بازدید 5161

واکنش اسکوچیچ به برکناری از سرمربیگری ایران

احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 08 September 2022

مربی اهل کرواسی بعداز اطلاع از برکناری خود در آستانه جام جهانی، روزه سکوت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دراگان اسکوچیچ که خود را آماده اعلامی اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی ایران می کرد، دیروز از هدایت تیم ملی برکنار شد و جای خود را به کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی داد. به این ترتیب اسکوچیچ که از سال ۹۸ هدایت ایران را برعهده داشت و توانست سریعترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی را رقم بزند، نمی‌تواند در جام جهانی مربیگری کند. 

او امروز و بعد از انتشار خبر برکناری از سرمربی گری تیم ملی راهی فدراسیون فوتبال شد و جلسه ای را با مسئولان فدراسیون داشت اما هنوز جزییات این جلسه مشخص نیست. با این حال بعد از این جلسه، فدراسیون فوتبال به طور رسمی برکناری او و انتخاب کی‌روش را اعلام کرد. 

اسکوچیچ بعد از ترک فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد و راهی هتل محل اقامت خود شد تا جلسه‌ای را با دستیارهای کروات خود در ایران برگزار و احتمالا نتیجه جلسه با فدراسیون فوتبال را به آن‌ها ابلاغ کند. 

اسکوچیچ قبل از حضور در جلسه در مواجهه با خبرنگاران، درباره نظر خود نسبت به اتفاقات اخیر اعلام کرد که هیچ نظری ندارد و همچنان به سکوت خود ادامه داده است. هنوز مشخص نیست او چه واکنشی نسبت به عزل از تیم ملی دارد. 

احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی