !
-- ٩٧ سال ؟ عجب ! ... ما شا الله ... هزار ماشالله ... فكر كردم كه دو سه سالي بيشتر سن نداره كه انتقاد نمي كرده ! ... بازهم ماشا الله !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
این متن رو ستون نویس کیهان نوشته؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
برادر ناز نازی
ظاهرا شما اهل روزنامه خوندن نیستید و فقط در فضای مجازی خبرها رو دنبال میکنید
اتفاقا یکی از منتقدان همیشه اطلاعات بوده
واقعا که واسه بی سوادیت پس اس هم مینویسی!!!!!
در مدینه فاضله شما زودتر از ایران طرح صیانت را اجرا کردن چون هیچ کجا بی قانونی اجازه داده نمی‌شود راحت جولان داده شود
چطور آن روزی که برای سفر خارجی شما ارز دولتی داده می شد نگران نبودید الان نگران سفر معنوی شدید؟
خانم ابتکار فرزندش اقامت داشتند ولی آیا فرزند این خانم خزعلی اقامت دارند و شهروند آنجا محسوب می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ساندیست رو با انتی هیستامین بخور تا افاقه کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کی تا حالا فیلترشکن فروشی شده دانش بنیان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شرکت‌ها وی پی ان استفاده می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جانا سخن از زبان ما میگویی
رییسی به ضرغامی : تاکنون از وزارت گردشگری فردی به عنوان دبیر و جانشین شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه معرفی نشده است. ) وای وای وای وای چقدر وحشتناک !!!!
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دبیر ستاد امر به معروف از اون دسته ادمایی هست که توی دبستان همیشه میگفت: اقا اجازه, فلانی پا کن منو برداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ضرغامی بنده قدرته دل خوش نکنید بهش
خبرگزاری فارس چقدر نگران اوضاع آمریکاست
بیش از ۷۰۰۰ شرکت صوری شناسایی شده است) اینام مثل دولت صوری هستند !!!!
آقای کیانیان لطف کنید اول دو خط در مورد این طرح توضیح بدهید که در مورد چی هست تا به ماهواره و... برسیم که کسی مبارزه آنچنانی با آن نکرد
معاون رئیس جمهور: رئیسی اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی‌دهد) مشت بعضیا در قضیه افزایش چهارصد درصدی غذا و دارو و افزایش ده درصدی حقوق ها باز شده نیاز به این ژست ها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نگران نباش بنزین هم باید گران کنند ولی 400درصدی جوک بود
در ضمن باید اجرا می‌شد آن قیمت سرکوب شده برای باز شدن دست دولت در کاهش تورم
در ضمن افزایش حقوق کارمندان از محل چاپ پول و فروش نفت یعنی تورم بالا و فرق دارد با افزایش حقوق کارگران که از محل چاپ پول نیست در ضمن یکی دوسال تحمل کنید تا تورم بالا کنترل شود با ریاضت اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اون به خاطر دلار ۳۰ هزار تومانی بود چه ربطی به رئیسی داره
با خبر تروئیکای اروپایی از برجام مشخص شد طرح زمستان و اینها باعث شکست مذاکرات شد دلیلش هم مذاکره کننده ارشد ایران که مخالف برجام هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اسراییل و شاید خود شما هم مخالف برجامی
نقدعلی: آقای ضرغامی! در تصویر زیبای اربعین شما کدام قطعه از تصویرید؟!) مگر موقع دادن وام از ضرغامی سوال شد ؟!! یا مثلا از ضرغامی مشورتی درباره فرستادن این تعداد زائر شد ؟!! اینها را باید از ستادهایی که دم بدم سبز میشوند سوال کنید مثل ستاد اربعین و از کسانی که به این نوع ستاد ها دستورالعمل میفرستند !!!! الان انها باید پاسخگو باشند
می خواهیم به عنوان شهروند این کشور اسلامی نقش آقای رئیسی را در (حوادث اربعین) امسال ببینیم چیست و کجاس؟
رئیس جمهور چه نقشی در سرنوشت مردمش داشت
جز(دستوراتی ) که صادر می کنند نقش عملی ایشان چیست!؟؟
چه زائرانی که مردند و تلف شدند در این راه
آیا رئیس جمهور کاری برای آنها نمی توانست بکند
فقط احتمال دارد پیام تسلیتی صادر کنند بعد از اربعین وتمام شدن مراسم راهپیمایی اربعین و از آن به نفع انتخابات آینده و دوره بعدشون استفاده کنند!!!
اسم این کار را چی میشه گذاشت
آی (عالم و دنیا) خسته شدیم از این ظلم ها و ستم ها به این مردم بیگناه
چرا این ظلم را به مردم بی پناه کردید آواره بیابانشان کردید که حت آب ندارند دستشویی ندارند غذا ندارند جای خواب و استراحت ندارند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
رئیسی مگه جاده بانه عبور مرور کنترل کنه؟ رئیس جمهوره سیاست های کلی تصویب میکنه کارشم تا الان خوب بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
در این مورد مگه رییسی اسلحه گذاشته روی شقیقه شان که به کربلا بروند؟!
راجب دلار نمینویسی نه ؟ دو زار میاد پایین صد جا تیتر میکنید. سانسورت رو کن البته گرچه به جایی نمیرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دلال دلاری؟
برای حل مشکل کمبود و گرانی و احجاف به مصرف کنندگان و رفع نیاز اقشار فرودست:
1- آزادی نامدحدود واردات خودروها ( با تامین ارز از محل صادرات و یا منشاء خارجی) علاوه نو، حتما دست دوم کم کار کرده زیر ده سال و زیر ده هزار و پنج هزار یورو و با مالیات و عوارض کمتر از ده درصد
2- با یاجاد فضای رقباتی با رفع انحصار و رانت و مافیاگری و دلالی، همانطور برخی از کارشناسان و مسئولان گفتند، هم اکنون ظرفیت سه شیفت داخلی تا سه میلیون خودرو است.
قطعا این اشتباه بزرگ بود که خطوط تولید خودروهای ارزان خانواده پراید و پیکان سمند و پژوه 405 حذف کردند بدون اینکه جایگزینی اقدام شود! اشتباه بزرگتر حذف خط تولید وانت پیکان و پراید، وانتها یک کالای شبه سرمایه ای هستند و حتی اگر سواری برای امور مسافربر بری باشد شبه سرمایه است، هر چند در کل خودروی سواری کالای مصرف است و با صنعت ساختمان که صنعتی راهبردی و سرمایه ای است فرق دارد.
ترکیه فرش را کامل خواهد گرفت... و ما درگیر چی هستیم.... وزرا چکار می کنند...
سلام
آقایان مسعول چرا مردم را آواره مرز ها کردید
در کربلا هفتاد و دونفر بودند که تشنه و در عذاب بودند
الان هزاران نفر زن و مرد و کودک بین دو مرز تشنه و گرسنه شب و روزشان معلوم نیست
شما از امام حسین خجالت نمیکشید مگر چند دستگاه اتوبوس نهاد های دولتی چقدر هزینه داره که بفرستید
اگر خدای ناکرده جان زوار به خطر بیفتد و مسایل امنیتی به وجود بیاد میتونید بازم تکذیب کنید
به داد مردم‌برسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اون مسیول مدیریت بلد نبود شما که عقل داشتی چرا رفتی؟
هنوز رسما عضو پیمان شانگهای نشدیم؟؟؟ این همه پز دادن طرفدارای رئیسی رو هواست؟؟؟؟ تا اینجاش که کار دولت قبل بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دولت قبل؟ جوک نگو دولت قبل کابوس بود
معاون رئيس جمهور : اجازه افزايش قيمت بنزين داده نمي شود !
------
اجازه كاهش سهميه بنزين چه طور ؟؟
روزنامه های اطلاعات و جمهوری اسلامی طور دیگری با زیارت اربعین مخالفت می کنند
اگر دولت کمی در مقدمات کمک کند می گویند زیارت دولتی شده
حال که مشکلاتی پیش آمده می گویند دولت بی عرضه بوده.
عوامل دولت قبل چرا مدتی دهان خود را نمی بندند؟
یادتونه... یه زلزله تو شرق افغانستان(مرکز تندروای طالبا) اومد، دولتیا چجوری سریع چند هواپیمای پُر، به اونجا کمک فرستادن؟ بفرما اینم جوابش: "عضو کمیسیون امنیت ملی: «طالبان» هم مانند «اشرف غنی» حقابه ایران را به شوره‌زار می‌فرستد"! باید ما اینارو مثل بقیه دنیا همینجوری ایزوله می ذاشتیم تا حالشون جا می اومد!
حالا مسئولان مهربان ما نیازی نیست نگران عربستان باشند
عربستان کاری نداره برجام چی میشه
، هرچی بشه اونها منافع خودشان را حفظ میکنند چون کارشون رو خوب بلدن و اینو ثابت کردن
عدم واگذاری مسئولیت دولتی به اشخاص تندرو اسلامی همچون هاشمی گلپایگانی ها به جهت جلوگیری از تکرار فجایع گذشته ی نچندان دور در خیابانها و معابر ایران! درود و دعای خیر برای حزب الهی دانا جناب مهندس ضرغامی.
یک سال گذشت
خلاصه کارهای انجام شده سید محرومان:
تذکر و دستور و هشدار........
دستور دستور دستور
به خدا قسم خسته شدیم بسه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دولت قبل بود الان دلارو میخریدی ۵۰ روحانی نیش خند تحویلت میداد خکب بود؟
شما از ضرغامی پرسیدین امکانات پذیرایی از چند نفر زائر را دارد که حالا بازخواستش می کنید؟ از صبح تا شب تبلیغات کردین که ایهالناس پاشین بیاین زیارت. ۳ تا ۵ میلیون تسهیلات و بزرگراه بدون عوارض و اینترنت مجانی و … و ملت بی خبراز همه جا هم گول خوردن و راه افتادن به سمت کربلا. شما برنامه ریزی بلد نیستید.
طبق خبرهای منتشره اقازاده انسیه خانم خزعلی که مادرشان مدعی شده اند بخاطر گسترش شرکت دانش بنیان در سفر فرنگ به سر میبرند صاحب شرکت better net هستند که کارشان فروش وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ هست.بیخود نیست که این جماعت روی فیلترینگ تاکید دارند چون اقازاده هایشان با فروش وی پی ان پول خوبی به جیب میزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اگه اینطوریه مطمئن باشه رئیسی برخورد میکنه رئیسی مثل تو دولت قبل نیست غیرت داره
فاطمي امين : از سال آينده صادرات خودرو خواهيم داشت !!
-------------
قابل توجه ممالك گابُن ، بوركينا فاسو ، گينه ، گينه بيسائو ، توگو ، تونگا ، ترينيداد و توباگو ، برونئي ، حبشه ، فيجي ، جابوتي ، ، تووالو ، گويان ، نائورو و ، موناكو ، هائي تي و امثالهم !!
همه می دونند این بارگذاری مدارک و مستندات برای رتبه بندی معلمان برای وقت کشی و کش دادن موضوع تا اسفند ماه 1401 و انداختن رتبه بندی به سال 1402 وبعد هم سال 1403 است.هیچ کشوری با معلمان خود چنین رفتار تحقیر آمیزی نمی کند.با یک جستجوی 2 دقیقه ای کلیه سوابق معلمان در سامانه های آموزش وپرورش بالا میاد .چه نیازی به اینهمه بارگذاری است و چه کسی می خواهد حداقل 50,000,000مدارک را بررسی کند؟؟
جناب نجار
جناب نوری
جناب میرکاظمی
جناب رئیسی
با فرهنگیان صادق باشید.
نقد علی جان
الان یکماه کل دستگاه ها برای اربعین بسیج شدن که البته شایسته هم هست حالا اگه وزیری به امور داخلی و کاری مربوط به داخل کشور هم رسیدگی کرد شمارا بخدا ببخشیدش،
آقای وزیر صمت! شما نیاز کشور رو تولید کنید صادرات خودرو پیشکش! دمتون گرم که خوب دچار توهم هستید
کاش به جای وام ۵ میلیونی شرایط رو برای اعزام مردم برای زیارت عتبات فراهم می کردید. البته بیشتر از این هم انتظار نبود. چون برای انجام این کارها باید تجربه و تخصص داشت مثل گذشته.
جناب رییس شیلات از اینکه ترکیه بازار ما را از روسیه واکراین گرفته بنده از محضر حضرت عالی پوزش می طلبم.حلال فرمایید.
غرب پرست = بی غیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شرق پرست=گدا
چندین سال همه خبرا درباره چندتا فامیل بیشتر نیست کسایی که به هیچ خدای جواب گو نیستن
شما هم مثل کشورهای جهان اول بزنید به دیوار چقدر مالیات گرفتید و خرج چه کارهای کردید
فدایی دکتر رئیسی هستم
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من هم دعا می کنم که به هدفت برسی و در راه ایشون فدا بشی
درود بر تابناک مردمی

قابل توجه دامداران و مرغداران سراسر کشور

به هیچ وجه از کنسانتره تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور جهت تغذیه دام و طیور تان استفاده نکنید.

متاسفانه مدیران این کارخانجات،سبوس گندم یارانه ایی که حق دامداران و
مرغدارنه،رو در بازار آزاد بفروش میرسانند،و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج استفاده میکنند


آیا هنوز،مسئول دلسوزی در کشور هست؟


لطفا لطفا تا دیر نشده،بفریاد این قشر زحمتکش برسید
حال که معلوم شده حمید رضازاده فرزند انیسه خزعلی چهارسال است در کانادا زندگی میکند و دیگر پسر خاله های حمید جان نیز در آمریکا بسر میبرند آقای رئیسی فقط تذکر دهند دروغ به مردم نگویید این آقازاده مثل همه دیگر آقازاده ها بالغ و عاقل است و حق دارد خودش تصمیم بگیرد و بخوبی میداند آنطرف بهتر از این طرف است پس اینقدر به ما جوانان سخت نگیرید مدت سربازی را کم کنید ما خودمان فقط با سرمایه علم و سوادمان راهمان را پیدا میکنیم و میرویم مملکت هم باشد برای شما
اقای فاطمی امین

خواهشا خودرو صادررررررر نکنید .

داخل از کشتن مردم دست برداید با این ارابه های مرگ . صادرات پیش کش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا بنده خدا ضرغامی بد شد!!!اول به سراغ وزرایی که که هیچ یک از قولهاشون برآورده نشده و یا مشکوک به اختلاس هستن بروید
فارس به نقل از رویترز نوشت: .....بابا گور پدر امریکا از بورس خودمان چه خبر که با توصیه مسولین بخشی از پول خرید جهیزیه دخترم را سپردیم بورس.... نابودش کردن که حتی با خاک انداز و جارو چیزی از اصل پول نمونده که بشه جمعش کرد ..خداوند در این دنیا و آخرت جزایش را چندین برابر بر گرداند
چقدر‌ اخبار‌ نا امید‌ کننده‌ و مایوس‌ کننده‌ است‌ !
چرا مسئولینی که قادر نیستند‌ نان مردم را بطور شایسته ای تهیه کرده و در اختیار آنها بگذارند‌ با تبلیغات‌ غلط‌ باعث رااهی شدن‌ بالای دو میلیون نفر آدم با کشور اشوبزده‌ می شوند‌ ؟!
1---"معاون رئیس جمهور: رئیسی اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی‌دهد"

یعنی "دستور "می دهد گران نشود؟ :-)

2----عتبات عالیات بیشتر به "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" مربوط است تا وزارت "میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی" . و آنقدر متولی دارد که وزیر گردشگری بیکار می ماند. چرا نماینده مجلس وزیر ارشاد را مقصر ندانسته؟
ایکاش مکانیزمی در کشور وجود داشت تا بعد از ناکارآمدی هر مسئولی که بواسطه انتخاب مدیران یا انتخاب دستگاهها و یا حتی آرای مردم بر مسند کاری گمارده شده از آن پست برکنار میشد.
چرا هر موقع بحث مذاکرات جدی می شود یا هر موقع روسیه به مشکلی می خورد روسیه یاد ایران می افتد و دانه پاشی روسیه شروع می شود عاشقان سینه چاک روسیه جواب دهند
برجام امضا نشه ،عضویت در هیچ سازمانی امکان پذیر نیست
"روند عضویت رسمی ایران در شانگ‌های" چقدر پز عضویتشان را دادند پارسال
با سلام واحترام
قابل توجه دولتمدران محترم:
دولت بجای اینکه اینهمه هزینه کند برای رفتن مردم به عراق،آیا بهتر نیست اول بدهی های خودرا به مردم پرداخت کند.نمونه آن، بدلیل عدم پرداخت اعتبارات عمرانی کشور وندادن پول پروژه ها به پیمانکاران ومشاوران که درطرحهای آبادانی کشور کار می کنند،حقوق کارگران ومهندسین که هزاران نفر میشوند، حدود 8ماه است که پرداخت نشده است. یادمان باشد که هدف و راه اصلی امام حسین(ع) همچون انبیاء " ایجاد عدالت درجامعه" است .
احسنت به کیانیان !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هزار احسنت به كيانيان !!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مهم نیست کی باشه هرکی وطن فروشی کنه احسنت داره از دید البانی ها
با شرکت در مراسم اربعین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد و به مستکبران عالم میفهمانیم که ایران جای آنها نیست ما هشتاد میلیون مردم ایران 43 سال پشت نظام و انقلاب عزیزمان هستیم و 100 سال دیگر هم خواهیم بود حتی اگر قطره ای آب نباشد و لقمه ای نان. سختی همیشگی نیست و گذراست الان هم مختصر مشکلات هست اما به حول الهی با درایت مسعولین دلسوز و انقلابی و پای کار حل میشود یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با سلام.دوست گرامی کسی مخالف مراسم اربعین نیست ولی بدلیل بی تدبیری وعدم برنامه ریزی مسئولین همین خلق خدا در اذیت ومشکلات زیادی قرارگرفته که بدلیل همان بی تدبیری است وربطی به استکبار ندارد. قرآن همواره می فرمایید "آیا در . کارهایتان نمی اندیشید"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آفرین دقیقا منم از لج اینا شده اربعین شرکت میکنم
تمام خبرها و نقدها و بررسی ها همه انتقادی بودند که خیلی عالی است . از روزنامه و طنی و تلویزیون خارجی . ولی کجای این همه بحث راه حل بیرون رفت از این بحران هست. ثابت شده است که دولت جدید و دولتهای قبل تر هیچ کدام عرضه اداره کشور و رایزنی های فرهنگی و سیاسی و ... را ندارند. به نظر آقایان وقت آن نرسیده انسانهای با مسیولیت و با عرضه به دور از تعصبات مذهبی که فلانی شیعه است یا سنی ارمنی یا یهودی و ... بر سر کار بیایند به جای اشخاصی که فقط ادای دین در آوردن سر کار هستند. تمام مردم اعم از مهندس و دکتر و پرستار و تکنسین و محصل و دانشجو فکر رفتن از ایران است. خیلی سخت است که پدر ومادر تلاش و کار شبانه روزی انجام میدهد فقط برای اینکه فرزندش زندگی بهتر را تجربه کند و به فلان کشور برای ادامه تحصیل برود. ایرانی ها تنها مردمی در دنیا هستند که فرزندان عزیزشان را ترغیب به رفتن و دوری از خودشان می کنند . این درد دارد خیلی درد داره . خودم یکی از این مردم هستم که فرزندم را به زور پول از کشور خارج کردم به امید روزهای بهتر حداقل برای اون.
آقا باور کنید برخی هنرمندان از مسئولین و سیاسیون بهتر و دقیقتر مسائل را می بینند و تشخیص می دهند این را حتی می توانید از فرزندان این ها مشاعهده کنید. بسیاری از اقایان فرزندانشان در حال اختلاس و رانت و فساد و برخی هنرمندان فرزندانشان صاحب هنر و علم و با شایستگی زندگی میکنند.
چند ماه قبل طی یک پروپاگاندای رسانه ائی دولت اعلام کرد که با درایت وزیر امور خارجه حق آبه ایران از هیرمند را از طالبان گرفته شد. این هم دروغ بود؟ فکر کنم آن آبی که گرفتند آب ناشی از سیلاب بارندگی ها بود.
مگر اربعین ستاد مجزا ندارد به وزارت گردشگری چه ربطی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
واقعا حرف درستیززدید من دل خوشی از آقای ضرغامی ندارم ولی واقعا کار که انجام داده و حرفی که در مورد خوشحالی مردم گفته اند قابل ستایش است
تاج دروغگوست و کسانی که وی را باز گرداندند یا ساده لوح کم حافظه اند یا شریک تاج.
خدایا شکرت که مسئولی همچون فاطمی امین داریم که نیاز داخلی خودرو را رفع کرده و می خواهد سال آینده خودرو صادر کنه. تا سال آینده کی مرده کی زنده
زوار در مرز و در عراق سرگردان هستند، آقای رئیس جمهور بجای این که در این مورد به وزیر گردشگری تذکر بدهند، ایراد گرفته اند که چرا دبیر امر به معروف ندارید؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انتقاد ۶ تایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
زوار به میل خود رفته اند
مثل ناراج شدگان بورس به به میل خودشان سرمایه زندگیشان را ریختند در حلقوم دولت ..
عربستان چرا هماهنگ نکرده با شماها
ضرغامی چی میخواد از جون این کشور؟ نه مشخصه اصولگراست نه اصلاح طلب نه مشخصه ملی گراست نه مشخصه مسلمانه نه مشخصه طرفدار حجابه و عفته یا بی حیایی هر دفعه یه چیزی میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تمام با حجابها با عفت نیستند
تمام بی حجابها بی عفت نیستند
قبل حرف زدن فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یک انقلابی عاقل است که حرفش را صریح، صادقانه و بدون ریا میزند اما از خیلی ها معتقدتر و انقلابی تر است. قبولش دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
از هر طرف باد تندتر بوزد
رئیسی به وزیر کشورش تذکر جدی دهد راجع به افتضاح به بار آمده و بی برنامه گی ها در مراسم پیاده روی امسال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خبرها را درست بخوان مشکل از طرف عراق هست که در این چند روز درست شد والان هم با اقدام ضربتی دارند حل می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
البانی نشین نگران اربعین شده خیلی عجیبه
عضویت در پیمان شانگهای خبر خوبی است
خوشبحال مردم عربستان که در رفاه و آسایشی که مسئولان آن کشور برای مردمشان ساخته اند غوطه ور میباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بعله خیلی آسایش و رفاه دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
لطف كن يك سر به عربستان بزن تا واقعيت ماجرا را متوجه شوي، البته نه به شهرهاي رياض و جده يا اطراف محلهاي زيارتي مكه و مدينه بلكه يك مقدار دورتر
رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به ظرفیت ۱.۷ میلیارد دلاری شیلات در بازار روسیه و اوکراین گفت: متأسفانه ترکیه صاحب این بازار شد و ما نتوانستیم از این بازار‌ها استفاده کنیم
تو كه توانایی نداري كاري براي اين مملكت بكني واشتباهات خودت را پيروزمندانه جار مي زني استعفا يده و كار را به كاردان بسپار.
در همه زمينه ها از كشورهاي همسايه جا مانديم نه صادراتي داريم و نه درآمدي اگر خداوند متعال اين نفت را هم از ما دريغ مي كرد دولتمردانمان چه مي كردند؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مسئول محترم سانسور تابناک. بنده هم همین مطلب را نوشتم خیلی هم ملایمتر متاسفانه مطلب بنده رو سانسور کردید.
پیمان شانگهای بیشتر شبیه خاله بازیه و قدرت اجرایی نداره
ضرغامی و وحیدی باید استیضاح شوند به خاطر مراسم اربعین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دوست ناشناس وزارت گردشگری چه ربطی به مسایل دینی دارد. علاوه برا آن مسئولیت مستقیم آن با وزارت کشور و شخص ریاست جمهوری ایران دارد نه دیگری
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دوست ناشناس! بعدا ستاد اربعین و اونایی که وام ۵ میلیونی به زایرا میدادن, چه نقشی دارن?
شانگ های یک مجمع بی خاصیت است که هیچ خروجی برای اعضایش ندارد
مهمتر از حضورنماینده وزارت گردشگری در ستاد امربه معروف ،جذب و رونق گردشگری در کشوراست .....ماکجا دنیا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲ ماهه که رادیو تلویزیون داره مردم رو تشویق میکنه به رفتن به پیاده روی اربعین !
وام میدن .
بیمه عمر میکنن .
۲ دقیقه ای ویزا صادر میکنن
و .....
حالا ملت رفتن لب مرز با بی آبی و کمبود سرویس بهداشتی مواجه شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اگر فراد گفتند به همه وام می‌دهیم 2 دقیقه ای میدویی می گیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جالبه :-)
به قطر پیشنهاد دادیم که برای هتلینگ جام جهانی روی کشور ما حساب کنه
خخ
چطور تعطیلات آخر هفته ۵ میلیون نفر میرن شمال هیچ مشکلی پیش نمیاد حالا ۱ میلیون نفر با اینهمه تبلیغات و دعوت رفتن اونجا همه چیز به هم ریخته و از کنترل خارج شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چطوري شمردي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هزینه سفر شمال با خود مسافران است ولی هزینه کربلا از جیب ملت که امسال جیبشان خالی بود و این افتضاح بوجود آمد.
مسئولین فرزندانشون رو می فرستندامریکا و کانادا ، اونوقت مردم بدبخت عاشق زیارت اربعین رو با وضعیت فجیع می فرستند کربلا !!!!!!!!!!!! جواب مسئولان چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جواب مسئولان :
بچه های ما برای ایجاد اشتغال آفرین دانش بنیان میرن در راه رضای خدا :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بله هر دو از جیب ملت ایرانه
ولی هر دو را انتخاب می کنند
مسیولین انتخاب می کنند که بچه هاشون از جیب ملت بروند اروپا
مردم هم انتخاب می کنند از جیب بقیه بروند زیارت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
میخوام ببینم
امسال بچه کدوم مسئول رفته پیاده روی اربعین ؟!!!!
هان ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بچه خزعلی برای زیارت رفته کانادا .
بچه قالیباف هم برا زیارت رفته ترکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سوریه و یمن و کربلا برای مردم
آمریکا و انگلیس و ترکیه و کانادا برای نزدیکان مسئولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نگران نباش آنقدر هم مسوول داریم که نمی فرستند واینقدر مسوول هم داریم که خودشان فرزندانشان را نمی فرستند
"برای هرمزگان برنامه‌های بلندمدتی دارم و حتی خانواده خود را نیز در این استان ساکن کرده‌ام."

ملت بدبخت بر سرشان منت می گذارد که خانواده اش را هم در آن استان ساکن کرده. یعنی در استانهای ما یک فرد بومی پیدا نمی شود که استاندار شود. یا همه کاردانها و افراد قوی و پرکار کشور در تهران هستند. که البته تجربه و وضعیت فعلی کشور نشان می دهد افراد انتسابی از مرکز همیشه ضعیف بوده و موفقیتی نداشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اینکه چه برنامه ای دارند، خدا می دانند، امیدوارم که برنامه ای برای جیب مبارکشان نباشد ...تا وقتی هرمزگان به دست غیر بومی ها اداره شود، محروم است و محروم خواهد ماند.
رئیسی مگه نگفته بود هر مسئولی که فرزندش رفته خارج خودش هم باید بره ؟
الوعده وفا

# انسیه - خز علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مابقی هم بچه هاشون اروپا و امریکا هستند
پر رویی شاخ و دم نداره که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خخخخخه وقتی اقامت گرفت بیا تز روشنفکری بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مرگ برا همسایه خوبه
فعلا دعوای سیاسی بین دو جناح اصلی به زندگی و کار

دو آقازاده ( یا خانم زاده ) ابتکار و خزعلی در آمریکا کاهش یافته است !!!!؟؟؟؟

و در این وسط مردم ، فارغ از هر گونه امکان دخالت و تاثیر گذاری ، آنقدر ، گرفتار فقر

و گرانی و بیکاری و تورم و عقب مانده گی کشور شان هستند که دیگر ، زور شنیدن از طالبان در شرق

و اسیر بی کفایتی شدن زوار اربعین در مرزهای عراق در غرب و خشک شدن دریاچه ها و رودهای متعددی در کل کشور

که میلیونها سال بدون دخالت مسولان ناکار امد و فاسد زنده و فعال و در حرکت بودند ، زیاد متاثرشان نمیکند !!!!!

و باز هم مردم گرفتار شده ، شاهد ، مجادلات صرفا منفعت طلبانه و قبضه کردن قدرت و ثروت کشور بیشتر و نشستن بر سر جای بهتر و طولانی تر سفره انقلاب و کشور بین این دو جناح هستند
که در اصل اکثریت مردم از هردو آنها بارها زخم خورده اند و دیر زمانی است که از هردو عبور کرده و بیزار هستند و هر دو را سه طلاقه کرده اند !!!!

متاسفانه آنقدر سطح و کمیت و کیفیت تناقضات و تضادهای متعدد و گوناگون در حکمرانی افزایش یافته که حتی خود مسولان از هر دو جناح نیز گاها سر در گم میشوند !!!!!

قطعا فقط استعانت به خداوند بزرگ و یاری جستن از اراده قوی و جمعی و مدیریت شده و هماهنگ خود مردم میتواند نجاتشان بدهد
و پس از رسیدن به این باور که ، برای عبور از این اوصاع اسفبار باید خواسته اای خود را در صحنه اعتراضات قانونی گسترده و فراگیر و بلند مدت و آرام و به دور از خشونت جستجو کنند و بس .
بالاخره دلالان دلار بخرن یا بفروشن
سایت الف یه تیتر زده :میزبانی کربلا، بالاتر از پاریس و لندن و رُم!
و توضیح داده که کربلا این شهر که نامش والاست کارش هم بالا گرفته در دنیای معاصر؛ در ۱۰ روز میزبان بیش از ۲۰ میلیون نفر است و از این نظر بالاتر است از شهرهای توریستی مشهور دنیا یعنی لندن و پاریس و رُم.
و در نهایت نتیجه گرفته که :کشور عراق کمبودهایی دارد که همین امسال نیز برای زائران دشواری‌هایی پدید آورد، ولی اگر کربلا کربلاست و اگر نام و یاد حسین (ع) است که بر دل‌ها و جان‌ها می‌کوبد، دیر نیست آن‌روز که کربلا مقصد و میعادگاه جهانیان شود و عراق بزرگ‌ترین و بهترین میزبان جهان.
آخه برادر من !
فرانسه و انگلیس و ترکیه و امارات و چین و ... از جیب توریست پول اساسی بیرون می کشند ولی در پیاده روی اربعین دولت ایران میلیاردها تومان هزینه می کند و موکب و امکانات اقامتی و بهداشتی رایگان فراهم می کند
واقعا فرق این دو را متوجه نیستید ؟
دولت فرانسه و دیگر کشورها برای افرایش توریست در مملکت خودشان تلاش می کنند
ولی ایران برای گسترش توریست مذهبی در کشور همسایه هزینه هنگفت می کند ؟!
سر جدتون قبل قلم فرسایی فکر کنید !
سایت اصولگرای الف سیاستش اینه که قبل انتخابات فضای باز برای اظهار نظر ایجاد می کنه ولی بعد هر انتخابات به نفع اصولگرایان دولت مستقر را می کوبه یا بیش از حد تمجید می کنه
مثل الان که صبح تا شب از رییسی تمجید می کنه ولی در زمان روحانی یکی از منتقد ترین سایتها به عملکرد دولت بود !
چون رویگرد سایت الف تمجید از دولت رییسی است و انتقاد را منتشر نمی کند من اینجا هشدار می دهم که این مقالات و به کار گرفتن احساسات مذهبی و مقایسه کربلا با پاریس و رم یعنی میلیارها میلیارد قرار است برای گسترش زیر ساختهای توریستی عراق از جیب مردم هزینه شود !
دلسوزان ایران به هوش باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سايت الف و روزنامه كيهان و صدا و سيما همه ازروي هيجانات مي گويند و مي نويسند
ااگر قدری منظقی به وضعیت عراق بیفکنید؛ باید به عراق حق داده شود که از ورود 5 میلیون نفر به داخل کشورش به دلایل امنیتی بیم داشته باشد و تعداد را محدود کند. از سوی دیگر امکانات زیر ساختی کشور برای پذیرش تعداد بسیار بالای جمعیتی و خطر گسترش انواع بیماری های واگیر دار که پس از برنامه اربعین کل سیستم سازمان سلامت یک کشور را برای مدت ها دچار مشکل خواهد کرد. عینا همین مساله برای ایران خواهد بود. با بازگشت زیارت کنندگان به کشور خطر انتقال انواع بسیاری از بیماری های واگیر دار افزایش خواهد یافت و این بیماری ها خانواده های بسیاری را نیز درگیر خواهد کرد و هزینه سنگینی را بر آنان و کشور تحمیل خواهد نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اصلا ناراحت نباش
تا سال آینده ایران چنان آبادانی و رونقی در عراق ایجاد می کنه که عراق بشه مقصد توریستی تمام مسلمانان عالم !
حالا از جیب مردم ایران در کشور همسایه جاذبه ایجاد می کنه خیلی مهم هم نیست !
ما و همسایه نداریم که !
نهصد هزار یورو در ماه برای کی روش و دستیاران! یک تیم ایرانی با حقوق مناسب تر شایسته تر نبود! اون توی این فقر همه گیر مردم؟
با شرایط بد مردم حیف این قدر پول به فوتبال خرج کنید چه آوا باشد چه آخر فرقی نمی کند مراجع تقلید چرا ساکت شده اند
رعیصی !
فرزند خزعلی توی کانادا داره از فیلترینگ پول درمیاره .

فیلترینگ دانش بنیان :-)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فیلترینگ پول آفرین
خخخخ
خزعلی برو کنار
امریکا و انگلیس و کانادا و ترکیه فقط برای مردم قبیحه و گناه داره .
برای مسئولان و فرزنداشون جهاد اکبر فی سبیل الله محسوب میشه
سازمان مالیات از بچه خزعلی هم مالیات میگیره بابت تجارت پرسود فیلترینگ ؟
سازمان مالیات از بچه خزعلی هم مالیات میگیره بابت تجارت پرسود فیلترینگ ؟
از اول هم مشخص بود که رابطه ایران با کشورهای عربی مربوط به ایران و امریکا است اگر مشگل ایران با امریکا حل نشود ایران نمی تواند با کشورهای عربی رابطه خوبی داشته باشد
چرا بورس فراموش شده ؟
چرا بورس فراموش شده ؟
مردم توی گرما و گرد و خاک برن پیاده روی اربعین با اون اوضاع فلاکتبار
بچه های آقایون و حضرات و مسئولان برن ترکیه و آمریکا و انگلیس و کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کسی مردم را مجبور نکرده توی گرما و گرد و خاک تشریف ببرند عراق
برای صواب رفته اند
هر چقدر سختی بیشتر صواب هم بیشتر
آقای رئیسی ، اینم از راهپیمایی اربعین
حالا بفرمایید کدوم یکی از مشکلات مردم و کشور حل شد
اگه یادتون نرفته باشه ، یه ماه پیش گفته بودین با راهپیمایی اربعین مشکلات مردم ایران حل خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حل شده دیگه !
چند روز که توی بیابون زیر آفتاب بدون امکانات بچرخند وقتی بر می گردند می گویند خدا را شکر
راحت شدیم
مشکلات حل شد
اقلا زیر آفتاب نیستیم و آب و غذا و دستشویی و حمام هست
حالا غذا گرانه و آب کمه و برق نیست اقلا بعضی وقتها هست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تورم به روش ۶ کلاسه ؛ ۵۰ درصد اومد پائین
بهترنيست دولت به جاي اين همه هزينه دررابطه با اربعين براي مردم فكري به حال افزايش حقوق بازنشستگان كشوري ولشكري داشته باشد ومرتب بگويد محل تامين اعتبارآن مشخص نيست وباخلق پول باعث تورم مي شود و........كارزيارت رابه خودمردم واگذارنمايد .
بچه های خودشان در کانادا، بچه های مردم در بیابانهای عراق بدون آب و غذا. حداقل در اربعین حسینی با مردم هم درد و هم سفره شوید نه اینکه با پرواز فرست کلاس به عراق سفر کنید و یک عکس از خودتان بیاندازید و برگردید. این آن انقلاب عظیم اسلامی نبود که صدها هزار نفر جانشان را در راه آن فدا کردند. جناب آقای رئیسی حداقل از دولت انقلابی شما انتظار نمیرفت که فرزند معاونتان مقیم خارج باشد و دم از انقلابی گری بزند و جوانان و دختران این سرزمین را به ماندن در کشور تشویق کنند.
انسیه خزعلی و خانم ابتکار از یک طیف اند آنان در حالی که با اعمال خود 85 ملیون ایرانی را با تحریم مواجه ساخته اند و از دنیای بزرگی محروم نموده اند و معتقدند آمریکا شیطان بزرگ است و این فکر خود را با بالا رفتن از دیوار سفارت و ... بر ملت و کشور تحمیل نموده اند اما فرزندان خودشان در آغوش غرب و آمریکا زندگی میکنند و این تناقض را هیچ کس نمی تواند درک کند و ...
سریع
فوری
انقلابی
مادر این آقازاده VPN فروش را از دولت اخراج کنید .
مردم احساس آرامش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
آقای رئیسی حتما اینکارو میکنن چون دولت با غیرتی هستن
بچه خزعلی داره یواشکی توی کانادا وی پی ان دانش بنیان اشتغال آفرین میفروشه و برای جیبش اشتغالزایی میکنه با حمایت و استفاده از رانت مادری
تو کانادا بهشون ناهار هم داده اند؟ خدایی نکرده این دانش بنیان کار افرین گرسنه نماند
به ضرغامی چه ربطی داره مگه وزیرگردشگری عراقه
چرا با خودمان رو راست نیستیم
بسیاری از این افراد که به ا ربعین رفته اند بخاطر تبلیغات گسترده صدا و سیما و دولت بود و اینکه هزینه های این سفر بسیار ناچیز است در صورتیکه بیشترین آسیب به آنها وارد شد
امان از اندکی تفکر از اول هم مشخص بود دولت توان اداره اینکار را ندارد
با مونتاژ خودرو انهم با قطعات غیر استاندارد داخلی وچینی نمی شود خودرو ساز وصادرکننده مثل امریکا ،ژاپن ،المان ،انگلیس ،کره جنوبی ،چین ،فرانسه ،برزیل ،مالزی و..... شد .تا زمانیکه موفق به فرمولاسیون الیاژها وفولادهای سخت ومقاوم از نظر متالوژی وطراحی وتراش قطعات داخل موتور وسیلندر نباشید خودرو ساز نخواهید شد .تحریم ها مچ شمارا بازکرد ووضعیت کنونی ایینه تمام نمای صنعت خودروی از سال ۴۷یا ۴۸ تا کنون می باشد انهم با کلی رانت وانحصار رقابت دربازار جهانی روی قیمت وکیفیت می باشد .که شمادران جایگاهی فعلا ندارین .
خوش به حال خارجی ها که این افتخار نصیبشان میشود که پرررررررررررررررررررررررررررررراییییییییییییییییییییییید ما را سوار شوند وبه این وسیله کار حضرت عزراییل را راحت میکنند
شنیده ها حاکی از آن است که زاپنی ها هم جهت خرید پراید صف کشیدند تا دیگر زحمت پریدن از روی پل و ساختمان های بلند جهت خود کشی را به خود ندهند
درود بر رییس سازمان شیلات که حداقل اعتراف کرد و به دنبال اصلاح امور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شما تازه از خارج تشریف آوردید 40 سال هست که تمام مسئولین بی وقفه در حال اصلاح امور هستند شما کجا کارید؟
صادرات خودرو ! کدوم خودرو ؟ به کجا؟
خودرو میخواید به بورکینوفاسو صادر کنید اونم یک دهم قیمت بازار ایران؟
در مورد خبر وال استریت که بورس حجم نقدینگی آمریکایی ها رو از ۱۵۰ هزار میلیارد دلار به ۱۴۳ رسوندن و واژه بلعیدن دارایی مردم رو تابی جون تیتر میزنه. ... این که همش ۵ درصده.
تابی جون فک نمی کنی وضع اینجا خیلی خیلی بد تره. ولی اینکه میخوای بگی که همه چی خارج ایران سیاهه
ملیونها افغانی که اکثرا غیر مجاز هستند و از امکانات ایران استفاده میکنند و هیچ تعهدی نسبت به ایران ندارند و مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و حتی امنیتی برای کشور درست کردند را اخراج کنید تا هم وضعیت ایران از جهات مختلف بهتر بشه و هم حکومت افغانستان بفهمه ایران چقدر برای اینها هزینه کرده
ریس جمهور به جای حل مشکلات کشور بدنبال امربه معروف است البته حل مشکلات کارسختی است
اربعین به اداره اوقاف مربوط است و وزارت ارشاد.ربطی به وزارت فرهنگ وگردشگری و صنایع دستی ندارد. رییسی که این مسایل را نمی داند چگونه ادعای مدیریت بر کشور را دارد؟
«عضو کمیسیون امنیت ملی: «طالبان» هم مانند «اشرف غنی» حقابه ایران را به شوره‌زار می‌فرستد»
پس این دستور رئیس جمهوری به وزیر امور خارجه، سخنان وزیر امور خارجه و سپس آقای قمی سرکاری بود؟ بنده خداها نمی دانستند که حتی سرزیر هم به داخل ایران نمی رسد. فکر می کردند چون سیل مهیبی در افغانستان آمده حتی مقداری آب گل آلود هم به ایران سرریز خواهد شد پس ما هم ماهی خودمان را از این آب گل آلود بگیریم.
جناب رئیس سازمان شیلات ایران شما هم میتوانید بازار سوریه ویمن را بگیرید وسرمایه ملت را حیف و میل کنید فرق نمی کند بازار بازاراست چه منفعت وچه ضرر
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر