بازدید 10831

ترامپ: بایدن دیوانه است و زوال عقل دارد

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی تند و تیز حمله همه جانبه‌ای را علیه دونالد ترامپ به راه انداخت. بایدن در جریان سخنرانی در «فیلادلفیا» گفت که ترامپ و جمهوریخواهان خطر کنونی آشکار برای دموکراسی آمریکا هستند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 02 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سخنان تازه «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا علیه «دونالد ترامپ»، واکنش وی را به همراه داشت.

در ادامه تنش «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور در آستانه انتخابات درون حزبی ایالات متحده، ترامپ پاسخ «جو بایدن» را داد.

به گزارش منابع خبری، ترامپ درباره سخنرانی بایدن در فیلادلفیا گفت: «او باید دیوانه باشد یا از زوال عقل رنج می‌برد.»

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در سخنرانی تند و تیز حمله همه جانبه‌ای را علیه دونالد ترامپ به راه انداخت. بایدن در جریان سخنرانی در «فیلادلفیا» گفت که ترامپ و جمهوریخواهان خطر کنونی آشکار برای دموکراسی آمریکا هستند.

بایدن با توصیه به پرهیز از خشونت گفت: «این دست من و شماست که جلوی حمله به دموکراسی آمریکا را بگیریم. من معتقدم که آمریکا در نقطه عطف قرار دارد.»

بایدن گفت: «هوادران "آمریکا را دوباره عالی کن" وابسته به حزب جمهوریخواه، مصمم هستند که کشور را به عقب برگردانند. عقب‌گرد به آمریکائی که در آن نه حق انتخاب وجود دارد، نه حق حریم خصوصی، نه حق پیشگیری از بارداری.»

ترامپ اخیرا با یک مشکل دیگر روبرو شده و چند روز پیش ماموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا، اف. بی. آی، به اقامتگاه دونالد ترامپ مشهور به مار-ئه-لاگو در ایالت فلوریدا یورش برده و بر اساسا گزارش‌ها اسناد و مدارکی «فوق محرمانه» را در آنجا کشف و ضبط کردند.

این گزارش حاکیست، بر اساس نظرسنجی جدی برگزار شده، سه چهارم رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان در مسیر غلطی حرکت می‌کند.

وبگاه شبکه خبری «ان‌بی‌سی» نوشت، این پنجمین بار متوالی است که سری نظرسنجی‌های برگزار شده از سوی این شبکه رقمی بالای ۷۰ درصد را در خصوص نارضایتی آمریکایی‌ها از وضعیت کشورشان ثبت می‌کند.

همچنین ۵۸ درصد از افراد شرکت کرده در این نظرسنجی گفتند که به اعتقاد آنها، آمریکا بهترین روزهایش را پشت سر گذاشته است. این بالاترین رقم ثبت شده برای این پرسشی است که از سال ۱۹۹۰ تاکنون در این سری نظرسنجی‌ها پرسیده شده است. ۶۸ درصد نیز گفتند که معتقدند آمریکا هم اکنون گرفتار رکود اقتصادی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر