بازدید 10553

مدل کفش‌های تابستانی جدید و شیک

اگر شما جز افرادی هستید که برای این تابستان برنامه متفاوتی دارید و می‌خواهید به طور کامل تیپ و استایل خود را تغییر دهید و به دنبال خرید اینترنتی کفش مناسب استایل خود هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 05 September 2022

با آمدن فصل تابستان، خرید کفش تابستانی جز اولین مواردی است که به آن فکر می‌کنیم. با گرم شدن هوا، نحوه پوشش افراد تغییر می‌کند. معمولا پوتین‌ها، کفش‌های پاییزی و بهاری به انباری انتقال داده می‌شوند و در عوض کفش‌های تابستانی شیک و زیبا در جاکفشی‌ها جای می‌گیرند. 

در این مقاله درباره انواع کفش‌های تابستانی، مدل‌ و جنس آن‌ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد. در نهایت شما با توجه به علاقه و متناسب بودن کفش‌ها یکی از مدل‌ها را برای خرید انتخاب خواهید کرد. همچنین در این مقاله درباره نکاتی که در هنگام خرید کفش تابستانی مناسب باید رعایت کنید، نیز توضیحاتی ارائه می‌دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

مدل کفش‌های تابستانی جدید و شیک

انواع کفش‌های تابستانی که باید بشناسید!

کفش‌های تابستانی با توجه به اینکه در گرم‌ترین روزهای سال استفاده می‌شوند، باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند که در این بخش با توجه به این ویژگی‌ها بهترین کفش‌های تابستانی را به شما معرفی می‌کنیم.

کفش‌های بدون پاشنه باله‌ای: این نوع کفش‌های تابستانی از جنس‌های نرم و نازکی تهیه می‌شوند که از این جهت برای پا و پوست آن گزینه مناسبی است. تنها ایرادی که می‌توان به این کفش‌های تابستانی شیک وارد کرد، نداشتن پاشنه است که ممکن است به مرور زمان به پا و کمرافراد صدمه وارد کند. همچنین به دلیل نداشتن پاشنه برای پیاده روی مناسب نیستند و احتمال خراب شدن و پارگی آن‌ها نیز وجود دارد.

کفش‌های لژدار: این کفش‌ها در انواع شکل‌ها و مدل‌ها در بازار موجود هستند و افراد زیادی به دلیل راحتی که که این مدل کفش‌ها‌ دارند از این نمونه در تابستان استفاده می‌کنند. این کفش معمولا مورد علاقه افرادی است که دوست دارند قدبلندتر دیده شوند؛ اما با کفش پاشنه‌دار نمی‌توانند راحت حرکت کنند. البته اگر از فشار وارد آمده بر استخوان پا در هنگام راه رفتن بگذریم، کفش‌های لژدار مناسب‌ترین انتخاب برای فصل گرم سال هستند.

مدل کفش‌های تابستانی جدید و شیک

کفش‌های صندل: یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کفش‌های تابستانی، صندل‌ها هستند. احتمالا شما هم در هنگام خرید صندل زنانه با انواع مدل‌های آن مانند صندل مجلسی روبرو شده‌اید و در میان انواع مدل‌ها و رنگ‌ها ندانسته‌اید کدام مورد را انتخاب کنید. برای این موضوع پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی کفش است که به راحتی تمامی مدل‌های موجود را مشاهده کرده و براساس ویژگی‌ها و نیاز خود صندل مجلسی یا صندل معمولی را خریداری نمایید.

کفش‌های تابستانی پلاستیکی جلو بسته: این کفش‌ها معمولا برای کودکان و سالمندان مناسب هستند. جلو بسته بودن آن‌ها باعث می‌شود که پوست حساس کودکان و سالمندان کمتر در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرد و آسیب جدی به آن وارد نشود. این کفش‌ها با شیارهایی که دارند می‌توانند تهویه مناسب ایجاد کنند تا پاها عرق نکنند و در هنگام راه رفتن مشکلی پیش نیاید.

کفش‌های چرم تابستانه: کفش اگر از چرم طبیعی ساخته شود و استانداردهای لازم در دوخت آن استفاده شود، مناسب‌ترین کفش تابستانه به شمار می‌آید. کفش‌های تولید شده با چرم مصنوعی بی کیفیت باعث ایجاد تعرق زیاد پا می‌شوند، همچنین ممکن است باعث بیماری‌های قارچی در پوست پا شوند. پس بهتر است در هنگام خرید به جنس کفش‌ها دقت کرده و سعی کنید مواردی را انتخاب نمایید که دارای پاشنه 2 الی 3 سانتی متری باشند.

کفش‌های اسپرت: کفش زنانه اسپرت، کفشی است که در تمامی فصول سال طرفداران خود را دارد. افراد بسیاری به دلیل اندیشیدن به سلامت جسمی خود، در تابستان‌ها نیز به پیاده‌روی می‌روند. این افراد برای خرید اینترنتی کفش زنانه اسپرت به مواردی همچون پاشنه، جنس و داشتن تهویه مناسب توجه می‌کنند.

مدل کفش‌های تابستانی جدید و شیک

نکات مهم در هنگام انتخاب کفش تابستانی

در بخش قبل با انواع کفش‌ها مانند صندل مجلسی، کفش زنانه اسپورت و غیره آشنا شدید. در این بخش درباره نکاتی که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید می‌‌پردازیم.

به رنگ کفش‌ها دقت کنید: سعی کنید در هنگام خرید کفش‎ها به رنگ لباس‌های خود توجه کنید. اگر رنگ‌ مانتو و شال شما رنگ‌های شادی هستند سعی کنید کفش خود را رنگی مشابه و نزدیک به آن انتخاب کنید. همچنین اگر لباس‌های تابستانی شما رنگ‌های خنثی هستند می‌توانید با توجه به آن‌ها رنگ کفش خود را انتخاب کنید.

به تهویه کفش‌ها اهمیت بدهید: در هنگام خرید کفش تابستانی مانند خرید صندل زنانه اکثرا با کفش‌هایی رو باز مواجه می‌شوید. اما برای تهویه مناسب باید علاوه بر باز بودن کفش‌ها، به جنس پارچه و کفی کفش‌ها نیز توجه کنید. کفی کفش‌ها اگر از جنس مناسبی انتخاب نشوند باعث تعریق پاها می‌شوند.

سبک وزن باشد: کفش‌های خریداری شده در تابستان باید سبک باشند که بتوانید به راحتی حرکت کنید و هیچ فشار و وزن اضافی به پاهایتان وارد نشود. همچنین بهتر است در انتخاب کفش‌های تابستانی به حالت انعطاف پذیری آن‌ها دقت کنید. کفش‌ها هرچقدر منعطف باشند می‌توانید پیاده روی راحت‌تری تجربه نمایید.

به سایز کفش دقت کنید: یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید کفش زنانه در نظر بگیرید، سایز کفش‌ها است. در تابستان بعد از یک پیاده روی چند ساعته پاها ورم می‌کنند و این باعث می‌شود که شما به کفشی با سایز بزرگتر احتیاج داشته باشید. بنابراین در هنگام خرید کفش 1 سایز بزرگ‌تر انتخاب و خریداری کنید.

کفش‌های با کیفیت خریداری کند: همان طور که می‌دانید پا، قلب دوم انسان‌ها است و توجه به آن‌ها، توجه به کل سلامتی بدن است. بنابراین باید کفشی با کیفیت عالی تهیه کنید. در نظر بسیار از افراد کفش‌های تابستانی کفش‌هایی سبک و ارزان هستند که نیازی به بررسی کیفیت و جنس آن‌ها وجود ندارد، در حالی که کفش‌های باکیفیت، سلامتی جسمی شما را نیز تضمین می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر آن شد کفش‌های تابستانی شیک و به روز را به شما معرفی کنیم. شما برای خرید کفش تابستانی و خرید صندل زنانه می‌توانید به سایت کادنزا مراجعه کنید. کادنزا از سال 1393 فعالیت رسمی خود را در زمینه فروش کیف و کفش آغاز کرده و با مدیریتی عالی واهداف بلند مرتبه توانسته است بیش از نیم میلیون مخاطب جذب کند. این فروشگاه در زمینه فروش اینترنتی بسیار فعال است و مشتریان بسیاری از اقصی نقاط ایران دارد. شما می‌توانید برای خرید به شعبه‌های حضوری این فروشگاه مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و محصولات این فروشگاه زنجیره‌ای می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی