بازدید 11034

واکنش وزیر ورزش به خبر استیضاحش در مجلس

کد خبر: ۱۱۳۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 06 September 2022

سجادی در مورد مطرح شدن استیضاحش گفت: منشأ این اخبار را نمی‌دانم. سوال، تذکر و استیضاح وزیر ابزار‌های قانونی نمایندگان مجلس است و ما هم باید پاسخگو باشیم. فقط یک بار نماینده سوال کننده قانع نشد و سوال به هیئت رئیسه مجلس رفت. سوال در مورد قانون وظایف و اختیارات وزارت بود که شش ماه مهلت داشتیم که آیین‌نامه را تهیه کنیم که همه موارد انجام شد. آن زمان دو آیین‌نامه مانده بود که با تلاش‌ها صورت گرفت.

استیضاح برای هر وزیر یک ابزار است

وی افزود: ورزش کشور همیشه در فراز و فرود بوده و شاید یک جایی در ژیمناستیک دچار مشکل شده باشد. رئیس سابق می‌گفت که همچنان باید باشد و کنار نمی‌رود. در نهایت او استعفا داد و البته چالش‌های ژیمناستیک ادامه دارد. ورزش در همه جای دنیا در تلاطم است و بالا و پایین دارد. مردم ما با شنیدن اخبار ورزشی و توفیقات، حالشان خوب می‌شود. اینکه والیبال بانوان به فینال در قونیه می‌رسد، باعث خوشحالی است و این وضعیت در رشته‌های دیگر هم وجود دارد. به هر حال یک کارت زرد دادند و گلایه‌ای هم ندارم. استیضاح برای هر وزیر یک ابزار است.

این گونه نیست که استیضاح در فضای مجازی باشد

سجادی در مورد اینکه ممکن است به دلیل ریاست تاج در مجلس استیضاح شود خاطرنشان کرد: مجلس که هیچ، هر دستگاهی که سوال داشته باشد، باید پاسخگو باشم.در واقع این گونه نیست که استیضاح در فضای مجازی باشد. حتی در قانون آمده که رئیس‌جمهور هم باید پاسخگو باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست